Bello Maneiro valora su designación como diputado provincial como ??unha satisfacción tardía?.
El alcalde de Valga, José María Bello Maneiro, que esta mañana será designado oficialmente como diputado provincial aseguraba ayer que este cargo supone ??unha satisfacción, aínda que tardía? después de muchos años persiguiendo este objetivo y de que las sucesivas promesas que le hacían cayeran en saco roto.
En esta ocasión no fue así y tendrá un acta de diputado, algo que ??supón un recoñecemento ao traballo do grupo de goberno e de todas as personas que están arredor noso, que cren en nós e que nos votan asiduamente?. Indició en que sus compañeros de partido en Valga lo propusieron ??por unanimidade? para diputado y se mostró agradecido no sólo por este apoyo, sino también por el de las demás agrupaciones del PP comarcal ??e o do presidente?, Rafael Louzán. ??Non é o mesmo que a un o propoñan a dedo a que se faga por unanimidade, polo que teño que agradecerllo a todos en nome dos veciños de Valga, que consideraban desde hai tempo que o municipio merecía representación? en la Diputación.
Aunque no cree que su condición de diputado vaya a suponer más facilidades a la hora de poner en marcha proyectos o conseguir subvenciones, sí apunta que ??terei un contacto máis directo. Non teño queixa sobre o comportamento da Deputación con nós, aínda que nunca nos deron todo o que cremos que merecemos?.
DIARIO DE AROUSA, 15/06/11
0 comentarios