Cautela ante el anuncio de Feijóo y firmas en Padrón.
La cautela guía los pasos de la Corporación padronesa tras anunciar Feijóo que la Fundación se quedará en Iria y sólo se pedirán fondos de forma temporal para exposiciones en el Gaiás. De cualquier forma, el Concello ha decidido «aprazar as actuacións de protesta previstas á espera da resposta do presidente da Xunta, a quen se lle solicitou unha entrevista oficialmente para que recibira ós voceiros de todos os grupos políticos da Corporación». Igualmente, se mantienen las mesas para la recogida de firmas que se abrirán hoy en la villa.
De esta forma, el primer teniente de alcalde, Eloy Rodríguez, apuntaba en un comunicado enviado a este diario que «consideramos oportuno instalar unhas mesas de sinaturas de firmas na praza de Macías e en Fondo de Vila, para este domingo 13 de xuño de 11.00 ás 13.30 horas, co obxecto de que todos os cidadans podan manifestar o seu rexeitamento ao traslado dos fondos».
Desde la capital del Sar, de cualquier forma, no ocultan que «o programa de accións reivindicativas do Concello de Padrón mantense integramente para conseguir o obxectivo de permanencia de Fondos na Fundación», si bien el Ejecutivo autonómico se ha pronunciado ya al respecto tras el último Consello da Xunta. Eso sí, dejando bien claro que se va a cortar el grifo de aportaciones a la entidad padronesa, que ahora pasará a ser fundación pública, con mayoría del Gobierno autonómico en un órgano rector que conformarán los veinte patronos.
EL CORREO GALLEGO, 13/06/10
0 comentarios