Castro, el PP, Sabariz y TEGA sondean un pacto en Cesures.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

Los cuatro portavoces celebraron ayer su primera reunión para negociar un posible gobierno de coalición

Las negociaciones para formar gobierno en Pontecesures no han tardado en comenzar. Ayer mismo, dos días después de las elecciones, se celebró la primera de las muchas que se van a suceder en los próximos días.
El líder del BNG, Luis Álvarez Angueira, anunciaba el lunes su intención de liderar este tipo de conversaciones dada su carácter de lista más votada, pero se le adelantó la alcaldesa en funciones y candidata a repetir en el cargo, Maribel Castro.
Ella asumió la iniciativa a la hora de reunir al Juan Manuel Vidal Seage (PP), Luis Ángel Sabariz (ACP) y Ángel Souto Cordo (Terra Galega) con el fin de sondear la posibilidad de llegar a un acuerdo que fructificase en un gobierno cuatripartito.
La reunión que se celebró ayer al mediodía no fue más que una toma de contacto. Todavía es muy pronto para definir posturas y, mucho menos, para tomar decisiones, máxime teniendo en cuenta que los concejales electos también tienen pendientes reuniones con sus respectivos partidos para analizar los resultados del domingo y definir la postura a adoptar en el pleno de investidura del 11 de junio.

El reparto de fuerzas
En Pontecesures no hay mayorías y, para complicar todavía más la gobernabilidad del municipio, hay una gran fragmentación política que se traduce en seis grupos con representación. La lista más votada fue la del Bloque que, aún sufriendo la pérdida de 12 puntos porcentuales en el apoyo del electorado, ha conseguido cuatro concejales; la segunda fuerza más votada fue el PP, que tiene dos concejales, los mismos que Independientes por Pontecesures. La ACP de Sabariz Rolán, el PSdeG-PSOE y Terra Galega tienen un edil cada uno. Con este reparto, se hace complicado reunir las seis actas necesarias para construir un gobierno de mayoría, pero por intentarlo no va a quedar.
Todos los grupos son clave pues todos son imprescindibles a la hora de hacer cuadrar las cuentas, pero la condición de llave le ha tocado a Terra Galega pues, hoy por hoy, parece que es el único que está dispuesto a negociar a dos bandas. Esto le permite desempatar en el hipotético caso de que se produjeran alianzas, por un lado de PP-IP-ACP, y, por otro, del BNG-PSOE.
El líder de TEGA, Ángel Souto Cordo, ya dijo el lunes que está dispuesto a reunirse «con todo o mundo». Ayer lo hizo con una de las partes y en las próximas horas posiblemente sea llamado por el BNG.
Souto tendrá mucho que hablar con los otros grupos y sus compañeros de partido pero lo que le pidió ya ayer al PP, a Maribel Castro y a Sabariz es que primero se pongan de acuerdo entre ellos respecto a si reeditan el pacto del 2007 y, a partir de ahí, empezar hablar de formar gobierno sobre una base sólida. En todo caso, matiza, la decisión final la tomarán las bases. «Eu adquirín o compromiso cos membros do comité e da candidatura de que terei voz pero non voto. En Terra Galega imos ter a democracia que non deron no PP», señala el ex edil popular.

LA VOZ DE GALICIA, 25/05/11


54 comentarios

manolo o do bombo · 25-05-2011 a las 11:37

A maribel cartos perdon castro, gustoulle a tarta que xa anda negociando ,e escoitei polo pobo que o Sabariz di que o llamou o bng .ja .ja.ja que eu sepa o bng non se vende quedalle claro señor Sabariz non son uns tranfugas como vostede …

Caminante · 25-05-2011 a las 12:51

A señora Maribel ten presa, pois sabe que igual queda sen cartos, que aquí é o que importa.
Tamén anda dicindo por ahí que foi a única lista a súa que subeu en votos. Certo, pero non lle importou sela menos votada fai catro anos á hora de levantalo dedo no pleno de investidura. Ante todo, o carto, é ahí si que subeu…

arredemo · 25-05-2011 a las 13:08

Estes non se enteran de nada. Pasou o q pasou fai catro anos, e non entenden a resposta dos veciños. Os rapaces de Sol pedindo máis honestidade na política, e siguen vendéndose polos cartos? e que nos entenderon pq subeo o voto en blanco?

Cachuli · 25-05-2011 a las 15:04

Por favor, que alguén me diga que cambiaron o día dos inocentes para o 25 de maio….que vergonza de verdad…

Luis Angel Sabariz Rolán · 25-05-2011 a las 15:08

Neste tempo onde se está a falar de acordos de gobernabilidade teño que ser máis comedido que nunca, «manolo o do bombo», é unha cuestión de responsabilidade e non se deben ter en conta os numerosos dimes e diretes dos que se vai falar nestes días. Debe quedar, porén, moi claro que o BNG a min non me chamou para nada.
Claro que me entero do das acampadas «arredemo», pero os mensaxes que se da alí son tamén de transparencia, de respecto polos dereitos de todos, de loita contra os gastos excesivos e inxustificados, das irregularidades nas contratacións…..E iso foi o que pasou en 2006 e 2007 e o que xustificou a elección da alcaldesa. Que veñan os acampados a falar comingo, e xa verás como o entenden. E sabes tamén do que falan: pois de que debería haber listas abertas, da falla de democracia interna nos partidos, das subvencións oficiais aos sindicatos a cambio de silencio, do inxustificado das pensións dos parlamentarios, das dietas de viaxe, e do escándalo dos complementos que lle quedaron, de por vida, aos políticos que voltaron ao seu posto funcionarial (acordo PP, PSOE e BNG en Galicia). Disto non falas «arredemo», pois deberías facelo.

Caminante · 25-05-2011 a las 17:16

Benvido de novo, señor Sabariz. Comezaba a estar preocupado pola súa ausencia destes días.
Estaba pensando eu… según vostede tódolas irregularidades, como gastos inxustificados, dereitos dos traballodores, etc… ocurriron en 2006-07… xusto cando o señor Angueira o botou do goberno… Ata entón, entendo así, todo foi correcto, non?
Creo que aos rapaces das acampadas íalles resultar difícil de comprender o da transparencia, gastos inxustificados… pero creo que tamén lle resultaría igualmente difícil de comprender que lle dera a alcaldía a unha señora que obtivo 200 votos, que lle aceptara que tivese un soldo insultante para os cesureños, que use o Concello para o seu use e disfrute persoal a calquer hora da madrugada, o de repartir votos na xornada de reflexión, no de asfaltar un día antes pistas para obter votos… así que non veña aquí a dar leccións de ética e de moralidade.

Luis Angel Sabariz Rolán · 25-05-2011 a las 18:02

Claro que ocurrieron las irregularidades que detallo, pero ya expliqué muchas veces las razones del voto de los no adscritos en la investidura. No comparto lo del sueldo insultante, y conozco los datos de bastantes ayuntamientos. No voy a entrar en otras cuestiones (no me escondo para nada cuando vengo al ayuntamiento porque el edificio es «una caja de cristal») ni en los asfaltados (las reparaciones estaban encargadas hace mucho tiempo en base a las peticiones vecinales, pero no se puede hacer todo al mismo tiempo). Reitero: trabajé siempre lo que pude y 224 vecinos (yo soy el 225) con su voto valoraron las gestiones, la labor global, y estimaron que la ACP debe seguir en la corporación. Para mí son pocos, claro, pero eso es lo que hay. Por cierto, desde aquí el agradecimiento más sincero a todos ellos.

ESTEBAN · 25-05-2011 a las 18:12

Me pongo este nombre porque voy a ser la voz del pueblo y a decir lo que todo el mundo piensa y comenta por lo bajo. y digo por lo bajo porque con tantas listas todo el mundo tiene algun amigo, primo, vecino, amigo de su primo…
creo que todos estamos de acuerdo y somos conscientes de que tiene que haber pacto pero…a que precio? y a cuantos? y a cuanto sumaria toda esa cantidad que todos tendremos que pagar a base de impuestos: basura, contribuicion …
quien quedara y quien se juntara. todos nos hacemos las mismas preguntas…
BNG a nuestro peculiar Julian Muñoz a baja escala pero con con un gran deposito de gasoe ( y no nos olvidemos de los juicios pendientes con sus correspondientes multas que quien no nos asegura que lo pagaremos nosotros?)
TG a nuestro querido Angel, que fue el que descubrio toda esta corrupcion ahora resulta que quiere pactar con el supuesto ladron?! y va dando lastima por ahi diciendo que lo echaron del PP. este chico que piensa que somos tontos y sin memoria o que? paso una nota de prensa diciendo que marchaba el del PP al igual que el del bar muelle y Luis.nos toman por incredulos
ACP a nuestro Sabariz que siempre quiere y consigue estar en todas partes pero pasando siempre desapercibido. creo que no se valora su esfuerzo.
IP a nuestra querida Maribel que llego a ser alcaldesa sin ningun esfuerzo y a pesar de no contar con el apoyo de nadie creo que no lo hizo tan mal, aunque a mucha gente le parece poco.
PSOE no llego alcanzar lo soñado aunque la culpa no fue del, mas bien fue culpa del tsunami azul que arrasó todo el país.
PP el guapo de «Vidal» que quiere pisar fuerte a pesar de que nadie sabia de su existencia.y si lo eligieron de cabecilla será por algo,no? enchufe o sabiduria??
API sin duda el mejor de los mejores!!!! a mi parecer el partido esta bien pero con 15 años de retraso, cuando en Cesures teniamos mas de 50 bares. (entonces tendría para una amplia lista y suplentes) se equivocó con el nombre tendria que ser BBSS (beber sin sed)
me gustaria que todo aquel que lea esto piense y reflexione si lo que esta pasando en este pueblo es normal.
esto es lo que se escucha por lo bajo entre las calles y aldeas.

pontecesurex · 25-05-2011 a las 18:35

Si se chega a gobernar en Cesures porque se xuntan 4 partidos politicos, e que minten mais que falan (a nadie sorprenderia esto ), porque cada un ten o seu proyecto e a sua forma de pensar, pero que mais da, con tal de tar ai a chupar e a facer trapalladas. E non digamos ter a Maribel 4 anos mais a cobrar 2000Eurazos, esa polos cartos xuntase con Satanás.
Os politicos e a politica dan asco, e xa se ve na Porta do Sol.

piris · 25-05-2011 a las 18:59

A noticia que ven na Voz de Galicia non é nada descartable.
Argumento: A de IP segue de alcaldesa cobrando un soldo que nunca gañaría na empresa privada e vai cotizando para a xubilación que, a pesares da foto da campaña, está próxima.
O PP durante os catro anos vende como súas todalas inversións da Xunta e Deputación no pobo, e prepara a campaña para dentro de catro anos.
? de TEGA ofreceránlle o soldo do de API ou un «cholliño» na Deputación. (Baltar en Ourense ten 20 porteiros para 2 portas).
? de ACP xa queda «realizado» se lle dan o micrófono e unhas chaves para estar no Concello cando é de noite .¿Qué Relacións Institucionais tratará a semellantes horas?
Así todos contentiños . Dios nos colla confesados Don Arturo.

Cachuli · 25-05-2011 a las 19:36

Asentada en Cesures xa!!!
Cesuresrevolution!!
O que pasa neste pobo nn é normal,para que nos convocan as eleccións se despois entre os 4 de turno pactan e o levan quentiño. Se tanto falas de democracia Saba deixa q goberne quen o pobo quixo, ou sexa a lista mais Votada( sexa quen sexa o partido,dende aqui digo que nn son afin a ningúnha das 7 listas convocadas, son un deses numerosos veciños que votou en nulo,vergonza vos tiña que dar que de 7 partidos políticos ningún valese a pena…)

maruxa a curuxa · 25-05-2011 a las 19:44

Esteban, ós de Terra Galega marcharon eles soíños, ninguén os botou, e non creo que vaian dicindo iso! Non sei quen che contaría tal cousa, pero estás moi equivocado, e que Maribel non o fixo tan mal? A questión non é se o fixo ben ou mal, a questión é que fixo exactamente durante estes catro anos, porque unha lexislatura dá para moito e en Pontecesures moito, o que se dí moito non se fixo, bueno si meter a dedo a moitos/as ne escola taller etc…

Caminante · 25-05-2011 a las 20:12

No, lo que pasa en este pueblo no es normal, como no es normal tampoco tu comentario, ESTEBAN.
Ahora bien, mis más profundos respetos a LA VOZ DEL PUEBLO.
Para ser la voz del pueblo, un poco más de educación sería aconsejable. Creo que en el pueblo, las gentes son un poco más educadas.

Respeta as distintas opcións, debate e argumenta con respeto… e serás respetado, polo menos pola miña parte.
Ah e o de ser a voz do pobo, coidate destas frases, pois provocan risas e mofa.

elisa · 25-05-2011 a las 22:13

«esteban » muy bueno el argumento de cada uno estoy de acuerto con usted.espero espero que el pacto de pp,ip,acp y tg no se lleve acabo que seria una verguenza mas para el pueblo

Regina dos Santos · 25-05-2011 a las 22:52

E seguimos ca mesma merda!!!!!!!!!!!!!! eu claro está votei nulo, xa que considero a todos NULOS, e así o están demostrando. Tantas pelexas está claro que non é para non gañar un peso. Se todos sodes tan maravillosos e queredes o ben para o pobo, coño non cobredes. O de terra galega, xa anda fanfarroneando dicindo que sin él no hai pacto, a ver si rompe o peteiro. Debería estar prohibido que os cocellales cobraran por non facer nada. Podemos facer unha porra a ver que queda: BNG+PSOE+TERRA, xa que a Sabariz non o queren nin en pintura. Pero tamén sería cómico que nacionalistas e os de esquerdas fixeran pacto co tránsfuga da dereita. Vaia merenda de nejros!!!!!!!!!!!! Logo tamén podería ser IP+PP+TERRA+SABARIS, outra merenda de nejros!!!!!!!!!! a verdade que o único que parece un pouco normal é o do PSOE, pero a saber. Tamén o que sei é que algúns do bloque xa andan con ameazas de largar xente a calle. Mentras tanto a casa sen barrer.

Caminante · 25-05-2011 a las 23:15

Señor Sabariz, como sempre contestoume sen dicir nada. O de sempre como sempre.
A ver se agora, que xa coñezemos os resultados do día 22, poderiame resportar a pregunta que en multitude de ocasións lle formulei: a que aspira? cal é o seu obxetivo?

elisa · 26-05-2011 a las 00:00

caminate tienes una lijera opsesion por saba que pasa que te gusta o que ?dejalo un poco que se tiene que recuperar del domingo

Luis Angel Sabariz Rolán · 26-05-2011 a las 00:04

Pois o meu obxectivo «Caminante» foi sempre facer e xestións a prol do concello e dos seus veciños, sen percibir retribucións, tanto no goberno como na oposición.
Temos moitos comentarios irrespectuosos con determinadas persoas que rexeito totalmente. Dou a cara pola labor que se fixo nestes catro anos e non vexo razoable que se metan agora co tribunal que designou aos alumnos traballadores do obradoiro de emprego.
Por último salientar a defensa a ultranza que fan algúns agora da lista máis votada cando interesa. ¿Que pasou en 1995 e en 1999 en Pontecesures? ¿Que vai pasar en Lugo, en Ourense e en Pontevedra o 11 de xuño? ¿Que pasou en 2004 cando gañou Fraga e presidiu a Xunta Touriño?

elisa · 26-05-2011 a las 00:07

maruxa a curuxa….. en fin lo de la escuela taller puede que si,pero ahora dime que el bloque no lo hizo que me muero de risa .los ex del pp que ahora son de tg si lo estuvieron diciendo .por lo menos en carreiras

maruxa a curuxa · 26-05-2011 a las 00:50

Que os do bloque o fixeron está máis que claro,eso sabeo todo o mundo, os enchufados os primeiros e cousas peores tamén fixeron.Elisa dixeron que os botaron?e en Carreiras? Non o creo. Sería absurdo que comentaran iso, porque non é certo,marcharon por vontade propia, e eu tamén o faría vendo o visto

Caminante · 26-05-2011 a las 00:57

Agradezolle a súa resposta, pero lamentablemente volve a non dicir nada, a non contestar a nada.
Máis dunha vez díxenlle que nada en contra dos pactos teño. Pero o que creo é (e falo de Pontecesures) que cando se chega a un pacto entre tres, por exemplo, para impedir o goberno da forza máis votada, o alcade de entre eses tres ten que sair da forza máis votada. Touriño foi menos votado que Fraga pero máis que Quintana, Trenco menos que Piñeiro pero máis que Angueira e vostede, Angueira menos que Trenco pero mais que vostede e o SOE…Aquí no 2007 sabemos todos o que pasou… Maribel menos votos que ninguén pero máis que cartos que naide…E iso o pobo sabeo e non o esquenceu.
Fálame de obxetivo en pasado, pero eu pregunto polo seu obxetivo en futuro.

«Elisa», cariño, ti atende á gaivota que «desapareceu» o domingo de Pontecesures… Pregúntalle ao señor Vidal e ao señor Cadilla que «fixeron» con ela.

o chiquitas · 26-05-2011 a las 12:06

Estos politicos do noso pobo son uns vendidos ,non lle importa nada os votantantes..

elisa · 26-05-2011 a las 13:15

«caminante » e ti preguntalle a o señor anqueira como repartides esta ves o gasoel. CARI?O

Caminante · 26-05-2011 a las 14:14

«Elisa» cariño, sol de mi vida, atopaches a gaivota que «perderon» o Sr. Vidal e o Sr. Cadilla?
Non vaia ser que se «ensucie» co gasoil do Sr. Angueira.
Sigue buscandoa, e cando a atopes, mira se vai voltar a voar en Pontecesures.

Cachuli · 26-05-2011 a las 14:33

Un pouco de sensatez cos veciños home!se en ningún momento mirades por eles, só vos movedes polos vosos propios intereses (visto o visto e o que lle dades a entender ao veciños) e seguir ríndovos outros 4 anos máis do pobo,e a continuar a chupar do bote. Sabariz despois do que che pasou o domingo sinceramente crees que un pacto así sería o mellor para ti,e sobre todo para os veciños??Porque sí, os do Bng roubarían gasoil,pero vamos seguen sendo a forza máis votada, asique por algo será.No país dos cegos o torto é o rei….

Luis Angel Sabariz Rolán · 26-05-2011 a las 16:00

Xa están expostas todo tipo de teorías sobre os acordos de gobernabilidad e, como era de esperar, cada un quere que triunfen os seus. En fin, que teño que ser comedido.

Tatexo · 26-05-2011 a las 18:44

Esteban estou de acordo contigo.
A xente deste pobo non se da conta de quen traballa por eles todos os dias, non é nin mais nin menos que Sabariz. Unha pena que ACP non arrasase nas eleccións e sacase polo menos catro, pero bueno, se ao final Anjeira forma gobierno vai ser mellor marchar do pobo.

Tachenko · 26-05-2011 a las 19:56

Eu creo que a vela que lle falta a tarta e Randy, (Randulfo, ou sexa). Como todos son amijos do pueblo e benefactores altruístas, pois que o inviten a entrar na corporasión, tormenta de ideas vamos. Maribel de alcaldesa e área de modelitos, sejundo Seage, (por suposto besará o escudo de sesures como os futbolistas por amor a camiseta), lojo Souto «el despechado del PP» e chave do joberno ou «abrepuertas» como poñen nos ascensores, (que tamén actuará con responsabilidade que lle sale do corasón polo ben de Cesures, o ijual que os axentes inmobiliaros fan cos compradores de vivendas, «demasiado corasón», desía Wyli de Ville) e por último Saba Sabarín, el Cid Campeador, el Don Quijote do Ullán, que mais pode pedir un pobo…

Caminante · 27-05-2011 a las 00:41

Vamos, «tatexo», que a xente do pobo, segundo ti é tonta por non se dares de conta de que o único que traballa polo pobo é o señor Sabariz…

Un pouco máis de respeto os/as cesureños/as, por favor!!!

TONTO: Falto o escaso de entendimiento o razón.
RESPETO: Miramiento, consideración, deferencia.
ARGUMENTO: Razonamiento que se emplea para probar o demostrar una proposición, o bien para convencer a alguien de aquello que se afirma o se niega.

ESTEBAN · 27-05-2011 a las 08:38

Todo el mundo llama a Sabariz cuando una farola esta rota,hay un bache,…y creo que poca gente puede dar queja del.
Lo de TG, no digo ninguna mentira porque en mi casa lo comento y no solo él, sino mas gente de su partido(exPP). de lo que no se dan cuenta es que somos un pueblo pequeño y que todo se sabe y se comenta. pero lo peor es que hay que ponerle cara bonita a todos.
Sigo pensando que algunos de los politicos por no decir la mayoria de este año nos toman por retrasados. y tienen suerte de que no hagamos una huelga por un solo motivo: todos tenemos amigos,primos,vecinos…en las listas!!!!
y referiendome al señor caminante: la gaviota esta dividida o no te das cuenta de lo que pasó? los votos del sñr. Souto y el sñr. Randulfe son del PP.que vergüenza dan los 2. uno ya no prometio nada y el otro prometio lo imposible. si consigue todo lo que puso en los panfletos…(que eso no le da tiempo ni en 20 años)¿que hará para la proxima candidatura? ahhh, ya sé! irse para Madrid porque todos querran tener un alcalde como el!!!! upps perdon, no puede ir porque no es del PP.
despues nos extraña que hubiera tantos votos en blanco o nulos???
a la gente del PP le esta muy bien por dejarse comer la cabeza y no ser fieles a sus principios e ideas. tanto quisieron quedar bien con todos que la fastidiaron. que tomen ejemplo del BNG: fieles a ellos y por ellos.

Caminante · 27-05-2011 a las 10:14

«Esteban»:
a) Porqué motivo, causa o razón a gaviota do PP está dividida?
b) E digo eu, e se os votos do señor Vidal Seage son do señor Souto e do señor Randulfe?
Pero bueno, considero a túa entrada un pouco caótica… primeiro dis que os votos de Sr. Souto e do Sr. Randulfe son do PP (entendo que censuras as escisións de ámbolos dous) e logo afirmas que estalle ben o ocurrido ao PP ( entendo está vez que insinúas que non se pode elixir un candidato a dedo).
Logo, fixeron ben os dous en formar dúas novas listas (TG-API) ante semellante imposición ou non?
Aclárate/me.

CLARO: Inteligible, fácil de comprender

Tatexo · 27-05-2011 a las 15:17

Caminante, xa que estas con definicións deixoche aqui duas palabras que precisas comprender:

Falacia: Engaño, fraude o mentira con que se intenta dañar a alguien.
Demagogia: Práctica política consistente en ganarse con halagos el favor popular.

Ninguén di que a xente sexa parva, pero que se dean conta dunha ves! Estou de acordo con Esteban ao cen por cen, a ver que pasará cando haxa problemas no pobo e non estea Sabariz, vas chamar a Anjeira ?

papagos · 27-05-2011 a las 16:51

Parece tatexo que adoleces dun acusado complexo de superioridade. Por certo en falacias e demagoxias o teu idolatrado Sabaríz é un experto. Afortunadamente vistos os resultados do 22 M cada vez engaña a menos xente. Podrá seguir formando parte do equipo de goberno, pero igual que ó famoso personaxe ó Sr Sabaríz quédanlle dous telediarios.

¿A ver que pasará cando haxa problemas no pobo e non estea Sabariz?, non falas en serio…, seguro que é un chiste.

Luis Angel Sabariz Rolán · 27-05-2011 a las 17:45

Evidentemente «papagos», ninguén é imprescindible e non teñen moito sentido determinados comentarios sobrevalorando o meu labor. Pero ao marxe dos telediarios que me queden e dos 225 votos que tiven o domingo pasado, non tes porque acusarme de enganos nin de falacias ou demagoxias. Non é xusto, aínda que non teño máis remedio que aguantar estas cousas, como fixen sempre, do mellor xeito posible. Non paga a pena incomodarse moito. Teño a conciencia tranquila, fixen o mellor labor que puiden e sempre atendin as peticións da xente dentro das miñas posibilidades e das posibilidades do concello.

Caminante · 27-05-2011 a las 20:40

A ver «tatexo», o pobo, tranquilo, que vai a seguer funcionando, as xentes van a seguer a facela súa vida e os problemas que aparezan, solucionaranse. Nesta vida, aprendeo, ninguén é imprescindible. Absolutamente ninguén.
Outra cousa moi distinta, é que aquel que consideravamos o noso caudillo, o noso azote para co enemigo Angueira, o vixiante do concello… lamentablemente (para ti «tatexo» e para Se. Sabariz e toda infinidade de alcumes que utiliza) teña que deixar o goberno en mans do BNG. Iso é o que molesta.

SERVILISMO:Ciega y baja adhesión a la autoridad de alguien.
ZALAMERIA: Desmostración de cariño afectaday empalagosa.

Portoghes · 27-05-2011 a las 21:19

Pues si señores/as lo que siento en este momento con relación a mi pueblo es vergüenza. Somos pocos, no somos muy exigentes, se nos mantiene contentos y callados con muy poca cosa,? Y a pesar de todo esto se ríen de nosotros pidiéndonos que vayamos a votar, ¿votar para qué? ¿Acaso sirve de algo votar en este pueblo?
Siete son los pecados capitales y otros siete son los ??pecadores democráticos? que nos mal-gobernarán los próximos cuatro años si nada, ni nadie lo remedia. El pueblo que es sabio, ha hablado, pero son tantas las conversaciones que lo rodean que ni sabe lo que dice, no sabe a que cual atender y entonces pasa lo que pasa? ¡Metemos la pata!
Analicemos la situación:
1- El ganador, el más votado: un impresentable que a pesar de estar inmerso en procesos legales por ??estafador? tiene la santa cara de volver a presentarse como candidato a la alcaldía. ¿Qué pasa? ¿Quiere irse de vacaciones a Marbella, el paraíso de la corrupción, pero necesita llenar una vez más el depósito Sr. Angueira? (lo de señor es por educación, no por respeto) De este ??ladrón? o presunto, no tengo información de cuan avanzados están los juicios, mejor no decir nada más. Solo darle la enhorabuena por la inexplicable fidelidad que le demuestran los que lo votan.
2- La ??dama de latón?: esa ??señora? que, repitiendo lo dicho del Sr. Angueira, tuvo la santa cara de a pesar de, tras comprobar que el pueblo no la apoyaba en su asalto a la alcaldía, exigir el bastón de mando y embucharse esa pequeña ayuda económica que se le da a los alcaldes por hacer nada. Una mujer que se dedica a amenazar a los vecinos del pueblo que no la han votado. Podría parafrasear lo dicho por esta déspota, pero no vale la pena. Solo espero que los más de 2.000 ? por 12 meses y por 4 años? sobre 100.000 euros que ha ganado usted, provenientes de mis impuestos, la hayan hecho muy feliz ya que era lo que usted quería. (me refiero al dinero, la felicidad ya se la compra ella)
3- El gran perdedor, el que no quiere nadie: familia y compañeros de candidatura han sido sus votantes, nada más que decir? Bueno si, dos cosas; que por lo menos no ha conseguido ningún concejal y nuestro futuro no está en sus manos, porque este es de los que se vende, vaya si se vende! Y la última, una cuestión: ¿Después de estos resultados, volverá usted a presentarse a la alcaldía o a formar parte de alguna candidatura?
4- El otro ganador: un desconocido, por lo menos para mi, aun que es de buen recibo decir que la juventud y el estudiar fuera, hacen que no esté muy al tanto de las caras que se mueven entre A Tarroeira y San Xulián. Ya digo, siendo un desconocido, una nueva adquisición para nuestra clase política, ha conseguido meterse en champions y tiene mucho mérito; ya que con las escisiones producidas en su partido y la variedad de platos para elegir no era fácil estar en los puestos altos y menos ser la segunda formación más votada. Enhorabuena Sr. del que todavía no me he aprendido el nombre.
5- El más listo de la clase: parece que la ??dama de latón? ha creado escuela y se rumorea que ahora el que pide la alcaldía con sus 180 votos es Ángel, ese al que le da igual de izquierdas que de derechas, PP que TEGA. Aspira a los 2000? que dejará de cobrar María Isabel, por lo que sería otro gran ejemplo del método del máximo rendimiento con el mínimo esfuerzo. A ver si tienes suerte macho y te dan la alcaldía. Es ironía, era lo que nos faltaba? Volver a ver la misma película de serie B, pero con actores diferentes.
6- El grande, el inigualable, el omnipresente: no recuerdo bien la historia, ya he dicho que soy joven y la alcaldía de Cesures todavía no se estudia en Bachiller, pero si no recuerdo mal ya estuvo en dos o tres gobiernos con diferentes colores. Como un buen velero va a donde lo lleva el viento. Tiene usted mérito Sr. Sabariz (a este tampoco le tengo respeto, tal y como él no se lo tiene a alguna gente de la que habla en plenos y tabernas. Pero sigo teniendo educación) siempre consigue estar en el meollo de todos los asuntos, es algo bueno, pero ya es usted un poco cansino? Personalmente creo que hace usted un gran labor, pero no se meta en todo, es un error. Ganaría votos si se despreocupara un poco de muchos asuntos en los que se mete.
7- El que no tuvo tanta suerte: este a pesar de ser nuevo, si se como se llama, pues es tocayo del Santo al que adoro (a mi forma) todos los agostos. Se merecía algo más, ojalá hubiera tenido un poco más de suerte, pero está empezando y tal como sucede con el Sr. de nombre desconocido que se presentó por el PP, le deseo mucha suerte dentro de la política; pero no sin antes pedirle un poco de cordura, respeto y compromiso para con el pueblo. No se una usted con cualquiera, es más, no se alié con nadie? Déjese de negociaciones, todos sabemos que al final va a suceder lo de siempre. Se cambiar la canción pero seguiremos bailando al mismo ritmo.
El pueble ha hablado y esta es su voluntad. Si hemos decidido que un posible delincuente nos gobierne, hágase nuestra voluntad? Pero que Dios nos pille confesados.
Tras este análisis de los candidatos, hecho a destiempo, no me queda más que repetir que siento curiosidad de cual será el atractivo de gobernar el pueblo más pequeño de la provincia, porque está claro que atractivo tiene? y mucho! ¿O lo atractivo son los 2.000? de la alcaldía?

    Tachenko · 28-05-2011 a las 00:18

    Amijo Portoghes, un aplauso. Moi moi moi profesional o comentario.
    Si señor. Deberías mirar de facer crónicas politicas en calqueira xornal de calqueira pais.
    ¿Entenderano todos?…refirome os SETE PECADORES.

o palillo · 27-05-2011 a las 21:38

Esto xa é peor que Marbella, tantos a gobernar pero a ver… Quén nos vai manter? Que é eso dos patos??? Na nosa casa lévanse as galiñas. Miren señores políticos de Pontecesures, o día en que vostedes gobernen para o seu pobo falaremos porque de momento o único que fixestedes foi gobernar para o voso bolsillo. Seguide con tantas parafernalias das vosas que acabaremos sendo todos de Valga… A cousa está en proxecto polo menos gobernaranos alguen que sabe de política ( o señor Maneiro), xa vai sendo hora de que tomedes exemplo porque iso que é un político, él mira polo pobo e mirade que ven lle vai a ese concello…..
Tanto albergue de peregriños e temos que levar os nosos maiores para o centro de día de Valga (e aínda bueno que o señor alcalde os acpeta sin estaren empadronados) e aquí nesta vila só vos preocupa o asentamento da xente e a maneira de poder obter máis diñeiro para vós e non solucionar nada no pobo. Despois decides que facedes cousas polo pobo, quen o fai somos todos os cidadáns del e vós o único que facedes é despilfarrar en aceras e en farolas e todo para o centro de Pontecesures (sin olvidarnos de onde se atopan as casas dos políticos) porque os arredores similan a Cañada Real en Madrid. Vostedes o único que fan é encargarse de que a xente deste pobo teña ganas de saír del e non de quedar. Calquer concello dos arredores é moito máis que Pontecesures sen contar o número de habitantes que teñan. Onde vai aquel Pontecesures lúcido con un acapare de xente que era impresionante?? Onde vai toda aquela «movida cesureña»??? Seguramente lle molestaba a algún dos nosos políticos e xa se encargaron eles de desfacela. Vostede, Señor Sabariz, como é posible que se defenda o aforro en época de crise e vostede pase no edificio do ayuntamiento toda noite ata altas horas gastando luz e enerxía que temos que pagar todos nós?? E a saber que fai vostede alí dentro porque para resolver trámites burocráticos ten vostede o seu horario como traballor do concello. O pobo pídevos por favor unha persoa que goberne ao xeito e para todos… Informádevos do goberno no concello de Brión e tomade exemplo.

Luis Angel Sabariz Rolán · 27-05-2011 a las 22:40

Después de tanto catastrofismo, me da la impresión de que algunos intervinientes debían de haberse presentado a las elecciones porque nos aparecen como seres perfectos y que podrían resolver los problemas de todos, sin cobrar un duro además. ¡Qué fácil es criticar a todo el mundo! ¡Qué tratamiento tan interesado de la realidad municipal!
Por las alusiones a mi persona, tengo que decir que no percibí retribuciones en estos doce años, que le dediqué horas a esto, y que lo hice con la mejor intención y el mayor respeto para todos. Que encima me tilden de caudillo, de que goberné para mi bolsillo y otras frase por el estilo ya es pasarse mucho.

    javahacks · 28-05-2011 a las 11:29

    Por amor ao arte… seica. Veña home, que non nacemos onte!

    o palillo · 28-05-2011 a las 19:26

    Mire señor Sabariz que aludido se sinteu vostede cando son máis as candidaturas presentadas no concello. Porque será? Trémenlle as pernas? Aproxímaselle o día 11, daquela falaremos. Informouse vostede do goberno no concello de Brión? Dame a min que sí porque non fixo mención a el. 32 anos gobernando un mesmo alcalde dende que tiña 24 anos. ? do partido socialista e sempre gaña con maioría absoluta. Pola contra en calquer outro tipo de eleccións nunca gaña o PSOE e poucos votos obtén. Eso é un goberno. Cando un mesmo alcalde sae elixido tantas veces, porque será? O mesmo digo no caso de Valga, por moito que me digan se un alcalde sae elixido por maioría absoluta é porque a maior parte da xente está contenta con él. Mire está persoa que lle está escribindo non quere entrar na política pois o mellor levaríades unha sorpresa… A min non me gustaría entrar nun concello para ver como todos lamben algo sin poderes decir nada. Por favor señor contesteme a pregunta que lle fixen no anterior escrito… Porqué vostede se pasa no concello ata altas horas cando ten o seu horario para resolver os trámites do concello?? Eso todo que vostede fai aí pagamolo nós e a saber o que fai.

Tachenko · 27-05-2011 a las 23:15

Palillo, discrepo contigo completamente. Maneiro e a antitesis da liberdade, da diferencia de pensamento, e o rei do enchufismo. Sin entrar en detalles, todos sabemos quen entra no concello de Valga, quen fai os traballos, e as putadas que recibe todo aquel que non vai polo seu rejo. A arma deste tipo e levar nas listas a catro «siseñorsi», que teñen serto grado de influencia sobre moita xente desinformada, mais que eles mismos dende logo. Logo vai de campeón facendo que non casa co seu partido en plan chantaxista por que saca o 70 % dos votos, e colalle. Na pobre Galicia vale mais un favor directo que un goberno de xente preparada, como poden ser calqueira dos outros candidatos que alí se presentan. (Xa rápido virá a comentar Hector esto falando de democracia en Valga, xa o sei, pero a moita xente danos a risa. Debería aprender a facer periodismo ou radio baseado na realidade e non pasar equis liñas vermellas da realidade e da verdade). Quedome con Sabariz, dende logo antes que co marqués de Valga.
Se buscas un exemplo de concello, valorado ata pola xente maior hoxe en día, (alimentada nos seus tempos con festas dos vellos, da nai, da jota de choiva e do barco de vapor se fixese falta, con tal de esquilmar un concello como fixo Armando Blanco),vai a Teo. A verdade e a sensatez cambiou mentes, non estómagos, cousa que non e o caso de Valga, que todo e favoritismos e favores a persoas de interés estratéxico no reino da incultura, e non interpretes mal esto último porque ser inculto non significa que sexamos malas persoas, pero sie o que se alimenta dende ahí..
Vivin nestes tres concellos e vivo nun deles, e teño contacto diario cos tres, e non estou cego para ver as cousas.
Faille unha estatua.

Caminante · 28-05-2011 a las 10:00

«Portoghes», pode esplicarne o sentido do entrecomillado nas palabras estafador e ladrón.
O seu comentario é unha burla ao que todos entendemos por educación. Discrepe, debata e rebata, discuta se é preciso, xogue con palabras, pero chamarlle a xente estafadora, ladrón, simplemente é moi forte, é patético, é censurable e denunciable.
Por unha vez teño, e sen serva de precedente, que defender a honradez da señora alcaldesa. Unha cousa é querer cobrar un soldo ( cousa que saben tódolos seus votantes e os que non o son e que eu censuro abertamente) e outra cousa distinta e acusala tamén de ladrona e estafadora.
? triste dicir que un partido é o gran vencedor cando pasa a case que a metade dos seus votos con respeto a fai catro anos. O motivo desta baixada: dedazo, imposición, dictadura interna, menosprezo aos seus militantes…

Dixenllo dúas veces, e volto a dicirllo señor moderador. Non entendo como este tipo de «comentarios» de alcumes ( curioso a grande cantidade de novos «foreros» que apareceron dende o domingo 22… porqué será?) pasan o filtro da «súa» censura. E sobre todo, sempre as palabras ofensivas, denigrantes e malsoantes son para a mesma xente e para a mesma cor política. Está sendo vostede ecuánime con tódalas partes? Parecera como se estuvera posicionado claramente hacia un lado claramente, señor moderador.

Señor Sabariz, non intente dar lástima. A palabra caudillo ten dous significados. Non me sexa outra vez tan simple.
CAUDILLO: Hombre que dirige algún gremio, comunidad o cuerpo.
Esta é a definición que eu empleo para chamarlle a vostede caudillo. Donde hai algo ofensivo?
Agora ben, se vostede entende que lle estou a chamar dictador, ou persoa que manda ás xentes a guerra, ese comprenderá, xa non é o meu problema. E o seu e vostede saberá.

    Tatexo · 28-05-2011 a las 18:42

    Ti xa pareces un dicionario andante, o que vai de educado e ao final ti eres o que mais te mollas.

    Portoghes · 30-05-2011 a las 00:41

    Perdoa Caminante si lle dou mal uso ó entrecomillado, quizais escribir non sea o meu, é un defecto profesional, a min dáseme mellor explicar as cousas con números.

    Co entrecomillado nesas dúas palabras que me dis, solo quero indicar que posiblemente o sea, pero aínda non hai sentencia. Solo me remito ás publicacións desta páxina, acabo de ver agora mesmo, que o perito indica un consumo inexplicable duns cantos miles de euros… Si ese consumo non se justifica e o uso de ese combustible, si é que se chegou a repostar, foi por parte do Sr. Angueira, ou algún outro membro daquel goberno, dime ti como calificarías a esa ou esas persoas. Douche un par de ideas: ladrón e estafador. Pido disculpas si non se entenderon as comiñas, e por eso corrixo o meu comentario: -presunto estafador e -presunto ladrón. Eso si, con moitas papeletas para que o presunto desapareza nun breve período de tempo.

    Por outra banda, esas palabras non van dirixidas á Sra. Castro, con ela non podo arriscar que ó mellor amenázame a min tamén. E xa sei que esta acusación de amenazas é moi forte, pero cando sabes unha verdade non tes porque escondela e podes facela pública para que a xente sepa quen estuvo portando o bastón de mando os últimos catro anos. E desta señora podes defender o que queiras, pero a sua honradez non creo que sea ético defendela. Pois non é honrado, nin moral asaltar a alcaldía cando o pobo non te quere nese lugar.

    Pode ser que me equivocara no meu comentario anterior, por eso pido disculpas ó moderador si fun demasiado lonxe na miña exposición; ás veces dinse cousas que non se debería, pero cando empezas a botar fora o que levas gardando moito tempo é dificil parar. Todos sabedes do que falo; é como cando tes a vexiga a reventar e mentras estas en plena evacuación intentas parar… é fisicamente imposible.

Decesures · 28-05-2011 a las 11:11

SI SE?OR!!! ESTEBAN PARAB?NS

TOTALMENTE ESTÁS A FALAR DO QUE PENSA O POBO

BELEN ESTEBAN A PRINCESA DO POBO DERBERÍA SER O TEU NOME.

Tachenko · 28-05-2011 a las 18:49

O que si queda claro aquí, e que hai un conosimiento e afisión o manexo do disionario que e moita cousa…¿Subensiona aljunha editorial a promosión do seu uso?
Respecto o moderador, creo que o fai bastante ben, que el publique non quere decir que comparta, e ser xuíz do ben e do mal tampouco creo que lle juste. Ademais, falar e jratis, e todos decimos barbaridades nesta vida, non unha, nin duas, nin trés, si non trés.

Luis Angel Sabariz Rolán · 28-05-2011 a las 21:57

Non teño tremor algún para o día 11 de xuño,»o palillo». Como sempre uns gobernarán e outros pasarán a oposición. Imos ver en que situación queda cada quen. Paréceme moi ben que valores o traballo dos alcaldes de Brión e Valga que obteñen maiorías absolutas sempre. Como os pos como exemplo e dices que darías unha sorpresa nos futuros comicios se te presentas, pois adiante. Terías maioría absoluta e xa non serían necesarios estes acordos de goberno que criticas.
No horario no que se traballa no concello normalmente non estou. Teño a miña ocupación laboral.

    o palillo · 29-05-2011 a las 16:04

    Señor Sabariz vostede debe de elixir as súas preferencias porque calquer outro empregado do concello non pode acceder ás instalación fora do seu horario laboral. O día en que se presenten certas persoas seguramente calen moitas outras que falan sin saberen. Por certo parece mentira que vostede sexa galego pois a súa expresión en certas ocasións carecen de sentido algún. Eu sigolles repetindo e non só a vostede que deben tomar exemplo e deixarse de trifulcas entre vostedes mesmos.

    conchita lirio · 11-06-2011 a las 18:09

    Xa se lle acabou o choio ehh!!! agora para a oposición señor. Por certo eu preguntome seguira estando vostede no concello como dixo o palillo? esperamos que non porque sinon xa seria un roubo en toda a cara do pobo.

Caminante · 29-05-2011 a las 11:02

A ver «tatexo», pois claro que me gusta ser educado, ao contrario que ti. E claro que me posiciono e me «mollo» igual ca ti. Pero en lugar de usar a descalificación persoal, o insulto e o menosprezo para cas ideas dos contrarios… eu, «caminante», prefire o uso tan variado que nos dan as nosas dúas linguas, e sobre todo, o uso da ironía, do sarcasmo…

«Tachenko», así co uso do disionario lojo tamén aprendes novas palaras para o teu vovabulario. Agradesido tiñas que estar.
Non creo en ningún tipo de censura, pero se hai un filtro, este ten que ser igual para todos, igual para tódalas ideas. Punto.

Luis Angel Sabariz Rolán · 29-05-2011 a las 16:40

Mira, «o palillo», eu non son empregado do concello. ¿Que nos deixemos de trifulcas?. Pois ben; pero xa hai moito tempo que non hai ningunha.

    o palillo · 29-05-2011 a las 17:09

    Vexo que a vostede hai certos temas que non se lle poden mencionar porque se aprecia certa carraxe nas súas respostas. EU só lle digo que ca de horas que vostede pasa metido no concello xa teríamos resoltos os trámites de 3 candidaturas máis, se é realmente o que está facendo. A ruína do concello está nas vosas mans e estadelo logrando. Cando se trata de fundir un pobo moita unión hai entre todos vostedes. Por certo se vostede non é empregado do concello… que fai nas instalacións??
    Pd: dá igual que cambie de despacho a luz vese igual.

piris · 30-05-2011 a las 18:38

Pregunta a quén poida responder:
¿? certo que houbo ou vai haber unha reunión entre PP e PSOE?.
Paréceme un pouco difícil, pero dixéronme que o obxetivo da reunión é evitar que nesta lexislatura teñamos que pagar dous ous tres soldos de concellais. Si PP e PSOE non pactan con independientes ¿qué pasaría?:
Agradécese resposta con fundamento.

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.