Luis Sabariz lamenta que se cortara un camelio situado ante la casa consistorial pontecesureña.
Sostiene que es una planta característica y recuerda otras talas en el municipio.
El concejal Luis Sabariz Rolán, portavoz de la Agrupación Cidadá de Pontecesures (ACP), reconoce que no se trata de una tala abusiva, una corta indiscriminada de especies protegidas, ni de la desaparición de árboles centenarios, peor aún así critica al gobierno tripartito de la localidad tras constatar que alguien eliminó un camelio situado a las puertas de la casa consistorial.
Y hace públicas sus críticas porque sabe que «la camelia es una flor característica de nuestro territorio y un elemento diferenciador del mismo», por eso dice sentir «verdadera pena» al comprobar que el camelio en cuestión fue cortado, «a pesar de que no entorpecía el tránsito de las personas».
Se situaba «en un pequeño jardín situado a pocos metros del consistorio y que, por cierto, está cada vez más abandonado», asegura.
Esta circunstancia, que puede parecer algo anecdótico, constituye para este concejal pontecesureño otro motivo de crítica al gobierno local, sobre todo porque se suma al hecho de que en mayo de 2014 ya se talaran «cuatro árboles de más de cuarenta años también ubicados en las proximidades de la casa consistorial».
Pero eso no es todo. Hay otro motivo que provoca la irritación del edil independiente, que se confiesa «especialmente sensibilizado con la pérdida del camelio en cuestión». La razón no es otra que lo sucedido hace más de una década, cuando el propio Sabariz formaba parte del gobierno local y «esta planta estaba enferma, con manchas en las hojas». Lo que se hizo entonces fue aplicar un tratamiento fitopatológico «para salvar al camelio, que para satisfacción de todos salió adelante».
Si embargo ahora ve como el tripartito «se lo cargó sin más», por eso asegura que «este gobierno no puede presumir de defender el medio ambiente».
Termina alertando del deterioro de todo el entorno, ya que a la corta del camelio y la tala de cuatro árboles antes aludida se suma «la desastrosa rehabilitación del parque infantil Vicente Moure, frente a la puerta principal del consistorio».
Faro de Vigo
2 comentarios
Pardal · 24-01-2015 a las 11:18
Outra escabechiña de arbores, pero porque lle molestaran tanto a este goberno os arbores?, o que fixeron no parque infantil e de escandalo, con xogos que non atraen, cun piso embarrado, con goma por abaixo que chega a descubrirse e que non vale para nada, con arbores cortados, ben Sabariz, ainda asi solo, sen plataformas, nin comites, informa das cousas, traballa sin cobrar, movese e abrelle os ollos a xente, temos claro que a estes do goberno non os podemos votar en maio, esta claro
Luis Sabariz · 27-01-2015 a las 20:29
Con todo o respecto quero respostar a unha persoa que en Facebook («Xente de Pontecesures») opina que o camelio tiña problemas dende hai anos, e dí que proteste por cousas máis importantes como a Festa do Churro, a Feira do Automóbil, etc…
Pois ben, non é certo que o camelio tivera problemas, era ben feitiño cunhas camelias brancas moi bonitas e con follas fermosas e brilantes. A camelia, verdadeira flor das «Rías Baixas», e aprezada aquí por moita xente e tivo que vir un goberno de desaprensivos sen sensibilidade para permitir a tala dun arbusto situado precisamente a carón da Casa do Concello. Onte pedín explicacións no pleno e considero que non se me dixo a verdade por parte da segunda tenente de alcalde (falou que pudo ser un coche o que danou o camelio pero esta versión, pola falla de concreción, non me convence en absoluto).
Para este concelleiro todo é importante, e cortar unha árbore a capricho despois de tantos anos é realmente triste polo seu valor medioambiental, pola estética, e polo respecto que merecen ás persoas que a plantaron no seu día.
Non é xusto o comentario despectivo pois, por outra banda, eu sempre fixen, con erros tamén claro, todo o posible para mellorar as cousas do municipio, tanto dende o goberno como dende a oposición. E pola Festa do Churro, por exemplo, tamén empreguei o meu tempo (iniciativa, mantemento, xestións, financiamento, subvencións, etc…) e o goberno actual, lamentablemente, deixouna morrer. O comentario formulado «á lixeira» non é de recibo. Por certo, o representante socialista na corporación tamén ten a súa parte de culpa na eliminación da festa. Non se pode esquecer que forma parte de grupo de goberno nestes catro anos.