El PSOE pide a Bello Maneiro que «deixe en paz» a los opositores del polígono de Valga.
La decisión de la Coordinadora en defensa do noso rural de Valga de presentar un recurso contra el PXOM de este municipio ha suscitado un vivo debate en la localidad. Ese recurso a la vía judicial, que carga contra la ubicación elegida para el polígono industrial, fue calificado hace unos días por el regidor valgués como una «maniobra política». Las palabras de Bello Maneiro acaban de recibir respuesta: la que le ha dado el Partido Socialista.
Carmen Coto, concejala del PSOE en ese municipio, asegura que «o recurso é unha vía xudicial, a única que lle quedou aos veciños, para a defensa dos seus intereses, que consideran moi perxudicados». Recuerda la edila que tras la reclamación judicial hay «máis de vinte familias», un número que podría ser aún mayor dado que hubo «moitos outros que non recurren por falta de medios económicos». Todos ellos, señala Coto, «seguramente sexan de distintas ideoloxías políticas, e co recurso non creo que estean a defender ningunha delas, o que defenden son os seus intereses».
Desde el PSOE se le recuerda a Bello Maneiro que la vía de la negociación política «xa rematou coa aprobación do PXOM». Por eso, «o señor Maneiro faría ben en deixar en paz a eses veciños, que xa bastante os perxudicou». «Non recorren por gusto, que o recurso suponlles un importante gasto de diñeiro, aparte do custo emocional que supón unha actuación xudicial», recalca Carmen Coto, que afirma que el polígono diseñado tiene pocos visos de ser viable.
LA VOZ DE GALICIA, 02/01/11
0 comentarios