El Supremo confirma la pena al narco gallego que abastecía a Trashorras
La Sala de lo Penal del Tribunal Supremo ha confirmado la condena de 10 años y medio de cárcel y 200.000 euros de multa impuesta por la Audiencia Provincial de Asturias al gallego Marcos Barreiro Magán, el suministrador de cocaína y hachís de José Emilio Suárez Trashorras y Antonio Toro Castro, dos de los integrantes de la trama asturiana que vendió los explosivos empleados por los islamistas en la voladura de los trenes el 11 de marzo del 2004 en Madrid.
El alto tribunal también confirma las condenas por tráfico de drogas impuestas a Trashorras y Toro, de diez y once años respectivamente. El fallo solo absuelve a tres de los condenados por la audiencia asturiana.
*Un camarero*
Marcos Barreiro, un joven camarero de Pontecesures afincado en Vilagarcía, donde fue detenido en su día en el marco de la denominada operación Pipol, era el principal suministrador de cocaína de los asturianos y solía viajar con Antonio Toro a Andalucía para proveerse de hachís, según la sentencia. El cuñado de Trashorras se encargaba de distribuir esta sustancia en Asturias y Barreiro Magán, en Galicia.
Relata la sentencia que la policía llegó a él tras intervenir el teléfono de Laurencio Castaño García, un policía local del San Martín del Rey Aurelio.
Las investigaciones acreditaron que el 13 de abril de 2001 le compró al camarero arousano una partida de 5 kilos a 5,9 millones de pesetas el kilo y volvió dos días más tarde por otros cinco.
*La coca, de Madrid*
Relata igualmente el fallo que Marcos Barreiro compraba la cocaína en Madrid a una tal Ana que no llegó a ser identificada en el transcurso de la investigación.
Explica que el hachís lo adquiría en el sur de la península «siendo ayudado en sus viajes por Antonio Toro, con el que colaboraba José Emilio Suárez Trashorras en labores tales como las de alquilar los vehículos y en las de recibir la droga adquirida en los mismos, aunque estos últimos también traficaban por su cuenta, independientemente de Marcos Barreiro».
La sentencia relata pormenorizadamente cuatro viajes de Marcos Barreiro a Madrid y al sur de la Península para adquirir droga. A la capital de España siempre iba solo, y al sur solía viajar en compañía de Antonio Toro.
Explica igualmente la resolución judicial confirmada por el Supremo que Marcos Barreiro tenía sus propios clientes en Asturias, al margen de Antonio Toro y Suárez Trashorras, a quienes solía vender la cocaína por kilo, a razón de 5,5 millones de pesetas. Precio al que había que añadir otras 50.000 más para el transportista, que no era otro que Antonio Toro.
:: La Voz de Galicia :: J. Á. Fariñas
13 comentarios
cockydaponte · 17-07-2008 a las 13:36
e quen é o marcos ese?
en que bar traballaba?
manolo o do bombo · 18-07-2008 a las 12:57
señor sabariz, queria facer un comentario sobre esta noticia ,¿Si fora da sua familia hubera posto esto aqui ? a familia de esta persona vive toda no pobo e desgraciadamente sempre ahi unha ou vella negra, esta lacra non acabamos mais con ela ,non habia otras noticias na prensa mais alegres.Un saudo
Antonio Cortés · 18-07-2008 a las 13:36
Manolo … a nova saleu na Voz de Galicia, con nomes e apelidos, e coma tal puxena eu tal cual na páxina, non quitei nin modifiquei a información que contiña de ningunha forma.
P.D.: Se había outras noticias máis alegres non as atopei, publicase todo o que se atopa sobre o noso pobo, si non ves algo publicado é porque non chegou, e agradecería o enviases a redaccion@pontecesures.net e será publicado.
Aquí non se valora a nova en si, só se publica de igual forma que o medio orixinal (e se indica claramente), as valoracións veñen dadas polos comentarios e pola puntuación que se lle da, neste momento a nova ten 5 votos de 5 (sobre 5).
O AMANTE BILINJUE · 18-07-2008 a las 14:09
Ai Manoliño, que o que vai a estar obsesionado vas a ser tí. Pero tí non ves quen colocou a nova. E, por certo, como decía o Cocky, ¿en que bar traballaba ese Marcos?. Eu tampouco me dou conta de quen é, e sí, recoñezo, sonche un pouco morbosillo
manolo o do bombo · 18-07-2008 a las 21:12
Antonio Cortes pido disculpas,pero dame pena que pase eso nuha familia. Un saudo
manolo o do bombo · 18-07-2008 a las 21:18
para O Amante bilinjue ,si o queres saber contrata un dectetive,parece mentira que esta noticia che de morbo.
checha · 18-07-2008 a las 21:56
Gracias Manolo o do bombo pero a familia non lles molesta.Cada un que pague coa xustiza o que lle deba.E si non que non as faga para non ter que pagarllas.Si levas moitos anos xogando coa polvora chega un momento que che reventa pois isto e o mesmo.
De todalas maneiras gracias polo apoio.
Luis Angel Sabariz Rolán · 19-07-2008 a las 00:12
Aínda que eu non puxen esta nova, claro que estou de acordo con que se poña. ? realmente triste que na causa do 11-M teñamos unha persoa de Pontecesures. Pero que lle imos facer. A familia non ten culpa.
Teño que cualificar de manía persecutoria a actitude dalgún intervinte conmigo. Incrible.
Javiermagan · 13-09-2009 a las 22:13
Sabes quen é Marcos Barreiro Magan é meu tio e non permito que se fale asi da sua persoa como estades a falar aqui. Para a nosa familia Marcos non é ninguna ovella negra e oxala teñades unha persoa asi na vosa familia… Tivo un problema coa xustiza polo tema do narcotrafico, nunha etapa dificil da sua vida. El non tivo nada que ver co 11-M como din aqui unhas persoas..O primeiro que tendes que facer antes de poñer un comentario asi dunha persoa é recoller informacion non acusar como o estades acusando. E eu penso que non é unha noticia que de morbo… e a quen yo de o unico que da esa persoa é pena. A meu tio estase trantando como un asesino nestas paxinas e estou farto. So foi un rapaz que tiña unha vida dificil e escolleu o camiño máis corto. Pero non é o unico galego que escolleu este camiño… E penso que vos tamen o sabedes. Saudos Deicalogo
LA FURIA DE DIOS · 16-09-2009 a las 15:36
Narcos, pederastas e terroristas ó PARED?N.
Javiermagan · 23-09-2009 a las 18:23
Penso que hai persoas peores que os ex-narcos. Asesinos viladores estafadores..e non sigo porque non me apatece escribir..
terroeira · 23-09-2009 a las 19:22
Los narcos son violadores (de vidas, pues las pervierten) y estafadores (venden algo que no paga impuestos). Asi que doble condena para los que venden droga a nuestros hijos. A limpiar montes, y sus bienes para el estado.
Si este chico hasta la familia del pueblo echó pestes siempre del.
Javiermagan · 26-09-2009 a las 17:59
Mira ellos venden pero se non hai niguen que compre eles non poden vender. eles non obrigan a que compren e se teu fillo consume e problema del. Pero esta persoa da qe se esta a falar aqui xa esta rehabilitado e esta pagando a sua condena, asi que porfavor deixadeo empaz. E se tanto sabes quen vota pestes sobre meu tio, di nomes! A nosa familia xa marchou fai 21 anos de Pontecesures!di nomes!