Paralización de las obras de instalación de un ascensor en la Casa Consistorial.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

ascensor.jpgNOTA DEL CONCEJAL DE PONTECESURES LUIS ANGEL SABARIZ ROLÁN

En el mes de noviembre de 2006 comenzó la obra de instalación e un ascensor en la Casa Consistorial de Pontecesures financiada con una subvención de la Vicepresidencia para a Igualdade e o Benestar y con el fin de eliminar barreras arquitectónicas.

A pesar que la factura de la instalación fue aprobada en fecha 20-12-06 (lo instala SCHINDLER S.A.) por resolución de la alcaldía, el ascensor todavía no está colocado. Después de casi cuatro meses desde el inicio de las obras, las mismas permanecen paralizadas desde hace tiempo con el hueco del ascensor construido y la estructura metálica colocada pero no tenemos más información sobre lo que está ocurriendo para justificar tanta demora.

Está así el gobierno local transmitiendo una sensación de inoperancia precisamente en la propia Casa Consistorial que es criticada por los vecinos.

Se solicita así al alcalde que se activen todos los trámites para que el ascensor sea instalado de una vez por todas y se restablezca la normalidad en el ??hall? de la Casa Consistorial que está afectado por las obras desde hace meses.

Pontecesures, 3 de marzo de 2007

Categorías: Política

31 comentarios

Valeiro Terrae · 6-03-2007 a las 15:29

¿Cuantas notas de prensa y noticias vamos a tener que soportar sobre asuntos que no se resuelven por los cauces normales?.
Es una lastima la imagen que estamos dando por culpa de un gobierno escondido y a la defensiva y la oposicion de Sabariz que nos bombardea dia si dia tambien con todo tipo de asuntos que deberian solucionarse de otra forma. Parece un patio de colegio y no un tema llevado por adultos.
Sabariz como veo el trabajo que te suponen buscar esas nimiedades te he preparado unas cuantas para que las envies.
«La ACP denuncia que una papelera de la calle San Luis no tiene bolsa» «La ACP denuncia que un coche del ayuntamiento tiene un tapacubos diferente en una de las ruedas». y dedicado al Sr. Cortés y sus estadísticas «La ACP denuncia que el 50% de los cesureños son la mitad».

Terence Hill · 6-03-2007 a las 15:40

Estoy totalmente de acuerdo con esto. El señor Sabariz se esta «endiosando» con trivialidades. Recuerden, señores, que este concejal, gobernó, ordenó y pactó, (G.O.P) durante 7 años, y tan solo lleva 1 año escaso en la oposición. Siga contando lo mal que está todo ahora, y que la culpa es del señor alcalde, que total usted solo pasaba por aqui. Una causa y cuatro mal gobernantes, en 8 años!

Luis Angel Sabariz Rolán · 6-03-2007 a las 18:58

Paréceme moi inxusto que me ridiculicedes polo meu xeito de facer oposición. Mirade, a miña obriga é fiscalizar, facer propostas e denunciar as cousas que non funcionan. Por exemplo, neste tama de ascensor e normal denunciar que o «hall» da Casa do Concello leva sobre catro meses cun oco feito e cunha cinta blanquivermella avisando do perigo. Respecto, naturalmente as tarefas da oposición que fan os outros concelleiros.

Amigo de Vilagarcía · 6-03-2007 a las 20:24

Esto empieza a ser descarado. Ahora aparece ya gente del PP atacando a Sabariz. Se aproximan las elecciones y los populares tembién le tienen miendo al cabeza del PSOE. Pues cuando lo atacan de uno y otro bando es que está fuerte en la calle. Si fuera un petardo el BNG y el PP aplaudirían la candidatura.

Valeiro Terrae · 6-03-2007 a las 20:24

No estoy ridiculizando a nadie solo digo que son tantas las notas y de temas tan variados que nos encontramos en una situacion con dos vertientes: por un lado pontecesures esta en boca de todos por cosas serias y triviales que nos muestran como un pueblo en el que todo es caotico y que la politica lo impregna todo. por otra parte estamos como en el cuento de «que viene el lobo», muchos avisos, mucha informacion y luego cuando algo sea realmente importante le haremos el mismo caso que a lo que nos llega todos los dias «nada» porque es lo de siempre.
Es como cuando hay una gran catastrofe, los primeros dias todo el mundo esta impactado a los pocos dias si pasa otra cosa parecida y mueren el mismo numero de personas ya ni nos afecta, esto nos pasa con tantos pequeños incidentes y sucesos que no sirven para informar.

Luis Angel Sabariz Rolán · 6-03-2007 a las 20:57

Para mín «Valeiro Terrae», todo ten a súa importancia. Por exemplo:
-Se as farolas do paseo marítimo estran destrozadas para mín e importante e para moita xente que me da as queixas tamén.
-Se ó lavadoiro da Chancela está cheo de area dende hai máis de tres meses pois o mesmo.
-Se o edificio da estación de FFCC está cheo de pintadas e o alumeado non funciona dende hai días pois o mesmo.
-Senón se limpan as aulas da ESO do CPI Pontecesures perante días pois o mesmo.
-Se hai contratacións a dedo, pois o mesmo.
-Se despois de 15 meses non se acondicona o parque da rúa Carlés, pois o mesmo.

Hai moitísimos exemplos e estas cousas non son triviais porque moita xente pregúntache polas deficiencias na rúa. Eu non son un concelleiro de adorno que me adico a ir aos plenos e punto. A cidadanía demanda que traballes pois para iso se presenta unha persoa ás eleccións. Percorro a vila, vexo os problemas, falo con moitos veciños, dou a información que teño. Para estar de brazos cruzados é mellor adicarse a outra cousa.
Se ti non valoras que se denuncien as deficiencias pois teño que dícirche que outra moita xente sí.

veija · 6-03-2007 a las 21:21

fas campaña eo carallo, e sijes fasendo campaña, aproveitas cada recuncho que atopas para disir o traballador que es. tiveches tempo para faser ajora non dijas que esta todo mal por que non virou mal de onte pra oxe. o que ai que reclamar e: un mais faser e menos falar.

Torpedo · 7-03-2007 a las 00:07

Predica Sabariz, predica, Maribel sin moverse do sitio sacou tantos votos coma tí. Así que deixa de colear. Non negues as evidencias: non respetaches a túa Acp, quebraches o voto interno. Non respetaches ou invades o territorio de Gerpe, pero ¿ti pensas parado dous minutos o que fas?. Estiveches no governo do Concello uns oito anos, e agora é o que dí a xente, a culpa é de Angueira. Si alguén no pueblo pensa o que ti fas ¿dirase que fai este home?

Valeiro Terrae · 7-03-2007 a las 00:20

Todo lo que necesite ser mejorado es importante y como en los grises hay grados, unos cerca del blanco y otros cerca del negro, todos son grises al fin al cabo. Mis comentarios y mi critica es por esa actividad que considero excesiva de mostrar ahora todo lo mejorable y solo ahora.
Coincido con el «Terence Hill» en que sorprende que todo este mal ahora y antes no pasaba nada, de los ejemplos expuestos hare un par de anotaciones: las pintadas y el estado de la estación es algo que lleva años ¿ por que ahora salta la liebre ?. El estado de abandono de parte del paseo al lado del rio con farolas rotas no es de ahora ¿ por que salta la liebre también ? . Parece que desde la salida del gobierno se ha entrado en un momento de descontrol y dejadez y yo no he visto ningún cambio en el hacer ni antes ni ahora, solo más crispación.
Se podria decir que como aliado del gobierno no se veia nada y como oposicion solo se ven criticas a esa «nada» que se ha hecho en los ultimos años. Años en los que se pudo hacer «algo» y no se ha visto.

Torpedo2 · 7-03-2007 a las 00:28

«Valeiro Terrae» muy buena tu apreciación, felicitaciones, hubo antes otros comentaristas que dijeron similares cosas, «kaka-tua» tiene dicho esto muchas veces. Lo «Negro – Convertido a Blanco». y la ruptura de su democracia interna».

Luis Angel Sabariz Rolán · 7-03-2007 a las 09:16

Nótase que se achegan as eleccións porque agora os simpatizantes do partido popular tamén arremeten contra mín. E o esperado porque realmente moita xente non soporta que apareza nesta páxina dando a cara con nomes e apelidos. Mirade, tanto cando estiven no goberno como agora, sempre me interesei tanto polas instalacións ferroviarias (arranxo do edificio da estación varias veces, da marquesina, do mobiliario urbán, da limpeza dos xardíns e andenes, taboleiro de horarios, etc..)coma polas do peirao (arranxo e limpeza das rampas e do pantalán, arranxo do alumeado, substitución das farolas apedreadas varias veces, arranxo do firme, limpeza de varadero, limpeza das marxes do río, etc..). Houbo imnumerables xestións diante de ADIF e diante de Portos de Galicia. Isto é coñecido por todos.
Considero inxustos polo tanto os comentarios. O que é traballar (con acertos e con erros, claro) traballei dabondo.

CHOMSKI · 7-03-2007 a las 10:10

Imaginaros que ACP depende de un órgano superior . Imaginaros que ese órgano superior decide que Sabaríz y su gente ya no le sirven para las municipales y le proponen a Oscar Gerpe que sea el nuevo candidato de ACP. Imaginaros que Oscar Gerpe acepta encantado de la vida y además tiene autorización del órgano superior para hacer la lista con su gente y despreciar a los de ACP (las protestas de Sabaríz llegarían al Parlamento Europeo). Sólo estamos imaginando en nuestra democracia actual no se daría tamaña tropelía.

Valeiro Terrae · 7-03-2007 a las 10:23

No se por que cada vez que se critica o comenta algo se empieza con me estan atacando, son del pp, son del bng, son de los boy scouts. De donde ha salido que soy del PP ? por que escribo en castellano y no en gallego ?, pues no, yo de politica 0, no tengo ni idea ni quiero tenerla, solo hablo de lo que me importa y de lo que puedo ver. No se me verá en tertulias de bares ni nada por el estilo y no se que se cuece en esos circulos.
Torpedo2, no tengo ni idea de lo que comentas sobre la «democracia de la ACP» he leido los comentarios de Kaka-tua y no tengo opinión sobre eso.
Eso de que «os simpatizantes do partido popular tamén arremeten contra mín» no va conmigo, por que no soy simpatizante de ningún partido y mucho menos arremeto contra nadie.

Luis Angel Sabariz Rolán · 7-03-2007 a las 10:32

Mira «CHOMSKI», a ACP non foi nunca un partido político. Foi unha mera agrupación de electores e a Lei Electoral, aínda non tendo persoalidade xurídica, posibilita que estes grupos, coñecidos normalmente como independentes, poidan participar nos comicios cuns determinados requisitos (promotores, sinaturas de apoio, etc..). Púxose ese nome como se pudo poñer outro.
Naturalmente calqueira grupo pode formar unha agrupación de electores para maio.
Vexo que tí criticas con sorna o procedemento seguido polos órganos de dirección do PSOE. Pois moi ben, eu xa expliquei a nosa postura. Parece que, faga o que faga, sempre vou ser eu o culpable de todo.

Luis Angel Sabariz Rolán · 7-03-2007 a las 10:43

Mira «Valeiro Terrae», eu falo con moita xente e a túa crítica (lexítima, por certo) sóname as teses defendidas polos populares cesureños (Sabariz critica todo para chamar á atención e saír nos medios, quere estar en todas partes para figurar, etc..). E a miña impresión e son libre de expoñela. Agora ben; como ti es anónimo, xogas con ventaxe porque se deras a túa filiación saberíamos se é certo iso de «Yo de política 0». Penso que non dis a verdade.
Un saúdo, de tódolos xeitos.

CHOMSKI · 7-03-2007 a las 11:05

Si sabes leer, yo no cuestiono la legitimidad de ACP, solo pretendo criticar un hecho reprobable del que tú eres el principal protagonista y por lo tanto responsable del mismo. Parece que no te gustan las críticas ¿no presumes un día sí y otro también de ser más demócrata que nadie?

Valeiro Terrae · 7-03-2007 a las 11:05

Pues nada, que como no pongo mi nombre y apellidos tengo ventaja. Que importa quien soy ?? no estoy atacando desde el anonimato solamente comento algo y volvemos a señalar con el dedo. que mi comentario coincide con las tesis de los peperos, no me parece raro por que tambien dicen lo mismo los del BNG y los del PSOE y otros ajenos a este circo como yo.
No estoy diciendo que no puedas exponer tu opinion solamente digo que es un poco excesivo.

Tiroliro II · 7-03-2007 a las 19:52

Dase a saída de campaña e aparecen comentarios xa de todo tipo. Nervios polo protagonismo de Sabariz que síntese na súa salsa na páxina, aínda que eu vexoo un pouco masoca.
O das listas vai botar chispas. Carreiras soterradas por conquerir as melloras caras e pelexa para impedir fichaxes polos adversarios.
Randulfe vai dexar cadaleitos nas ringleiras populares de sempre. Sabariz busca e busca pero os históricos desexan o seu fracaso e que leve xente frouxa. Angueira non atopa xente de impacto (nin os da orquestra) e Maribel aínda que dixeron aquí de coña que tiña que levar ao cura Severino, pois haber se vai ser certo.

kaka-tua · 7-03-2007 a las 20:08

Mais xente criticache o mesmo Sabariz: Pasaches do branco ó negro no seu momento coma quen «cambia de chaqueta»… e iso para os vecinos non estivo ben…¿Por qué? Por que non se entende coma se pode facer tanta crítica descarnada de cousas que se podian ter solucionado en 7 anos antes en gobernos que funcionaban de maravilla!!! Antes estaba todo ben e todo o quese facía estaba de maravilla. Agora todo está mal, e o que se fai peor. ¿Realmente te crees que o pobo traga con esas, Sabariz?

Pero claro, por decir tales cousas sobre o teu xeito de facer política, Sabariz, xa case hai que ser excomulgado… ¿E serei do PP, ou do SOE ou un Ex-ACP, ou do BNG (cabreado ou non)?. ¿Tan importante é saber quen, en vez de porque hai que escribir?

¿Democracia? Que palabra tantas veces pasada polo forro dos… E ti presumindo de demócrata e de non ir a onde non te queren… En fin. ??Cada un e dono das suas propias palabras, pero tamén é escravo delas?. Alá cada quen…

E recorda o da rede do goberno, que busca «pescar votos» e «afogar ó rival»… E vexo que segue ahí, e cada vez apreta mais. Unha dubida ¿sintela?

Nunca tan facil o pensaron ter… para seguir… Que desilusión!!!

Luis Angel Sabariz Rolán · 7-03-2007 a las 21:46

Parece que non me das moitas posibilidades «kaka-tua» pero outras persoas está de acordo co labor que fixen dende que estou no concello. As veces a política local é cuestión tamén de simpatías ou antipatías. Neste apartado imos ver o que pasa.
Non debo entra a debater sempre o mesmo (incorporación ao PSOE, abandono do goberno, quén é quén na páxina, etc..) para non aburrir. En fin, hai que continuar traballando.
Un saúdo.

Moscón · 8-03-2007 a las 12:15

Esta claro que o alcalde acusa a oposición forte que fai Sabariz. Se éste non fixera nada cando quedou fora do goberno, Angueira iría direitiño ata a maioría. Agora a xente xa sabe que o alcalde é aproveitado, trapicheiro, non boa persoa como dicían, mal xestor e que engana con promesas que logo non cumpre.
Kaka-tua, o do PSOE de Cesures é claro. Oscar Gerpe e familia, son oito o nove afiliados de menos de quince en total, impideron sempre renovar a Oscar de candidato. Pero hai moito simpatizante socialista que estaba ata ese sitio de atopar nas listas sempre a familia Gerpe. Agora con Sabariz pois haberá catarsis e incorporarase segun dí nova xente a súa lista. O partido é moi cuco pois Sabariz, Alfonso Diz e compañía poden ser utilizados para barrer a esa xente que non aporta nada e que creeu que o partido era a casa deles. Os dirixentes do PSOE que viven de puta madre no poder dixeron sobre os socialistas de Cesures que ou se renovan eles ou os renovamos nós. Tampouco Cesures e tan importante en votos para eles.

CHOMSKI · 9-03-2007 a las 10:05

Decir que la agrupación socialista de Pontecesures se reduce a Oscar Gerpe y familia, es un comentario intencionado para desprestigiar a la agrupación. Es cierto que ésta cuenta con un reducido número de afiliados, porque esto conlleva a pagar una cuota entorno a los cincuenta euros anuales y no todo el mundo puede o quiere hacerlo ( pasa en todos los partidos ). Pero no hay duda de que el socialismo en Pontecesures siempre ha contado con un número representativo de seguidores a lo largo de nuestra democracia. Me consta que la mayoría de ellos no apoyará en las próximas municipales la sorprendente y curiosa candidatura del ??PS de G-PSOE?.

Luis Angel Sabariz Rolán · 9-03-2007 a las 11:50

Anuncias «CHOMSKI» que a maioría dos simpatizantes socialistas non van a apoiar a nosa candidatura. Pois eu penso o contrario, e para iso imos traballar dabondo tratando de convencer a eles e a tódolos cesureños para que nos apoien.
Por certo, infórmoche, por se te queres afiliar, que a cota para pertencer ao PSOE son 21 ? semestrais a pagar nos meses de marzo e outubro.

Tiroliro II · 9-03-2007 a las 18:18

Comentáronme que Sabariz estase a ver nestes días falando con xente do máis variado, simpatizantes socialistas tamén, para conseguir apoios. Confírmase que na lista do PSOE van ir Alfonso Diz, o médico, e Teresa «a Cacharra». Eu non espero moito da lista pero senon leva a ninguén da familia Gerpe ou a Daniel Chenlo moita xente aplaudirá.

Flor · 9-03-2007 a las 20:19

Pues si es cierto esto,»A Cacharra» cambia de caballo pues antes presumía ser del BNG. Mala noticia para el alcalde pues esta Teresa habla, habla y habla…..Otra Duracell en la lista del PSOE.

Tiroliro II · 10-03-2007 a las 18:08

Non e só «A Cacharra», hai xente bastente nova que votou o BNG hai catro anos e que lle vai fallar a Angueira en maio polas xogadas que fixo e porque hai chanchullos no concello. Pasou da xuventude, fixo unha política trapicheira como o PP de sempre e agora quérelle pedir o voto. Pois vai de lado porque algún prefire non votar a ninguén.

Vaticano · 10-03-2007 a las 21:48

Aos corenta días de resucitar Xesucristo ascendeu ao Ceo. Como tivera que esperar pola instalación do ascensor do concello de Pontecesures quedaría na terra moitísimo máis tempo.

Paspallás · 13-03-2007 a las 00:07

Como non poñen o ascensor o oco pódese converter no foso de castigo para os perdedores das eleccións. Ollo con esa asistente social que está preto do oco e que me dixeron no Galicia que vai polo BNG da Estrada. Pódese escarallar para sorriso de Angueira que non a pode ver. Ou ó reves que ela gañe e sexa Angueira o que vaia ó foso cos cocodrilos.

Flor · 13-03-2007 a las 16:38

Lo sé, lo sé. La asistente social, Raquel, es del BNG como el alcalde pero de «feeling» nada. No creo que coincidan mucho ni en el ascensor.

Moscón · 13-03-2007 a las 19:35

Esa asistente social upegalla sabe moito de Angueira e do que se dí na dirección do BNG da xestión en Cesures. Esta caladiña pero dende que a botaron fora de enlace sindical da CIGA pola intervención de Angueira, tenna gardada.

Paspallás · 14-03-2007 a las 00:09

Quenes van a utilizar moito o ascensor son Pepe Portas o da «García» e o fillo de Cadilla. Dixeron na consulta do médico en Infesta que van moito o concello ultimamente. Nunca se saberá se suben ou baixan.

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.