Sabariz, ¿El alcalde en la sombra?.
El edil independiente, a pesar de ocupar la oposición, sigue haciendo gestiones
Luis Sabariz no es un político al uso. Es un hombre peculiar y un edil capaz de hacer gestiones tanto si está en el gobierno como si ocupa la oposición, y claro, eso a veces no gusta. Pero le da igual. ?l sigue haciendo de las suyas, a veces como si fuera un Quijote peleándose contra grandes molinos.
Luis Sabariz suele emitir comunicados de prensa en los que anuncia el comienzo de obras, o bien se felicita por la consecución de un proyecto o de una subvención. La diferencia respecto a otros concejales es que lo hace desde la oposición, y a veces mantiene incluso el mismo tono que cuando formaba parte del gobierno.
Tal es así que ahora puede hacer incluso las mismas gestiones que hacía en el mandato anterior, cuando ejercía como concejal delegado de Relaciones Institucionales. Y por eso incluso se permite contactar con el Administrador de Infraestructuras Ferroviarias (Adif) para denunciar el abandono del apeadero o pedir mejoras en dichas instalaciones.
Muchos se sorprenden por esta forma de proceder, pero en ningún sitio está escrito que un miembro de la oposición no pueda hacer gestiones en representación de su pueblo o en defensa de los intereses generales.
A veces suena a intromisión, injerencia o metomentodo, pero en ocasiones eso que algunos consideran «afán de protagonismo» también ayuda a conseguir logros. Evidentemente, tanto en éste como en otros pueblos, siempre hay miembros de la oposición que sistemáticamente se dedican a criticar al gobierno y al alcalde de turno, a denunciar carencias y a alertar de diversos problemas, pero limitándose a presentar escritos, notas de prensa o mociones, para que sean otros los que hagan las gestiones, pero sin coger el toro por los cuernos.
Sabariz también hace esas críticas y busca los titulares de prensa, como los demás, pero al mismo tiempo se encarga de hacer sus propias gestiones, y como portavoz de la Agrupación Cidadá de Pontecesures (ACP) contacta con Adif para decirle que el alumbrado de la estación de tren está mal regulado, pues se apaga demasiado pronto por las mañanas, cuando aún es de noche, y se enciende muy tarde, cuando ya el día ya está demasiado oscurecido.
Son gestiones que, quizás, podrían corresponder al gobierno local, pero las ha hecho Sabariz, y nadie puede reprochárselo porque, a la postre, sirven para denunciar una situación concreta, hacerse eco del sentir de los usuarios y pedir ayuda.
Explica Sabariz que en Adif le indicaron que el problema de las luces será solventado de inmediato, y añaden que la misma compañía ha iniciado gestiones para que se retiren los restos de construcción amontonados en el entorno del aparcamiento, y cuya presencia también fue denunciada por él. El portavoz de ACP detectó ese amontonamiento de escombros de obra en la estación, «procedentes de la canalización del gas en las calles Rosalía de Castro y Castelao», y lo que hizo fue denunciarlo ante Adif, «ya que se transmite una imagen desagradable de la villa y se perjudica a los usuarios del aparcamiento».
Denunciado esto, en Adif indicaron a Sabariz que nadie había pedido permiso para hacer ese acopio de material, de ahí que ya se pusieran manos a la obra para hacer que se retire. Y lógicamente el edil, agradecido, destaca «el interés del Administrador Ferroviario por solucionar los problemas que se plantean».
Actúa así, cabe insistir, desde las filas de la oposición, aunque pueda parecer por momentos que sigue formando parte de un gobierno con el que ya no tiene nada en común y al que este tipo de actitudes del independiente no gustan nada.
Prueba de ello es lo ocurrido con la reparación de la caldera del colegio, para la cual hizo diferentes gestiones que llevaron al tripartito a decir que con esas «injerencias» a punto había estado de tirar por tierra las negociaciones que, al parecer, también estaba desarrollando el ejecutivo local.
Y ocurre así con otros muchos asuntos en los que Sabariz se posiciona como representante del pueblo de Pontecesures. Y hay que reconocerle que, como concejal electo, también lo es, aunque la mayor representatividad corresponda al gobierno local que dirige el nacionalista Manuel Luis Álvarez Angueira
FARO DE VIGO, 25/11/11
73 comentarios
Tiroliro II · 26-11-2011 a las 18:33
Mi madre, danlle moita bola a sabariz no Faro, que articulo, sorprendeme
chorlito · 26-11-2011 a las 20:31
Si señor, aquí o alcalde debería ser o sr. Sabaríz, polo menos él interesase polos problemas do pobo, non coma os que están no goberno que nin caso che fan cando vas protestar por algo. Que quede claro que eu non teño nada que ver ca familia de sabariz pero gustariame que él gobernara algunha vez para ver si defendia tamben o pobo como fai dende a oposicion. Xa sabedes cesureños o próximo alcalde o sr. Sabariz para que sexamos a envexa dos concellos limítrofes. Ala xa está dito, un saudo para todos.
pedro da cachopa · 26-11-2011 a las 23:09
Y dijo yo. En los Untamientos jrandisimos como Curuña o Santiajo,los consejales opositores cobran dineritos e mas no fasen nada.seria buena cosita que quitaran o salario a aljun componiente del joderno de Sexsures, coma al Marques do Protectorado de Condide-Couto e si lo dieran de propina al ex-Superconsejal y jefe do control aduanero del joderno Sexsureño por ser un jran patriota e traballoriño,e lo nombren alcalde honorifico,que si non é por el so no temos que encomendar os resos.el demuestra que está na politica porque lle justa muchito e non polos cartiños coma aljunos.bueno marcho al pendello a buscar leña que fase friiño.
pontecesurex · 27-11-2011 a las 15:55
Pois eu estou totalmente de acordo co exposto, parece que todos tan ai polos cartos, e el que o fai porque realmente o vive.
Dende diante desta pantalla tes o meu apoio Sabariz.
lampreadoulla · 27-11-2011 a las 16:23
E A PRIMEIRA VEZ QUE FALO NESTE MEDIO, PERO HOXE PARECEME UN DIA ADECUADO, XA QUE CREO QUE SABARIZ MERECE UNA FELICITACI?N POLO QUE FAI POR CESURES, SI NON CHEGA A SER POR EL NON NOS ENTERARIAMOS DO QUE PASA NO POBO, AINDA QUE AS VECES SE PASE UN POUCO ESTA MOI BEN O QUE FAI, OUTROS QUE ESTAN COBRANDO FAN MOITO MENOS. SEGE ASI SABARIZ E PASA DOS QUE TE CRITICAN.
presumida · 27-11-2011 a las 20:31
Falando cas miñas amigas chegamos a conclusion de que Sabariz xa estubo no goberno e as cousas seguian igual e leendo este tipo de articulos parece que é un prototipo de superman ou supernany do pobo de cesures,
realmente está ejercendo unha labor que non lle corresponde con algunhas cousas que fai, nada máis pasar un dia despois das votacións para alcaldia xa empeza cas criticas hacia a corporacion local sin sequera darlle tempo de a ver que fan polo pobo, é repulsivo que a maioria das veces este superexconcelleiro faga criticas con meros propositos politicos etc. Y en numerosas ocasions critica cousas o actual goberno que xa sucedian estando el na corporacion local, lamentable, que non queira ser o salvador de Roma nin ser el santo cordero que o final se convirte en lobo feroz…………………………………..ETC.
manolo o do bombo · 27-11-2011 a las 20:38
TOTALMENTE ,DE ACORDO PRESUMIDA…
presumida · 27-11-2011 a las 20:38
«lampreadoulla» sin animos de ofenderte parece que eres de Madrid, eu son de cesures y xa se ve o que pasa no pobo, para sabelo non fai falta Sabariz
porco bravo · 27-11-2011 a las 21:22
Pois sí. Para saber o que pasa no pobo fai falta Sabariz, porque el sabe o que pasa no pobo. Tanto da que sexa un accidente, unha avería, un concelleiro que vai comer e beber a conta do concello, outro que vai botar gasolina tamén a conta do concello, outro que ten lista de enchufados, … ¿Que farían todos estes ratos e ratas presumidas se non os vixilara Sabariz?
lampreadoulla · 27-11-2011 a las 23:17
«presumida» eu non son de Madrid, son de Cesures de toda a vida, pero por razóns que non veñen o caso non ando polas tabernas, nin paso as tardes na plazuela, nin ando polos camiños de cotilleo cos veciños, ojala pudera, e gracias as noticias de Sabariz sei o que pasa, eu non creo que Sabariz sexa un superman, como dixen antes, as veces pode que se pase un pouco, pero eso non lle quita o mérito de informarnos de todo o que pasa no pobo, a todo o mundo non lle ten porque gustar esto, pero desde logo interes ti tamen tes si non non entrarias nesta web.
presumida · 28-11-2011 a las 08:57
«lampreadoulla» non foi a miña intencion incomodarte pero o interes que teño en esta web e que cando termino as tarefas do hogar que teño suelo entrar nesta web porque asi leo as tonterias que pon aqui este superman que so quere ter protagonismo en todo.
presumida · 28-11-2011 a las 09:09
O final «porco bravo» parece que estades de acordo con que sabariz faga de salvador de Roma ou axente secreto con escuchas y o furgon de repartidor vixiando diante do concello coma si dunha pelicula se tratase, que enganados estades,
papagos · 28-11-2011 a las 12:00
Comparto co autor do artigo que o Sr Sabaríz non é un político ao uso, non todas as persoas están dispostas a facer o que el fai. Está moi claro que este señor non dubida en converterse nun tránsfuga cando lle interesa, é un gran manipulador da información como se demostrou nesta páxina en moitas ocasións, ten amorne para criticar nos demais o que el fai ou fixo, non acaba de asumir que está na oposición e usurpa funcións que non lle competen… etc, etc, etc.
Creo que o autor escribe desde o descoñecemento, porque senón está enxalzando a unha persoa cuxos valores son como mínimo de dubidosa ética. Afortunadamente non todos os políticos son iguais.
porco bravo · 28-11-2011 a las 21:58
Sabariz non foi comer nin beber a conta do concello, nin acordou pagar ou subvencionar unha actuación para unhas festas dunha localidade de fóra do concello, nin goberna. Fai oposición, controla. Gracias a el sabemos quen derrocha os fondos públicos. Desafortunadamente non nos merecemos unha oposición así, que na derrota exerce a súa función con responsabilidade.
O que nos merecemos é un goberno municipal composto por persoas que queren facer da política municipal o seu medio de vida e que se dedican a facer mocións queixándose de que lle quitan os fondos para a axuda no domicilio, pero que poderían renunicar á súa retribución e destinala ao programa de axuda no fogar. ¿Non se trata de prestar servizos? ¿Ou vai a ser que o que votamos os veciños de Pontecesures é ter un concelleiro que cobre por dedicarse aos servicios sociais pero sen fondos para facer política social? Máis ben será que o que cobran estos señores debería utilizarse en prestar axuda a quen a necesita. O que cobra só unha das dedicacións exclusivas é máis do asignado ao concello de Pontecesures o ano pasado para a axuda no fogar. E encima éncheselles a boca falando de políticas sociais.
charly · 28-11-2011 a las 22:42
Claro que non, outros cobran, e ademais cobran nun momento que deberian ter vergonza—-, teño que traballar e moitas horas, non como os tres mosqueteros, e gracias a sabariz enterome de algo do que ocurre no meu pobo, con defectos e virtudes gracias SABARIZ.
papagos · 29-11-2011 a las 10:01
? moi fácil facer demagoxia barata. A primeira concelleira con salario en Pontecesures foi a Sra Maribel no ano 2005, preguntádelle o Sr Sabaríz a canto ascendía este salario que el apoiou. Como alcaldesa gozaba dunha nómina de 2300 euros, pensades algúns que é a única persoa con dereito a salario e non entendo moi ben porqué. Reitero que os salarios dos políticos nos concellos tiñan que estar regulados por ley, mentres non sexa así ninguén ten mais dereito a cobrar.
Penso que as comidas de traballo terían que evitarse na medida do posible e se hai que facelas que sexan austeras. Agora ben, non participou nunca o Sr Sabaríz neste tipo de comidas?, non se facían no tripartito anterior?. O devandito, critica na oposición o que el e os seus socios facían no goberno.
presumida · 29-11-2011 a las 16:00
Estou totalmente da cordo contigo «papagos» moi ven dito, si se ten cara e
(digamolo entre comillas) «cinismo» de criticar por calquera cousa o actual goberno, tiña que facer o mismo cando el formaba parte do mismo, ou sei que non pasaban as mismas cousas e tonterias antes que agora etc.
escombro por algures, algunha zona mal alumeada, tardanza cos pais e fillos en tramites por algo no concello, xerreo e comidas tontas (claro por que é protocolario), sueldos dos tres tenores anteriores, nin facendo doble xornada chegariamos a maioria de nos a el, favoritismos etc etc etc
sei que a xente que o apoia tamen miraba pa outro lado de 4 anos para aqui. Esta ben que faga cousas como oposicion que é pero que tamen as critique cando el estubo
porco bravo · 29-11-2011 a las 16:51
O máis barato é o que non custa nada. E non custa nada facer pregunts do tipo «non participou Sabariz neste tipo de comidas?Non se facían no tripartito anterior?» e a continuación asegurar que Sabariz participaba en comidas deste tipo sen demostrar nada.
O papel que lle outorgaron a Sabariz os votantes de Pontecesures é o de facer oposición e, polo que vexo ata agora, faino moi ben. Gracias a el entereime de que se vai a comer alegremente a restaurantes para supostamente tratar temas de traballo (digo supostamente porque ninguén aclarou aínda de que se falou nesa reunión). Tamén me enterei gracias a Sabariz de que o concello paga facturas de cousas que non contrata (a comisión de festas dunha localidade doutro concello contrata un grupo e paga o concello de Pontecesures). Tamén me enterei de que o concello abre un prazo para anotar a nenos para actividades e antes de que abra o prazo xa hai nenos anotados.
Sabariz agora está na oposición. Se cando el gobernaba facía o mesmo, non o sabemos. Ignorámolo, en primeiro lugar porque moitos dos que agora ocupan o goberno ocupaban entonces a oposición, pero só de nome, porque non se dedicaron a traballar e controlar o que facía o tripartito. Como moito acudían aos plenos de cando en vez. Encima, consideran que facer oposición é de dubidosa ética. O que non só é de dubidosa ética é pagar facturas de cousas que non se contratan, incluso creo que é algo máis que inmoral.
Respecto dos salarios dos políticos, hoxe en día case ninguén traballa de balde, por eso hai que dotar postos de dedicación exclusiva se redundan, ademais, beneficios para a comunidade. Pero tres concelleiros cobrando en Pontecesures son totalmente excesivos. Todos sabemos o que se está pagando con esas dedicacións: a alcaldía. De todas formas, as matemáticas non son demagóxicas:
1.300+1.300++1.300=2.300
pedro da cachopa · 29-11-2011 a las 17:42
y dijo yo. señor Papa-Jos, y yo tenjo pouquiña memoria,pero aljunas cosas las recuerdo con vivita memoria. Le bota la culpa a la desesperada al ex-superconsejal Sabaris de que a Archiduquesa de Infesta tuviera un sueldesito cuanto de arrechejou al Joderno do Marques de San Xulián e Conde Tarajoña…pero si foi o Marques de San Xulián quen en la realidad le dió el sueldesito a la Archiduquesa de Infesta votado en las Cortes del UNtamiento de Sexsures,entonses porque le bota la culpa al sabaris, cuando fué este Ex-Superconsejal o que arriesjou su vida e intejridad aun estando dentro del joderno de la II Troika o que quiso e voto para quitarle los dineros al de San Xulián-Tarajoña e a la de Infesta, e por esas manibras suisidas de sabaris anjeira lo echo fuera e antes le fecho las puertas del untamiento para que no pudiera ir de noche con el candil e mirar papeles secretos ni el internes.
papagos · 29-11-2011 a las 19:52
Pois si que tes pouquiña memoria «pedro da cachopa». No ano 2005 o goberno municipal que estaba en minoria (BNG e ACP), xa que o PSOE doulle a alcaldía ao Sr Angueira pero non quixo participar no equipo de goberno, chegou a un acordo coa Sra Maribel para garantizar a gobernabilidade. Aprobáronse nun pleno as exclusividades dela e do Sr Angueira cos votos de todos os integrantes do novo equipo incluído o Sr Sabaríz. ? no 2006 cando o Sr Sabaríz se xunta coa oposición para retirar estas exclusividades.
Xa ves «pedro da cachopa» non é o meu estilo acusar a ninguén á desesperada, procuro opinar sempre con datos contrastados.
vecinocesures · 29-11-2011 a las 20:38
Hai xente que non debe ter idea de matematicas porque por 1 euro quen me pode decir o precio xusto de: ¿canto cobraba o anterior goberno? e
¿canto cobra o actual goberno? Joaquin Prat decia: a jugaaaar
pedro da cachopa · 30-11-2011 a las 00:44
Y dijo yo. Señor Papa-Jos yo aun me acuerdo de aljunas cositas,e yo creo qe usté se dispisto un poquito,porque el ex-Superconsejal cuando era membro do joderno da 2ª Troika, e aun el Marques de San Xulian no lo chimpara fora ofisialmente le quitó los dineritos,e sinon leea esta cousiña que di claramente que el Jran Sabaris aun estaba en la 2ª Troika,antes esta cousa señor Papa-Jos creo que ten una libreta con las contas mal apuntadas e mal contrastaditas,y no puede nejarlo,ahi está la prueba del delito y demuestra que como aljunos se le borran rapidito las cositas la cabesa (jrasias o meu neto que busco las notisias antijas)
http://www.pontecesures.net/2006/01/29/crise-en-pontecesures-1/
http://www.lavozdegalicia.es/hemeroteca/2005/12/20/4359835.shtml
así que xa sabe quien qeria sejir dandole dineritos a la Duquesa de Infesta e ex-Jefa do Estado de Sexsures…le deje sin fala señor Papa-Jos.
papagos · 30-11-2011 a las 09:16
Eres ben duro de mollera «pedro da cachopa», o Sr Sabaríz quitoulle os cartos no 2006 cando empezan as diferencias co Sr Angueira pero no 2005 co seu voto, repito, co seu voto (a ver se desta quédache claro) doulle salario ao Sr Angueira e por primeira vez na historia do concello (como diría el) a unha concelleira, a Sra Maribel. ? o que veño dicindo nos meus comentarios, se non o entendes xa non é problema meu e négome a seguir con este debate.
piris · 30-11-2011 a las 10:57
Como os nosos fillos queden sen calefacción no colexio por culpa de alguén que confunde labor de oposición , creo que nais e pais deberíamos de ter unha reunión para tratar este tema.
pedro da cachopa · 30-11-2011 a las 11:56
y dijo yo. Señor Papa-Jos ya se son inorante e duro de cabesa ijual co animal fillo dun burro e unha besta,pero usté tambien le justa cambiar las cositas.Claro y no lo niejo,que Sabaris doulle primerito dineirito cada mes a al Duquesa de Infesta e al Marqués de San Xulián, porque formaba parte do joderno da II Troika.pero tambien hai que disir que luejo se dió cuenta de su error y se arrimpitio ,porque é un home con moita mamoria,e xa dise o conto que retificar e de xente de moita mamoria, sabaris retificou e acordou a tempo e luejo le quito los dineritos,con un detallito que el señor Papa-Jos non quere ver,y es que el señor Sabaris presentó la mosión y pidio el pleno para quitar el dinerito,siendo aun ofisialmente miembro de la II Troika e non coma persona de la parte opositora del joderno,eso es una diferensia moi moi jrandisima.e claro despues el Marques de San Xulián e Conde de Tarajoña coa Duquesa de Infesta lo chimparon fuerita.entendio ajora señor respetadisimo Papa-Jos.Por eso dijo yo, que aljun miembro que forma a atual jefatura del estado mediorojo de Sexsures, tambien podia acordar e arrempentirise de que aya tantos suelditos e desida faser una mosión para quitar aljuno ou que el mismito se quite un sueldito como el consejal de las tabernas,entre aljunos e aljuna.
Luis Angel Sabariz Rolán · 30-11-2011 a las 15:33
Resulta sorprendente que por solicitar varias veces a Educación las mejoras en la calefacción, por interesarme por este tema importante para todos se hagan comentarios como el de «piris». Parece que a algunos les molesta que siga intentando que se solucionen necesidades en el municipio.
Y lo de proponer una especie de reunión de padres para, digamos, «condenarme» ya es de traca. Mira «piris», yo en los asuntos relacionados con el colegio siempre me esforzé para conseguir cosas (con la ayuda de otras personas, claro). Me vienen a la mente aquellas gestiones para la ampliación del patio escolar con horas y horas de trabajo con peritos, con titulares de fincas, con consulta de archivos por expropiaciones del pasado en la zona, con gestiones con la Diputación para el envío de maquinaria para acondicionar el terreno ganado, y para que nos diesen una subvención para el nuevo muro perimetral de cierre. También los imnumerables viajes a Vigo y a Santiago para conseguir la ruta del transporte escolar de Porto, después la de Condide (firmas, mediciones de trayectos, visita de inspectores, censos de alumnos de las zonas afectadas, etc..). La campaña de firmas que se hizo para que se construyese el gimnasio que no querían construir cuando se remodeló el colegio. La construcción del patio cubierto, la cubrición del techo entre el edificio administrativo y el de primaria para el recreo de los más pequeños en caso de lluvia, la renovación de algún tramo de la cubierta en varias ocasiones, la colocación de marquesinas en las paradas del transporte escolar, la colocación de juegos para los niños de infantil, la renovación de la fontanería, la entrada en servicio de los ascensores, los arreglos en el pabellón para mejorar las clases de educación física, la colocación de nuevas canastas en el patio y varias cosas. ¡Ah! y sin retribución alguna, no como ahora que hay un concejal con educación exclusiva y con un sueldo todos los meses.
papagos · 2-12-2011 a las 09:41
O que resulta sorprendente é que vostede se interese pola calefacción na oposición é cando estaba no goberno non lle interesaba o máis mínimo, dio hoxe o xefe territorial de educación: «el jefe territorial añade que fue también la falta de mantenimiento la causante de todos los problemas que a lo largo del pasado curso arrastró la caldera del centro educativo»
¡Ah! e recordolle que o pasado curso tiñamos unha alcaldesa cunha nómina mensual de 2300 euros, grazas a vostede.
presumida · 1-12-2011 a las 00:19
Non me creo nada que fixeras estas todas cousas ti soliño e menos estando na oposicion, sequimos coa misma, atribuindote todos estes logros a ti mismo, non che discuto que fagas algunha chamada, pregunta ou como lle queiras chamar pero cada dia creo menos na politica dende que no ano 2007 vos xuntarades PP, PSOE e Independientes para votar fora o mais votado coma o Bloque si mal non recordo, indignante PP e PSOE xuntos, o que non pasa en cesures non pasa en ningun lado
piris · 1-12-2011 a las 19:36
Sorpréndeme que case 18 horas despois non aparezan os do PSOE negando que eles se xuntaran co PP. Pero a verdade é que quen se xuntou co PP foi o TRANSFUGA que enganou os veciños, pedíndolle o voto para o PSOE e logo pactando co PP.
Cara de cona · 1-12-2011 a las 20:17
Sensacional esta nota do Faro…..que verdades di do Saba….non sabedes como jodeu no goberno…….o Roque por exemplo andaba tolo…..non se libran del…..fiscaliza…persigue…ten infomacion de non sei donde…buscalle as cagadas….ten a todos dos nervios……adianta Saba….duro…que eu sei que sabes mais cousas deste goberno de desastre……..o Falete empeza a ser outro yo-yo randulfo de bares….yo hice….yo hable con aquel….yo consegui….yo……que perigo de home…canta suficiencia….e canto falar por falar sin idea de nada…….. ……jo..jo…jo…
Luis Angel Sabariz Rolán · 2-12-2011 a las 14:55
Para ti, ??papagos?, o importante é largar o que sexa e facer acusacións contra min. Mira, a caldeira do colexio foi instalada sobre 1.997 e dende aquela houbo tres alcaldes (Victoriano Trenco, Álvarez Angueira e Maribel Castro) e varios concelleiros de educación (Ángel Souto, Alfonso Diz, José Antonio Baliñas e Jesús Rey). Dende sempre lembro que a mesma empresa facía o traballo de posta en marcha da caldeira no comezo do curso escolar e tamén facía determinadas reparacións por problemas e avarías que ían xurdindo na caldeira ou no sistema de calefacción no seu conxunto. Pode ser que iso non sexa formalmente un mantemento pero tampouco se pode dicir que todo estaba abandonado. Por exemplo; lembro unha obra importante en todo o sistema alá polo 2002 cando se ampliou o patio do colexio (houbo que obrar na zona da caldeira, baixar tubarías no recinto escolar, etc?). Pero cos anos viñeron os problemas, claro, e así a caldeira empezou a ter un consumo desorbitado de combustible co conseguinte problema para a economía do colexio.
Non é certo o que dis de que non me preocupei deste tema no goberno. En primeiro lugar teño que dicir que tanto Jesús Rey como Rafael Randulfe interesáronse na Xefatura Territorial de Educación por este tema e fixeron xestións para corrixir as deficiencias. Vouche relatar agora as miñas: ademáis das chamadas e dos escitos a nota de prensa do 2 de novembro de 2010 dicía:
??Luis Sabariz plantea a Educación la necesidad de instalar una nueva caldera en el colegio de Infesta.
El concejal de relaciones institucionales de Pontecesures, Luis Sabariz, mantuvo la pasada semana una reunión con el jefe territorial de Educación, César Augusto Pérez Ares, a quien expuso la necesidad de instalar una nueva caldera para la calefacción en el colegio de Infesta. La actual, que está ??obsoleta?, supone un excesivo consumo de combustible, contamina el medio ambiente e incluso presenta problemas para cumplir con la normativa, según los técnicos que analizaron la instalación en el propio centro durante el pasado verano.
Desde el colegio ya se solicitó en varias ocasiones el cambio de caldera, pero sus reclamaciones no fueron atendidas por el momento. Esto obligó a que, en los últimos días, con la bajada de las temperaturas, se hiciera necesario poner en marcha la actual instalación con los consiguientes problemas, explica Sabariz.
Durante la entrevista celebrada en Pontevedra, Pérez Ares solicitó la presencia de la inspectora de Educación de la zona, indicando que realizaría gestiones ??inmediatas? con la oficina técnica de la Jefatura Teritorial para tratar de instalar la nueva caldera en el menor tiempo posible. Luis Sabariz le reclamó, asimismo, que se estudie la situación de los depósitos de gasoil, que están soterrados en el recinto escolar y próximos a las edificaciones. ??Todo indica que é posible retiralos para outra zona?, considera el concejal.
Sabariz Rolán también se interesó por la antigua promesa de Educación de construir una nueva edificación en el recinto del colegio para comedor escolar y otros usos. El edil insiste en que, por la carencia de este servicio, el CPI Pontecesures pierde alumnado ??inxustamente?, puesto que los datos de natalidad en el municipio son ??bos?. El jefe territorial indicó que ??non se esquece do tema?, pero que por el momento no es posible realizar la inversión por razones económicas. César Pérez manifestó su intención de consultar con el centro, a través de la inspectora, si hay interés por parte de los padres de los alumnos en contar con el comedor.
El encuentro entre Luis Sabariz y el jefe territorial de Educación finalizó abordando otras cuestiones como la puesta en marcha de los programas autonómicos Abalar y Proa, y destacando la máxima atención que el concello presta al mantenimiento del colegio.?
DIARIO DE AROUSA, 02/11/10
caja no caldeiro · 3-12-2011 a las 17:29
si a nota do Faro de Vigo cabreou de carallo aos tenientes, que cobrando os tres teña que ser o Sabariz o que faga xestions e consiga cousas e se preocupe mais que eles da casi a risa, desde logo si hoxe foran as eleccions este goberno de cobradores non salia, que va..
presumida · 4-12-2011 a las 18:04
Quen decide quen vai a ser alcalde non somos nos cos nosos votos, si non eles, cando se xuntan con un ou outro, o que máis conveña ou ofrezca, a culpa é de quen vai votar, que non se nos olvide o que pasou hai catro anos
¡ alcaldesa sendo a menos votada! ¿e esto é democracia? e unha vergoña,,,,,
axanelaindiscreta · 6-12-2011 a las 16:33
«presumida»tes toda a razón,sinceramente non sei en que nos fan perder o tempo en ir a urnas…todo se basa no «amaño».
en relación a noticia,eu como universitaria que estuda en Santiago,sinon fora polo señor Sabaríz os estudantes de Pontecesures e de Valga non teríamos en que ir para alá xa que, meses atrás, querían eliminar a parada de tren no noso pobo.Para min,é o único que se preocupa realmente das carencias do concello.
o palillo · 6-12-2011 a las 20:57
axanelaindiscreta: pois si crees que iso é verdade levo para casa e verdade que algo fixo pero mal tamen fixo bastante ainda que a el lle preza mentira porque o único que sabe facer é negara s cousas cando lle din unha verdade e dou fe desto porque me pasou a min .
Cara de cona · 7-12-2011 a las 20:02
esta ben…o Faro dou no clavo…poñen ao Saba polas nubes…..tarde piaches compañeiro…os votos foron a urna en maio….agora a rascala….quedache mili de carallo na oposicion…..pero tamen me din que estaste a divertir moito…os do goberno andan do figado…….decia un día Villaverde o da lotería, o Sabariz na oposición disfruta como un enano….hai que darlle a razon…jo…jo…jo….
chorlito · 7-12-2011 a las 20:36
Y dijo yo. En que idioma escribes Pedro da cachopa? de verdade que me costa moito leer os teus comentarios, ainda que despois de leer todo isto que dou de si esta noticia e bastante divertido ver os teus comentarios, eso si, creo que podo imaxinar quen eres, pues me suena tu cara je je je je je je
axanelaindiscreta · 7-12-2011 a las 21:25
haber está claro que os políticos nacen para mentir e que só miran polo seu propio bolsillo pero hai que decir que actualmente temos un alcalde que deixa moito que desexar(como cando foi o caso do gasoi que saiu en tódolos medios de comunicación)…a culpa é da xente que realmente non ten ningunha ideoloxía «política» que o vota a cambio de postos de traballo no concello e cousas polo estilo,habendo licenciados competentes que poden cubrir calquer cargo na administración que están no paro por culpa dos «chanchullos e enchufes»que se fan nos concellos (iso fanno todos,que quede claro).Sabariz fará algunhas cousas mal e outras ben,pero tampouco nunca tuvo a oportunidade de poñelo a proba enfronte da alcaldía en cambio o que temos xa se sabe o que hai e o que se pode esperar del…nada.
presumida · 7-12-2011 a las 23:57
ó unico que se vé dende hai duas ou tres lexislaturas si mal non me equivoco e que o Bloque está a ser o máis votado, casi a maioria do pobo vota por el, por algo será, dende logo alguns casos abrá pero non creo que a maioria vote por el por puestos de traballo porque «axanelaindiscreta» casi todo o pobo polo que ti afirmas tiña que traballar no concello e non e asi, o que está claro que todolos partidos que temos neste pobo, gobernantes e oposición, deverian poñer algo de empeño entre todos para poder levar mellor o pobo, e non tirarse pedras entre eles e poñer propaganda barata nos medios, lanzandose acusacións entre eles a fin de que, estamos sempre na mesma e xa cansa un pouco, os outros concellos inchanse a rir a conta do noso pobo, o que pasa aqui non pasa en ningures e eso que hai concellos que teran ven que rascar
axanelaindiscreta · 8-12-2011 a las 14:18
o que me parece subrrealista e que un pobo de 3.000 e pico de habitantes se presenten as eleccións 7 partidos políticos e todo para poder derrocar a antiga alcaldesa,iso si que me parece patético.
presumida · 8-12-2011 a las 20:35
douche toda a razon do mundo «axanelaindiscreta» pero non creo que fora para derrocar a antiga alcaldesa, eu creo que hai tantos partidos porque non queren chupar banquillo, si non un sueldazo asegurado por 4 anos, a xente está enganada botandolle a culpa os que gobernan ou os da oposición por calquera cousa que pasa aqui no pobo, ¡ que si gobernan moitos ! ¡que cobran uns sueldazos! ¡ que se matan entre eles! patatin patatan, e a culpa non é deles todos gobernantes e oposición se non toda nosa por ires a VOTAR
xogan cos nosos votos, pidenche o voto para o seu partido e eles danllo o que máis ofrezca ou conveña e eso si que é patetico,
Tiroliro II · 8-12-2011 a las 23:47
penso que se esta sendo inxusto con Sabariz ao meter a todos os politicos do povo no mesmo saco, non cobra nada, traballa o que pode, preocupase polas cousas e necesidades do pobo, mira polos problemas, que mais queredes, cando gobernaba ainda que non cobraba leña, agora na oposición que tampouco cobra di as verdades, informa, non cobra e tamen leña, as cousas non son así, os que cobran agora son tres parados que non tiñan onde traballar, Sabariz sigue aí movendose, facendo cousas, mirade o da rotonda de Chanteclair, todo perigoso apagado, moveuse e en poucos días alumbrando a columna, comparade.. valla caida hai tres ou catro meses na baixada da pista do Castro no camiño xacobeo, o goberno non fai nada, que si presupostos seguros e coñas, esto antes non pasaba. non o
presumida · 9-12-2011 a las 10:54
está ben que Sabariz se preocupe polas cousas e necesidades do pobo pero reitero o dito en comentarios anteriores e a miña opinión e cando el estaba gobernando tamen pasaban cousas similares coma o alumeado, vallas derribadas, escombro etc; e non se oia un chio nin poñia tantas criticas do concello nos medios e coma por exemplo nesta paxina web, cousa que tamen tiña que facer,
manolo o do bombo · 9-12-2011 a las 11:37
Pero presumida ,si uns cuantos nonbres que entran na paxina e Sabariz disfrazado ,aunque el vai dicindo que da a cara con nonbres e apellidos,creese moi listo ó homiño,e os demais parvos….
axanelaindiscreta · 9-12-2011 a las 13:41
está claro que non lles importa nada o noso pobo so encher os seus bolsillos…e despois ainda se queixan de que a crisis tamen lles afectou…100 euros menos??e que???por iso xa afogan??elo como estarán os que non chegan nin a ser mileuristas???
Luis Angel Sabariz Rolán · 9-12-2011 a las 15:07
Non se debe xeralizar con esas frases feitas de que todos os concelleiros, e os políticos en xeral, estamos a enchernos os bolsillos e a beneficiarnos da posición ou cargo. Para min é triste que se me meta tamén nese barco cando nin percibin retribucións, nin deixei colocado irregularmente a ninguén, nin tiven mellora persoal ou patrimonial algunha que teña que ver coa miña actividade política. ? inxusta esta especie de café para todos.
En canto ás acusacións de «manolo o do bombo», sen novidade. Resúltalle estraño que alguén non me critice e xa de escándalo que alguén fale ben de min. Pois que pense o que queira.
papagos · 12-12-2011 a las 10:01
Non peque de modestia Sr Sabaríz, vostede non é tan bo como nos quere facer crer. Non nos esquecemos de todas as súas artimañas para estar no goberno e ao seu transfuguismo refírome, dos contratos dalgún membro da súa familia, do intento de colocación dalgún outro, do teléfono móbil de importante factura a cargo do Concello, da súa permanencia no mesmo ata altas horas da madrugada, etc, etc…etc. Claro que vostede non é un político ao uso e tampouco é unha irma da caridade, o seu afán desmesurado por desgastar a este goberno e recuperar o poder, do que cre que foi inxustamente apartado, demóstranos que vostede si ten moito interese por estar aí.
porco bravo · 10-12-2011 a las 13:34
Eu tamén son Sabariz.
manolo o do bombo · 10-12-2011 a las 15:00
? que se pica allos mastica…
porco bravo · 10-12-2011 a las 16:02
Manolo do bombo tamén é Sabariz.
manolo o do bombo · 10-12-2011 a las 18:39
Non che vou a seguir o xogo,porco.
porco bravo · 10-12-2011 a las 21:49
Menos confianzas, se non che importa, Porco Bravo Sabariz.
Tiroliro II · 10-12-2011 a las 19:22
manolo o do bombo sigue cos disfraces e o debate e si Sabariz merece ou non a nota do Faro de Vigo sobre politico atipico e traballador, esta claro que o merece manolo, o alcalde actual nin na sombra esta en cesures, nin vive aqui nin anda por aqui, que sabe si funciona a luz do coche de pedra?, en Taragoña non se ve eso
presumida · 11-12-2011 a las 17:44
En realidade quen nos veria a todos nos gobernando no concello, en vez de publicar un comentario de: » eu penso ou eu opino» parece que nos estamos a criticar entre nos e non paga a pena, e polo visto como somos tan intelixentes e entendemos tanto de politica me pregunto ¿ como non montamos un partido entre nos e presentamonos para alcaldia dentro de 4 anos ? como sabemos de todo o mellor igual o faciamos ben jejeje
Luis Angel Sabariz Rolán · 12-12-2011 a las 15:45
Non é normal que cada certo tempo se recuperen as vellas acusacións conta a miña persoa cando din no seu día todo tipo de explicacións e están neste medio, «papagos» (prego que se consulte a hemeroteca). Parece que o desexo é que cale na xente que eu cometín irregularidades e non é así.
Expliquei a postura dos non adscritos o 16/06/2007 cando non posibilitamos daquela a reelección de Álvarez Angueira, a contratación nos programas de cooperación dunha cuñada miña por uns meses dando datos dabondo do procedemento selectivo, a escandalosa exclusión da dona do meu cuñado noutro proceso, as razóns da miña presenza na Casa do Concello fóra do meu horario de traballo, etc..
Todo está prefectamente explicado. Por exemplo, o meu gasto telefónico. Sí, fun acusado por iso nun boletín do BNG e o 17 de xaneiro de 2011 saiu aquí escaneado un documento co importe das facturas mensuais. E o día anterior saiu aquí o seguinte texto clarificador:
«Contestación íntegra ao grupo do BNG sobre o uso do teléfono portátil enviada aos medios.
1º) Eu non vou entrar na guerra de cifras sobre os consumos e xunto copia da relación dos datos obtidos da contabilidade municipal. (Hai que engadir 76,30 ? do derradeiro recibo deste concelleiro que chegou en 2011). Mantéñome nas cifras:
Álvarez Angueira, gasto ocasionado polo teléfono do concello 2003/2007: 13.475,79?
Sabariz Rolán, gasto ocasionado polo seu teléfono dende 07/07 ata hoxe: 3.340,37 ?
Álvarez Angueira, sms dende o teléfono do concello nos seus últimos meses de mandato: máis de 1.600 ? (1.248 a un mesmo número).
Sabariz Rolán, sms dende o seu teléfono nos seus últimos 6 meses: 0 ?
2º) Durante os case 7 anos que estiven gobernando co alcalde anterior tiven que facer fronte ás chamadas municipais do meu peto, ó non ter teléfono público. Sábeo perfectamente o ex alcalde, así como o labor que facía, as xestións que realizaba antes e as que realizo agora. Institucións públicas, administración, empresas e veciños en xeral coñecen o meu labor.
3º) Co obxecto de sementar dúbidas sobre a miña xestión, sinala o BNG que chamo ó ??estranxeiro?. Todos sabemos que se contactamos cun aboado que está en Portugal ou recibimos chamadas no país veciño isto ten relevancia na facturación e consta o nome do país. Ínchase así un globo intencionadamente para prexudicarme.
4º) Non teño nin idea de por qué o alcalde anterior enviou 1.248 sms ó mesmo número en 6 meses, algo insólito na Administración. Como non dou a cara no pleno cando se lle preguntou, foi necesario acudir á xustiza, pero non polos 1.600 sms, senón por eses 1.248 e por outros 88 e 74 a outros dous números concretos.
5º) Resulta sorprendente que o BNG de Pontecesures entre nesta guerra de consumos telefónicos. Os cesureños deben coñecer que a pesar de perder a alcaldía o 16 de xuño de 2007 o ex alcalde non entregou o teléfono do concello (houbo que requirirllo por escrito). Pois ben; dende o 16 de xuño ata o 21 de xuño de 2007 Álvarez Angueira realizou nada menos que 255 chamadas telefónicas e enviou 99 sms. Xa explicará o BNG como un ex alcalde seguiu realizando chamadas coma se presidise a Corporación.
6º) Este concelleiro non quere entrar en polémicas sobre este tema, anunciando que a facturación tanto do ex alcalde como da miña está a disposición dos veciños de Pontecesures para que a comparen e saquen as súas conclusións».
papagos · 13-12-2011 a las 10:32
De vellas acusacións nada de nada Sr Sabaríz, vostede ten un historial que está aí, non o invento eu. Xa sei que vostede se explica moi ben, outra cousa é a credibilidade das súas explicacións. Non é a miña intención entrar en antigos debates, pero permítame unhas matizacions:
A razón do seu transfuguismo xa a coñecemos todos.
No caso das contratacións, curiosamente un familiar seu tivo dous contratos coincidindo con vostede no equipo de goberno. No caso do outro familiar, que curiosamente viña nunha lista do INEM de tres persoas, pretendía vostede que entrase por ser a única de Pontecesures. Recordo os comentarios de protesta de moita xente anotada na oficina de emprego por non vir nesa lista. E recordo tamén, a súa pretensión de contratar a outro familiar como director da escola-taller. Xa ve, non necesito consultar as hemerotecas.
No tema do teléfono, eu non podo contrastar as cifras que vostede proporciona (non é caso de ir ao concello a ver a facturación) pero esquece un pequeno detalle moi importante, o Sr Angueira era alcalde e vostede non, e á súa factura hai que engadir a da Sra Maribel como alcaldesa.
Por estas e outras moitas razóns, eu si creo que vostede ten moito interese por estar aí.
manolo o do bombo · 13-12-2011 a las 13:15
BEN papagos ,sabes explicarte moi ben,as chamadas do señor sabariz que el sabe mentir moi ben,pero non engaña a nadie,a PORTUGAL era porque estaba ó señor DIZ de vacaciónes e parte da sua familia,enon necesitamos mais explicacións porque esta todo dito non e creible e non lle sigo o xogo…