Sabariz se queja de nuevo ante el Valedor porque “o alcalde obstaculiza o meu labor”

Publicado por Antonio Cortés o

El concejal de ACP de Pontecesures, Luis Sabariz, ha presentado una nueva queja ante el Valedor do Pobo acusando al alcalde, Luis Álvarez Angueira, de “obstaculizar” su labor de oposición “conculcando o meu dereito a informarme da xestión municipal como é a miña obriga”.

El edil alude a dos casos concretos en los que solicitó consultar diversa documentación en el Ayuntamiento. El primero se refiere a las facturas de un teléfono móvil y la tarjeta pre-pago del mismo, así como de sus sucesivas recargas e información sobre la persona que utiliza el celular. Explica que cuando le autorizaron a consultar la documentación “se me informou que o teléfono era utilizado por Maribel Castro ?concejal de Obras? para as súas xestións, pero non se me facilitou a factura da compra. A concelleira comunicoume que o teléfono fora adquirido “por puntos” cando isto é unha mentira pois con data 29 de decembro foi aprobada por resolución de Alcaldía a factura de adquisición do teléfono por importe de 175 euros”, alega, antes de resumir que “non pudiden facer a comprobación polas negativas apuntadas”.

También había solicitado comprobar la facturación de los móviles de la Alcaldía ?que en el primer semestre de 2006 ascendió a 1.762 euros? y el personal de Obras. “Facilitouseme a facturación pero non os detalles das chamadas que me foron denegados por orde do alcalde”, por lo que pide al Valedor do Pobo que actúe.

:: Diario de Arousa ::


0 comentarios

Deixa unha resposta

Marcador de posición do avatar

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir o spam. Aprende como se procesan os datos dos teus comentarios.