«Foron os dirixentes do PSOE os que nos deixaron sen ningún concelleiro»
El PSOE quedará sin representación en la corporación de Pontecesures durante los próximos cuatro años, una vez que se materializó la expulsión de Sabariz y Diz del partido. Lo que comenzó siendo una arriesgada apuesta para incrementar el tirón electoral entre los vecinos (en estas municipales el PSOE logró los mejores resultados desde 1991) ha terminado colocando a la agrupación local socialista en una difícil situación y con un futuro incierto, aunque su máaximo dirigente, Oscar Gerpe afirma con rotundidad que «O PSOE de Pontecesures non desaparecerá. Esta é unha das agrupaións máis antigas da comarca e os socialistas de verdade seguiremos a defender os intereses do partido e do pobo. Senón pode ser dende dentro do concello, será dende fóra».
Gerpe habla claro y apunta hacia los dirigentes de su propio partido a la hora de buscar responsables de esta situación por haber confiado en Sabariz como candidato. «E unha pena que foran os nosos propios dirixentes os que nos deixaran sen ningún concelleiro, pero nós avisámoslles desde o principio que Sabariz non era de fiar. O tempo deunos a razón e demostrouse que foi un erro poñelo como cabeza de lista».
Gerpe califica a Luis Sabariz de «unha persoa sen palabra» que, según explica, «xa nos enganara varias veces. Cambia de chaqueta continuamente e estaba cantado que ía a suceder isto». El secretario local recuerda que estas mismas palabras se las dijo en varias ocasiones tanto a Juan Froján como a Modesto Pose, a los que mostró suk disconformidad con la idea de «poñer como candidatos a individuos que non teñen nada que ver co partido, porque iso acaba traendo problemas. Para representar a un partido, igual que no fútbol, hai que levar as súas cores no corazón e estaba claro que Sabariz non sinte a cor vermella». Por ello cree que tanto Juan Froján como Modesto Pose «terán que replantexarse o que fixeron e meditar as decisións que tomaron hai uns meses». Por su parte, Gerpe es consciente de que «dende a agrupación local non podemos facer nada, non nos corresponde a nos pedir responsabildades e, ademáis, aínda que quixéramos abrirlles expediente a Sabariz e Alfonso Diz, non podemos porque non son membros da agrupación. Non se pode expulsar do partido a alguén que nunca entrou».
Oscar Gerpe se refirió también a los resultados de las elecciones municipales. Aunque dejó claro que «eu non son partidario do BNG e moito menos de Alvarez Angueira», dijo que los vecinos decidieron en las urnas que 7 de los 11 concejales de la villa fueran de izquierdas (los 5 del BNG y 2 del PSOE), «e sin embargo vai gobernar a dereita en Pontecesures».
Los miembros de la agrupación local cesureña tenían previsto reunirse ayer para analizar la situación y, a lo largo del día de hoy, harán público un comunicado oficial sobre lo ocurrido en las últimas horas en el municipio.
DIARIO DE AROUSA 19/06/07
0 comentarios