El bipartito copa la Comisión del Obradoiro a pesar del acuerdo para integrar a la oposición
La Comisión de selección del personal y el alumnado del Obradoiro de Emprego de Pontecesures estará finalmente formada por tres miembros del gobierno bipartito, a pesar del acuerdo alcanzado en el último pleno para integrar en ella a los grupos de la oposición.
En la sesión plenaria del 27 de octubre ?en la que se aprobó la consignación presupuestaria del Concello para el Obradoiro? los grupos de la oposición votaron a favor con la condición de que los tres miembros de la Comisión se decidiesen en base al número de votos alcanzados por los distintos partidos en las últimas elecciones; es decir, un representante de BNG, otro del PP y un tercero del PSOE ?con ACP de suplente?. El alcalde aceptó esta propuesta del Partido Popular, pero ayer anunció que la Comisión la integrarán él mismo, la concejala nacionalista Margarita García Castro y la independiente Maribel Castro ?socia de gobierno de Angueira?. El regidor explicó que, tras analizar la idea del PP, «démonos conta que eso suporía deixar fóra do Grupo de Traballo Mixto ó grupo maioritario do municipio, o BNG. Eu formo parte da Comisión como alcalde e presidente da Corporación, non como membro do Bloque polo que, ademáis de min deberían integrala un representante do BNG e outro do PP, os dous partidos máis votados». Angueira trasladó esta propuesta al portavoz del PP, Ángel Souto, que la rechazó y se negó a formar parte de la Comisión ya que «se está a desvirtuar o acordado no Pleno. O que non poden pretender é saltarse un acordo plenario e que o PP lles aplauda e vaia con eles da man».
Souto Cordo acusa al bipartito de «ter pouco sentido cívico e democrático, dous valores que o PP considera fundamentais e por iso renunciamos a estar na Comisión». El portavoz popular interpreta que el alcalde «está xogando coa oposición e estamos vendo que a el non lle importa o Obradoiro, só quería telo para vender favores de cara ás eleccións municipais. A nosa proposta de que a oposición estivera na Comisión tiña por obxectivo que o proceso de selección dos alumnos fose limpo. Se non se cumpre o que se acordou no Pleno será porque algo teñen que agochar».
El PSOE y ACP también censuraron la actitud de Álvarez Angueira por «incumplir o que se dixo no Pleno». El socialista ?scar Gerpe pidió la «dimisión» del regidor e instó a la dirección del BNG a que «tomen medidas porque este é un rexedor que non merece gobernar Pontecesures. ? un mentiroso e un impresentable. Dame vergoña que sexa alcalde desta vila e que incumpla unha e outra vez a palabra dada ante o Pleno».
Gerpe tilda de «gravísimo» que no se respete el acuerdo alcanzado previamente y considera «ilóxico que o grupo minoritario da Corporación ?el bipartito, ya que la oposición tiene la mayoría? sexa o que teña toda a representación na Comisión». Coincide igualmente con Ángel Souto al asegurar que «o que queren é meter a dedo á súa xente. Non queren un Obradoiro do pobo, senón un do BNG».
Por su parte, Luis Sabariz de ACP aseguró que «estamos ante un verdadeiro escándalo xa que o alcalde faltou á palabra dada ante o Pleno, o máximo órgano de representación da vontade popular. Estivo vacilando á oposición dándolle voltas á decisión, pero el xa sabía dende o principio o que ía facer». Sabariz introduce una nueva variable de análisis al asegurar que Angueira «ten unha presión enorme de Maribel Castro, que quere estar a toda costa na Comisión». El edil califica de «mentireiro» al regidor. Pide a la dirección del BNG que «tome nota» e insta al PSOE «tanto local como autonómico» a que «reflexione» ya que «debido a un pacto están defendendo indirectamente todo o que sucede en Cesures».
Los partidos de la oposición cierran además puertas a negociaciones futuras con el BNG ?por ejemplo para los presupuestos? ya que «non teñen credibilidade para negociar e non queremos saber absolutamente nada deles. Que non veñan petar á nosa porta», dice Ángel Souto.
:: Diario de Arousa :: M. Angueira
0 comentarios