Nota de la ACP sobre la colocación de una barra en las verbenas del Carmen.
Con sorpresa se advirtió que los días 3 y 4 de julio de 2011 fue colocada en las proximidades del muelle y durante la celebración de las verbenas una barra con servicio de bar con un notable perjucio para los numerosos establecimientos de hostelería de Pontecesures y dejando una impresión de como si la fiesta de nuestra villa se encontrara en un lugar apartado o recóndito donde hay necesidad de instalar este servicio por carencia de establecimientos próximos.
Tras interesarse la ACP en el ayuntamiento por esta novedad, se non confirmó que hubo una autorización verbal al titular de esta barra y que el mismo ingresó una cantidad para las fiestas en concepto de donativo.
Es la primera vez en la historia, que se instala una barra ambulante próxima a los palcos de las Festas do Carme, y lamentamos profundamente que el gobierno local desprecie así a los bares de la localidad. Si es así es como el gobierno local quiere fomentar la actividad económica en nuestra villa, apaga y vámonos.
Siendo contrarios a este tipo de medidas, no estamos en absoluto de acuerdo a que ni se ofertara a los titulares de los establecimientos de Pontecesures la posiblidad de optar a la instalación de barras, fraccionando el espacio en su caso de haber más de un interesado. Con oscurantismo al no promover la concurrencia, sin publicidad, sin expediente alguno y de forma verbal se autorizó sin más a una persona colocar la barra y punto. Justo lo que no debe hacer nunca una administración pública que debe defender los intereses de todos.
16 comentarios
Caminante · 8-08-2011 a las 09:19
Simplemente Luis Angel Sabariz Rolán…
Iso si, explique as cousas ao completo, non a medias.
Blanco · 8-08-2011 a las 16:40
Si señor, buena la nota, es una verguenza que haya que poner en Cesures un carro de barra, ni que fuesemos una aldea apartada sin bares, yo no se que historias se trajeron este año con esto de las fiestas, la reaparición de viejos personajes que llevaban apartados de estos actos deja un tufo malo, la hosteleria esta enfadada y con razón.
Cara de cona · 8-08-2011 a las 17:12
tres sueldos en exclusiva para os tenientes………e claro tamen unha barra en exclusiva….jo…jo…jo….pero esto parece cousa de Cordo e seus asesores de bar do xefe de Condide…..jo…jo…ja…ja…ja..
pedro da cachopa · 8-08-2011 a las 18:46
Y dijo yo.Buen invento o de poner un carro na fiesta del carmen,porque estaba ghastando la pista del campo da festa con mi muller,e claro acabas ajotado de bailar y la jarjanta seca,menos mal que ubo que no que viajar al sentro de san lois para tomar un bo viño e cubata para refrescar a jarjanta,porque xa estaba el jran carro de la fiesta que tinia una barra con sona presidensial o bip onde estaban situados los nuevos jrandes jodernantes del untamiento con el Jran Señor de la Tierra Media Jalleja- Marques del protectorado de Condide-Couto e Jran Señor del Sur de Sexsures a la cabesa,que se atopaban para controlar los festejos y que las atuasiones de las orquestas se adaptaran a la normativa vigente.E que una festa sen carro non é una festa como es debido.
javahacks · 10-08-2011 a las 02:29
Anda «Blanco»… ou deberia decir «representantedoshosteleiros»
Esa barra estivo moi ben donde estivo
Antonio Cortés · 10-08-2011 a las 19:45
Ando a recoller a casa, tras tres semanas de obras, e atopeime cunha chapela que merquei en Sevilla. Compreina só por a frase que tiña no escaparate ó lado na pequena tenda de sombreiros: «Producto español: Jornal para los nuestros». E chamoume a atención, ó final comprei un producto feito no país vasco, e non un «made in China».
Neste caso, ca crise e os problemas que todos temos, non entendo como é tan complicado entender que deberiamos aplicar esa frase: «Producto/Servicio Cesureño: Jornal para los nuestros», e se «sobra» por si, xornal para o resto.
Os hostaleiros de Cesures poden estar molestos e con razón, e coma cesureño prefiro deixar os cartos ós do pobo, si teño o mesmo servizo, que ós de fora, non é «chovinismo» e simple respeto e cercanía.
Caminante · 11-08-2011 a las 13:47
Poderías explicarte mellor? Entendo e non a vez non acabo de entender.
Antonio Cortés · 11-08-2011 a las 18:56
Cando existe o comercio de sempre, coma no exemplo os bares do pobo, onde os custos de mantemento son altos, nun momento duro, coido que é preferible, economía do entorno, que á hora de consumir algo sexa no que sempre está «as duras e as maduras». Todo queda nada casa ó final.
Con esto que non se entenda que estou en contra dos negocios «ambulantes» ou «estacionais», so quero dicir que si o producto ou servizo e o mesmo prefiro deixar os meus cartos no negocio de sempre.
Os churros sempre nas churrerías, son ambulantes e estacionais, pero ofrecen un producto que non está dispoñible noutros sitios, o mesmo aplícase ó polbo (ainda que poda habelo noutros sitios non é o mesmo), as roscas, … pero non a unha «barra móvil», que non é outra cousa que un bar, con rodas, pero un bar.
pedro da cachopa · 11-08-2011 a las 21:59
y dijo,señor Antonio, el señoriño que puso o carro da festa non era de lonje dun pueblo estranjero,o señor do carro é dun señor que vive a menos dunha carreiriña dun can en el linde con el estado de Sexsures,e por lo tanto é deso que habla de la economia del entorno,porque los dineros que se jastan en la barra quedan aquí,porque ten jente traballando que tamén é de Sexsures y ademas hai nejosios en sexsures que son jentiña que son Cordeiro,los más ricos,y otros son de valja,padrón,el dinero queda aqui todito en la sona.
Antonio Cortés · 11-08-2011 a las 23:58
? unha valoración persoal miña, prefiro o que está sempre frente ó «temporal».
Da mesma maneira, merco o pan na panadería do barrio e non no macro-supermercado. E prefiro a tenda da esquina, do barrio, para as pequenas compras que ir ó supermercado para buscar o mesmo.
Aquí en Triana, en todas as festas do barrio hai unha bar con cervexas e tapas, que non se considera competencia para os bares, xa que é propio da festa e o beneficio vai integro para esta. E costume, polo menos unha vez, pasarse pola caseta da organización, para colaborar ca festa, e tamén para disfrutar da comida e bebida 😉
Dicía que non era «chovinismo» o que se pode entender da miña mensaje, cando digo que debemos axudarnos entre todos, e primeiro os máis próximos e logo os máis lonxanos. E o máis cercano pode ser o veciño porta con porta, ou o teu amigo de Cordeiro, ou calquera, non é algo «xeográfico».
papagos · 12-08-2011 a las 12:03
O Sr Sabaríz nesta nota oculta datos deliberadamente, como sempre. O propietario desta barra doou unha cantidade moi considerable para as festas, máis que todos os presuntos molestos hostaleiros xuntos. Estaremos todos de acordo en que as festas hai que financialas e aos veciños teñen que custarlle o menos posible. O que realmente lle molesta ao Sr Sabaríz, é que se organizasen unhas boas festas nun curto espazo de tempo. Falar de mala imaxe, ou competencia desleal é surrealista. As barras son propias das verbenas en toda Galicia, tanto na rural como na urbana, e a instalación durante dous días de festa non creo que supuxese moita perdida para os bares, xa que son perfectamente compatibles. Os bares ofertan outros servizos que non ten unha barra e a xente escolle o que quere.
O tema que saca Antonio, penso que non ten nada que ver con isto e ten moitos matices, un xa o apunta «pedro da cachopa». Desde o meu punto de vista, esa norma perde razón proporcionalmente á diminución do territorio na que se aplica. Sen dúbida é un tema para debater.
Luis Angel Sabariz Rolán · 12-08-2011 a las 13:30
Sí, houbo un donativo, e xa o comentei na nota, «papagos». Obviamente non din a cantidade por razóns obvias, pero foi importante. Non é certo que haxa barras en todas as verbenas de Galicia e menos instaladas en postos con ánimo de lucro. Hainas onde non hai posibilidade de acudir a bares da zona por estar moi lonxe da festa. En Pontecesures, nunca houbo unha barra nas verbenas das Festas do Carme en toda a súa historia.
Reitero; non estou de acordo coa medida, non estou de acordo co oscurantismo da decisión, non estou de acordo coa autorización verbal sen criterio algún, non estou de acordo en que non se ofertara en todo caso a posibilidade a todos os hostaleiros repartindo o espazo e promovendo a concurrencia. En fin, para min unha arbitrariedade e un perxuizo para o sector. Así de claro.
Mostrar o desacordo con determinados actos das festas non debe parecer mal. Critiquei esto da barra, a devaluación da IV Festa do Churro, a mala imaxe que se deu no desfile valeiro….e non ten porque enfadarse ninguén. ? a miña opinión como concelleiro, neste caso da oposición. Por certo, aínda non me facilitaron no concello as contas das festas cos soportes documentais dos ingresos e dos gastos. Veremos logo se teño algo que dicir.
pedro da cachopa · 12-08-2011 a las 19:11
Y dijo yo. Yo son un home xa jastado en edad,e más vello que el ex-Superconsejal con Poderes del Estado de Sexsures,señor respetadisimo Sabaris. Y puedo disir que me acordome de vir as festas del Carmen un señor del Ribeiro con un carro a vender viño na festa na plasuela,asi que las cosas como son hai que notificarlas bien,y no disir que en las fiestas de Sexsures nunca hubo carro.Además el señor Sabaris debe ir a las fiestas más pobriñas del mundo para disir que en las festas non se poñen carros, en jran parte dellas las hay,y si no las hay e porque os señores dos bares da aldea o do pueblo teñen o bar pejado a festa e pajan cantidades jrandiosas de cartos, para axudar a los ramistas para pajar a los señores musicos que van tocar las piezas en las festas del lujar.Y Dijo yo, si los señores tabernistas e baristas de San Lois pajaran muchito otro jallito faria kikirí.e además parese mui injusto que se faja la fiesta en la plasoleta,e resulta que la unica taberna con tele que hai en la plasuela se encha el peto con jrandes janansias con la fiesta delante, cuando non da dineros que nin chejan para pajarlle os cubatos a los musicos,eso si que no está bien.se quere la fiesta delante de la taberna que paje una cantidá salvaje de cartos.
Lola Flores · 12-08-2011 a las 20:56
Y digo yo ¿porque sabiendo que iban a ser las fiestas en el muelle no tuvieron la ocurrencia de poner los bares,un carro o los que hicieran falta? que pretenden algunos que le pogan la orquesta dentro del bar,hay que tener iniciativas y buscarse la vida,?cuanto dinero aportan los bares?..
farto · 13-08-2011 a las 10:45
me gustaria saber si es cierto que lo del carro de la fiesta beneficio a un amigo de angel souto, dueño de un bar de Pontecesures, y que trabaja en el ayuntamiento. Que aclare el gobierno, la oposicion, o el propio concello de Pontecesures, ahora que escribe aqui, si el empleado municipal que tiene un bar, por donde souto para mucho, hizo de intermediario de las fiestas, y de poner el carro, y cuanto cobrópor ello, si cobró algo. Y a santo de que.
(bien empezamos con lo de la transparencia, pq se de mas de 1 hostelero del pueblo que querria haber puesto barra, si hubiese tenido opcion…).
Favores por apoyar al bloque, no Souto???
Luis Angel Sabariz Rolán · 13-08-2011 a las 11:31
O debate estase trasladando á cuestión do espazo elixido para a celebración das verbenas. Porén, eu non entrei nese tema, xa que o que critiquei foi a instalación dunha barra con prexuizo para os hostaleiros da localidade e ademais con obscurantismo e sen promover a concurrencia.