Trabajadores municipales y políticos adquirieron a 14,5 euros el producto que sobró.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

Unas diez cazuelas de lamprea quedaron sin vender tras la fiesta y el nacionalista José Antonio Baliñas se interesó por «que pasou con este produto, xa que se comentou que as repartiron entre os traballadores municipais e que algúns membros do goberno as levara a prezo moi reducido».
El edil de Cultura, Jesús Rey, expjlicó que, tras el evento gastronómico, «acordouse entre os presentes que se podían levar por un prezo de 14,5 euros» (un ticket de ración e outra de pincho). «Cousa distinta foi o que pasou en 2007, cando se levaron as lampreas de forma gratuita e algunhas terminaron para comida dos animais». También Luis Sabariz se refirió a esta cuestión, al indicar que se consiguieron «Arredor de 150 euros a maiores para o concello en lugar de deixar estragar as lampreas». Además indicó que «este ano, por primeira vez se venderon lampreas pola tarde na carpa, xa que se tratou de servir o máximo de produto».
Otra de las cuestiones más criticadas por el BNG fue el número de invitados a la comidad, que Cecilia Tarela estableció en 210, cun cifra que se considera excesiva.

DIARIO DE AROUSA, 29/07/09


6 comentarios

manolo o do bombo · 29-07-2009 a las 16:31

Ja-ja-ja y yo me lo creo,pudo costar 14,13 centimos,a quen engañaredes vos listillos.

Luis Angel Sabariz Rolán · 29-07-2009 a las 22:32

Segues a sementar dúbidas para prexudicarme. Non concibes que se distribuira a lamprea sobrante achegando cartos. Pois é certo, e hai varias testemuñas que acreditan o que se expuso no pleno. Vouche citar, por exemplo, dúas persoas que estiveron na caseta de venda; Consuelo Ordóñez Martínez (traballadora social do concello) e José F. Rodríguez Fructuoso (técnico de emprego), encargados de cobrar os tickets. Pregúntalle, «manolo o do bombo», con enteira liberdade e deixa de lanzar bulos, e de insinuar acusacións máis ou menos veladas. Pinchas en oso, manolo. Este apartado está moi clariño.

manolo o do bombo · 30-07-2009 a las 14:48

Non e o meo estilo de sementar dúbidas,eu digo o que sabe a mayoria do pobo que non e tonto,e non teño que pregúntarlle a nadie e menos a esas personas cercanas o tripartito.

Luis Angel Sabariz Rolán · 31-07-2009 a las 13:07

Estás a poñer en dúbida a seriedade é a credibilidade destes dous traballadores, «manolo o do bombo». E incribel; queres transmitir que os concelleiros levamos lampreas de balde, e non concibes o contrario. Lamentable.

manolo o do bombo · 31-07-2009 a las 16:35

O dos traballadores no ,a tua credibilidade e a dos teus socios,.

Luis Angel Sabariz Rolán · 31-07-2009 a las 20:31

No hay quién te entienda, «manolo o do bombo». Pones en duda la credibilidad y la imparcialidad de los trabajadores municipales, José F. Rodríguez Fructuoso y Consuelo Ordóñez, y ahora tratas de enmendar la plana. Si ahora ellos tienen credibilidad para ti, pues te pueden asegurar que yo y otras persoas abonamos los 14,50 euros de las cazuelas en cuestión. ¿Sabes por qué?. Porque precisamente yo le entregué el dinero a ellos y en el momento recortaron los tickets del talonario. Deja de confundir, no engañes a la gente intencionadamente. El obscurantismo y el secretismo sabes perfectamente que no es cosa de quien escribe este comentario.

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.