La alcaldesa, Maribel Castro, pide celeridad en el inicio de las actuaciones.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

La alcaldesa de Pontecesures, Maribel Castro, agradeció a José Manuel Álvarez-Campana que se desplazara a Pontecesures para presentar las líneas maestras de la remodelación del muelle. La regidora aguarda que la tramitación del proyecto sea ??rapidísima? para que ??poidamos ver o inicio das actuacións antes de que finalice esta lexislatura?.

DIARIO DE AROUSA, 24/03/10


16 comentarios

error07 · 25-03-2010 a las 19:57

Non e tan parva como pensaba esta muller. Esperemos que portos poida acabar esta obra antes que remate a lexislatura, asi a «señora» nas proximas eleccions pode decir que nos 4 anos que estivo fixo unha obra (bonita/necesaria).

o xusticieiro · 26-03-2010 a las 19:36

Ou duas, porque o muro de pedra que se está a facer na pista de porto tamén é necesario, ou non? a quen beneficia que doe unha soa persoa? Ten algún beneficio o muro? E a saber os cartos que lle costa ó concello.
E aínda que sea unha doación cumpre as regras urbanísticas de metros retirados da pista? Neste concello non se mide a todos por igual. Vai haber que empezar a solicitar expedientes no concello e poñer demandas, que algún que se alaba de moi legal . pode empezar a temblar ( vai por ti, Sabariz). E creedeme que sei moi ben do que falo.
Por outra banda, a ver si controlamos máis os empregados do concello, que mentres en algunhas rúas se montan atascos, a «municipala» pasase a xornada no bar nudos, pode comprobalo quen queira. Ou , subirlle o soldo para que poida pasar máis tempo, ja, ja (non son sindicalista)

    rompehuesos · 29-03-2010 a las 16:33

    señor xusticiero poderiasme decir se te denunciou a municipala. xa que me corroe a curiosidade jajajajaj¡¡¡¡¡¡¡

Luis Angel Sabariz Rolán · 26-03-2010 a las 22:40

Intuyo «o xusticieiro», que te estás refiriendo a la ampliación de la rúa Carlos Maside, ya cerca de la Praza dos Valeiros de Porto. Pues se trata de una obra proyectada, adjudicada, dirigida y financiada íntegramente por la consellería do Medio Rural con cargo al PEIM 2009, tras solicitar el ayuntamiento su inclusión en dicho plan. De estas actuaciones, con retranqueo de muros o edificaciones con cesión de terrenos por parte de particulares para ganar anchura en las pistas o caminos, hubo varias en los últimos tiempos (en Infesta, en A Toxa, en San Xulián, en Porto, en Carreiras…). Naturalmente, hay que agradecer a los particulares la cesión y hay que restablecer el muro o la edificación existente con el firme propósito de que quede lo mejor posible. Puedes consultar el expediente del convenio firmado con Medio Rural cuando quieras en el consistorio. No se a qué viene sembrar dudas, realizar acusaciones en este tema o decirme a mi que puedo empezar a temblar. Estimo que la actuación es de interés general y ganar anchura en las pistas es positivo para todos. Ojalá se pueda seguir avanzando con ampliaciones hacia la praza dos Valeiros.
Con respecto a tu acusación sobre la estancia de la trabajadora Mª Luz Freiría Caldelas en un determinado bar en horario de trabajo, puedo decirte que los trabajadores tienen un espacio de tiempo de descanso en su jornada laboral y no tengo motivo alguno para estar fiscalizando si está en ese o en otro sitio, pues confío en el cumplimiento de su deber. Si tu estimas que se excede en el tiempo o no ejerce sus funciones, pues presenta una denuncia en la casa consistorial, con nombre y apellidos, claro. Es muy injusto que descalifiques así a unha trabajadora, bajo el anonimato y dejándola indefensa.

LA FURIA DE DIOS · 29-03-2010 a las 02:56

q eu sepa como moito teñen media hora para o cafe

pero calquera pode ver todo-los dias q se pasan horas e horas de chachara nos bares

por certo non soio a municipala

pero os culpables sodes vos (equipo de goberno) por permitirllo

o xusticieiro · 29-03-2010 a las 10:19

Estou de acordo contigo, » furia de dios» é labor e responsabilidade do concello garantir e facerse cargo de que os traballadores do concello cumplan cas súas responsabilidades; é moi fácil o que di o Sr.Sabariz, se non che gusta demanda… e lavarse as mans.Para que eliximos entón representantes? Non coñezo o caso doutros traballadores pero o caso da municipala xa é de vergonza. Podese pasar varias horas seguidas na mesma mesa do bar. Dende cando os descansos duran tanto?
En canto ó outro tema que nos ocupa, sr Sabariz. xa dixen que estou moi de acordo con que a xente done terreos sempre que sexa beneficioso para a comunidade; no que non estou de acordo é que neste concello non se aplican as mesmas normas para todos. Coñezo os metros obrigatorios que hai que deixar dende o eixe da calzada ou o retranqueo (obrigatorios tamén para as donacións) , e a min non me dan as contas. O dito,por que as leis son para uns e non para outros? Dame por pensar que hai moito amiguismo ou «chanchullo» neste concello, e son comentarios que están na rúa.

Luis Angel Sabariz Rolán · 29-03-2010 a las 14:26

Reitéroche, «o xusticieiro», que presentes una denuncia polo presunto incumprimento de funcións da traballadora en cuestión. Sabes perfectamente que nunca entrei nestas cuestións de persoal en todo o tempo que levo de concelleiro.
En canto ao tema do muro retranqueado e ao espazo gañado na rúa Carlos Maside, non hai trato de favor a ninguén. Non é cuestión de dar nomes, pero houbo bastantes actuacións deste tipo en Pontecesures nos últimos tempos, e os comentarios sempre foron, máis ou menos, positivos. O que ocorre agora e que se sementan dúbidas interesadamente en razón de quen é o cedente e titular da finca. Pasou unha cousa parecida cando un cuñado meu cedeu un importante espazo no Camiño de San Xulián e construeuse un muro. Tiven ataques de todo tipo (no pleno, nos medios de comunicación, na rúa…) e aínda por enriba mestureuse o tema coa cesión obrigatoria vinculada a licenza da miña casa. Din explicacións inmediatas, pero sempre hai xente interesada en manipular e desacreditar. ? o que ocorre cando es membro da corporación.

    rompehuesos · 29-03-2010 a las 16:36

    estou dacordo con vostede señor sabariz as cousa ainas que demostrar, e seria bo que as persoas que din eso da municipala o demostrase con probas ante o concello para si e verdade o propio concello tome as medidas oportunas. pero o que non se pode facer e tirar a pedra e esconderla man jajaja

o xusticieiro · 29-03-2010 a las 21:08

Sr Sabariz, deixese de temas de familias e de darlle voltas ó tema porque vexo que segue sen contestarme á pregunta bastante clara que formulei: retiraronse os metros obrigatorios ( tamén no caso de donacións) da calzada? NON. ? porque se lle permite a uns facelo e a outros esíxelle ata o mínimo centimetro?
Volvendo ó tema da municipala, non digo que vostede leve as cuestións de persoal, pero alguén terá que levalas e velar porque cumpla coas súas obrigas. E non se preocupe, que se o que quere son denuncias e que dé a coñecer o tema, moi pronto sairá na prensa, e por certo con probas que demostran que non minto na barbaridade de tempo que esta muller pasa co uniforme posto dentro do bar.
E por último respondendo a rompehuesos non me puxo ningunha multa nin ela nin os seus compañeiros municipais, que por certo vexo que están mais atentos ó seu traballo.

Luis Angel Sabariz Rolán · 29-03-2010 a las 23:14

En algunhas ocasións téñense retaranqueado muros de fincas a cambio de cesións (por exemplo, lembro unha obra dun PEIM na Toxa, pero hai máis) sen irse a liña do PXOM. ¿Que ocorre?. Pois que cando se solicite licenza para construir, o titular terá que ir a liña dio plan construindo o novo muro á súa costa.
Pero neste ancheamento na rúa Carlos Maside, preto da praza dos Valeiros, penso que xa non se da este caso pois o novo muro cumpre coa liña do PXOM (non se pode falar con exactitude milimétrica xa que as fincas que están fronte a este muro, na outra man da rúa, terán que ceder de levantarse novas construcións algún día). Xa ves que non me agocho, comproba os planos do PXOM, «o xusticieiro».
¿Que queres denunciar os presuntos incumprimentos da traballadora do concello Luz Mª Freiría Caldelas na prensa?. Ben, pois estaremos atentos.

Cara de cona · 30-03-2010 a las 09:46

Hai os bares…..Randulfe nos bares….a policia luz nos bares….o dos bigotes de grobas non che digo nada….un barrendeiro de carreiras mi ma…..aqueles dos obreiros da epoca de angueira no bar da gasolinera……café e copazo….haberá que facer algo aí…jo…jo…jo…

rompehuesos · 30-03-2010 a las 12:14

si e asi coma ti dis xusticieiro pareceme moi ben que presentes as probas oportunas, xa que se esta a cobrar un soldo do concello e bo que cumpra cas suas obrigas. pero pareceme a min ou ti tes algo encontra da municipala isto parece mais unha vinganza que outra cousa jajajaja¡¡¡¡¡¡¡¡

    rompehuesos · 30-03-2010 a las 12:17

    e outra cousiña que che quero comentar xusticieiro que a min si que me denunciou e para min e unha prepotente

      o xusticieiro · 2-04-2010 a las 09:27

      Sr Sabariz, vexo que non coñece a lei tan ben como eu pensaba. Por favor revisea, que xa verá que non pon nada do que vostede di. Cando se retranquean os muros é obrigatorio deixar a distancia que obriga a lei e punto. Deixese de xa se fara despois. E coñezo perfectamente os planos do PXOM non me fai falta comprobalos.
      Pero como vexo que esta discusión non leva a ningún sitio xa que o único que fai vostede ante un comentario é dicir » xa ves que non me agocho», » no sé a que viene sembrar dudas» , «presenta denucia» «lo único que se intenta es desacreditarme» e moitas outras coletillas de sobra coñecidas por todos, vamos a deixar aquí o tema.
      So quería facerlle unha última preguntiña: quen leva o tema dos traballadores do concello?

Luis Angel Sabariz Rolán · 2-04-2010 a las 12:53

¿De que lei me falas, «o xusticeiro?. A liña a cumprir nese tipo de solo é a do PXOM.
Imos rematar coa discusión, de acordo, pero a miña obriga é deixar dito que de irregularidades, desigualdades ou tratos de favor neste tema, nada de nada.
A xefatura de persoal nos concellos corresponde á alcaldía. En Pontecesures non está delegada a competencia.

farto · 3-04-2010 a las 16:59

Mira las lineas en la Rua Nova, curiosamente donde están las casas de las hermanas de angueira ¿son rectas?. Mira las lineas en la gasolinera de Redondo, y fijate en el PXOM. ¿No hay añadidos, verdad?
O ahí no hay nada que decir… Pero en mi calle no quitaron el trafico rodado. Asi cualquiera.

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.