Sabariz denuncia la ocultación del acta del Pleno en el que se trató el «caso del gasoil»
El concejal de la Agrupación Cidadá de Pontecesures, Luis Ángel Sabariz Rolán, denunció la supuesta ocultación por parte del equipo de gobierno del acta del Pleno celebrado el día 28 de junio y en el que la Corporación debatió el elevado consumo de gasoil de los vehículos de Obras.
En la sesión de carácter ordinario Álvarez Angueira respondió a algunas de las numerosas preguntas ?no todas, ya que levantó la sesión antes de completarlas? formuladas por ACP y también por el Partido Popular sobre lo que consideran un presunto «fraude» con el combustible de los vehículos del departamento de Obras del Concello. Las sospechas se centran en un Nissan Patrol cuyo consumo califican de «desorbitado», llegando a superar los 400 euros al mes en 2005, motivo por el cual el PP anunciara ese mismo día que acudiría a los tribunales de justicia ya que a su parecer se estaba produciendo un supuesto delito de «malversación de fondos».
El acta del citado Pleno todavía no ha sido aprobada por la Corporación a pesar de que han transcurrido casi cuatro meses y Sabariz asegura que se debe a la ocultación «deliberada» por parte del alcalde ya que «non debe estar moi conforme co que contén ese documento».
El acta debe recoger varias de las respuestas ofrecidas por Angueira sobre el caso del gasoil. Sabariz se centra en tres que considera sintomáticas. La primera se refiere a la noche de fin de año de 2005, en la que el Patrol repostó 47 euros. El regidor aseguró en el Pleno de la discordia que esto se debió a que un trabajador municipal tuvo que desplazarse hasta el lugar de A Barca ?situado escasamente a un kilómetro del casco urbano? para encender el sistema de bombeo del agua. Sin embargo Sabariz asegura que «quedó demostrado mediante una factura del taller que ese día el coche no circulaba por avería».
El 5 de enero de 2006 es otro de los días polémicos. Explicó Angueira en el Pleno que se cargaran varias garrafas de combustible en la gasolinera para los vehículos que participaron en la Cabalgata de Reyes ?»una versión nada creíble según mis investigaciones», dice Sabariz?, pero en el ticket de la estación de servicio figura la matrícula del Patrol de Obras. Hay además otro caso parecido: el alcalde nacionalista sostiene que se utilizó un tractor agrícola particular para realizar labores del Concello, «pero en la gasolinera en vez de poner la matrícula de ese vehículo aparece de nuevo la del Patrol», replica Sabariz, que añade que «con estas respuestas el alcalde está reconociendo que los tickets emitidos por la estación de servicio no se ajustan a la realidad». Por ello cree que Angueira intenta evitar que el acta llegue a manos de la oposición.
Falta la rúbrica > «Se precisa el documento para corroborar estos extremos y actuar en consecuencia», pero todavía no ha sido llevado a Pleno para su aprobación a pesar de que «tengo constancia de que la secretaria le entregó el acta al alcalde hace más de quince días, pero Angueira no la devolvió firmada. Le está dando vueltas e impidiendo que se entregue a los concejales porque tengo la impresión de que no está conforme con el contenido del documento y trata de obstruir y demorar las funciones de la oposición».
El concejal independiente denuncia esta actitud y recuerda al regidor que «todos escuchamos sus explicaciones y que, por lo tanto, son las que tienen que figurar en el acta», que aguarda que finalmente pueda aprobarse en el próximo Pleno ordinario que se celebrará el próximo miércoles, día 25.
DIARIO DE AROUSA 20/10/2006
5 comentarios
Paspallás · 21-10-2006 a las 00:11
O do gasoil avanza, avanza… Sabariz vai gotenado por entregas. Parece Pedro J. no Mundo. Angueira cada mañá cando mira a prensa éntralle a cagarría. O da gasolinera tamén.
Aturuxo, pareces un submarino do BNG. Espera a que te desengañe o tempo. A denuncia estase a preparar. Solo falta a acta que non quere entregar Angueira segundo me dixeron no Maná de Redondo esta tarde.
Tiroliro II · 21-10-2006 a las 19:16
Cada vez anda máis cabreada a familia de Pepe o da gasolinera. Quixeron acojonar a Sabariz para cerrar o caso do gasoil cunha ameaza de denuncia, pero éste escabulliuse e agora por enriba aparece con máis folgos polos periódicos reactivando todo este asunto.
Tampouco anda moi tranquilo o traballador Alejandro de Grobas que cargou combustible no seu tractor con cargo ó concello polo que dixo o alcalde. Canta moito a media tarde……e escoitase ben.
Un bloqueiro · 22-10-2006 a las 00:20
Sabariz, gostaría vostede de aclarme unha dubida:
¿cando vostede era tenente de alcalde e concellal de urbanismo do Concello de Pontecesures, gobernado por Angueira, «o demo»; cal era o consumo do Patrol naquel momento respecto agora?
Un saudo.
Tilán · 22-10-2006 a las 15:29
«o demo» NON «O INDIGNO» QUE SE REDIMA, non quere, alá él. Don Luis Angel acolleuse a un «retrocessio in iure» no mes de febreiro que dixo «ata aquí chegamos» meteu marcha atrás e puxo ó porco no cortello, co cal non consumeu combustible. Polo que non ten que dar explicacións.
Don Luis Angel hoxe á mañán xa estaba ollando que pasara diante da casa de Nieves a da Barca, (despois da gasolinera da ponte) alguén petou contra o raíl quita medos, e ó pouco xa estaban alí os muchachos de carreteras do Estado. ¿Quén da máis? e en todo momeno é un «full time».
Luis Angel Sabariz Rolán · 22-10-2006 a las 17:58
Xa o dixen, pero reiterólle a «Un bloqueiro» o que segue:
1-Dende xuño de 1999 ata outubro de 2004 fun primeiro tenente de alcalde e concelleiro de obras, urbanismo e servizos. Dende esa data ata febreiro de 2006 fun segundo tenente de alcalde e concelleiro de infraestruturas e relacións institucionais.
2-Nunca comprobei factura algunha de gastos correntes do concello (comubustible para vehículos e calefaccións dos colexios, consumo de enerxía eléctrica, de teléfonos fixos ou portátiles, de reparación do parque móbil, de subministros de materiais das ferreterías, de material de oficina, etc..) por dúas razóns: a)Non era concelleiro de Facenda, b)Confiaba plenamente nos meus compañeiros de goberno ou dos traballadores que se ocupaban destas funcións.
3-E certo que me ocupaba tamén de cousas alleas á miña concellería, pero teño que dicir que tampouco podía ser Supermán. Comprobaba, eso sí, algunhas facturas e certificacións de obras nas que eu era o responsable. Mirade, sí houbo dúas cousas das que non me ocupei, unha foi estas dos gastos correntes e outra a materia de servicios sociais.
Xamais se falou nas reunións do equipo de goberno de combustibles para os coches, nin de que o coche era utilizado polo club náutico. Ahí están para corroboralo os meus ex-compañeiros en grupos de goberno (Oscar Gerpe, Enrique Herránz, Alfonso Diz e Maribel Castro). Ignoro se isto se comentou nas reunións do grupo nacionalista.
Teño a concienza moi tranquila. A min non me vale aquelo a frase simplista que agora dín os que apoian ao alcalde. «Mira para Sabariz, cando formaba parte do goberno non dicía nada e agora sae todo». Que quede claro dunha vez: Non sabía nada e tíñano moi tapadiño.
O consumo en 2004, 2005 e primeiro trimestre do 2006 do Patrol de obras é totalmente desorbitado e para mín imposible. Vaise mirar o 2003 pero teño a impresión de que vai ser o mesmo. A partir da denuncia, cambio radical. De 8 ou 9 repostaxes ao mes pasamos a un ou dous. ¿Cómo se explica isto?