Ravella cree que la cuestión del tren de cercanías debe discutirse en el Eixo Atlántico.
Ravella no explicó ayer por qué nadie del gobierno local había acudido a la reunión. Tan solo Castro Ratón, como teniente alcalde, aseguró que no estuvo porque nadie le había invitado. «Nin da comisión nin do goberno local», reconoció.
Pero aunque no se hayan presentado excusas por esa ausencia que tanto molestó a los demás miembros de la comisión creada a favor del tren de cercanías, sí se dijo (se supone que a modo de disculpa) que Vilagarcía considera que el foro adecuado para debatir esa cuestión es el Eixo Atlántico. «Esta comisión, que reúne a 35 municipios de Galicia e do norte de Portugal, reuniuse o pasado mércores en Ferrol. Curiosamente, un dos documentos que se está a estudar refírese ao futuro das comunicacións por ferrocarril na eurorrexión. Ese documento foi elabordo polo vilagarcián Miguel Rodríguez Bujarín, que acaba de ser nomeado director xeral de Mobilidade da Xunta de Galicia. O goberno municipal está estudando esa proposta e, de ser o caso, formulará, como os demais concellos de Galicia e do norte de Portugal, as aportacións que considere oportunas».
Pero insisten; cualquier decisión que se adopte deberá ser compatible con la senda verde; «un proxecto que ten un alto valor medioambiental e turístico».
LA VOZ DE GALICIA, 09/05/09
0 comentarios