El PP de Cesures acusa al bipartito de actuar con “permisividade” en la obra de la carretera N-550.
Vidal Seage señala una “nula capacidade de xestión e a súa febleza política” para “impedir os efectos lesivos”
Los populares de Cesures acusan al bipartito de actuar con “permisividade” ante el resultado de la obra de la N-550, de “suposta mellora da seguridade vial”, añadieron con ironía. Y es que aseguran que hay un “forte malestar” de los vecinos por los bolardos y que el bipartito demostró en el último Pleno su “nula capacidade de xestión e a súa febleza política” para “impedir os efectos lesivos”.
Así lo ven por lo menos porque la alcaldesa nacionalista, Maite Tocino, “xustificouse dicindo que chamou diariamente e se interesou polo desenvolvemento da obra” y que calificó los trabajos de “desastre agás no treito de Novo Núñez”.
Durante la sesión, su portavoz, Manuel Vidal Seage, también preguntó por la situación de la mejora y ampliación del Club Náutico y explica que la regidora contestó con “incongruencias”, pues primero le indicó que se estaba redactando un proyecto nuevo “máis austero” y luego “admitiu que a redacción non está contratada”. “O que máis lamentamos é que levemos 20 meses de mandato municipal e non rexistraron nin un só avance”, añadió.
Diario de Arosa
0 comentarios