El PP desconfía del gasto de gasoil de los coches de Obras

Publicado por Antonio Cortés en

Los ediles del Partido Popular prefieren ser cautos, de momento, a la hora de hacer valoraciones al respecto, pero les resulta cuanto menos curioso que el vehículo que más consume sea precisamente el conducido por un empleado municipal contratado por el alcalde y miembro destacado del Consello Local del BNG de Pontecesures, además de actual sindicalista de Comisións Obreiras.

En el escrito presentado ayer en el Registro municipal, en el que demandan la convocatoria de un pleno extraordinario explican que del examen de las facturas pagadas por el Ayuntamiento durante el año 2005 y correspondientes al consumo de combustible de los vehículos de servicios municipales se desprende que alguno de ellos, sobre todo los correspondientes al servicio de Vías y Obras, realizan un consumo que consideramos excesivo . Del análisis de las facturas abonadas por el Concello a la empresa suministradora, los concejales llegan a la conclusión de que alguno de los vehículos llega a recorrer todos los días de trabajo, de lunes a viernes, una distancia media superior a los 135 kilómetros por día . Recuerda que Pontecesures es uno de los municipios de menos extensión de la provincia, que la superficie habitada no supera los cuatro kilómetros cuadrados y que el trabajo de los vehículos de servicios no es precisamente el de recorrer todo el día el municipio .

Dudas > Advierten que el objetivo de su petición no es poner en duda la honorabilidad de nadie, ni siquiera levantar sospechas infundadas, pero no es menos cierto que las citadas facturas fueron aprobadas por decreto de la Alcaldía y abonadas oportunamente a la empresa suministradora, por lo que consideramos que, al menos, se deben dar explicaciones de este consumo de combustible que consideramos excesivo tanto a los concejales como a la ciudadanía .

Por todo ello, los concejales populares, apelan al sentido progresista y democrático del equipo de gobierno, tantas veces demostrado, y para evitar malentendidos y rumores ¯tan extendidos últimamente por nuestro pueblo¯ le rogamos encarecidamente que el pleno extraordinario se celebre a las veinte horas con el fin de que la ciudadanía pueda asistir a la sesión y obtener así sus propias conclusiones .

En el pleno extraordinario solicitado los ediles del Partido Popular piden la comparecencia, además del alcalde, del concejal delegado de Hacienda y de los encargados de los servicios municipales, para que contesten a las preguntas que se formulen en relación con el consumo de combustible de los vehículos propiedad del Concello de Pontecesures.

Diario de Arousa 4/6/2006


35 comentarios

Tiroliro II · 4-06-2006 a las 18:25

Este sí que é un asunto que cheira mal. Polo pobo se comenta que hai gasoil que, ainda que nas notas da gasolinera de Redondo figura como botado a un coche de obras, se bota a outros coches particulares de xente do concello. Fai ven a oposición en pedir explicacións pois sospeito que hai «choriceo», pero pido que se denuncien estos temas na Xustiza para que declaren o alcalde o persoal de obras e tamén o dono da gasolinera «A Palmeira». E penoso que uns teñamos que pagar o combustible e outros o boten polo morro a conta de todos.
O alcalde e o BNG están instaurando no concello unha corrupción que imos ver onde nos leva. Se fan estas pequenas substraccións que non farán coas cousas grandes.
Xa van moitas; colocouse a dous membros da asamblea local do BNG como fixos no concello, ascendeuse a un deles de categoría a dedo, manipuláronse polo alcalde ás eleccións sindicais para que estes dous colegas saliran elixidos para evitar problemas coa CIG, a través dunha empresa con axudas públicas o alcalde colocou a familiares directos, se encargan traballos a outros familiares de Angueira, agora entran eses familiares nas consellerías do BNG. Tamen me comentan que empregados do concello venderon madeira das árbores podadas para quedarse cos cartos e que se vendeu chatarra tamén de todos.
Falase das comidas particulares do alcalde con colegas sen identificar e que temos que pagar todos.
Hai máis cousas que me contaron pero prefiro non continuar, xa o farei outro día.
Vaia expediente, que cara teñen. Do alcalde e do BNG hai que desfacerse canto antes.

Vaticanista · 4-06-2006 a las 23:11

Ave María Purísima ¡Qué escándalo!

Donicela · 6-06-2006 a las 00:01

Polo menos no das comidas esas estaran pagas, non vaia a ser coma o alcalde dos veciños do norte.
http://dogsado.blogspot.com/2006/06/apntamo-na-conta.html

La Abeja Maya · 6-06-2006 a las 10:50

Antes de nada mandar un saúdo ós usuarios da paxina. Levo moito tempo entrando na páxina e disfrutando moito dos comentarios,criticas,sátiras e todo o que se di nela. Ata agora non me atrevera a escribir. Se o fago é por que onte escoitei polo pobo que o noso señor alcalde intentou censurar o comentario de Tiroliro II ameazando con denunciar o que se di sobre o seu goberno. Creo que non podemos quedarnos parados ante este ataque antidemocrático contra a liberdade de expresión. Eu comparto plenamente o que di Tiroliro II xa que me encanta ler a prensa todo-los dias e todo o que se di saeu publicado moitas veces. Rogaría a todos aqueles que queiran defender a liberdade de expresión e a democracia (que tanta sangue nos costou) que envien un comentario de apoio a Tiroliro II. Fagamos coma en «Fuenteovejuna» todos a unha. E a ver se despois o noso alcalde se atreve a denunciarnos a todos.? norma xeral que todos os caciques son uns cobardes. Digamos todos «Eu tamén son Tiroliro II»

Antonio Cortés · 6-06-2006 a las 11:26

Hai que tomalas cousas con calma…

Aquí non se vai coartala liberdade de expresión, só suprimiranse comentarios si atentan (de forma clara e sen dúbida) contra a legalidade ou contra o bo funcionamento da web (falta de respeto a outros por exemplo).

Ninguén vai a denunciar, e si o fan están no seu dereito (si así o consideran) de defender os seus intereses, o mesmo sería aplicable a min, ou a outra persoa. Coido que xa todos somos o suficiente maduros como para saber diferenciar, critica e libertade de expresión frente a libelos (difamacións e inxurias), es esto aplicase ó que escribe e a persoa sobre a que se escribe.

Non debemos encender este fío xa que nada pasou, e se pasa xa será a miña responsabilidade resolvelo, e fareino da forma máis elegante e respetuosa posible.

coma recordatorio lembro que hay un apartado «Legal»:/colaborar/legal/ onde se amplia un pouco cuestións básicas das «Normas de Uso»:/colaborar/normas-de-uso/

Si alguén ten algúnha dúbida é mellor que, si é posible, ya resolva non por este medio senón por correo electrónico, todo para non enferruxar esta páxina.

Un Saudo,
        Antonio Cortés

Castro de Cesures · 6-06-2006 a las 17:29

En esto de los líos con carburantes y gasolineras de Alvarez Angueira hay que decir. «De casta le viene al galgo»

Vaticanista · 6-06-2006 a las 18:04

Claro que todos somos Tiroliro II.
Hai que lembrar aquel pasaxe bíblico: «Moitos son os chamados, poucos os elixidos». No concello de Cesures sempre se elixen familiares, amigos ou colegas de Angueira.

Antonio Cortés · 6-06-2006 a las 18:13

Vaticanista, só unha curiosidade, esa frase (Mateo 22:14), dito por Xesus, … é casualmente unha das frases máis «comentadas» de Xesús, xa que plantexa que «non todos somos iguales» é contradí moitas das outras frases que el dixo 😉

Romano · 7-06-2006 a las 00:10

Romano tamén síntese TIROLIRO II (se o permite Antonio Cortés).

Luis Angel Sabariz Rolán · 7-06-2006 a las 20:08

O alcalde convocou o pleno para o martes día 20 de xuño ás trece trinta horas e na orde do día vai a petición de comparecencias en relación co consumo de combustible dos vehículos de servizos municipais.
Coma sempre esgotou o alcalde o prazo que concede a normativa (espera ó décimoquinto e derradeiro día) e non accede ó solicitado polos asinantes do PP de que o pleno sexa ás 20 horas para facilitar a asistencia do publico. Está claro que ás 13,30 horas do mediodia moita xente non poderá asistir.
Esta e a democracia, a claridade e a transparencia que fomenta o BNG de Pontecesures.
De tódolos xeitos quero facer un chamamento ós veciños para que acudan ó pleno. O alcalde, e a concellería de facenda teñen que dar moitas e convincentes explicacións sobre o consumo do combustible. Os datos que coñezo sobre este consumo son moi preocupantes.

campanilla · 7-06-2006 a las 20:27

O primeiro felicitar ó meu veciño Toñito por crear este sitioen internet que sirva para enterarse do que pasa en cesures. Vou a escribir por primeira vez inda que leo este sitio dende hai 2 mese que me falaron del.
Se a noticia e certa seria un escandalo, e unha vergonza. ¿como se pode ter tanta cara para repostar a conta do Concello?. Pois sabe o que lle digo, alcalde: Na miña casa soos 6 a votar e as ultima vez de votar para o de alcaldes foron todos para para vostede, os de meu marido, meu irman e a muller e hasta o de meus pais. Pois ahora creo que non vai levr ningún, porque neste tempo temos motivos para darllos a calquera menos a vostede.
Engañou a Pontecesures co do catastro decindo que a culpa era de Sabaris (eso dixollo a meu pai un dia por eso lle botaron). Eu entereime dos problemas cos seus traballadores (e logo falan dos xefes do aluminio). 2 ou 3 traballadores en distintos momentos me contaron que o alcalde votou os da ciga para poñer a os seus amigos do bloque noutro sindicato.
E ahora esto, e lendo o que acaba de poñer Sabaris mostro a miña indignacion. Canta razon ten este home. O BNG pedialle o pp mais democracia e transparencia, e que temos, a outro dictador! Cree que pode facer o que lle dea a gana! Pois 6 votos en Porto no nos leva!

E eu tamen son Tirolitro II, que non sei quen e pero que parece coñecer moitas cousas… animo que si outros dictadores caeron este tambien marchara para a casa. e outro vira que sea un pouco mellor.

Donicela · 7-06-2006 a las 20:28

Simplemente alucinante, un martes a unha e media, si o alcalde quere acercarlle o que acontece os cidadans coido que non esta a conseguilo.

Ademais de tratar de facer o mais dificil todavia, non entendo esas conductas cando o final todo vaise a saber.

Si xa de por si non me e posibel ir a moitos plenos, con caralladas horarias desta indole mais dificil sera. Si esto e coma ir mexar e non soltar gota.

kaka-tua · 7-06-2006 a las 21:15

O outro dia puxen unha «carta aberta» e dirixina ó Alcalde. Por suposto non tivo resposta, pero bueno… siguen salindo noticias e creo que hai que repetila para quen a queira leer de novo; esta aqui

«Enlace :: Carta aberta a Luis Molulo»:http://www.pontecesures.net/2006/06/01/angueira-da-otro-bandazo-politico-y-pide-el-apoyo-de-sabariz-al-presupuesto/#comment-773

E que temos agora? Outro acto de «democracia», si señor! Acusanno de que pode haber irregularidades e en vez de clarexar todo canto antes dedicase a xogar ás «agachadas»!.

Por suposto que eu tamen son tiroliro II !!!

Donicela · 8-06-2006 a las 00:21

Acabo de encontrar unha noticia do correo gallego de decembro do 2005 que dicia:

Pontecesures permitirá a los vecinos formular sus preguntas en los plenos

El Concello de Pontecesures permitirá a los vecinos del municipio participar en los plenos municipales, pero sus intervenciones, que se realizarán después de cerrar el orden del día, no se reflejarán en el acta. Esta iniciativa, planteada por ACP y BNG, podría llevarse a cabo y de forma experimental este mismo viernes, si los portavoces de los distintos grupos políticos dan su aprobación.

Y es que aunque esta facultad le corresponde únicamente al regidor, Luis Álvarez Angueira, éste quiere que el pleno se pronuncie y decida si es necesario regular las intervenciones mediante un reglamento vecinal o, por el contrario, permitir la espontaneidad.???ste es un tema complejo?, señala el mandatario, ??todos estamos a favor de abrir los plenos a la participación ciudadana, porque es algo positivo, pero regularlo es algo complejo?, dice, apuntando que ??las preguntas que se formulen deben obedecer a cuestiones de interés general?.

Por su parte, el edil de ACP, Luis Sabariz, hizo ayer un llamamiento a los vecinos para que acudan al pleno, indicando que se abrirá un turno de preguntas y ruegos.

JAJAJA! «estamos a favor de abrir los plenos a la participacion ciudadana» xa che digo!!, o malo e que esa noticia e do 28 de decembro, así que foi simplemente unha INOCENTADA!!!, pero ainda non lle vexo a gracia.

Vai por ti … tiroliro II

canso · 8-06-2006 a las 09:07

Non sei por qué vos preocupades tanto polo horario do pleno, que eu saiba case ninguén asiste a eles, salvo claro está, que a maioría dos que participades neste díxome-díxome ou «calumnia que algo queda», sexades concelleiros, ou teñades gañas de selo ¿si ou si?.

Donicela · 8-06-2006 a las 09:57

¿ Si ou Si?, soame ese discurso no que solo hai unha voz, e nada mais que unha. Importa que pouca xente vaia os plenos ? non, cada un mirara de ir si lle interesa. Importa que se lle poñan trabas os cidadans para que poidan ir os plenos, SI!.

E que cousas como «coma case ninguen asiste…» sonche de libro, eu non vou para concelleiro nin o pretendo, e soltar o de «calumnia» está moi ben, porque aproveito para tirar da wikipedia, que gran invento esto de internet!!!:

La calumnia es un delito que consiste en la imputación a una persona de haber cometido un hecho constitutivo de delito siendo dicha afirmación falsa.

e dicir que estamos a calumniar, cando non é certo, sabes o que é? : UNHA VERDADEIRA CALUMNIA, es esta vez sin lugar a dudas.

canso · 8-06-2006 a las 10:50

Hai máis cousas de libro: Todas estas respostas ao tema da desconfianza do PP comenzan con un cheo de fortes acusacións envoltas en expresións do tipo «se comenta…», «me comentaron…», «fálase das…» e outra vez «me comentaron…» e a partir de aí, xa ves, buscando o significado de CALUMNIA. Pasouse nuns días de opinar a acusar, isto parece cada vez máis un valo cheo de pintadas, e iso que ainda queda un ano ata as próximas, sorte e paciencia. Adios, dando.

Luis Angel Sabariz Rolán · 8-06-2006 a las 11:01

Efectivamente «campanilla», o alcalde no tema do catastro resposabilizoume a mín do sucedido. Só eu dín a cara neste tema axudando no que puiden ós veciños para corrixir os numerosos erros da ponencia, mentres él escapaba dos problemas.
Nos primeiros anos non me daba conta, pero agora sei que sempre o alcalde en conversas privadas cos veciños apuntábase o bó con exclusividade (sobre todo nos meses previos ás eleccións 2003), mentres responsabilizábame a min e a outros das cousas negativas.
Agora o alcalde ten a táctica de atacarme nas conversas privadas coa xente. Pero hai unha diferencia, pois moitas das persoas cas que fala me trasladan as súas «lindezas».
Por exemplo trata de deixarme como tolo diante da poboación polas miñas actuacións de control e fiscalización («inestable», «obsesivo», «paranoico» etc..). Ata fala cos membros da miña lista para que me deixen aillado e abandonado. Como se fose un apestado.
Atrévese a falar con amigos meus para preguntarlle porqué falan tanto conmigo e se ían vir conmigo na lista. En fin. ¡Unha pena!.
Pode dicir o que queira. Eu, como lle dixen ó alcalde na cara e no pleno, manteño públicamente que perdin a confianza no Sr. Alvarez Angueira, e que no me parece a persoa idónea para estar á fronte da corporación. Isto é por moitas razóns adiantandoi agora algunhas. Nin é demócrata nin ten capacidade de xestións. E a miña opinión e parece que non lle gosta escoitala. Se o BNG o toma coma un «delicto», pois ala eles.

Donicela · 8-06-2006 a las 11:01

Pon algun exemplo e quizas vexa eso millor, eu vouche a poñer un do contrario:
» 2 ou 3 traballadores en distintos momentos me contaron que o alcalde votou os da ciga para poñer a os seus amigos do bloque noutro sindicato»

¿ Calumnia ou feito ?

So tes que utilizar o google:

Martes 29 de Marzo de 2005

El TSXG condena al Ayuntamiento de Pontecesures por vulnerar la libertad sindical

El tribunal desestimó el recurso presentado por el Consistorio contra una sentencia condenatoria del juzgado de Pontevedra

VILAGARCÍA DE AROUSA. E.P.

La CIG hizo hoy público el veredicto emitido por el Tribunal Superior de Xustiza de Galicia (TSXG) que anula un recurso presentado en su día por el Ayuntamiento de Pontecesures contra una sentencia anterior, en la que esta administración era condenada por un presunto «atentado contra la libertad sindical», según la propia CIG.

El TSXG desestimó ahora el último recurso de queja presentado por el Ayuntamiento contra una sentencia del juzgado de lo Social número 3 de Pontevedra que condenaba al alcalde del BNG, Luis Álvarez Angueira, y al propio Consistorio por interferir en el proceso sindical de esta administración local.

La organización sindical destacó que el TSXG dictó este auto en el que desestima el recurso de queja del ayuntamiento después de que el mismo tribunal desestimara otro recurso de apelación para que se le admitiese a trámite la reclamación contra la sentencia del juzgado de lo social de Pontevedra, que condenaba al alcalde tras los sucesos en las elecciones sindicales del ayuntamiento.

Según refleja el juzgado pontevedrés en la primera sentencia, el alcalde interfirió en el proceso de elecciones sindicales celebrado en el Ayuntamiento de Pontecesures y se declaró probada la vulneración del derecho fundamental a la libertad sindical, lo que para la CIG vino a demostrar «un claro atentado contra la libertad sindical».

Por ello, se condenó al ayuntamiento a publicar esta resolución en varios diarios, la sentencia condenatoria y a indemnizar al sindicato con una cantidad de 3.005,06 euros.

JUICIO

La CIG ya había requerido al Ayuntamiento cesureño en su día el cumplimiento íntegro de la condena, que ahora vuelve a demandar a través de un escrito que se presentó en las oficinas municipales. El sindicato reclama el pago de la indemnización aplicada por orden judicial al ayuntamiento de Pontecesures y que se haga pública la sentencia, tal y como exige la misma.

Por otra parte, el 13 de abril tendrá lugar en el juzgado número 2 de lo Social de Pontevedra el acto de conciliación en el que se darán cita los representantes sindicales de la CIG que denunciaron en su día al Ayuntamiento y a los sindicatos CC OO y UGT.

Luis Angel Sabariz Rolán · 8-06-2006 a las 11:11

Convido a «canso» a acudir ós plenos. Alí non se de «coméntase», «dixéronme», etc. Falase de feitos e documentos contrastados. Xulgarás así como actúa cada quén.

canso · 8-06-2006 a las 11:52

Convirás conmigo en que para acusar como se está a acusar (cheira a diferencias personais) fará falta algo máis que díxome díxome. Estou de acordo, feitos e documentos contrastados, e no Pleno, e cada quen que aguante. E se ren de ren, entón disculpas, ou non?. Veña, buen rollito, por favor. que vienen los de O.T.

Luis Angel Sabariz Rolán · 8-06-2006 a las 13:03

Mira «canso», eu non teño diferencias personais con ninguén. Douche a razón de que se debe falar con feitos e documentos contrastados. Eu teño por costume facelo dando a cara con nome e apelidos.
Hai que mellorar o ambiente para as festas. Estou de acordo. Saúdos.

donicela · 8-06-2006 a las 13:18

canso, tes razon, acusar por acusar non e bo. Eu prefiro remitirme os feitos, nunca me veras falar de suposicions de futuro, de todalas formas non vexo tantas «acusacions», parecen ser as mesmas vindo de diferentes fontes (supostamente), de todas formas podemos ver un comentario e comentar que é un feito e que non é, por poñer un caso, o de Tiroliro:

«Polo pobo se comenta que hai gasoil que, ainda que nas notas da gasolinera de Redondo figura como botado a un coche de obras, se bota a outros coches particulares de xente do concello»,

non e un feito, e unha suposicion loxica, ou e esto, ou os depositos estan furados, ou o da gasolinera esta a tangar o concello, ou xa non se me ocorren mais posibilidades.

» colocouse a dous membros da asamblea local do BNG como fixos no concello»

E un feito, outra cousa e que fosen os idoneos ou non.

«ascendeuse a un deles de categoría a dedo».

Unha suposicion, pero creo lembrar que preguntouse nun pleno por esto mismo.

«manipuláronse polo alcalde ás eleccións sindicais para que estes dous colegas saliran elixidos para evitar problemas coa CIG»

Feito contrastado polo Tribunal Superior de Xustiza de Galiza

» a través dunha empresa con axudas públicas o alcalde colocou a familiares directos, se encargan traballos a outros familiares de Angueira, agora entran eses familiares nas consellerías do BNG»

Eso e un feito, non e algo ilegal, a unica valoracion que se pode facer e como de «moralmente etico» e este feito.

«Tamen me comentan que empregados do concello venderon madeira das árbores podadas para quedarse cos cartos e que se vendeu chatarra tamén de todos»

Non sei o dos cartos, pero e un feito a venda de chatarra e a madeira, que tamen foi unha pregunta feita nun pleno.

«Falase das comidas particulares do alcalde con colegas sen identificar e que temos que pagar todos.»

Outro feito, ainda sin resposta por parte do concello.

Asi que non hai unha morea de acusacions e calumnias, so unha opinion que pode molestar mais ou menos pero unha opinion basada nunha realidade.

Bécquer II · 9-06-2006 a las 10:06

En esta página admiro
las denuncias de corrupción
Lo digo con toda emoción
¡Yo también soy Tiroliro!

Cagancho · 9-06-2006 a las 11:17

También yo soy Tiroliro II. Huelen mucho las cagadas de Angueira con esto del combustible. Es descarado pues ni siquiera hace aquello de que «al acabar la faena, tira de la cadena».

Tiroliro II · 9-06-2006 a las 18:56

Mi madriña, canta solidariedade. Non esperaba isto pois dixen o que comenta toda a xente do alcalde, e outras veces, o que apareceu no periódico. Por poñer un exemplo de algo que comentei: está comprobado que a xestoria que abreu na rúa Nova hai 4 ou 5 anos tivo axudas públicas para empregos e houbo informes previos do concello. As únicas 2 persoas que contrataron do municipìo foron a muller e a irmá do alcalde. ¡Qué casualidade! Non sei como fixo,. pero é unha realidade que comprobou todo mundo.
Eu non creo nestas casualidades e sí nos favores. Por iso algún compañeiro me dixo que os votantes do BNG nas seguintes eleccións, se vai Angueira, levarán nunha man a papeleta do partido e coa outra taparán o nariz para evitar o mal cheiro.

jancho · 9-06-2006 a las 19:48

taparan o naris pero e a eles a quen lles justa o cheiro!!

canso · 9-06-2006 a las 23:52

Non é solidariedade, é apoio á discriminación positiva. Ainda hai moita xente por empregar para compensar os anos de monopolio PP. Ou non? Por non mentar outras cuestións. Que si hai combustible de máis, home, polo menos non van directamente á caixa como díxome-díxome outros. Que si empregan a dous, home polo menos non son todos (e sen contratos), como, díxome-díxome, antaño. Que si se aproveitan do cargo, home, polo menos non representan os intereses dos seus patróns, díxome-díxome. e bla, bla, bla, e díxome díxome díxome e merda.

Vaticanista · 10-06-2006 a las 13:45

O gasoil dos vehículos de obras vai ser o inferno para o alcalde e para o traballador de obras do BNG que fai de «jefillo», o da gorra.

Tiroliro II · 11-06-2006 a las 12:42

Tamén Maribel «a da Escola» fai das súas. Por exemplo, Angueira contratou irregularmente para a limpeza a unha persoa próxima e logo houbo prórroga como apareceu na prensa. Todo mundo sabe que esa traballadora e a filla dunha empregada da limpeza da súa familia na rúa Nova.
Que fixo Maribel: contratou outra traballadora a dedo para sustitucións na limpeza. E unha muller da Barcarola como sabemos todos.
¡Vaia dous! ¡Qué ben se entenden nestas trapalladas!
Eu non invento nada, os feitos están á vista. Estes dous son os que se sacrifican polo pobo sen pedir nada a cambio. JA, JA, JA…

Bécquer II · 12-06-2006 a las 18:43

En Cesures no reside
pero Angueira tiene el mando
y se sigue aprovechando
si el pueblo no lo impide.

Enchufó con osadía
a la hermana y la mujer
a cambio de favorecer
a esa nueva gestoría.

Esto desprende tufo
¡Alerta proveedores!
si no sois muy previsores
igual os meten el pufo.

Vaticanista · 12-06-2006 a las 20:01

A corrupción é pecado Maribel. Hai que confesarse

La Abeja Maya · 17-06-2006 a las 12:53

Que razón tes Vaticanista pero non só tería que confesarse Maribel; ¡¡¡ Todo o equipo de goberno está en pecado por acción ou omisión!!! Ademais este domingo é Corpus Christi, boa data para purgar os pecados. A solución sería que se foran para a súa casa, esa sería unha boa «»»»»penitencia»»»»» ou senón todos pro inferno

Tiroliro II · 17-06-2006 a las 19:18

Imos ver se Maribel «a da Escola» da a cara no pleno do combustible ou escaparase con disculpas. Tempo tuvo para estudar os consumos, pero pode ter un pacto con Angueira para taparse mutuamente en asuntos de corrupción.

Vaticanista · 18-06-2006 a las 00:00

Preces para a misa de mañá día de Corpus:
-Para que no pleno do martes se descubra toda a verdade sobre os particulares que consumiron combustible a conta do concello. Señor escoita e ten piedade.
-Para que os culpables das substracións sexan castigados e inhabilitados. Señor escoita e ten piedade.
-Para que nos vexamos libres neste pobo para sempre de vividores que queren medrar a costa do concello. Señor escoita e ten piedade

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.