Acusan al alcalde de Valga de dar un contrato a dedo
La adjudicación del mantenimiento, vigilancia y control de acceso al colegio de Baño y al polideportivo situado junto a este ha desatado una tormenta en la habitualmente apacible vida política valguesa. El PSOE salió ayer a la palestra para denunciar que el alcalde, José María Bello Maneiro (PP) ha convertido este proceso en un «escándalo», al haberle concedido el puesto «a unha persoa próxima e afín ao goberno local», que «acompañou como apoderada e interventora ao señor Bello Maneiro en diversas convocatorias electorais».
Argumentan los socialistas que la adjudicación de este servicio se realizó tras una «simulación de concurso». «Porque non é outra cousa máis que unha simulación, unha tomadura de pelo», dicen a través de un comunicado de prensa. Y es que, entre otras cosas, «a valoración das propostas son un 90 % criterios subxectivos e só un 10 % para a valoración obxectiva que é a económica. Con estas premisas o resultado estaba cantado».
La persona que finalmente resultó adjudicataria del servicio consiguió una puntuación final de 98,3 puntos sobre cien. De esa forma, logró hacerse con el servicio «polo importe máximo fixado no concurso, de 18.000 euros máis IVE, sen necesidade de realizar baixa económica».
Según afirma el PSOE, el expediente deja claro que «non se garantizaron dereitos fundamentais dos cidadáns, como son a igualdade de oportunidades e a transparencia nos procesos selectivos». Entre otros argumentos, esgrimen el hecho de que fueron rechazados aspirantes que presentaron como justificante de su capacidad profesional el graduado escolar, aunque este está, señalan, reconocido por la Lei. Aseguran que el alcalde lleva años «facendo estes abusos e maniobras para beneficiar a persoas afíns». Sin embargo, «cos niveis actuais de desemprego e crise, as súas actuacións, a parte de rozar a ilegalidade, son inmorais».
Los socialistas exigirán explicaciones formalmente a Bello Maneiro ya que «non imos permitir que este executivo limite os dereitos e liberdades de parte da poboación do noso Concello».
:: La Voz de Galicia ::
0 comentarios