Resultados Eleccións Municipais 2007

Publicado por Antonio Cortés en

100.gif

|Candidaturas| Votos| % | Concejales|
|BNG | 838| 40,88%| 5|
|PP | 616 | 30,05% | 3|
|PSdeG-PSOE | 366| 17,85%| 2|
|I.P. | 205| 10,00%| 1|

Categorías: Política

142 comentarios

HOXE · 10-07-2007 a las 13:07

consumir unos minutos y ancho de banda NO ES GRATIS, tanto desde un concello como desde una empresa privada a eso no puede llamarsele GRATIS, es SUSTRAER, por no decir algo mas fuerte.

y tratar de comparar SUSTRACCIONES, significa estar todos en el mismo saco. Porque el alcalde o ex-alcalde estuviera en una situación laboral x, no quiere decir que yo pueda justificar que «puedo consumir unos minutos y ancho de banda GRATIS», porque es menos relevante que lo que hace él. MUY FUERTE, CREO QUE MUY FUERTE, SI TODOS ESTAMOS EN EL MISMO SACO, Y VALORAMOS LAS IRREGULARIDADES SEGUN SU DIMENSION Y INTENSIDAD.

Mara · 10-07-2007 a las 13:16

Me alegro que me entendieses ahora Tuso, sabía que si ponía en tela de juicio la labor de Angueira, estaría mas cerca de entenderme contigo. Sin ánimo de ofenderte, te invito a que reflexiones si no serás tu el primero en colgarle flores a Sabariz,arrancadas más de las miserias de Angueira, que de sus virtudes personales.
Un saludo.

Tuso · 10-07-2007 a las 13:42

Mara, descubríchesme, o meu obxectivo ó levantarme cada mañán é colgarlle frores ;-). Que país…..

HOXE · 10-07-2007 a las 14:22

Que Tuso… hace tiempo que se te ve el plumero; a pesar de tratar de cambiar de piel como el camaleón de una temporada a esta parte, ya no te es necesario. Vamos al sol que mas caliente, y ahora te pondrás bien morenito por una temporada.

Luis Angel Sabariz Rolán · 10-07-2007 a las 15:37

E dalle, que non me preocupa quen son os anónimos. Non teñades medo. O que ocorre é que o debate está a ser xa moi pesado e aburrido no relativo a esta cuestión. «HOXE», pareces moi defensor das posturas do partido socialista en canto a disciplina, acordo marco, sometememto ás teses da cúpula, honradez, progresismo, etc… ¿Non serías tí un bo candidato para 2011?

HOXE · 10-07-2007 a las 15:59

Sabariz, Sabariz,…. nací en la cupula y de seguro que moriré en la cupula. Todo puede ser posible y todo se andará… hay un problema: siempre pensé que un politico abandona su profesión (a mí me gusta la mia, he luchado demasiado por ella). O eres buen profesional o eres buen politico (sé lo que digo, lo aprendí con los modelos que fui teniendo presentes a lo largo de mi vida) ¿tu que crees? ¿merece la pena?

Mara · 10-07-2007 a las 18:24

OK Sabariz, resolviste perfectamente la duda que te planteé. Un saludo y buenas tardes a todos.

xan · 10-07-2007 a las 22:05

«Mara» esa forma de agradecerlle a Sabariz pareceume un pouco irónica.Espero que este non sexa o últimoo comentario teu, pois si ben é verdade que non che explicou a tua dúbida, prefiro que te quedes ca segunda opción que deches: que Sabariz segue nas súas, que se argumenta en fontes pouco fiables coma sempre, que non che responde porque non sabe como sair dela, e que no fondo non ten datos de NADA. Non deixes de participar mesta páxina por culpa de alguén que parecía que coñecías bastante, gustalle ser centro de atención, e estás a conseguir que o sexa. Polo que eu sei, Sabariz hoxe por hoxe non ten datos ningúns como ben che explicou Antonio Cortés, e a credibilidade de Sabariz nunca porá en duda a de ninguén.Un saúdo, e espero verte por estes lares.

Luis Angel Sabariz Rolán · 11-07-2007 a las 10:09

Carai, «xan». Xa non chega con que tí critiques as miñas actuacións, senón que animas aos demáis para que sigan dando «caña». ¿Non é un pouco esaxerado xa?.

xan · 11-07-2007 a las 11:47

Non me parece esaxerado Sabariz, pois día a día pareceme que mereces máis. Non animo a ninguén a darche caña, si ben opino que mereces máis ainda.O que si animo a «mara» é a que non faga realidade aquelo de non volver a escribir nesta páxina por falta de unha explicación túa. Esta explicación non se dou, e sería triste que alguén deixara de participar por mor de un mal entendido, ou unha metedura de pata túa.
Hai algo que sempre me irrita moitísimo dos políticos, e é que se crean que certas tácticas de despiste poidan facer pasar os temas espiñosos ó olvido. Esta táctica dominala perfectamente.De todas formas, pra min quedou totalmente explicado o tema, encargueime persoalmente de encontrarlle unha explicación, e topei con personas o suficientemente claras e sinceras que me explicaran a realidade.Se queres, de inmediato vou mandar un e-mail á redacción, pra que che reenvíen, se o ven oportuno, e se queres explicoche o que penso em privado pra non aburrir os lectores con un tema que máis que de interés do pobo, tratase de algo persoal, que xa me parece abusar da páxina. O mellor, explicocho doutra forma,e ti velo con máis claridade.
Abuso as veces do comentario facilón, pero se nos temos que poñer serios poñemonos serios.
Aquí queda a invitación.Soio fai falta que a aceptes.

HOXE · 11-07-2007 a las 12:29

Sabariz, las cuchilladas se dan de frente, no por la espalda. La espalda no la utilizan los VALIENTES Y MACHOTES como tú ¿verdad, Maynard que es un machote? ¿verdad, kakatua, que es un valiente?. Si tienes algo que decirme, de frente, quiero verlo con tu nombre y apellidos; lo demás como que es «muy descafeinado»; y no es tu estilo ¿o no?

Luis Angel Sabariz Rolán · 11-07-2007 a las 13:55

Isto xa é o colmo. Os paxaros tiran ás escopetas. O sexa que eu debato e discuto con anónimos con nomes e apelidos e se me dí que non vou de fronte, senón pola espalda. Non é xusto.

HOXE · 11-07-2007 a las 14:08

Pero vamos a ver, ¿has olvidado que yo no necesito poner mi nombre y apellidos para que sepas quien soy?. Tu ya te has preocupado con creces de ¿informarte? sobre quien es HOXE. No te hagas el tontito porque sabes perfectamente con quien estas hablando.

Donicela · 11-07-2007 a las 14:23

Un poco de humor no vendra mal http://tinyurl.com/34m8ps

O Rei · 11-07-2007 a las 18:02

Mellor que o outro todavía!!

Tiroliro II · 11-07-2007 a las 19:13

Como anad a cúpula socialista Hoxe? con todos estos líos dos pactos e do comisario León?, O Pose debe andar fogueado.

HOXE · 12-07-2007 a las 16:11

¿has encontrado ya el carnet, tiroliroII?. ¿o tal vez no aparece?. Sigue buscando, hombre, sigue buscando, a ver si encuentras algo…

HOXE · 12-07-2007 a las 16:19

Esta Donicela nos ha salido simpatica, la chica. Resulta que nos vamos a llevar bien y todo. Sigue trabajando en esa línea y tendrás futuro; seguro que tendrás futuro.

kaka-tua · 12-07-2007 a las 21:27

Hoxe, me sexas lelo/a. E si non viches a ??conspiración?, ??trama? ou ??rede que buscaba apretar e afogar a Sabariz? era por:
– a) vivías ata hai 4 días lonxe do pobo (ou de espaldas a él).Polo tanto BENVIDO/A A PONTECESURES.

– b) O teu fanatismo IMPIDECHE ver mais alá do que TI QUERES VER. (Pois quita a venda dos ollos, ou adícate a vendelo cupon dos cegos).

Cando un alcalde nunha entrevista nun xornal di públicamente que o seu exsocio está perturbado…
Cando ese mesmo alcalde di temer pola súa seguridade e integridade (vamos, non me imaxino a Sabariz actuando de ??escuadron de la muerte? en contra de Angueira.)
Cando unhas eleccións ó Consello Escolar do colexio un partido político, neste caso o BNG, NOMEOU á sua representanta, curiosamente a muller do responsable local do propio BNG… E cando buscaron alianzas con concelleiras (e nais) do seu enemigo natural (a rapaza de Porto dos Vieites…Cando, cos resultados de ditas eleccións na man o celebraron cual victoria no ??Festival de Eurovisión?, ou ??Operación Triunfo?…
Cando Sabariz foi culpado por parte do BNG de todo o malo que lle sucedeu a Pontecesures no últimos tempos…
Cando a un concelleiro do equipo de goberno lle cambian a pechadura e lle prohíben a entrada na casa de TODOS…
Cando a un concelleiro na oposición lle negan PRINCIPIOS DEMOCRÁTICOS BÁSICOS (ver documentación pública en tempo e prazo razonables) para exercer as suas funcións…
Cando a imaxen que se lle ??vende? na campaña electoral ó pobo dende o partido que goberna dese sr. que vai polo SOE é que e unha ameaza para a supervivencia do pobo… algo asó coma os ??4 xinetes do apocalipse?.
Cando nunha web mais ben discola co goberno do concello, de repente, quedando 15 dias para as eleccións municipais aparecen multitude de novos foreros de golpe, todos eles socialistas declarados, e posicionados en contra de Sabariz…

Entón digo eu que, ou teño unha imaxinación que te cagas, ou hai unha campaña montada en contra dun señor. Non crees?

Hoxe, este pode ser o inicio dunha gran amistade. Pero espero que me contestes ó rogo que che deixei…

HOXE · 13-07-2007 a las 15:19

kaka-tua, creo que ya te he respondido. Y lo he hecho con mucha sinceridad. Quería apuntarte algo, yo creo que en la campaña electoral no hubo «una campaña montada contra un señor». Yo creo que le cayeron tortazos de varios sitios, y cada cual se arrimaba al sol que mas calienta.

No puedo entender de que campaña montada se está hablando, porque yo fui una de las personas que dije, y dije y dije cosas, y cosas, y cosas al Sr. Sabariz. Solo me faltó rogarle QUE NO LO HICIERA, QUE NO LO HICIERA, QUE NO LO HICIERA. Solo me faltó ofrecerme a ayudarle en lo que necesitara para que pudiera tomar una decisión adecuada, pero QUE NO LO HICIERA. Y YO NO FORME PARTE DE NINGUNA CAMPA?A ORGANIZADA (¿favorecí a personas que no tienen nada que ver conmigo como mi posicionamiento?, posiblemente ¿perjudiqué a personas que no tienen nada que ver conmigo como mi posicionamiento? posiblemente- me llamaron cahorro del BNG por veces y veces y veces…

Partiendo de lo que te acabo de contar, puedo deducir que cada personaje de los que no te gustaban podía ir a su bola – como iba yo- por diferentes motivos. Date cuenta que en esos momentos Sabariz tenía muchos frentes abiertos (una agrupación local cabreada, unos militantes del partido que representaba mas cabreados aún, un BNG avido de moderle el cuello (como el a ellos), y no sigo hablando, muchos mas frentes abiertos. Y TODOS CONFLUYERON (lo que no quiere decir que se juntaran para atacarlo; no me lo creo).

kaka-tua si puede ser el inicio de una gran amistad, seas quien seas porque yo no mezclo la politica con las relaciones personales. Tengo grandes amigos en todas las formaciones politicas y creo que la vida es algo más. Un fuerte abrazo.

Luis Angel Sabariz Rolán · 13-07-2007 a las 15:36

Despois dos detalles que comentas sobre tantos colectivos e persoas que estaban na miña contra (con campaña por terra, mar e aire e expresión coloquial), realmente non sei como obtivemos os votos suficientes para acadar dous concelleiros o día 27 de maio. ¿Cómo se explica isto?

HOXE · 13-07-2007 a las 15:42

Sabariz ¿y tu me lo preguntas? ¿me lo estás preguntando a mí?. Yo no esperaba que el PSOE obtuviese unos resultados para dos concejales. Yo esperaba 4 o 5 por lo menos.

Luis Angel Sabariz Rolán · 13-07-2007 a las 16:38

Deduzo que estás a dicir que esperabas que o PSOE obtivera catro ou cinco concelleiros se eu non fora na lista e houbera outro candidato. Difícil, eu persoalmente non teño esa visión.

xan · 13-07-2007 a las 17:01

«Hoxe», calquer persona que se presentara a estas eleccións por primeira vez, que non tivera vinculación política anteriormente con ningún dos outros candidatos, polo menos que nunca aparecera nos primeiros postos das listas, é decir calquera que se presentase sen estar contaminado co virus que hai no concello, en calquer partido con un mínimo (moi mínimo) de prestixio no pobo, sacaría a maioría absoluta. Soio pode haber dúas opcións:

– ou esto é un pobo de descerebrados (adiante os antropologos a que nos fagan un estudio)

– ou entre todos os candidatos non xuntamos un decente.

Hainos moi humildes que non teñen esa visión.

Luis Angel Sabariz Rolán · 13-07-2007 a las 17:18

Menos lobos, «xan». Comproba que resultados obtivo o candidato,(debutaba na política), independente D. Andrés García Bustelo en 2003.
Vauche repetir o xuizo popular polas rúas. Se repiten os candidatos: Son sempre os mesmos, hai que cambiar isto, etc.. Se hai novidades: A este/a non o ceñece ninguén, a que se presentará este/a.
Ademáis hai un dato incontestable: se a xente estivera moi desengañada dos candidatos non iría a votar. E resulta que houbo unha participación altísima. ¿Cómo se explica ese desencanto de que falades?

HOXE · 13-07-2007 a las 17:27

Sr. Sabariz, me voy a tomar la libertad de tutearle, si me lo permite.

Ante la situación política cesureña en este último mandato, albergué en todo momento la expectativa de que el PSOE – con un candidato nuevo y bien aleccionado- podría ganar las elecciones (4 o 5).

la dificultad estaba posiblemente en quien debía elegir a ese candidato, como sería recibido por la agrupaciónlocal… etc. Hacerlo bien, para no crear una crisis entre los socialistas cesureños.

Despues, mucho después, saltó la liebre y el Sr. Sabariz se instauró en candidato a pocos meses, y a matacaballo (entiendo que se contaba con poco tiempo)

En mi criterio, tu la unica garantia que dabas al partido era sumar sinergias (1+1=2). Pero, con sinceridad, creo que si hubieras tenido la habilidad- aunque la situación fuese adversa- de ganarte a la agrupación y trabajar un discurso más socialista y de savia nueva, que el discurso de «ataque y derribo a Angueira» que siguiste, tus resultados hubiesen sido mucho mejores: 4 o 5 (el ataque desgasta… y te desgastó).

Los resultados de Angueira deberían de haber sido los resultados del PSOE y a la inversa. Asi era como yo veía el mapa politico

No era imposible que lo consiguieras. Humildemente, si te hubieras centrado en potenciar la capacidad de liderazgo para ser bien recibido por la familia socialista y transmitir al pueblo frescura, transparencia, y buen hacer (centrarte en el buen hacer), en lugar de hablar de lo mal hecho que se te rebotaba porque formaba tambien parte de tu gestión, lo hubieras conseguido. Hubieras conseguido igualmente lo que querias y con laureles para todos.

PERO FINALMENTE NOS QUEDAMOS CON LA ALTERNATIVA MENOS MALA: SUMAR SINERGIAS, Y LOS DEMÁS RECOGIERON LOS VOTOS QUE LES LLOVIERON DE TODOS LOS LADOS (A RIO REVUELTO GANANCIA DE PESCADORES).

Y EL FINAL DE LA HISTORIA NO LA VOY A CONTAR YO, YA LA SABES.

xan · 13-07-2007 a las 17:34

«hoxe», dille tamén que vive nunha burbuxa, que baixe da moto, que eu con el non me falo.

HOXE · 13-07-2007 a las 17:44

«Xan» no sabía que no te hablabas con Sabariz ¿que pasa?. Le votaste ¿verdad?. Tengo la impresión que eres de los mios.

Luis Angel Sabariz Rolán · 13-07-2007 a las 18:07

Com esperara que me votara «HOXE» ou «xan» estaría perdido. Falas de que o PSOE ía pasar de 166 votos das pasadas eleccións a máis de 700 coa túa mensaxe e a túa táctica. Por favor, non me fagar rir.

HOXE · 13-07-2007 a las 18:19

Sabariz, vamos a ver ¿cuantos votos tuvo ACP en las anteriores elecciones? ¿cuantos votos tuvo el PSOE en las anteriores elecciones? ¿puedes sumarmelos? ¿puedes decirme tambien cuantos votos obtuvo el PSOE (con los de ACP) en estas elecciones? ¿es una suma de sinergias? ¿si o no?. Ah! de los votos que obtuvo el PSOE en estas elecciones puedes restar dos (el de xan y el de hoxe), y con eso no se vacila.

y ahora, siguiente pregunta ¿cuanto ha mejorado el PSOE en estas elecciones partiendo de que existió una sinergia ACP Y PSOE?. y las cuentas seguro que te salen claritas. (y multiplica por dos la suma de votos de ACP Y PSOE de las anteriores elecciones) ¿ya esta?. Pues esa era tu marca, esos eran los resultados a por los que tenias que haber ido. Pero, claro, es mi criterio, no el tuyo. Si, los 800 y pico votos que obtuvo como resultado el BNG, son los que tenías que haber conseguido tú.

segun tus acolitos, el PSOE te vino a buscar porque eres un crack; pues esos son los resultados que yo esperaba de un crack. Y me encanta que te estes riendo, por fin te ries, despues de tanta amargura.

Luis Angel Sabariz Rolán · 13-07-2007 a las 18:32

Penso que estás errado «HOXE» na análise electoral. Agora ben; no que digo categóricamente que estas errado e no da amargura. Os amargados son outros, e ben que se nota.

HOXE · 13-07-2007 a las 19:17

Es cuestión de opiniones- y de ambiciones en la obtención de resultados-, Sabariz. Yo considero que no estoy errado (bueno, para hablar con mas propiedad ERRADA) en el análisis electoral. Y lo de la amargura fue una broma ¿a qué otros te refieres?. Por lo que respecta a mí, después del disgusto que me diste el día 16, estoy como una flor de feliz.

kaka-tua · 17-07-2007 a las 20:57

Hoxe, vou centrar aquí as 2 respostas tuas os 2 comentarios. Asi, non molestamos a ninguén e estamos no lugar idóneo para que non nos diga o administrador.

Sobre o comentario da ??rede?.
Dis litaralmente ??yo creo que le cayeron tortazos de varios sitios y cada cual se arrimaba al sol que mas calentaba?. Leo e leo e non o entendo… Bueno, si, o que entendo é que afirmas que por un INTERESE se lle daba leña a Sabariz…
SE ? ASI POIS ESTOU DACORDO CONTIGO.

Pero o problema da campaña ou rede de desprestixio NON ERES TI, pois ademais de falar dela antes de que apareceras por aquí, TI (e EU tamén) NON EXISTIMOS. Non somos nin nome nin rostro. As nosas opinións teñen moi pouca credibilidade, e identidade ningunha.
¿Quen ten a identidade na rede da que falaba?. Sabémolo, sabémolo, pero dise de novo:

– Un alcalde que, nos medios de comunicación di do que o que fora durante 6 anos e medio socio e man dereita no goberno : ??que está loco?, ??teño medo da miña integridade física?.

– A muller do man dereita do alcalde (que curiosamente traballa no concello coma responsable de obras), métese coma candidata ás eleccións do consello escolar do colexio , e celebra a sua victoria coma se fosen unhas eleccións ??primarias?.

– Oscar Gerpe (primo do man dereita do alcalde). Resentido pq no seu partido lle diron ??porta?, resulta que acaba pedindo o voto (ou eso se di) para quen foi o seu enemigo, todo por fastidiar a quen ocupou o seu sitio no SOE local.

– A xente próxima ó BNG, concelleiros, e similares. ¿cando falaron ben de Sabariz nos ultimos tempos?. Parecian dirixidos dende arriba para que se causase a impresión de que Sabariz era o enemigo público nº 1.

Todo esto para que o BNG sacase a maioría absoluta. Ahhh, se esto non é certo é que teño unha imaxinación…

Lastima que falando de política coma falas, digas que non tes a suficiente información do modelo político que se seguiu no últimos tempos no pobo. Pero si teño unha pregunta que facerche ¿é para ti o MÁXIMO responsable de implantar e seguir ese modelo político, ou da súa inexistencia quen obstenta a alcaldía? ¿E se non consigue LOGO DE 8 ANOS implantar un modelo ??progresista? non debe ser desaloxado DA ALCALDÍA cos pactos que sean necesarios ?

E non estou dacordo nesa idea de que o SOE podía sacar 4 ou 5 concelleiros e gañar (da igual quen fose o candidato), ¿Coñeces o que se chama ??voto al poder a cambio de favores prestados anteriormente por ese poder? Eso é o que creo eu que explica os resultados do 27 M.

Se este goberno actual aguanta os 4 anos, e por outra banda o BNG presenta outra vez a Angueira coma candidato, veremos cantos votos leva o BNG ¿ti crees que serán eses 850 , ¿mais? ¿ou menos quizais?.

¿?traballo en equipo?? Vigo, Pontevedra, Caldas, Moraña, Padrón, Ames, O Son, Muros, etc etc etc nos din que traballo en equipo NING?N. Tan só sair na foto e facerse os imprescindibles para o pobo. Non hai tal ??consenso?. So poder…que busca perpetuarse. A costa de quen sexa e do que sexa. ¿e quen o tiña ( e o perdeu en Pontecesures)?

Sinto o tocho, pero quedo atento á resposta.

Paspallas · 18-07-2007 a las 00:36

Manda carallo, kaka-tua, como lle atacan a Fructuoso, o bloque non asume que esta out, e está tocando os huevos e dando paus sen sentido. Na Taberna dicían que pronto van discutir entre eles, é mellor que veñan conmigo este fin de semana a Baroña, en pelotas e co auga fría baixa a tensión…

HOXE · 18-07-2007 a las 13:55

Hola kaka-tua, espero que cuando te responda no te mantengas en off, como la otra vez, y me salga el Sr. Sabariz, y el tiroliro, y el Pepe de San Xulian.. vacilandome con mi ¿candidatura? y no sé que otras cosas más, PORQUE ENTONCES ESTO JAMAS PODRÁ SER EL INICIO DE UNA GRAN AMISTAD

A lo largo del día te respondo, ayer estuve fuera y no entre en la página, y hoy estoy muy ocupada (si señor, maynard, paspallas, tiroliro… y no sé que cuantos más OCUPADA). Hasta después, amigo kaka-tua.

HOXE · 18-07-2007 a las 21:53

Hola kaka-tua. Ya estoy aqui. Y quiero responderte de la forma mas breve posible, aunque creo que con este tochazo me va a resultar dificil. Pero vamos por partes:

1º.- POR UN INTERES SE LE DABA CA?A A SABARIZ, no puede estar de acuerdo contigo; es mas, discrepo porque el tiempo que llevo en la página he venido analizando que diferentes personajes o pseudonimos le han dado caña por motivaciones o intereses diferentes. Yo los mios los vengo explicando hace tiempo. Creo, simplemente, que abrió varios frentes (y el problema está en que cuando vas dejando por detrás leones dormidos corres el riesgo de que un día se te despierten, y a Sabariz en ese momento se le despertaron todos a la vez: que si la tasa de criminalidad, que si su actitud en la campaña electoral, que si denuncias incongruentes, que si trabajadores del concello cabreados porque hablaba indirectamente de ellos, que si empresas mas cabreadas, y finalmente vino la fase despues de los resultados electorales de jugar al despiste con el pacto, no pacto…hasta en Tvsalnes dijo que el tripartito era una probabilidad remota, a dos dias del pacto, y todo esto pasa factura. A ESO LE LLAMO YO FALTA DE HABILIDAD, Y MI MADRE DICE NI LAS HAGAS NI LAS TEMAS (pero mira una cosa, lo mismo mismito, si te das cuenta, le pasó a Angueira; por lo tanto en su facilidad para ir dejando atras leones dormidos son igualitos, igualitos).

2º Tampoco puedo estar de acuerdo en que las opiniones y comentarios de los personajes o pseudonimos no tengan credibilidad, y a veces hasta tienen identidad. En este sentido, decirte que en el tiempo que llevo en la página he llegado a la conclusión que existen personajes con mucha credibilidad, imbuidos de decencia, que denotan ser personas serías- comenten lo que comenten, o se posicionen como se posicionen. En cambio, otros personajes lo cierto… es que prefiero no hablar de ellos.

3º Con respecto a que nosotros, los pseudonimos de la pagina no somos la red; esto no es lo que se dijo en la página. NO OBSTANTE, ME ALEGRO QUE NO SE ME TENGA EN CUENTA COMO UNA PERSONA QUE HA PARTICIPADO EN UNA CAMPA?A- SEGUN DECIS- ORQUESTADA Y ORGANIZADA PARA DERROCAR A SABARIZ o al tripartito. Por otro lado, yo creo que las personas afines al bloque o al propio aparato del partido, no participan en la página. No me digas los motivos, porque no los sé. Pero creo que esta página no les gusta demasiado

4º Respecto a que la red son todas esas personas de las que me hablas (Angueira, la mujer de su mano derecha, Oscar Gerpe, y la gente proxima al BNG…), prefiero no opinar. Mi criterio es que esos dos señores (Sabariz y Angueira) se odian, y ellos sabrán por qué, para eso estuvieron 7 años juntos de socios, y supongo que se conoceran uno al otro muy, pero que muy bien. Mi criterio, en este sentido, es que ambos han conformado, o lo han intentado, crear grupos de presión o redes, o como le querais llamar para perjudicarse uno al otro. Mi criterio es que si Angueira colocó a toda esa gente de la que hablas contra Sabariz intentando inculparlo en el pueblo como enemigo publico nº1, lo mismo hizo Sabariz con su gente y de aquí para allá intentando que el pueblo entendiese que el enemigo publico nº 1 era Angueira (uno al otro le llamó loco, el segundo al primero le llamó dictador y mas, y mas, y mas…)

4º en cuanto a que el BNG peleó para sacar mayoria absoluta, yo tambien lo hubiera hecho. Aunque tengo que decir que no vale todo, y las formas y las estrategias para rascar votos DEBEN DE SER ETICAS. Y aquí creo que nuevamente fallaron los dos; en realidad creo que 8 años de relación dan para mucho y tienen muy malas practicas en la forma de hacer gestión municipal, y mucho mas de plantear unas elecciones y vender su producto al pueblo.

En lo referente a si quien ostenta la alcaldía es responsable del modelo politico creado, no puedo contestar un si rotundo por una realidad que está clara: primero hubo un tripartito que paso a ser un bipartito, y se convirtio en bipartito nuevamente para volver a ser tripartito. Cuando uno va pillado y no tiene la habilidad para trabajar en consenso con sus socios de gobierno las cosas se vienen abajo. Ya te dije que el modelo politico fue pelearse, pelearse y mas peleas, y resolver la gestión municipal al modo de apagar fuegos improvisadamente cuando era urgente reaccionar. Para mi, eso no es un modelo, es un cachondeo.

kaka-tua el PSOE nunca lo tuvo mejor para sacar ese resultado. el resultado del BNG era el del PSOE. y eso de favores y favores, no toda la gente lo respeta. Porque por suerte o desgracia la cultura caciquil que se pretende implantar en muchos concellos la echan abajo los votantes. No echemos la culpa al pueblo. Para obtener resultados hay que tener seriedad, honradez, transparencia y un programa constructivo (no centrarnos en derribar al contrario yendo contra el).

por otro lado, creo que no, que si las cosas se hacen bien EL BNG no sacará 900 votos. Espero que sea el PSOE con un nuevo candidato el que obtenga para el futuro esos resultados. Se lo merece por lo que ha ocurrido con el comportamiento politico de Sabariz.

y de los pactos BNG-PSOE hablaremos mañana, porque hoy tengo un poquito de prisa. Buenas Noches, kaka-tua. Y un fuerte abrazo.

kaka-tua · 19-07-2007 a las 19:48

Hoxe, voute respostar partindo do que temos en común: a idea de ETICA na política. ¿Vale todo? Non, verdade. E á hora de buscar pactos ¿cales son os ??antinaturais?? ¿Non foi pacto ??antinatura? o do BNG con Maribel en 2003? ¿Vale o todo ou non vale?.
Pero a diferencia ente os 2 persoeiros: Angueira e Sabariz, é que mentras un buscou asegurarse a supervivencia, o outro buscou a maioría a toda costa. LICITO EN AMBOS CASOS. Pero un tivo con quen pactar despois e o outro non….

¿De que lle valeu a Angueira, , aguantar en tripartitos, bipartitos, etc coma dis.? ¿Non lle teria sido mellor marcar unhas liñas de goberno, e o que non quixera estar con él que abandonase ese goberno? O final quedou ás portas pero non cruzou a ??liña de meta? e quedou sen premio. O que pasou entre él e Sabariz xa está mais que dito, pero ¿qué tería pasado entre él e Maribel para que non tivese pacto por esa banda, se é que houbo algo?

E curioso. Normalmente o ??inimigo? do BNG é o PP. Pontecesures foi sitio distinto (ate nesto). Aqui era Sabariz seu enemigo. E resulta que logo se esperaba un pacto entre eles, ou que Sabariz non actuase coma o fixo. ¿Como vas a pactar co teu peor enemigo?. Xa viches quen tivo mais que perder… Un ser expulsado de onde non pertenecía, outro perdeu a silla e o bastón. ¿Eo s dos partidos onde estiveron? Bueno, xa sabemos onde estivo o SOE, tratando de evitar esto a toda costa, ¿e o BNG? Curioso que non dixera nada ??oficial? ata o de agora.

Agora ben si pensas que o SOE podía acaparar os votos do BNG definitivamente falamos de pobos distintos. NUNCA tivo ese tirón o SOE neste pobo en trinta anos (que llo digan a Luciano Piñeiro), e a 27 de maio, non o tiña tampouco, (nin tirón nin as posibilidades que da ser alcalde á hora de ??arañar? votos). ¿Nun futuro? Complicado, pero quen o sabe.

Pero temos discrepancias á hora de valorar todo o acontecido nestes meses. Falas de que ambos foron ??malos?, pero parece que te decantas por sinalar coma ??mais malo? a Sabariz, mentras que eu poida indicar que o fose ??Angueira?. ¿A maldade ten grados? Pois así o parece, e imos discrepar ??per sécula seculorum?, e non chegaremos a ??pacto?. Pero repito, coma son opinións anónimas, que non levan firma pois non valen nada. E coma un cheque ¿pagan un cheque que non estea asinado? Non, verdade. Firma a tua próxima opinión e terás un artigo válido, mentras so son comentarios anónimos (que non insultos). ¿E a quen lle importan? ¿Quén lle da credibilidade?…

¿Ataque organizado ou varias frontes distintas? Se falas por ti non formarás parte de nada. Se falas por outros… alá ti. A raiz do acontecido é a mesma: odio entre 2 señores, e demostrar quen é o mais forte: a día de hoxe vexo por diante a Sabariz. Nada mais. Pero quen tiña mais poder, e forza, para facer o ??grupo de presión? era o BNG co seu líder á cabeza. Non o olvides.

Espero que chegue a tempo a resposta. Saudos.

HOXE · 19-07-2007 a las 21:22

Hola, kaka-tua. Me gusta eso que dices que tenemos en común: LA ETICA EN POLITICA. Importante. Para vivir una vez como vivimos, que mejor que mantener la etica y los valores en todos los planos de la vida: en lo social, en lo profesional, en lo politico. EN TODO LO QUE NOS DEFINE COMO PERSONAS. Ese es mi valor principal en la vida.

Yo no estoy de acuerdo con el dicho QUE HABLEN DE MI AUNQUE SEA MAL. Mala estrategia de marketing personal a seguir como personas.

pero queria comentarte algo:

1º el pacto BNG-IP si partimos de que IP es una organización independiente no es antinatural. Ahora, si yo fuese Angueira no hubiese pactado jamás (porque mi etica no me lo permitiría, lo considero antinatura, y en su momento no me gustó). Efectivamente NO VALE TODO, y en esto estoy de acuerdo contigo. Mejor en minoría que perder el norte.

2º Respecto a la búsqueda de la mayoría y de la supervivencia por parte de Angueira y Sabariz, respectivamente, no estoy del todo de acuerdo contigo. Creo que sabes la razón, pero me voy a repetir. Angueira fue a por la mayoría y lo cierto es que iba pillado y no le quedaba otra alternativa que conseguirla. Sabariz buscó su supervivencia pero se equivocó en la forma en que lo hizo. Mira, kaka-tua, yo le hubiese levantado el sombrero a Sabariz si vistos los resultados electorales y la situación en que se encontraba (al margen de su relación y acuerdos con Pose y Frojan), se hubiese agarrado a las siglas que representaba y hubiese peleado forzando la situación hasta agotar recursos; intentar pactar con el BNG ¿Que sobraba Angueira?. A intentar que dimita. ¿Que sobraban los dos?. A dimitir los dos. Había mucha cancha para negociar y forzar la situación. ¿Que Angueira no quería dimitir y el partido no le obligaba?. Entonces vamos a empezar a llegar a acuerdos con los demás. Un pacto natural, o intentar conseguirlo, a Sabariz lo hubiese dignificado como politico. Sabariz tuvo con quien pactar, pero este pacto le va a pasar factura… y al tiempo… porque viene atragantado y trae demasiados intereses creados. No sé si el lo ve, o no lo ve

3º Entre Angueira y Maribel habrá ocurrido de todo, pero está claro que no hubo pacto porque ante la situación creada, Angueira la tomó de coña y ni le escuchó la propuesta de darle la alcaldía, y el tripartito la escucho bien escuchada y se la dio (ella queria ser alcaldesa y no se escondió, se lo dijo a todo el mundo antes de las elecciones, que se arrimaría a quien le diese la alcaldía sacase lo que sacase, jugó sus bazas, y lo consiguió). Creo que no hay que romperse la cabeza, esto fué así.

4º kaka-tua, uno fue expulsado y el otro perdió el sillón: pero los dos siguen en la politica municipal. Y ser oposición no te olvides que tambien es estar en el juego de la gestión municipal. Y si yo fuese uno o el otro, o estuviese en cualquiera de los lugares de los dos, antes de que ocurriese lo que ocurrió me iba para casa y daba paso al partido. Sabariz pudo dar paso al segundo de la lista, Angueira pudo dar paso al segundo de la lista ¿no podían trabajar para el partido y apoyar a los representantes en el concello para que lograsen una gestión optima?. Muy mal por los dos. Yo tanto al uno como al otro les recomendaría una formación que me traigo entre manos esta temporada (MARKETING POLITICO PARA GOBIERNOS LOCALES: como abordar y mantener una mayoría a partir de una optima gestión municipal) y que veo que necesitan como agua de mayo.

5º No, kaka-tua, Sabariz no es mas malo. Sabariz ha sido mas inocente y no ha medido bien sus posibilidades. Sabariz, para mi, simplemente con su comportamiento politico «me ha tocado el corazón» y angueira no lo ha hecho. El comportamiento politico de Sabariz me hizo llorar de rabia. Yo soy socialista, no nacionalista (analizalo poniendote en mi lugar, y lo comprenderas)

6º ¿Quieres que salga con nombres y apellidos y firme un comentario para lograr credibilidad? ¿pero tu crees que yo paso un minuto de mi tiempo pensando en la credibilidad de HOXE?. Hablo con espontaneidad, y las personas que me conocen, leyendo averiguarian rapidamente quien soy.

Además, kaka-tua, yo no te he pedido que salgas con nombres y apellidos porque sé perfectamente con quien estoy hablando. Y tu tambien sabes con quien hablas, sabes perfectamente quien es HOXE. No me interesa demasiado convertirme en persona publica en nada relacionado con la politica. Llevo siendo persona publica en lo relacionado con mi profesión a nivel regional desde hace años, y es lo que mas me interesa, será porque me respetan. PERO LO VOY A PENSAR, TE PROMETO QUE LO VOY A PENSAR.

el comportamiento de Sabariz no me gustó. Nunca se abandona el barco. Con la frente levantada y la dignidad y la etica como timón en la vida se tira de él, se trata de salvar antes de que se hunda. En el hundimiento del TITANIC ni los músicos lo abandonaron ¿recuerdas?

en cuanto a que uno es mas malo que el otro, decirte que las comparaciones son odiosas, y yo cuando hablo de Sabariz jamás lo compararía con Angueira, ni a la inversa. YO HE HABLADO EN ESTA PAGINA DE SABARIZ, PERO NO HE TOMADO PARTIDO POR NINGUN OTRO ¿no te das cuenta?. Porque no tengo por quien tomarlo….

Un Saludo, y espero que aunque discrepemos «por secula seculorum» y no podamos llegar a «pacto», podamos ser amigos. La amistad es otra cosa bien diferente.

kaka-tua · 20-07-2007 a las 21:26

Ben, pois seguimos falando, inda que esto pareza un chat.

Dis ??Angueira iba a por la mayoria y lo cierto es que iba pillado y no le quedaba otro remedio que conseguirla?. E me estas dando lugar a preguntarche 2 cousas. ¿Cómo podia ir ??pillado? antes, a priori (entendo que antes da investidura, e incluso que antes da xornada das votacións). ¿Logo, se iba pillado era porque NON PODIA CHEGAR A PACTOS e O SABÍA ¿eso é o que me queres decir? Pois mala estratexia previa tiña adoptado.
E por outra banda: Cómo iba pillado e tiña que conseguila maioría, ¿VALE TODO PARA TAL FIN?. ¿Era eso o que querias decir? Outra vez a pola ética e a política.

E me falas de Sabariz e a súa entrada no SOE. E apuntas algo interesante inda que dentro da paréntese. (al margen de su relación y acuerdos con Pose e Frojan). A esto XA RESPOSTOU SABARIZ, e se non me equivoco decía que pactara que ??de acordo marco nada de nada?, e ??non habería pacto con Angueira?. ¿Se as condicións foron esas e llas aceptaron, cal é o delito posterior? Digamos que nese acordo marco tería que haber figurado que era para ??todos os concellos galegos excepto Pontecesures?. A alguen se lle olvidou poñer esa cláusula. Falta que confirmasen tales acordos en xaneiro os sres. Pose e Frojan.

¿Dimitir Angueira? Difícilmente, porque se sentia gañador, (inda que non lle chegou) e parecería que iba ter que ceder a unha chantaxe por parte doutros… Tiñallo que sair del, ou haberllo pedido o seu partido, e outra vez pregunto ¿onde están as palabras dende o BNG de arriba?

Falas de intereses arredor do novo goberno. E eu che respondo ¿cando non houbo intereses arredor dun goberno? ¿Antes non os había? Outra cousa é que eses intereses se transformen en ILEGALIDADES. E ahí quen terá que decir algo é o que ten a responsabilidade. Entre eles Sabariz… Pero sobre todo o que ten a firma de alcalde (alcaldesa).

??Sabariz mais inocente e non mediu as suas posibilidades?. Mira, discrepo por 2 razóns: Voltou a un goberno sacando os mellores resultados na historia do Soe cesureño en 30 anos; e ademais foi quen de desbancar a quen creia que era o seu peor enemigo… ¿Onde estivo a inocencia, onde non mediu as suas posibilidades? Outra cousa será como quede de cara as aspiracións futuras…

Por último, que mais da as identidades, o que se trata é de intercambiar, dialogar, pero parece que exista morbo. REALMENTE non sei quen eres, pero o que si che aseguro é que si teño unha idea, coma non a teño contrastada pois é so eso, unha lixeira idea (tampouco é algo que me preocupe, os tempos de andar con medo deberon de acabar hai anos, senón mal estaríamos). Falabasme dun dito de tua nai. A min me queda o de miña aboa: ??DO QUE CHE DIGAN NON TE CREAS NADA E DO QUE VEXAS A METADE?. E nesta era informática de foros en Internet creo que é un dito a ter moi en conta. Por eso digo que, sin un nome, e aqui se contan cos dedos dunha man os que poñen o seu, as opinións teñen moi pouca ou nengunha validez. Son só eso comentarios anónimos. Pero o importante é o contido, non quen o di ¿ou non?

De todolos xeitos para non estar ??per secula seculorum? dando voltas, ou abrimos novos frentes no debate (esperando novas que poidan xurdir) ou o debate se nos ??morre? por agotamento. Saudos.

Pepe de San Xulian · 21-07-2007 a las 13:39

HOXE, kaka-tua, debatide, gustame moito que asi sexa pero sede mais curtos, non podo enterarame de todo cansame chagar o fin.

HOXE · 21-07-2007 a las 14:32

Cuando responda a kaka-tua trataré de hacerlo de un modo mas breve, para que tu tambien participes Pepe de San Xulian. Nos estamos quedando solos. Pero despues de los últimos comentarios que se dieron sacando nombres del concello y anomalias, si era lo único que había para comentar, es mejor que no se comente nada. Creo que el Sr. Sabariz recibió el mensaje, porque esto está muy calmadito.

Paspallas · 23-07-2007 a las 15:11

HOXE, non te fies, pois dician no Carabela que Sabariz marchou de viaxe, espera a volta e veras.

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.