Muere Eduardo Otero, primer alcalde de Padrón de la democracia.
El Concello decreta un día de luto oficial por el exregidor, fallecido a los 77 años.
Eduardo Otero González, primer alcalde de Padrón de la democracia, ha fallecido ayer martes a los 77 años de edad.
Tras confirmarse la noticia, el alcalde de Padrón, Anxo Arca, decretó un día de luto oficial en el municipio, donde las banderas de la casa consistorial ondean a media asta. «O pobo de Padrón rende unha merecida homenaxe ao seu primeiro alcalde tras a restauración da democracia e agradece a súa contribución á prosperidade e mellora da calidade de vida no noso municipio”, reza el decreto.
Asimismo, el regidor, «en nome da corporación e de todo o pobo de Padrón», traslada las condolencias a la familia y amigos de Eduardo Otero.
«Padrón avanzou da súa man con ilusión cara a normalidade democrática tras a cruenta ditadura franquista, iniciando unha nova etapa de liberdade e convivencia pacífica entre iguais froito da capacidade de moitos e moitas por
acadar consensos. Unha capacidade que ten como máximo expoñente a consecución da aprobación da Constitución de 1978 que nos permitiu experimentar a maior etapa de paz, estabilidade e progreso da nosa historia”, añade el alcalde.
Elegido alcalde por UCD
Otero fue elegido regidor de Padrón en las primeras elecciones democráticas celebradas en 1979 en las listas de Unión de Centro Democrático (UCD). En 1983 se presentó de nuevo a las municipales como cabeza de lista de una formación independiente y perdió la alcaldía en favor de Jesús Villamor, de Alianza Popular (AP), con el que empató a 4 concejales pero con menos votos. Concurrió como independiente en las elecciones de 1987 y de 1991, mandato en el que se retiró definitivamente de la política.
En el ámbito profesional, era aparejador y fue propietario de la empresa de construcción Otegón S. L.
El Correo Gallego
0 comentarios