Sabariz denuncia la contratación a dedo de personal del Concello
*El concejal de Agrupación Cidadá de Pontecesures (ACP), Luis Ángel Sabariz Rolán, denunció públicamente la gestión desastrosa que a su juicio realiza el alcalde, Manuel Luis Álvarez Angueira, en materia de personal y lo acusó de realizar contrataciones arbitrarias y a dedo.*
El edil se refiere especialmente a las trabajadoras del servicio de limpieza ya que, al parecer, recientemente dos de ellas protagonizaron un grave incidente en las instalaciones del colegio de Infesta que finalizó con la interposición de una denuncia por parte de una de ellas en el cuartel de la Guardia Civil de Valga. Sabariz preguntó al alcalde por esta cuestión en el último Pleno ordinario, para saber se se adoptaran medidas dalgún tipo, pero non houbo contestación . Por ello, critica la desastrosa xestión que está a facer o alcalde como xefe de personal , argumentando que la falta de autoridade del regidor en este incidente y en otros anteriores é total .
El representante de ACP en la Corporación segura que el mandatario non logrou resolver en tódolos anos que leva ó frente do Concello este endémico problema da división do traballo entre as operarias, os horarios distintos destas limpadoras ou as vacacións. E son estes desaxustes os que orixinan continuos incidentes .
Selección arbitraria > Además alega que las formas de selección del personal son completamente arbitrarias y explica que recentemente sustituiuse a unha das traballadoras de baixa sen seguir ningún sistema selectivo, completamente a dedo, sin respectarse os principios de igualdade, mérito e capacidade . En base a esto concluye que no Concello prima o amiguismo e o clientelismo . El edil preguntó también en un Pleno sobre esta última contratación e sobre a prórroga doutra traballadora da limpeza, recibindo a calada por resposta .
Para concluir, añade el concejal que o alcalde nin soluciona este grave problema nin tampouco informa á Corporación , por lo que insta a Álvarez Angueira a que poña todo o interese nesta cuestión pois a súa ineficacia está a perxudicar a imaxe da institución. En lugar de tratar de que a limpeza dos edificios públicos sexa eficiente está máis pendente da intervención dos delegados sindicais, dos avogados das limpadoras, dos sindicatos de base, da denuncia penal dunha limpadora contra outra… Parece que prima máis a liorta e a discusión que o traballo en sí , sentencia Sabariz.
DIARIO DE AROUSA 12/05/2006
0 comentarios