Pontecesures renuncia a la subvención para renovar A Plazuela por el retraso insalvable del procedimiento.

Publicado por Redacción en

La alcaldesa Maite Tocino reprocha a su predecesor su «absoluta falta de xestión» del proyecto, empantanado en Patrimonio durante meses por los retrasos del Concello

El gobierno local de Pontecesures acaba de tomar una decisión difícil: han acordado «renunciar á subvención do ReacPON da Deputación» que se iba a destinar a la reforma de la Plazuela de Pontecesures y de la calle Miguéns Parrado. La alcaldesa, Maite Tocino, considera imposible salvar el dinero de esa ayuda cumpliendo los plazos y condiciones que exige la Diputación «sen hipotecar gravemente ao Concello; non hai marxe. Seguir adiante sería un despropósito», señala.

Desde el Concello aseguran haber hecho todo lo posible para sortear los problemas derivados, dicen, de la «absoluta falta de xestión na tramitación da humanización» del anterior gobierno. Al equipo que encabezaba Juan Manuel Vidal Seage le achaca incluso «neglixencia, xa que deixou correr todos os prazos dende a solicitude da subvención en xullo de 2021», hasta el punto de que las obras, que deberían estar rematadas a finales de este mes, ni siquiera se han iniciado. Como ejemplo de esa «neglixencia» ponen el hecho de que «o PP non contestou ningún dos requerimentos de Patrimonio, que tivo que pedir tres veces a documentación para emitir o seu informe sobre o proxecto. O visto bo do departamento da Xunta só chegou o 19 de maio deste ano, menos dun mes despois de que se lle entregara o expediente de forma correcta». El 31 de mayo el proyecto estaba por fin aprobado definitivamente por el Concello y remitido a la Diputación. «Non me cabe na cabeza como o PP puido incorrer en tal deixación de funcións», dice Tocino.

Su gobierno, dice, «pelexou ata o último momento e seguiu adiante cos trámites para intentar facer a obra, tendo todo listo para adxudicar a actuación». Pero ha tenido que abandonar. La Diputación, a la que se le ha pedido que se ampliase el plazo para acabar la obra, «só deixou aberta unh aposibilidade: que a 31 de decembro estivese executado o 50% do proxecto, que a Deputación achegue outros 60.000 euros para facer fronte a parte do que falta por facer, e que o Concello cuadriplique a súa achega económica». Son unas exigencias que el gobierno local considera imposibles de cumplir, máxime teniendo en cuenta que «nos días que faltan ata fin de ano a empresa só podería facer provisión de materiais e, como moito, executar un 20% se hai bo tempo». «Non é prato de bo gusto renunciar a cartos públicos que estaban concedidos, pero é totalmente inviable cumprir, incluso con estas condicións e prazos mellorados», señala el gobierno local.

La Voz de Galicia


0 comentarios

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.