Sabariz pide ayuda contra la delicuencia al subdelegado de Gobierno

Publicado por Antonio Cortés en

El concejal cesureño Luis Ángel Sabariz mantuvo ayer una reunión con el subdelegado de Gobierno, Delfín Fernández, para analizar el estado de la seguridad ciudadana del municipio y buscar soluciones a los actos vandálicos que se vienen sucediendo durante los sábados de los últimos meses.

Sabariz expuso al subdelegado las carencias que a su parecer padecer el ayuntamiento de Pontecesures que «tan sólo cuenta con tres auxiliares de Policía Local». También le relató los datos de infracciones penales que tuvieron lugar durante el año 2006.

Según el concejal cesureño, en ese período hubo hasta 104 infracciones, repartidas en 30 delitos y 74 faltas, «lo que representa una tasa de criminalidad del 33.3 por cada mil habitantes».

Sabariz expuso a Fernández que según sus informaciones esta cifra supera a la media de la provincia de Pontevedra -30.21 por cada mil habitantes- «pero es bastante más elevada que las tasas de otros municipios de la comarca». También reconoció que las infracciones han disminuído en relación con el año 2005 «cuando se alcanzó una cifra de criminalidad del 41.28 por cada mil habitantes».

Respecto a los episodios de violencia que se suceden desde hace tiempo en el municipio, el concejal asegura que Fernádez manifestó su intención de reforzar la vigilancia en las zonas de «movida». A esto se unirá la próxima creación de la Comisión Local de Seguridad Ciudadana, enmarcada en el convenio Marco Fegamp del Ministerio del Interior y que sirve para evaluar la delincuencia y crear planes de actuación adecuados.

:: Diario de Arousa :: L.R.


62 comentarios

Raúl · 13-04-2007 a las 18:43

Mira Sabariz, no teu empeño-obsesión de mangonealo todo, co teu afán de estar en todo, e de criticar todo que se fai no concello dende que ti non estás, creo que te olvidas de algo que seguro pra ti é secundario.
¿Daste conta da imaxe que estás a crear deste pobo?
¿pensaches nas consecuencias que pode traer pra o comercio, turismo, e pra a imaxe dos teus veciños entradas como as anteriores?
Para xa de fuciñar, por favor, que se alguen de fora lee tódalas túas entradas parecemos un suburbio cheo de yonkis,sen luz, sen rúas asfaltadas, cunha clase politica corrupta, e con todo eso que ti denuncias pra quedar de «El Salvador»
E outra cousa, son seguidor desta páxina dende que se creou, é a primeira vez que fago un comentario, pero empezo a estar farto de que te adueñes dela pra facer politica.
En vez de Pontecesures.net parece sabarizalpoder.net
XA ABURRES. FRENATE.

Tiroliro II · 13-04-2007 a las 18:56

Quieto parado, Raúl, non te me sulfures e céntrate. Yonkis hai algúns, a luz da calle Ullán estase a poñer desde onte despois dun ano a escuras e corrupción no bloque local tamén a hai, xente a dedo, gasoil a mares, comidas cos amigos, xente de Taragoña que vai votar, o valedor atacando…. Que máis queres……
Non o di Sabariz , decimolo moitos que queremos ver fora a todos estes listos que queran vivir a costa de todos nos, o que aburre e o chanchulleo. Sabariz non te frenes e adiante contando todo que acojaonados no pobo xa temos moitos….

Raúl · 13-04-2007 a las 19:14

O problema e que pra denunciar todas esas supostas irregularidades, utiliza tódalas miserias que atopa polo camiño, sen pensar nas consecuencias.
Detrás de moitas das súas entradas ó único que está a facer é politica. E sabido que ten un enfrentamento persoal con Angueira, é utiliza esta páxina pra desacreditalo HASTA O PUNTO QUE PARECE DEL. Non creo que deba adueñarse desta páxina pra facerlle de tribuna.
Si valoro a súa postura na opsición, mal vas se pensas que estou a favor do BNG, pero excedese no afan de dar a nota.
A entrada anterior non reflexa pra nada a realidade de Cesures, pero si pode desacreditar a labor do goberno actual, por eso o fixo.
Se é tan amable que cite as fontes.

O Vaqueiro: · 13-04-2007 a las 19:38

Pode ser que se exceda o amigo Rolán, pero hai algo innegable, sen él, esta páxina non sería o que é, (para ben ou para mal), coa súa contribución a mantén viva; e o máis interesante: é un resentido de Alvarez Angueira e adoptou a mellor das posturas: DENUNCIALO PUBLICAMENTE, día a día, e aínda así manda carallo; podía ter adoptado outra postura, a do PASOTISMO, pero non adoptou a mellor de todas para o pobo a da DENUNCIA, se o fai por política ou por interés persoal, ou por obsesión, o beneficio é de PONTECESURES, mentir non minte, os feitos están ahí.

Tiroliro II · 13-04-2007 a las 19:59

Pero Raul, homiño, a mellor tribuna e o pleno pero Angueira mutila a palabra dos demáis. E que me dís de Xurxo Gasoil decindo a troche e moche a todos que Sabariz está payá por cumprir e denunciar todo, non queren ter oposición e apropiarse do concello. Queren Cordos, Jamardos e Canduchos para pamplinar. risiñas, man polo lombo e despois todos contentiños…..E o parracho coas palmas para que sigan……Jo, Jo, jo.

Paspallás · 13-04-2007 a las 20:55

Raúl, dubido que non sexas un mandado do BNG, senon non dirías isto de Sabariz. Con todo o tempo que levas a ollar a páxina e nunca se che dou por comentar ¿cantos bloqueiros están a chupar do concello?, ¿quén montou un paripé co sindicato para castigar aos traballadores do concello? ¿donde está a democracia deste concello? esos plenos abertos, comunicativos, onde o alcalde explica os gastos que realiza……. ¿Acaso Sabariz e o malvado por descubrir todos estes trapicheos?. Adiante Sabariz, ojallá oubese moitos coma ti, e menos teóricos coma Raúl según o cal teríamos que aplaudir coas orellas as marranadas do BNG.

error07 · 13-04-2007 a las 21:20

Creo que Raul no hizo referencia en ningun momento al Bng ni a Anguiera, ni apoyo las decisiones ni acciones que han hecho. Pienso que teneis una obsesion con Angueira. Por mi parte estoy de acuerdo con Raul, que esta noticia no creo que dea buena imagen del pueblo al resto de la gente y que ponga esto un candidato a la alcaldia me parece humillante! ¿Eso es lo que quieres vender a los turistas?(que pocos son) si llegas a salir como alcalde la parte de turismo va estar de «puta madre», esta noticia la tacharia como muy exagerada.

Raúl · 13-04-2007 a las 22:50

Según os datos ofrecidos nesta entrada, que fan referencia ó publicado na prensa de hoxe, a delincuencia baixou no noso concello un 20%
Si e tan comunicativo, transparente, que vaia ó subdelegado do gaoberno a contarlle esto.
Digollo a el e a todos os que nos utilizan pra facer campaña electoral.
Sen dubida este non sería un titular que eu criticase.
«PONTECESURES BAIXA EN DOUS ANOS A CUOTA DE CRIMINALIDADE UN 20%»
E tan real como o que algúns contan pra ganar votos, pero a imaxe do pobo non conta.
Tamén outros podían decir pra gañar votos que baixa a criminalidade dende que Sabariz abandona o equipo de goberno, e que lle foi decir o subdelegado que non é por culpa del.
Esto eu tampouco mo creería.Probablemente si Sabariz denunciase donde ten que denunciar,
todo o que larga pola boca, pola súa e polas que ten aquí, aumentaría a tasa de denuncias un 40%, pero eso non o fai, terá medo, e espera que o faga o PP.
¡¡¡Cantas cousas se fan en campaña electoral!!!

Antonio Cortés · 13-04-2007 a las 23:17

Un pequeno comentario, esta entrada fixena eu, e é literalmente a nova do Diario de Arousa , titular e todo.

Raúl, si me podes indicar a nova da que estás a falar, ou donde atopala poreina ó momento. Sempre se poñen TODAS sin excepción, si algo non se publica, pola miña parte, é porque non se coñece a súa existencia.

Engadido:

Atopei esta do 31/03/2007: La criminalidad en la comarca supera la media de toda Galicia (non nomean a Pontecesures).

Raúl · 14-04-2007 a las 00:06

Ante todo perdón, por explicarme mal.
Non quería decir que houbera outro titular, soio que, si a criminalidade baixou de un 41.28 por mil habitantes, a 30.21, o titular, e o que lle expuso Sabariz ó delegado do goberno, podería ser que a tasa de criminalidade baixou un 20%, pero pra decirlle esto o subdelegado do goberno non foi Sabariz onde el. Si Sabariz reconoce que baixou a tasa, ¿a que foi a onde el a un mes das eleccións?
MATEMATICOS!!! Axúdenme, ¿canto baixou a delincuencia en Pontecesures en tanto por cen?
A VER SE ALGU?N ME PODE AXUDAR.

Raúl · 14-04-2007 a las 00:37

Errata a criminalidade baixou de un 41.28 a un 33.3

Luis Angel Sabariz Rolán · 14-04-2007 a las 01:40

E moi normal que un concelleiro visite ao Subdelegado do Goberno para interesarse polos danos dos fins de semana. Remitin numerosos escritos todos estes anos (danos na estación, farolas apedreadas, pintadas, carreiras de coches polo peirao, etc..). O Subdelegado informoume duns datos estatísticos que son públicos e onde aparecen tódolos concellos da provincia. Enviei á prensa a seguinte nota:
«ENTREVISTA DEL CONCEJAL DE PONTECESURES LUIS ANGEL SABARIZ ROLÁN CON EL SUBDELEGADO DEL GOBIERNO.
En la mañana de hoy este concejal se entrevistó en la sede de la Subdelegación del Gobierno de Pontevedra con el Subdelegado D. Delfín Fernández Alvarez para tratar temas relativos a la seguridad ciudadana de Pontecesures ante los últimos actos vandálicos que tuvieron lugar sobre todo en la noche de los sábados.
Se analizaron las carencias que tiene nuestro Ayuntamiento que sólo cuenta con tres auxiliares de Policía Local y los datos de las infracciones penales que tuvieron lugar en el municipio en 2006. En este año hubo 104 infracciones (30 delitos y 74 faltas) lo que representa una tasa de criminalidad del 33,3 por cada mil habitantes, que es algo superior a la media de la provincia de Pontevedra (30,21 por mil) pero bastante más elevada que las tasas de otros municipios de la comarca.
Con todo, la tasa disminuyó en relación con 2005 pues en dicho ejercicio fue en Pontecesures del 41,28 por cada mil habitantes.
En esta cordial entrevista el Subdelegado manifestó que trataría de reforzarse la vigilancia durante los sábados en las zonas de ??movida? (rúas centrales y zona portuaria) y anunció la próxima creación de la Comisión Local de Seguridad Ciudadana de Pontecesures. Estas comisiones están previstas para los pequeños ayuntamientos en el nuevo Convenio Marco FEGAMP-Ministerio del Interior firmado recientemente y serán muy importantes para evaluar la evolución de la delincuencia y elaborar planes de actuación en el término municipal.»
Os titulares é a información foi decidida polos medios escritos.
E unha obriga dun concelleiro interesarse polos problemas da vila e isto non vai contra a vila (desgraciadamente é unha problemática a dos danos en bens públicos e privados de moitos municipios e está na sociedade).
O de acaparar a páxina é falso. Neste medio pode escribir entradas e opinar quen queira.

Raúl · 14-04-2007 a las 02:59

Sabariz, ¿serías tan amable de respostar as seguintes preguntas?
En alusión os altercados dos últimos sábados, aparte do día 31, no cal tiraron un contenedor ó río, e romperon unhas farolas,¿cales outros coñeces nos últimos dous meses?
Se recoñeces que a tasa de criminalidade baixou, de forma considerada diría eu,¿a que se debe este alarmismo?
¿a que datos te refires pra facer este tipo de afirmacións?

¿Son certos estos datos?

-Tasa criminalidade Europa: 69%*
-Tasa criminalidade España: 50%*
-Tasa criminalidade Galicia: 30%*
-Tasa criminalidade Vilagarcía 40%*
-Tasa criminalidade Salnés 34%*
-Tasa criminalidade Cesures 33%*

*cifras aproximadas

Dime tamén si en busca de titulares non deixas a Cesures á altura da merda.

Dime si estas cifras son pra facer politica como concellal na oposición.

noa · 14-04-2007 a las 11:01

ahora mucho habla del delegacion del gobierno por que esta en el PSOE,pero antes de quien hablaba ?un hombre que era del PP va por el PSOE que verguenza de politicos vendidos.y no hablemos de la lista le preguntas a algunos si no eran PP y de dicen si pero cundo de prometen una buena cosa me vento(eso es poltica ?)

anonimo · 14-04-2007 a las 11:03

habla de delincuentes mire lo que lleva en su lista y despues hable

Bogart · 14-04-2007 a las 11:39

«noa» vou ser diplomatico. Recomendación: «Esforzate en escribir ben» co obxecto de que todos poidamos entenderte. Gracias.

Luis Angel Sabariz Rolán · 14-04-2007 a las 14:09

As cifras das que falas «Raúl» son publicadas periódicamente polo Ministerio do Interior con total normalidade. Eu non trato de alarmar a ninguén e o único que pretendo é que non haxa vandalismo nas rúas (outro sábado pola noite non hai moito, foron destrozadas a pedradas moitas farolas fronte á pista polideportiva do peirao), que non haxa coches que circulen a toda velocidade polas rúas centrais con risco para todos, etc… Isto é unha realidade e hai que tratar de que se tomen medidas como demanda toda a cidadanía.
O que é moi grave é que «anónimo» diga que levo delincuentes na miña lista. Isto e pasarse e non vale todo. Metédevos conmigo, pero non coa miña xente.
Os delicuentes, dependendo do seu grado, «anónimo» non poden presentarse ás eleccións (son inelexibles, segundo a lei electoral, os condeados por sentenza firme a penas de privación de liberdade, no período que dure a pena) e non se pode desacreditar así á xente que ven na lista do PSdeG-PSOE. Eu estoulle moi agradecido a todos e son xente humilde que ven conmigo para tratar de facer cousas polo pobo. Non merecen este tipo de comentarios de persoas aproveitando a anonimato. Pinchan en oso todos aqueles que con esta táctica pensan que nos imos vir abaixo. Todo o contrario.

Lois de Valga · 14-04-2007 a las 14:15

Tentar facer crer que en Pontecesures hai moita delincuencia é moi negativo para o concello. Non creo que os números sexan moi diferentes a calquer lugar onde haxa movida. Eu síntome orgulloso de ir no verán de copas pola zona do porto, e ver xente de tódolos lugares do arredor, aínda que non son viciño deste concello.
Se miramos o lado positivo, podemos ver coma as zonas mais dinámicas e ricas, onde hai concentración de xente, sempre tiveron maior delincuencia.
Tampouco creo que por esnafrar unhas farolas, ou lanzar ó rio uns contenedores de lixo, poida chamarse delinciencia. Eu diría que iso son gamberradas que fan os xóvenes cando van un pouco bébedos, e non por iso son uns delincuentes.
Todos nós algunha vez fumos rapaces e fixemos falcatruadas, e hoxe en día somos uns galegos de ben, que queremos o mellor para o noso concello e país.
Penso que é un erro moi grave que para facer oposición política se teña que negativizar todo o que pasa en Cesures. Para oposición destructiva xa nos chega con ver os do PP, que para eles canto peor mellor.
Sabariz, de tí espero algo máis como político, que facer política é buscar o mellor para o povo, e deixar o rencor de lado. O importante é que este concello querido mellore.

Saúdos dende Catalunya. Ata o verán.

error07 · 14-04-2007 a las 15:09

Sabariz dice «o único que pretendo é que non haxa vandalismo nas rúas» pues estoy seguro que enviando esta nota a la prensa lo vas a conseguir!! vas a conseguir que no venga ni dios al pueblo! no solo por la noche si no por el dia! vas a conseguir que el pueblo sea un pueblo fantasma!! que actualmente no esta muy lejos! veo bien que vayas a decirselo al subdelegado, pero no que lo publiques y que acapares todo el protagonismo. Hay que ser mas humildes! es una cosa muy importante para un alcalde!

N. Mailer. · 14-04-2007 a las 15:59

«Lois de Valga» para o carro :

«Para oposición destructiva xa nos chega con ver os do PP, que para eles canto peor mellor.»

Vou ser correcto e dígoche o seguinte:

Eu son do PP e non estou dacordo co que dis. Iso non é certo. O PP quere coma os demáis partidos que as cousas estén no seu sitio e todo se desenrole con sentido común e normalidade, a xente do PP non somos como tí dis, «oposición destructiva» iso é ofensivo, se demostras o contrario respecto do PP neste pobo, terei que calar, a nivel xeral o PP como toda obra humana, unha de cal e outra de area. Neste pobo oposición destructiva por parte do PP, NINGUNHA, en último caso,»transparente»(as contas claras); «solidaria» (obradoiro de emprego i outros); «protectora e previsora» (tres ou catro plenos e múltiples reunións antes de utilizar a vía xudicial), non sigo. «Lois de Valga» o calificativo de «oposición destuctiva» non é adecuado, nin oportuno e penso que tampouco idóneo neste caso; pode ser co tempo, pero en presente de indicativo non.

Raúl · 14-04-2007 a las 17:04

Sabariz, por favor, non me respondeches as preguntas.Soio quería que me demostraras que utilizas os teus intereses personais pra ganar titulares que poidan facerche sentir un pouco mais importante á costa da imaxe deste pobo.
CONSEGUICHELO.
Eres un notas, soio buscas protagonismo, e estas disposto a queimar o que faga falta.
¿SON CERTAS AS CIFRAS QUE CHE PREGUNTEI?
¿BAIXOU A TASA DE CRIMINALIDADE UN 20% DENDE QUE TI NON FORMAS PARTE DO EQUIPO DE GOBERNO?
Responde CLARO

Pichadecan · 14-04-2007 a las 18:34

Oes Raul, xa esta ben, deixa a Sabariz en paz, él leva toda unha vida, coma quen di, defendendo a liberdade frente ao opresor «Angueira», que non ten perdon. «Sin perdón» lembras? Clint Eastwood, pois aquí o mesmo, fai falta unha limpeza; e si é necesario Harry el Sucio, tamén o contratamos. «Raul» non sexas como Zapatero, non temples gaitas ¿de acuerdo? non vale para nada, ¡Limpeza!, é o que fai falta. !Dalle Rolán!

Bécquer II · 14-04-2007 a las 19:01

Nacionalistas nerviosos
el ataque se produce
pero el llanero se luce
y los suyos orgullosos.

Un debate interesante
con mucha provocación
lo digo de corazón
¡Sabariz, sigue adelante!.

Luis Angel Sabariz Rolán · 15-04-2007 a las 00:25

Remítome de novo a nota de prensa que enviei aos medios e que foi copiada aquí literalmente. Nin alarmas, nin acusacións a ninguén. Os feitos son os que son.

Raúl · 15-04-2007 a las 00:35

A tódolos que defenden a Sabariz, sen entrar no debate da entrada, a tódolos que critican a miña postura contra Sabariz, en vez de criticar a miña posición sobre o tema do que falo, a tódolos que soio pensan Sabariz si, Sabariz non, Angueira si, Angueira non, sen analizar en cada situacón o que lles parece xusto ou non, digolles que naceron predestinados a a morrer como «lambeculos»
A imparcialidade consiste en analizar cada situación sen tintes ideolóxicos.
O debate que puxen en palestra, dista moito dos argumentos que me dades pra arrebatarme a razón.
Si soio sabedes falar do mesmo, cando avancedes, discutimos do resto. Critico unha nota de prensa e saltadesme co gasoil, co alumbrado, de Cordos e de Jamardos.
O feito de ser afín a un partido político ou persóa, non debera nunca pecharnos os ollos pra distinguir entre decisións mais ou menos acertadas levadas a cabo por estes.Cando caemos en ese erro, estamos moi preto do fanatismo, e conducenos en ocasións a ser seguidores ós que eu chamolle vulgarmente, lambeculos.
Alá quen se dea por aludido, pero si quen estea descontento coa labor de Angueira, está disposto a defender a capa e espada a Sabariz soio por ser a cara visible da súa oposición, eu recomendarialle que analizara as posturas dos dous.
De fanáticos destes saen fascistas como aqueles que todos recordamos.
Sería un bo exercicio de madurez psicolóxica aprender a valorar a alguén polas súas cualidades, e non porque sexa contrario as ideas dos nosos enemigos.
E o mesmo lle digo os politicos, recoñecer decisións pouco apropiadas, e rectificar, pode ser unha boa forma de ganar votos. Cando non o facedes é porque estades seguros que certo grupo de seguidores fanáticos seguirán a dárvolo voto.

Paspallás · 15-04-2007 a las 00:39

Raúl, a ver si me respostas, tasa de consumo de gasoil do patrol de obras do concello en 2 meses 73,5% (consumeu 629 litros e anduvo 950 Km) aproximadamente. Si queres a cifra exacta pregúntalle a Xurxo Gerpe (firmante) ou a Angueira (consintente). Por certo onde estabas que non dixeches nada nesta páxina…cheiras a cachorro do BNG.

Raúl · 15-04-2007 a las 00:49

Sabariz, segues sen respostarme as miñas preguntas, espero que no goberno sexas mais claro e conciso. A túa dialéctica non me aclara, nin me convence de nada. Non che preguntei polo contido da túa nota de prensa. Creo que as miñas preguntas son bastante claras. Si estas convencido da túa perseverancia na oposición, vamos probar a miña. Acabaronse os tempos de ti o listo e os demais os parvos. Ata superar as túas entradas nesta páxina quedanme moitas.¿Non decías que aquí escribe quen quere?

Paspallás · 15-04-2007 a las 00:57

anónimo, hai 2 tipos de delincuencia, a que se paga coa pel e a que aparenta legal, vouche dar unha mostra desta última: ¿quen vai nunha lista electoral e os seus pais teñen unha obra ilegal consentida polo alcalde?. Si nadie o acerta que vaia ó concello e lle pregunte o alcalde, se non xa se comentará nesta páxina.

Paspallás · 15-04-2007 a las 01:06

Raúl, fai a porcentaxe que andas mellor de números que eu (a pesares de que eres unha persoa de letras)
629 litros de gasoil para andar 950 Kilómetros, eso si, non te olvides que era un Patrol (polo menos fose un blindado do exército). Si ti non tes calculadora que nos conteste Xurxo Gerpe-Angueira.
Sabes que andan a decir por ahí que o devandito coche tiña un burato no depósito e que llo tiñan tapado cun corcho e que sin darse conta perdeu o gasoil. ¿onde iría a parar todo este gasoil? Contesta Raúl…contesta.

Luis Angel Sabariz Rolán · 15-04-2007 a las 01:24

Pero «Raúl» na nota enviada á prensa está todo claro:
1-As cifras de delitos/faltas en 2006 son os que facilitou o Ministerio do Interior.
2-Na nota figuran os datos de delitos/faltas en 2005 que facilitou o mesmo organismo que foron menores como se detalla.
3-Non coñezo os datos aos que fas referencia de Europa, Galicia, España, Vilagarcía e o Salnés que das tí. Supoño que estarán ben. Eu na nota me refiro á media da provincia de Pontevedra.
4-O titular e o resumo da nota que apareceu nos medios é feita polos responsables dos mesmos.
5-Se ti consideras que fun a facer política, pois non estou de acordo. Só me interesei, como tantas veces nestos anos, polos problemas do pobo como é a miña obriga coma concelleiro.

Raúl · 15-04-2007 a las 01:31

A pesares de ir no comentario número 30, intento non desviar, según as normas da páxina, o contido dos comentarios. Entrei aquí criticando un titular de prensa ó que facía referencia unha entrada, e siio me saltan lambeculos de Sabariz falandome do gasoil. Repitome; si soio sabedes falar do mesmo cando avancedes discutimos do resto.
Soio che vou decir unha cousa, si a xusticia culpa a eses menbros do BNG de uso fraudulento dos presupostos do concello en repostas de gasoil, dubido que alguén se ría mais que eu. Pero eso sería grazas o PP, que convencido das súas sospeitas, levou o caso os tribunais.
Sabariz encargouse de cuspir veneno ó aire como lareta cotilla de barrio bajo.

Luis Angel Sabariz Rolán · 15-04-2007 a las 01:55

Non te pases «Raúl». Eu fixen unha investigación rigorosa do consumo de gasoil do Patrol de obras durante 2006. Teño toda a documentación xustificativa que demostra que os consumos son imposibles e xa o espliquei moitas veces nesta páxina (consumos co patrol avariado nun taller na noite de fin de ano, repostaxes enchendo o depósito con dúas horas de diferenza, etc..) . O PP, que foi o que descobreu estes consumos, investigou os datos dos anos 2005 e anteriores é igualmente hai evidencias demoledoras. Despois de solicitar os populares dous plenos extraordinarios levaron o asunto ao xulgado. Se queres enseñoche toda a documentación. Non tes máis que chamarme.

Raúl · 15-04-2007 a las 01:57

Faro de vigo, Diario de Arousa, La voz de Galicia, todos salientando os niveis da tasa de criminalidade de Cesures, facendose eco da tua entrevista co subdelegado por mor das túas preocupacións.
Demostroche que as tasas non son pra nada preocupantes, culpoche do alarmismo, e da mala imaxe que creas do pobo, e respostasme que estabas cumprindo cas túas obrigas como concelleiro.
VADE RETRUM se cumpres as túas obrigas como alcalde.
¿vichesme pinta de parvo?
pode ser que o sexa, xa me fas dudar.
Veña home, xa pareces da escola de Zaplana e Aceves. Acabarás encontrando tí as armas de destrucción masiva. JAJAJA un candidato do PSOE, foinas topar.

Luis Angel Sabariz Rolán · 15-04-2007 a las 02:17

Pois se a prensa destacou ese dato entresacado da miña nota pouco máis hai que dicir. Cuestións interpretativas como a túa. Vou pasar páxina, este debate xa aburre.

Raúl · 15-04-2007 a las 03:21

Así te quería ver, DOBREGAR sen respostas nen argumentos. Eso pásache por intentar vivir á conta das miserias dos demais. JA JA JA.
Agora pasarán os seguintes da súa lista (antes ACP, agora falso PSOE) baixo pseudónimo a lamberlle o cu. ADIANTE

outro · 15-04-2007 a las 15:18

Raúl, ti non eres parvo, ti eres un maleducado e un impresentable, ten coidado co que dis porque empeza a rebotarche na cara. Perdón Antonio Cotés pero este «non sei como chamarlle» ou está picado ou tolo e non é o meu interese insultalo, pero non me deixa outra occión. Perdón de novo, para rematar espero que non existan moitos «individuos» coma este, seria mal para o pobo, porque niste caso o que mais propaganda fai coa delincuencia é el.

error07 · 15-04-2007 a las 16:04

Sabariz ¿porque cuando no tienes la razon siemrpe dices este debate me aburre o no quiero seguir debatiendo este tema y no reconoces que no tienes la razon? lo digo por que en otros debates hablas poco (como en este) y acabas cortando el debate y por contra en otros hablas mucho y no eres tu el que lo corta. Otra pregunta que tengo es ¿que quieres conseguir con esta nota de prensa? mi punto de vista es:
1º Perjudicar a Pontecesures.
2º Hacer campaña politica a lo perro.

J.L. · 15-04-2007 a las 17:55

Las ovejas doly de Sabariz, ese clones genéticos con misma ideología, mismos argumentos,Y MISMAS DIRECIONES EN CADA MOMENTO, encajan muy mal las críticas.Se sienten facilmente ofendidos todos por igual, y solo les diferencia un pseudónimo. ¿que extraño?
Las versiones papel fotocopia de Sabariz salen en su defensa pués se sienten muy ofendidos.
Bravo Raúl, debate muy interesante.
Al Sr.Rolán se le ve el plumero cuando lo ponen nervioso, y demuestra cual es su visión de la transparencia que tanto reclama.

Anónimo · 15-04-2007 a las 18:27

En siete años gobernado con el BNG, todo perfecto, un año en la oposición, y esto lo pintas como si estuviesemos al borde de un abismo. Siete años , y en un año quieres que te sigamos todos, detrás de tu despecho. Perdonaremos a los que tú perdones, nos enfadaremos con los que tu te enfades, te seguiremos en la lista que tu decidas, sea PSOE, ACP, pactaremos con el PP si en un futuro lo crees conveniente, igual que lo hicimos con el PSOE o el BNG. Iremos siempre contigo, tu trepa, que nosotros no sabemos.
Sigue pensando en el pueblo, pobrecito, tan trabajador, y siempre en un segundo lugar. Debías de pensar un poco más en ti.

Luis Angel Sabariz Rolán · 15-04-2007 a las 20:06

Por favor «Raúl», non te metas coa xente da miña lista dicindo esas groserías. A min non me ten porque facer a pelota ninguén e todos van libremente sen compromiso algún.
¿Cualifícasme a min de trepa,»anónimo»?. Non o entendo, pois sigo aser ó mesmo que cando entrei no concello en 1999.
Sempre encaixei perfectamente as críticas. Mira as que tiven do grupo de goberno en todo este tempo, e as descualificacións persoais. Aquí sigo. O pobo xulgará.

Paspallás · 16-04-2007 a las 00:23

Anónimo; como ben sabes entre o parque infantil e a de Frois fíxose unha zona de actuación, a ver si sabes que fincas quedaron fora do planeamento para beneficio dos seus donos…. Comentarase nesta páxina. Consinteo o Alcalde, por suposto.

anonimo · 17-04-2007 a las 15:07

vete a porto y veras a gente que conducen sin tener carne de condudir. la mas bonito es que pasa el municipal y no pasa nada.vas tu hablando por telefono y de paran.hay que estar cachonda y conducir un AUTI.

maria · 17-04-2007 a las 18:31

estoy de acuerdo con el anonimo,es una verguenza que en los tiempos que estamos y en el pueblo pequeño que es esto y que nos conocemos todos que aun anden personas sin carnet.
Por favor aqui nos conocemos todos y nuestro agentes saben quien tiene carnet y quien no.
Que queremos que pase,que atropellen a una persona y despues salir en la tele para hacerse famoso y decir que nadie sabia nada…sabeis que os digo ja ja.
Encima con un audi y yo con un opel corsa,claro lo que bo gasto en el carnet lo gasta todo en cochazos

pili · 23-04-2007 a las 12:27

hola aqui no opina nadie,el bng nunca hizo nada bueno lo unico que hizo fue subir el nivel de los pagos de todo,la direccion unica que en su momento los que tenian negocios se la pasaron muy putas para poder pagar facturas,s.s,alquileres,sueldos e.c.t…aqui el señor sabariz halba muy bien pero la realidad es otra,lo que tenemos que hacer es hechar a angueira y que nos deje tranquilos vete de una vez para Taragoña.Me gustaria saber cuanto paga el señor alcalde de contribucion en taragoña por su casa?YO PAGABA 180 EUROS Y AHORA PAGO 650,y nuestro alcalde cuanto paga y encima no trabaja,que lo unico que sabe hacer es chupar del ayuntaminto.(que vida se cascan algunos)sigan votando por el que al fianl cabamos todos jodidos

noa · 23-04-2007 a las 15:35

y no nos vamos a olvidar lo que se paga aquí por la circulacion de coche.que son ni mas ni menos que 72 euros y vas a villagarcia y se paga 40 euros no se cuando se paga en valga alguien me lo puede decir?esto es una pena y si un campo de fútbol decente.a y lo mas bonito es lo de los baños están bien,asi el hijo de una concejala se ducha siempre cuando sale a fuera a jugar…….

luz · 23-04-2007 a las 16:54

Sr Sabariz, su comentario sobre las tasas de delincuencia y criminalidad en Pontecesures es penoso y daña la imagen de este maravilloso pueblo, por un lado, y la imagen de la hostelería de pontecesures, por otro. Tenga un poco de decencia y no utilice las miserias para rascar votos. Recuerde, los trapos sucios se lavan en casa y si quiere lavar los de pontecesures hagalo con decencia y dignidad. En Politica no vale todo, señor. En este caso, y en todos en la vida, si importan los medios para conseguir el fin. Que miedo me da que un día pueda convertirse en alcalde de este pueblo.Que pena que los responsables del partido socialista no se hayan dado cuenta de a quién están ofreciendo la candidatura de su partido.

Luis Angel Sabariz Rolán · 23-04-2007 a las 18:38

Penso que estas errada «noa», co Imposto de Vehículos de Tracción Mecánica de Pontecesures. Está fixado nas cotas mínimas: Turismos de menos de 8 cabalos fiscais, 12,62 ?; de 8 a 11,99, 34,08 ?; de 12 a 15,99, 71,94 ?; de 16 a 19,99, 89,61 ? e de 20 en adiante, 112,00 ?.
Os concellos poden multiplicar estas cotas ata por 2 mediante a modificación da ordenanza fiscal correspondente. O noso concello non o fixo.
Reitero «luz» que os datos estatísticos da tasa de infraccións penais non son meus, senón da Subdelegación do goberno. Tódolos municipios, por marabillosos que sexan, teñen as súas cifras.

luz · 23-04-2007 a las 19:47

Todas las familias por maravillosas que sean tienen sus miserias,(o cifras como usted dice), y por eso no las airean a los cuatro vientos. A mi entender si una persona del pueblo se quiere presentar a candidato a alcaldía, deberá considerar el pueblo como su gran familia, y tratar de tapar sus miserias y cuando llegue a la alcaldía resolverlas en la medida de lo posible para mejorar la convivencia y la calidad de vida. Lo contrario es sacar mas y mas notas de prensa para figurar ¿cómo se sentirán los empresarios de hostelería con sus notas de prensa? ¿lo ha pensado? ¿pensarán que les está haciendo el favor de su vida, para que mejoren su actividad, y sus estrategias de captación de clientes de dentro y fuera del pueblo?. No, sr. sabariz, es no, las estadisticas son estadisticas; las personas y los pueblos no somos números: pensamos, sentimos, hablamos y con estas actitudes, como las suyas, NOS INDIGNAMOS.

Luis Angel Sabariz Rolán · 23-04-2007 a las 20:05

E dalle có mesmo, «luz». Este tema está debatido e parece que queres crucificarme. Xa está todo dito.

Tuso · 23-04-2007 a las 21:21

Síntollo moito, pero como inda non é moderador da páxina (que eu sepa) vou seguir co debate.

A min paréceme MOI BEN que calquera persoa «airee» calquera problema que sexa cando esa persoa non ten na súa man resolvelo e ademais ve que os que poden facer algo non o están a facer. Ogallá houbera mais xente que fixera o mesmo.
Calando as cousas que están mal, nunca se arreglarán. E se algún colectivo se ve afectado pois o que debería de facer é colaborar en arranxar o problema.

A min non me avergoñan que berren ben alto que no meu pobo hai tal o cual «miseria», pero si que me avergoña que habéndoas non se faga nada por solucionalas.

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.