Aprueban la desafectación de las viviendas de profesores para crear un Centro de Día
La Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa de la Consellería de Educación acordó autorizar la desafectación del bloque de cuatro viviendas situadas en la calle Avelino Pousa y que antiguamente se destinaban a residencia de los profesores.
La desafectación de estos inmuebles fuera solicitada por el Ayuntamiento cesureño por acuerdo del Pleno celebrado en el mes de octubre del pasado año, con el objetivo de que los edificios escolares pudieran destinarse a otros servicios o finalidades. La Delegación pontevedresa de Educación informó favorablemente de esta operación en noviembre de este año tras analizar los informes realizados por los servicios provinciales de Inspección Educativa, Unidade Técnica y Programación e Contratación, considerando que actualmente estas viviendas ya no son «necesarias para os usos escolares ós que estaban afectadas».
Contra la resolución de la Dirección Xeral aprobando la desafectación, que fue dictada el pasado 28 de noviembre, se puede interponer recurso de alzada ante la Consellería de Educación en el plazo de un mes.
Las pretensiones del Concello cesureño pasan por convertir las antiguas viviendas de los maestros en un Centro de Día, infraestructura para la que el Vicepresidente de la Xunta, el nacionalista Anxo Quintana, comprometiera unos 200.000 euros en una visita al municipio celebrada durante el pasado verano.
El alcalde, Manuel Luis Álvarez Angueira, confirmaba ayer que el equipo de gobierno todavía mantiene esta intención aunque, para ello, es necesario que el Ayuntamiento se integre en el Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar creado por la Vicepresidencia de la Xunta y del que ya forman parte muchas administraciones municipales. La propuesta para formar parte de este colectivo fue llevada a uno de los últimos Plenos, pero la oposición con su mayoría propició que no se votase y quedase sobre la mesa el asunto. «Se non nos adherimos ó Consorcio non teremos posibilidade algunha de solicitar subvencións e axudas económicas para a creación do Centro de Día. A irresponsabilidade da oposición propiciou que non puideramos integrarnos aínda, pero seguiremos insistindo e levaremos de novo a proposta ante o Pleno apelando á responsabilidade de PSOE, PP e ACP para que a aproben. Se non conseguimos esta infraestructura a culpa será da oposición, porque nós estamos en minoría», aseguró Álvarez Angueira.
Escuela infantil : Por otra parte, la propia Vicepresidencia da Igualdade e do Benestar acaba de conceder al Concello una subvención por una cuantía total de 45.000 euros para la conservación y funcionamiento de la guardería de la villa. Esta ayuda servirá según Angueira para contribuir al mantenimiento del centro, cuestión para la que también el Ayuntamiento aporta una cantidad, al igual que los padres de los alumnos beneficiarios.
Recientemente el gobierno bipartito de Pontecesures también solicitó a la Xunta una ayuda para la adquisición de nuevo material y la ampliación de la guardería en un módulo más.
:: Diario de Arousa :: M. Angueira
2 comentarios
Luis Angel Sabariz Rolán · 5-12-2006 a las 09:17
Non pode responsabilizar o alcalde á oposición de que o concello non se integrase no Consorcio do que se fala. En setembro pasado efectivamente levouse ao pleno e se retirou o asunto a petición da oposición ao plantexarse dúbidas sobre os Estatutos do Consorcio, sobre porque a Vicepresidencia da Xunta non seguiu as recomendacións da FEGAMP neste tema, sobre o financiamento logo dos servicios sociais, etc.. Pero isto se plantexou no pleno do 27 de setembro pasado e dende aquela o grupo de goberno non clarexou nada como sería a súa obriga nin convocou reunión dos grupos políticos para promover un acordo.
O asunto non volveu ao pleno dende aquela e agoro espero que cando se inclúa de novo na orde do día dunha futura sesión, tratemos con detenemento as ventaxas e inconvintes (se os hai) para integrarnos nese Consorcio.
Que non veña agora o alcalde trasladando a mensaxe de sempre de que non queremos que se faga nada. Gobernar tamén é dialogar, compartir, explicar. Se o alcalde quere impoñer sen máis o que él quere, logo veñen os problemas.
Tilán · 5-12-2006 a las 20:53
Ahí está Angueira, marcando o paso, él fai obras, o como as fai é secundario, él tén subvencións, él saca cartos da Xunta para o Concello.
En dous meses vai pór en marcha máis obras que en todo o período de mandato.
Estes son os feitos, se os veciños miran só pra os feitos, posiblemente fagan unha valoración positiva da laboura do nacionalista, está a vista…
Polo tanto, como por parte do pobo non se valoren negativamente as formas que o Sr. Alcalde utiliza na política local; o home do BNG vai facer valer este traballo express, coma se fora ouro, será a súa carta de presentación á hora de ir a pedir que o voten, e se lle van adiante todalas obras que proxecta non será mala a carta de presentación.
Polo tanto señores da oposición, dispoñan de estratexias e utilicen todo tipo de artimañas legais, maxias brancas, o que se lles ocurra, porque o que está no poder ten estas armas de última hora, que está a amosar, e dende aquí ata maio pode seguir adornando o Belén, e ó mellor ata lle queda ben.
Teñan isto en conta, non se fagan os fortes, a nova que lemos é o que conta: Cartos pra escola, Centro de día…mañán terá cartos para provedores e pasado para pór en funcionamento as «»arbores»» de nadal que xa ía sendo hora.
Agardemos que o Partido Popular non vaia o Xulgado por aquelo do combustible, deste xeito o Sr. Alcalde tén unha parte de camiño arrombado. Por estar en Nadal ben podían deixar pasar a cousa por aquelo da Noite Boa, o amor fraterno…Nestas datas sería unha nova desagradable e despois de todo «o Sr. Alcalde é un rapas do pueblo»… que queredes que vos diga.
Boa noite.