El Concello de Pontecesures denuncia nuevos retrasos en el proyecto del albergue de peregrinos.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

El concejal de Relacións Institucionais de Pontecesures, Luis Sabariz, hizo llegar a la Xunta el malestar del gobierno municipal ante los nuevos retrasos que está sufriendo el proyecto del albergue de peregrinos, cuya construcción está prevista en Infesta, en las antiguas casas de maestros.
La obra fue adjudicada a finales de agosto a la compañía ??AIN, Empresa de Servicios para la Construcción S.L?, de Teixeiro, pero ha pasado más de un mes y los trabajos siguen sin comenzar. Lo que es más, ??aínda está sen nomear a dirección de obra e, por conseguinte, sen redactar o acta de replanteo no terreo para o comezo das actuacións?. Esta demora, apunta Sabariz, ??está a preocupar tanto ao Concello como aos propios veciños?, por lo que reclama que se agilicen todos los trámites para que la construcción del albergue comience cuanto antes.

DIARIO DE AROUSA, 06/10/10


3 comentarios

manolo o do bombo · 6-10-2010 a las 10:54

Albergue pra 2021 venden a moto e despois tarara,que pandilla de ineptos,estos politiquillos do noso pobo…..

matacristos · 6-10-2010 a las 14:02

REGALAN o terreo ,¿E agora que?.

Luis Angel Sabariz Rolán · 6-10-2010 a las 14:27

Eu nunca vendín nada, nin merezo a acusación de inepto ou politiquillo por este tema, «manolo o do bombo». Limiteime a activar o expediente no concello e de facer un seguemente exhaustivo das actuación da S.A de Xestión do Xacobeo e da SPIG, e a presentar queixas en canto ás demoras, das que, por suposto, non me fago responsable. Xa o dixen no pleno; os atrasos son imputables á administración autonómica e naturalmente, «que cada palo aguante su vela». De todos os xeitos penso que o albergue vai ser un bo investimento para Pontecesures. Ao tempo.
A «matacristos», só teño que decirlle que escribe por escribir, e que ten un total descoñecemento da normativa local en materia de bens das entidades locais, porque as cesións están condicionadas ao cumprimento por parte da administración cesionaria dos usos de interese público que se recollen nos acordos de cesión. De non cumprirse, o ben revirte de novo ao concello, naturalmente.

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.