Los socialistas se quejan de la «prepotencia» y la «falta de respeto» de Bello Maneiro.
El PSOE de Valga acusó ayer al gobierno local de tratar de crispar la vida política municipal. «Lamentamos o ambiente tan crispado e tan alterado que pretenden impoñer tanto o señor Maneiro como o señor Román, chegando a tal punto de mentir con total tranquilidade nun pleno, cando afirman que desde o Concello se avisou ao grupo socialista para realizar a visita á depuradora co señor Potel. Mentira que esiximos rectifique e pida disculpas».
Los socialistas hacen estas reflexiones a propósito del pleno celebrado el pasado lunes en el que preguntaron por varias cuestiones de «interés para os veciños» que el alcalde zanjó con respuestas cortas y poco resolutivas. «A resposta a todas as cuestións non só foi escueta, senón que foi con prepotencia e descalificacións á nosa portavoz e, polo tanto, entendemos aos veciños preocupados por todos estes problemas. Actitude que, por outra banda e desgraciadamente, non nos sorprende», apuntan desde el grupo municipal.
La diputada, sorprendida
A quien sí sorprendió fue a la diputada del PSdeG-PSOE en el Parlamento gallego, Carmen Cajide, que el lunes asistió al pleno. A posteriori, la socialista escribió una carta abierta al alcalde en la que le reprocha la falta de respeto con el que se dirigió a la portavoz del PSOE valgués, Carmen Coto, «Na miña experiencia política de máis de vinte anos teño visto como se pode saír pola tanxente cando non interesa responder, pero nunca presenciei actitude tan lamentable. Está claro que algúns nunca entenderán a democracia. Señor Maneiro, ?dime de que presumes y te dirés de qué careces?», indica la diputada.
LA VOZ DE GALICIA, 08/09/11
0 comentarios