Critican al regidor cesureño por llevar el documento a Pleno ‘tarde, mal e arrastro’
Las críticas le llovieron también a Angueira desde los demás bancos de la oposición. Luis Sabariz, de ACP, indicó que si los presupuestos no se aprobaban era debido «á ineptitude do alcalde», porque «sei que este borrador estaba preparado desde marzo, pero o trae a pleno en decembro, tarde, mal e arrastro para dicir despois que a oposición é malísima porque non lle votou a favor». Recordó que se perdieron subvenciones por 29.000 euros y añadió que para adjudicar las obras de asfaltado de las calles del centro y la reparación de la nave del taller de empleo se realizaron «transferencias de crédito de dubidosa legalidade, porque se infradotaron outras partidas, polo que imaxino que haberá proveedores que non poderán cobrar», algo que el propio Angueira admitió que ocurrirá, pero argumentó que «non podía permitir que se perderan estas actuacións porque o meu deber é facer obras».
En este sentido ?scar Gerpe apuntó que «me recorda vostede a estos alcaldes que están entrando no cárcere porque din que a súa obriga era facer casas e máis casas. Está recoñecendo que incumpliu a lei para facer obras».
Finalmente, el popular Ángel Souto calificó el presupuesto de «mero trámite» y se preguntó «¿como quere que llo aprobemos se leva todo o ano ríndose de nós e incumplindo os acordos do pleno?». Además dijo que «non tivemos tempo suficiente para estudialo, sólo dous días».
Álvarez Angueira indicó que la no aprobación del documento contable «era algo que me esperaba, pero non pasa nada, o concello seguirá funcionando, faremos o que poidamos e buscarei axudas onde sexa para sacar proxectos adiante».
:: Diario de Arousa :: M. Angueira
0 comentarios