«Xunta e Deputación non fixeron todos os deberes. Hai unha débeda histórica con Valga».
Con el bipartito de la Xunta el PSOE y el BNG valgueses tuviweron, para Maneiro, una gran oportunidad para «xestionar proxectos vitais para este municipio» en materia de saneamientos, infraestructuras o abastecimiento.»Non o fixeron», lamentó. «Preocupáronse máis dos seus intereses políticos que dos intereses dos veciños e tivo que volver o PP á Xunta para que moitos deses proxectos foran sacados dos caixóns», reporchó el candidato a la Alcaldía.
Aguarda que, el próximo año, suceda lo mismo en las elecciones generales, sea el PP el que gobierne en España ya que así «Valga deixe de sufrir máis atropelos» como las expropiaciones del gasoducto del Barbanza, el deslinde de Costas, los proyectos de paseo fluvial pendientes desde 2004, o la «débeda» de 800.000 euros que el Concello reclama al ADIF.
Pero tampoco cree que la Sunta yi Diputación, actualmente gobernadas por el PP, hayan hecho todos sus «deberes» en el municipio. «Existe una débeda histórica con Valga: que sexa valorada como se merecen os veciños».
DIARIO DE AROUSA, 08/05/11
0 comentarios