La hora de los independientes. Maribel Castro
«Eu podo pedir o que sexa ou quedar na oposición. Quedando na situación actual podería estar disposta a pactar, pero se son a chave, ¿por qué me vou conformar?. Vou a por todas e gustaríame a Alcaldía». Maribel Castro, que calificó los resultados de «incribles», vuelve a ser la llave del gobierno de Pontecesures. Con el 10% de los votos y un solo escaño podría convertirse en la alcaldesa si el BNG, con 5 ediles, aceptase. El actual alcalde, Luis Angueira (BNG) manifestó su intención de reeditar el bipartito, pero también podría gobernar en minoría. «Se me necesitan, veremos (dijo Castro), pero igual el PSOE e BNG poden verse obrigados a pactar», una solución poco probable, ya que el bipartito entre Angueira y Sabariz se antoja casi imposible. Este, que obtuvo dos ediles al frente del PSOE, calificó el resultado de «satisfactorio», ya que es el mejor resultado para los socialistas desde 1991, sobre todo tras su imposición como cabeza de lista. «Fixemos o que puidemos» y «o pacto natural será o BNG con IP». El candidato del PP, Rafael Randulfe, volvió a quedarse en la oposición al perder un concejal, lo que achacó a que Angueira «como alcalde, ten unha escola obradoiro e persoal contratado a dedo» y él no tiene «nada». Asimismo, manifestó su intención de seguir «en principio» en la oposición y no dimitir como en 2003, al ser incompatible su cargo de edil y de tesorero municipal. «Collería unha excedencia».
DIARIO DE PONTEVEDRA, 29-05-07
21 comentarios
pacita · 29-05-2007 a las 20:49
Maribeliña, ti eres a chave. Faino ben, muller, faino ben. Pide o que teñas que pedir e adiante ¿veste como alcaldesa de Cesures? ¿vas pedir a alcaldía?. Fai o que teñas que facer, pero gobernade, gobernade e avanzade…. Enhorabuena.
pacita · 29-05-2007 a las 20:55
Maribel, olvidouseme decirche que movas o tema do cambio de dirección. E unha moi boa idea. Seña quen seña o alcalde, pideo, por favor. Todos sabemos que a idea foi tua.
error07 · 29-05-2007 a las 23:00
pero donde va esta de flipada? con un escaño solo quiere ser alcaldesa??JAJJAJAJAJa porque no pides ser la presidenta del gobierno español???seria triste que el bng con 5 y ella con 1 lo cosiguiese!se cre que es imprescindible!el bng con 5 ya tiene mucho a su favor, que no estamos ablando de 4 y 2. «Vou a por todas e gustaríame a Alcaldía» se nota las ganas que tienes de chupar del bote, no se como puede llegar gente asi hasta aqui!y no entiendo como puede pasarle por la cabeza querer la alcaldia cuando solo le voto un 10%!!da gracias que te den una concejalia buena y no pidas mas!!que no te mereces ni eso!!cuanto EGOISMO hay en este mundo!!!!!y cuanto mas arriba estes PEOR!!!
Paspallas · 29-05-2007 a las 23:37
Preguntaban no bar de enfrente. ¿Quen é o gañador das eleccións? Uns dician Maribel a gran triunfadora, ten a sarten polo mango, «mangonear e o seu a agora está na sua salsa. Outros dician Sabariz ainda que merecia sacar mais votos polo seu traballo pero con todo e cos históricos do PSOE en contra sacou un resultado muy respetable si miramos a trayectoria do PSOE neste pobo. ¿Que deben facer agora? dicia un, outro contestaballe Maribel pedir a alcaldia a ver quen lla da e Sabariz pensar moi ben as cousas e apostar polo mellor postor
LULU · 30-05-2007 a las 11:58
El ganador de las elecciones es el Sr. Angueira, Paspallas ¿o no recuerdas los resultados?.
El ganador de las elecciones es la Sra Maribel, Paspallas, con su mejorada minoría
El ganador de las elecciones es el PsdG-PSOE, con su mejorada minoria
El perdedor de las elecciones es el PP.Y LO DEMÁS QUE OYES EN LOS BARES, SON CUENTOS.
Las valoraciones que a nivel comarcal, provincial y regional hacen de los resultados de Cesures son estas. Los analistas politicos así lo dicen.
Tu tambien eres un ganador, pero toma nota y actúa, haz lo que tienes que hacer. Tambien se escucha por los bares lo que yo te pedí el otro día
LA ABEJA MAYA 69 · 30-05-2007 a las 13:52
Pero xa nos olvidamos todos que Ángueira desbancou a Vitorio da alcaldía con pouco mái de 300 votos e un 15% da votación. Recordaredes que Vitorio tamén tiña 5 concellais.
Como diría Vaticanista «Quién a hierro mata, a hierro muere».
nos biosbardos · 30-05-2007 a las 16:50
pero o de anguiera foi distinto,xa que pactou con 2 paridos máis , xa que a cousa estaba moi igulada.Nese momento o pacto estivo ben xa que non 8 anos que estivo trenco non se avanzou nada e a chegada de Angueira daba impresion de cambio pero a realidade e que Angueira nos oito anos non fixo nada .Agora haber que fai angueira co asunto do poligono,xa que o quere facer no sitio por onde pode medrar cesures.Sr angueira , os poligonos van para o monte!!.
Outro asunto son as case 300 vivendas sociais ,xa que haber a quen meten nelas.Reflexionemos:
250 vivendas X 4 persoas por piso =1000 persoas
Onde se meten 1000 persoas en cesures ?non hai infraestructura:Colexio,centro médico,a depurarora no chegaria.
Aparte:donde hai en cesures 250 familias en situacion de adquirir unha vivenda social(hai uns requisitos minimos como familia numerosa,renta…)
¿Seran certos os rumores que van a traer xitanos
de carballo e os do poblado de O Bao en pontevedra?…eu non é que teña nada en contra dos xitanos pero cada pobo que aguante co que ten:que cada barco soporte da sua vela…
un saudo
vamosbien · 30-05-2007 a las 17:12
¿te planteas donde se meten a 1000 personas en Cesures?. Ojala fuese cierto, y podamos verlo. Bienvenidas sean y por mucho tiempo. A eso se le llaman prosperidad. Y si son familias jóvenes mejor. Somos uno de los pueblos de galicia con una media de edad mas jóven. Esto nos ayudaría aún más.
No seamos retrogrados: en cada casa de cesures hay por lo menos una persona o dos entre 25-30 años viviendo con sus padres, sin oportunidad o con dificultad para independizarse. Y otros están de alquiler. Además, podríamos atraer a muchas parejas jóvenes de la comarca a vivir a Cesures. Los requisitos para optar a una vivienda todavia no están marcados. Al menos yo no los conozco. Pero Avancemos.
¿Alquien pone en duda un poligono industrial para Cesures?. A eso se le llama prosperidad y riqueza. Ojala fuese cierto, y pudiesemos verlo en estos cuatro años. Que vaya para adelante, que lo diseñen bien, y que tengan la capacidad de convocatoria adecuada para ser capaces de atraer a inversores, emprendedores y empresarios a nuestro concello
Si estos dos proyectos van para adelante y los gestiona Angueira, me hago del bloque para toda la vida.
nos biosbardos · 30-05-2007 a las 17:36
dirixindome a » vamos bien» :
Eu estou dacordo contigo se as vivendas socias se fan con esa idea.como non vou a estar dacordo,xa que eso proporcionaria progreso e vida o noso pobo.O problema ven se o queren combertir nun gheto de drogas e de xente no paro.eso seria a perdición de Cesures.
Por outra banda ,o poligono.¿ti sabes onde o queren facer?.Tratase de levantar un poligono de 500.000 metros cuadrados no coraón do desenrrolo de cesures :Redondo-tarroeira.Se coñeces esa zona saberás que é unha zona envidible para a construccion de vivendas (casas e edificos, terreos para parques publicos..estc).
O poligono que o leven para a carretera da Estrada xunto a autopista(seria facil contruir unha entrada a autopista,esto seria bo para o transporte de mercadorias para as industrias do poligono.
Outra cousa:seica pretende facer un poligono de industria «light» .Eso non sirve da nada:nunha mesma superficie nun taller de coches traballan 6 persoas , e nunha fabrica poden chegar a traballar 50…e ademaís o máis seguro é que os soldos na industria son maiores que no sector servizos.
Se Angueira construe o poligono onde di vai a hipotecar cesures para sempre…e despois…ala!! vamos a vivir para o monte que en cesures non hai sitio para casas!…
Gustaríame saber a postura do Sr.Sabariz no tema do polígono
Un saudo a todos
Tuso · 30-05-2007 a las 18:08
«vamos bien» preguntas:
«¿Alquien pone en duda un poligono industrial para Cesures?.»
Se se trata certamente dun polígono INDUSTRIAL eu personalmente non o quero. Á vista da láxitude á hora de aplicar as leis medioambientais vou decidir que xa me chega cunha fábrica botando porquería sobre o pobo, como para que nos poñan outras do outro lado.
E sobre a localización da que se fala para o polígono, opino como «nos biosbardos», que sería fatal para o crecemento do pobo.
vamosbien · 30-05-2007 a las 18:33
Yo creo que el tema de las viviendas es viable, y podria enfocarse de un modo que nos permitiese que nuestros jóvenes pudiesen acceder a una vivienda digna en el pueblo, teniendo preferencia los jóvenes de Cesures. Y una vez que se hubiesen cubierto las demandas de nuestro jóvenes, debería abrirse a todas las personas de la comarca; de este modo, podríamos atraer a parejas jóvenes lo que garantizaría para el pueblo unos índices de natalidad adecuados, y VIDA, MUCHA VIDA.
Respecto al poligono industrial, posiblemente habría que localizarlo en otro lugar. Pero ¿no podríamos hacer algo nosotros para que los políticos nos escuchen y nos hagan caso?. Podríamos intentarlo, creo yo
En cuanto al tipo de actividad estoy de acuerdo con nonbisbardos en que la industria pesada genera más puestos de trabajo con menos metros. Y sería una opción.
Pero por otro lado, estoy de acuerdo con TUSO en que un poligono de «servicios» es menos problemático en cuanto a normativas medioambientales, y tambien mas viable en el sentido de que resultaría mas sencillo captar inversores, emprendedores y empresarios para empresas de servicios.
Yo me quedaría con el poligono de servicios. Si os dais cuenta casi todos los poligonos (remitamonos al del Tambre, al de Lalin, etc) se centran en servicios por este tipo de motivos. Lo ideal sería diseñar los tipos de actividades de modo que nos permitiese, de nuevo, atraer al pueblo gente de fuera no solo a trabajar, que nosotros tambien necesitamos puestos de trabajo, sino a comprar. Convertirnos en un lugar de referencia.
UNA IDEA ES QUE SI EL SR. ANGUEIRA ES ALCALDE, Y ESTO VA PARA ADELANTE, DEBERÍA DE CONTAR CON LA OPINI?N DE TODOS NOSOTROS PARA ACOMETER Y PONER EN MARCHA ESTE TIPO DE PROYECTOS.
Lo repito, si conseguimos ver estos dos proyectos en Pontecesures, y el intento de los politicos por conseguirlo, os juro que me hago del bloque para toda la vida.
Lore · 30-05-2007 a las 19:46
Non entendo moi ben como vai este royo… xa se sabe qn goberna no concello? que alguen mo explique, pero o que dende logo non vexo moi loxico é que a señora Castro poida chegar á alcaldía cun só escaño, para eso que non nos fagan votar! que se estan rindo de nós¿?
Sen dúbida tiña que quedar quen mais votos tivera, fora quen fora, pero xuntarse uns partidos con outros?? para as proximas eleccions en vez de unha papeleta vou votar dúas ou tres, os que mais me gusten…. vaia chanchullos!!
nos biosbardos · 30-05-2007 a las 22:26
Estou dacordo contigo «lore» sobre o feito de que maribel ocupe a alcaldia cun só concellal,máis non creo que ocurra.
Gustariame saber a opinion de sabariz sobre:
-Vaise manter na idea inicial de non pactar con nadie?
-Rumorease por cesures que vostede vai a votar a maribel para alcaldesa antes que ter que pactar con Angueira.¿qué hai de certo niso?
-A sua opinión sobre a situación xeográfica do futuro polígono.(como pode ver os últimos comentarios van diso)
un saudo
Paspallas · 31-05-2007 a las 23:38
Ostrás, díxome un viaxante hoxe que nun bar de Bexo comentaba Piñeiro o consogro de Maribel qaue ésta ía ser alcaldesa cun soldo de collón de mico en dedicación exclusiva. Quen a verá na procesión do Carmen coas medias de redilla e co bastón de mando. Ao que chegamos neste pobo….Jo….Jo…..Jo. Se Piñeiro Ares levanta a cabeza e ve a Maribel de alcaldesa desintégrase do susto..
manu · 2-06-2007 a las 01:44
noraboa madriña….
Becquer II · 2-06-2007 a las 18:53
Pues tenemos emoción
Maribel pide la luna
Angueira como la tuna
clavelitos de mi corazón.
CapitanJack · 9-06-2007 a las 18:19
O que me parece increible é que se plantee a cuestión de que Maribel sexa alcaldesa, xa que non representa a opinión do pobo según os resultados das últimas votacións. Ser alcade ou alcaldesa implica moita responsabilidade, e non deberia optar calquera o posto.
xan · 9-06-2007 a las 21:27
«Capitan Jack» sobre todo despois de descalificala reiteradamente por parte de Sabariz E PP, agora valelle pra joder a Angueira, como goberne e igual, o importante e sacar ó BNG de diante. Como nos queren estes señores. Que goberne o PP como segunda lista mais votada, pero eso non pode ser porque trataríase de un apoio contranatura por parte de PP-PSOE, ACATAN A DISCIPLINA segun lle interesa a eles. POUCA VERGONZA.
kakatua · 10-06-2007 a las 09:41
Imos ver Xan, agora que ves vindo ó xeito, ata agora tiñas un discurso moi artístico, quente e acelerado, agora vas calmando é hora de falar contigo, hai máis coma ti, pero aínda están escupindo lava.
Estades á desesperada coma nenos pequenos, que políticamente o sodes, pedindo o caramelo é dicir que goberne Molulo e que Sabariz pacte con él, e senón que Maribel sexa quén o faga.
As descalificacións verquidas sobre a independente foron universais, é dicir, tanto por Alvarez Angueira, como por PP como por Psoe, en voz alta ou en voz baixa; é normal: eu falo mal de tí, e ti falas mal de mín. (eso está escrito no Génesis, antes chamábanlle Caín e Abel).
Efectivamente tí o dixeches «o importante é sacar ó BNG de diante». E se estes grupos políticos (PP,Psoe e IP)se xuntaran segundo tí i outros coma tí, o xuntamento non era natural. O xuntamento natural hase de dar entre partidos de esquerdas, psoe e bng, ¿non si?, pero vai resultar que empeza a fermentar algo no fondo destes pactos que chamades naturais, nese negocio dúas cousas rebulen , unha é a inxustiza, coa que se «desnaturaliza» a expresión maioritaria nalgúns casos moi maioritaria do pobo; a inxustiza da imposición da vontade dun señor Angueira contra o sentido común, o ben común, o respeito aos demais; apoiado tal señor por votos que non lle corresponden (como vós dicides non lle corresponden «naturalmente»), pero que neste caso pechámolos ollos e para o caso que nos ocupa serven perfectamente.
A outra cousa que fermenta é a denuncia desa inxustiza, e a necesidade de PROGRESAR e EVOLUCIONAR en favor do BEN, do SENTIDO COMUN. E no BNG hai xente con bo sentido común, pero como en todolos lados, mandan outras cousas, antes que o sentido.
Algún político de importancia a nivel autonómico anda falando de pactos que vós chamades «antinatura», pois non vai estar lonxe no tempo no que eses pactos mal chamados por vós «antinatura» terán e pasarán a ser chamados, pactos do sentido político, da xustiza na representación da poboación e pactos acordes cos resultados electorais expresados polas maiorías simples que precisan de apoios para consolidar gobernos que a poboación explicitou co seu voto.
Que tontería estou a dicir, se pode pensar.
A situación actual para o BNG no concello de pontecesures é a mesma para o PP noutros concellos, a mesma. Ah! pero cando nos toca a nós, é distinto, claro. Ao BNG en Pontecesures fáltalle o outro elemento o PSOE, con este plantexamento ¿como temos que facer?
Obviamente o obxectivo é claro, gobernar, e facelo sexa como sexa, co señor Sabariz non se pode, porque ata o momento dixo AQUÍ ESTOU EU, e non foi contra da súa palabra, e de facelo ese sí que sería un pacto CONTRA TODO, contra a natureza, contra a palabra e contra todo sentido común, aínda queda alguén con dignidade, se algún pecado tiña ao lombo, con esta posición DE NON PACTAR que a todas luces lle está costando, polas presións da opinión pública apresurada, un TESTICULO DE GATO, está redimido totalmente, como se dí por ahí ponlle collóns á cousa, e moitos, e iso no tempo de títeres que toca vivir, é MOI IMPORTANTE. E aclaro o de opinión pública apresurada no sentido de que pensando un pouco o PSOE cando puxo ao señor Sabariz onde o puxo, sabía perfectamente quén era, o que facía e cal era o seu inimigo político, se sabendo eso pretendían que chegado este momento «pactara» entón os do psoe son jilis, e como non o creo, non creo que sean jilis, outra estratexía tiñan que ter preparada ou achantaron cos criterios que impuxo o señor Sabariz, algo diso tivo que haber ¿non?
De non poder co señor Sabariz, haberá que facelo con Maribel, e aproveitamola ainda que a descalifiquemos, da igual, non pasa nada; dificultades para pactar con ela: que pode pedir moito, tanto como ser ela a Alcaldesa. Entón temos un conflicto. Pero se non lle damos a Alcaldía pode irse a falar co psoe e co pp, pero eso non pode ser, sería antinatura. ¿de onde vén e que perfil político ten IP? ¿cal é a orientación política do seu voto?, Maribel é unha filla pródiga do PP, pero para estos casos, tamén da igual. O fin é o fin, como acadalo ¿a quén lle importa? decía alguén por ahí que o autor dos fundamentos para metafísica das costumes estaba fora de xogo, pois o autor do Principe neste intre é de aplicación inmediata na operativa BNG ¿non? ou non.
Se Maribel non se pón de acordo, ¿co pp non poderemos falar? sería antinatura, pero como estan a dicir na páxina que gobernen os partidos máis votados, e os máis votados son o BNG e o PP. Pero esto non pode ser, seríamos pioneiros ou secundeiros, pero non, non eso non pode ser. Esto sería un matrimonio…
Polo tanto Xan que falamos de acatar disciplinas, xusto ti o dis «pouca vergonza», ata agora os que andan «á tallada» e que poden custar cartiños pra o concello son Maribel e Alvarez Angueira; da outra xente aínda non se ouviu. Polo tanto dende o punto de vista económico poidera ser máis rentable xa que só pagaríamos unha dedicación a Maribel, o pacto entre IP-PSOE-PP sería o máis interesante economicamente falando, de manterse así as cousas, claro. Se se xuntan BNG e IP custan mais cartiños, porque os dous queren un soldiño.
Esto é complicado Xan, cando nos dan da mesma medicina, mal rollo,
¡¡¡que pouco se tarda en recibir o que damos!!!
Ainda que só sexan 20 días, da mal rollo, que mal se pasa, esto tennos que le var a pensar, xa que somos xente formada, e de esquerdas, de progreso,disciplinados, que acatamos o que nos manda o partido (pero eso da disciplina e os mandatos imperativos non son da dereita), ¿cal será a solución? pois ahí fora está a solución, como en expediente X.
HOXE · 10-06-2007 a las 18:01
kakatua, supongo que no serás el ideólogo encargado en este momento de la historia politica de modificar la ley electoral. La ley electoral que tenemos ha sido totalmente válida durante 30 años para los que hoy defienden la lista mas votada. No lo necesitaban con sus mayorías absolutas en algunas comunidades autónomas como la nuestra ¿que ha pasado ahora? ¿que ha ocurrido para que la ley electoral que ha sido valida y sigue siendolo para todos los partidos politicos, empiece a ponerse en tela de juicio por uno?. Que cuando la norma no interesa, hay que modificarla. Eso no es serio.
¿que es eso de que la lista mas votada detenta la mayor representatividad del pueblo?. Eso es incierto (para hablar de representatividad hay que sumar votos- si un partido saca 5 y otro 4 y un tercero 4 ¿es mayor la representación de 5?). Esta de forma de sumar representatividad se da en la politica, en las sociedades, en las comunidades, en las empresas, en los accionariados ¿que ocurre ahora?
Los demás parece que somos niños politicamente, pero creo que otros como tú os habeis quedado anclados en aquellas eternas mayorias absolutas que no volverán a darse por casi nunca jamás
¿sabes lo que ocurre? que los demás partidos politicos (de izquierdas) saben mucho de pactos, porque la historia los ha colocados en ellos, y hay un partido que no tiene con quien pactar (aunó ideologías y consiguió hacerse con el centro en nuestro pais, pero ahora no tiene referente con el que pactar). Su estrategia fue recopilar a personas de diferentes ideologias en un mismo partido para obtener mayorias absolutas, la estrategia de los demás partidos fue caminar hacia el futuro politico de los pactos. Y la situación actual nos dice que la politica caminará hacia los pactos, porque ya no es tiempo de mayorias absolutas. Lo que es, es, y no lo disfracemos por PACTOS DE SENTIDO POLITICO ¿q
HOXE · 10-06-2007 a las 18:14
kakatua, queria decirte que eso de PACTOS DE SENTIDO POLITICO ¿que es? ¿que quiere decir pactos de sentido politico? ¿querra decir pactar si es necesario con el propio diablo para no perder el sillón del poder?. Si es eso a lo que te refieres, prefiero ser joven, muy jóven politicamente y decirte como te voy a decir QUE MUCHAS VECES ES MEJOR HACER UNA OPOSICION DIGNA QUE VENDERSE AL DIABLO.
Si eres tu el ideólogo encargado del cambio de la ley electoral- que no lo creo- sabrás que todos los partidos políticos presentan- por necesidad- una disciplina de partido que sus miembros tienen que acatar- incluido el partido que no está de acuerdo con la ley electoral y que apoya las listas mas votadas (aunque en algunos casos sus miembros empiezan a hacer honor de lo contrario)
Aqui, en Cesures, se habla de un señor que se niega a acatar la disciplina de partido, no se habla de la lista mas votada (que en mi opinión es una tremenda tonteria) sino que se habla de un pacto firmado a nivel de galicia PSOE-BNG; pacto que el candidato al PSOE de este concello se niega a acatar ¿y sabes lo que le ocurre a los miembros de los partidos que no acatan la disciplina?
¿y que ocurriría si se van los dos- Angueira y Sabariz- y dan paso a los segundos de la lista?. ¿tu lo sabes?. Los demás también. Pactarían sin problema alguno
En cuanto a Maribel, está en su perfecto derecho de pedir la alcaldía, y si se la dan será una alcaldesa perfectamente válida para Cesures porque nuestra ley electoral contempla la representación y poder de las minorias siempre que se hayan establecido los pactos oportunos.
Por otro lado, Maribel ha podido ser del PP y de perico de los palotes, lo que importa es que es independiente, y puede hacer, con respecto a los pactos lo que le venga en gana, siempre que su agrupación se lo permita. Y el señor Sabariz, para poder hacer lo mismo que Maribel- lo que le venga en gana- que hubiese pensado antes lo que debía de hacer y lo que podía ocurrir y se hubiese vuelto a presentar como independiente.
Porque, KAKATUA, lo ultimo que te quiero decir es que el PSOE no es ACP. Y Sabariz tiene que empezar a despertarse y ser consciente de que SIGLAS está representando. Y si ahora no puede, que se vaya, y que se vaya también si es necesario angueira. Pero lo que es, es. NO SE PUEDO PACTAR CON EL PROPIO DIABLO POR LLEGAR AL PODER.