Escoria política

Publicado por Antonio Cortés en

Artigo de opinión de Serxio González

SI SABARIZ, Randulfe y Castro, los tres mosqueteros de Pontecesures, hubiesen negociado un acuerdo y llegado con él a la sesión de investidura, el número uno del PSOE tendría un problema con el partido que le vino a llamar a casa, pero absoluta legitimidad para articular una alternativa al BNG de Angueira. Lo que hizo ayer, sin embargo, convierte su acción política en pura y simple escoria. En Cesures funciona un ego desmedido, el de la nueva alcaldesa, que no tiene empacho en aferrar el bastón de mando pese a los magros 205 votos que cosechó en las urnas. Funciona también un PP irresponsable, consagrado a desplazar al Bloque a cualquier precio. A ellos, no obstante, nada los ataba más allá de su propia conciencia. Lo de Sabariz es de otro mundo. Pudo salir honradamente del paso votándose a sí mismo o absteniéndose, pero prefirió arrastrar al pozo negro su credibilidad y comprometer la de las siglas que lo cobijaron temerariamente. No hay aquí proyectos, sólo ambición, rencor y obsesiones patológicas. Bonitas herramientas de gobierno, compañeiros.

:: La Voz de Galicia :: Ed. Arousa


67 comentarios

mullerdealf · 17-06-2007 a las 14:40

Estoy muy de acuerdo con esta entrada. La gran escoria ha prevalecido sobre la cordura, sobre el sentido común y sobre la política. Para esos dos miserables ha podido únicamente el rencor, el odio, el revanchismo y no les han importado nada todo lo demás. Lo sucedido ayer en Pontecesures es la mayor indignidad política que ha sufrido este puebo en muchos años. Me cuentan que al miserable número 1 le han hecho pintadas en su casa y con eso no estoy de acuerdo aunque lo merezcan. Lo que deben hacer es sin duda irse del pueblo para no volver por el nunca.
Los perdedores del pleno de investidura se portaron muy dignamente según dicen los periódicos y los indignos y miserables cometieron la fechoría y se marcharaon rápidamente. Si lo que ocurrió ayer en Pontecesures llega a pasar en algún otro pueblo de nuestra costa y no muy lejana estos dos miserables tendrían muchos problemas para salir airosos y con esto no estoy incitando a la violencia.
Nota. Acepción de miserable utilizada en este comentario y recogida en el Diccionario de la Real Academia Española: perverso, abyecto, canalla

JPD · 17-06-2007 a las 15:24

buenas a tardes a todos, hoy es la primera vez que me dirijo por este medio hacia mis vecinos de pontecesures. Hoy en este dia tan oscuro que tenemos pues me enterado que al señor sabariz le han hecho unas pintadas en su vivienda, no se que pensareis vosotros de la pintadas pero a mi me parece una falta de democracia en nuestro pueblo. No se quien fue y si nos ponemos a pensar podemos decir que fueron los del bng, pero yo espero que el ex alcalde luis alvarez pues aga un comunicado donde sea denunciando este tipo de vandalismo por ante todo tenemos que ser un pueblo unido. Asi no vamos a ningun lado por muchas cosas que se agan. Yo solo pido que entre todos quitemos aun pueblo que esta metido en un pozo que no ve la luz del dia. Espero y deseeo que este tipo de vandalismo sea denunciado publicamente por todos los partidos politicos de nuestro pueblo. Un saludo a todos y espero que todo valla mejor. gracias.

JPD · 17-06-2007 a las 15:30

muller deste pueblo nadie se tiene que ir, vamos a ser personas y a luchar por un pueblo que desde que marcho el señor piñeiro no se hizo nada de nada.

Donicela · 17-06-2007 a las 15:35

La historia se repite y como pasó en febrero del 2006 se vuelve a las tácticas de acoso y derribo con anonimos, pasquines y pintadas. Vivan esos a los que se le llenan la boca con «democracia» y participan de las más oscuras tácticas que forman parte de la cultura del terror. Las amenazas y lo que se tenga que decir se debe decir a la cara, nada de pintadas ni lo del año pasado. Pasquines anónimos que tachan a Sabariz de traidor indignan al concejal de ACP

pataca frita · 17-06-2007 a las 16:04

Carallo! Non fai falta que faga declaracións Sabariz na páxina ¿ou sí?

El conde lucanor · 17-06-2007 a las 19:28

Hola a todos.
Vivo fora de Pontecesures dende fai case dez anos, dede que vin esta paxina entro a diario, pareceme totalmente vergozoso ver como o meu pobo cae en mans da vanidade, xente sen medida, por por puro orgullo e falta de cariño a Pontecesures.

Considero esto unha verdadeira e absota venganza.

Eu non entendo moito de politica, pero deberiamos xuntarnos todos para impedir que governe a nova alcaldesa, sendo a forza menos votada.

Saudos

O Rei · 17-06-2007 a las 20:05

Esa forza «menos votada» poderíase converter na forza «máis botada», se se cumprise o que pides… jeje ;-p

Donicela · 17-06-2007 a las 20:05

No es por ser abogado del diablo, pero ¿ os habeis planteado que significa ser alcalde ? ¿ que implicaciones tiene ? ¿ y el poder que te da [Ninguno], cuando formas parte de un pacto de varios partidos ?.
Es más simbólico que real, es tener que andar con pies de plomo y hacer lo que todos decidan ya que cualquier tirantez implicará la perdida instantanea del cargo, aqui no se podrá hacer lo que cada uno quiera, tendrá que ser lo que todos decidan. Así siempre ha sido con los diferentes «tripartitos» que hemos tenido, sigo en mis trece de que no estamos ante ninguna novedad, siempre ha sido así, y lo será hasta que volvamos a unirnos (democráticamente y en unas elecciones) y aunemos el pueblo como una unidad como un todo, y no como luchas cada uno por su lado.
Esta vez no ha podido ser, no dispondremos de esa tranquilidad – al menos a priori -, siempre nos quedarán las próximas elecciones, y deberemos ir aprendiendo, que ya va siendo hora, de nuestros errores.

Mismamente · 17-06-2007 a las 20:41

queremos dar exemplo a xuventude sobre cidadania, cando nos mismos facemos actos delictivos cara os nosos veciños,sinto vergonza de este pobo! perdimos a decencia!
Vale que este tripartito non sexa do gusto de todos,pero señores! un respeto!
recordolles o caso de piñeiro Ares algo similar a este…non digo mais

cocodrilo · 17-06-2007 a las 21:15

Mismamente o respeto hay que gañalo, cada un ten o que se busca, esa persoa que lle pintaron a casa nunca tuvo o mais minimo respeto por os cesureños ahora que apande coas consecuencias non me da pena.

Donicela · 17-06-2007 a las 21:23

cocodrilo, es respeto se tiene por defecto no hai que ganarlo sino que hay que intentar no perderlo, eso para empezar. A mi si me da pena gente como tu que entiende y parece que aplaude actos que nada tienen que ver con la razón y una sociedad sana como las pintadas y amenazas. No se si te das cuenta de lo que estás diciendo, pero has perdido el norte al formar parte de los que consideran que todo vale, que será lo próximo, quemarle la casa, pincharle las ruedas del coche, esperarlo en un callejón con un bate de beisbol.
Definitivamente no tiene solución el pueblo ya que visto lo visto aquí impera la cultura de «aquí jodemos todos ou tiro a puta ó río».

cocodrilo · 17-06-2007 a las 21:26

prguntome canto tardara ese traicionero en virar a chaqueta e deixar na estacada a sua nova orquesta LOS MALVADOS DE CESURES SHOW Y COMO ATRACCION «SABARIZ el TROMPRTISTA DE VILLAGARCIA» ,por deus que os contrate a nova alcaldesa para as festas do Carme e que os page ela xa que hoxe vin na prensa que e empresaria , si algen coñece a sua empresa que o diga.

Idomeneo · 17-06-2007 a las 21:54

Por un lado,ten razón Donicela. Pintarlle a porta da casa a Sabariz non está ben; as discrepancias podense (e debense) amosar doutro xeito.
Pero, por outra banda, tampouco cocodrilo está errado.O candidato do PSOE non tivo ningún reparo en desprestixiar a moita xente sen, realmente, ter probas do que dicía.
Que eu sepa, ata o de agora non hai unha soa sentencia que corrobore as denuncias públicas feitas por este home. Bueno, seica sí hai unha sentencia do Xulgado de Caldas que exime a Angueira dos cargos denunciados.
Non quero dicir que con isto xustifique o acto contra Sabariz, ó contrario;existen outros cauces para amosar o noso desacordo.

xan · 17-06-2007 a las 21:54

Máis que empresaria mercader «cocodrilo», trapichea cos votos, o seu proveedor habitual é «mismamente». E xa que o nombro direille que é o pobo o que sinte vergonza de el. Non fales de Piñeiro Ares que che queda moi grande.

xan · 17-06-2007 a las 22:10

Que conste que as pintadas me parecen patéticas.

Maynard · 17-06-2007 a las 22:38

Muy buena Donicela.

CAN-CODRILO, !!!CáLMATE!!! estás «hinojado».

A quen enganou Sabariz?

Leva ano e medio dicindo o que iba facer, neste medio e noutros denunciou as irregularidades de Alvarez-Angueira todolos días.

Aos xefes socialistas, tampouco os enganou, dixolles quen era e o que ía facer. Pero os moi «egoistas» e «arriscados» «mercaderes de votos» quixeron arriscarse por ver si «colaba».

Pero Sabariz neste momento, a diferencia de Oscar Gerpe, !!!QUE PENA ME DAS OSCAR!!!, Sabariz FIXO O QUE DIXO, non ía pactar con Angueira, e non pactou.

Pero foi máis alá.

Non sólo non pactou, NON O DEIXOU GOBERNAR, a razón, é lóxica:

Se despois de estar denunciando continuamente os ABUSOS DE PODER DESPOTICO DO SE?OR ANGUEIRA NON ACT?A PARA EVITAR QUE VOLTARA AS ANDADAS, Sabariz sería outro OSCAR GERPE, que LADRA pero NON MORDE.

SABARIZ LADROU, non fixestes caso, SABARIZ MORDEU.

Maior traición sería que NON LADRARA E MORDERA non?

Ahora decides que o can é malo.

Esta foi unha «MOCI?N DE CENSURA» dilatada no tempo iba celebrarse en outubro pasado, pero non había TESTOSTERONA,

Viñeron uns listos que dixeron que eran do PSOE, PROHIBIRON a OSCAR GERPE firmar aquela MOCI?N DE CENSURA CONTRA ANGUEIRA.

Os listos xefes do psoe, SEN TER EN CONTA QUE Sabariz ADVIRTEU que con ANGUEIRA NON HABÍA ARREGLO, eles insistiron convencidos dos seus poderes máxicos.

Debíalles de gustar máis Sabariz que Oscar, ¿porqué sería?.

Pois acertaron, HABÍA DIFERENCIA, chegou a testosterona.

E ahora o POBO DEMOCRATICO-PROGRESISTA de PONTECESURES, MALTRATA o MENSAXEIRO-PREDICADOR, que leva dicindo fai moito tempo que Angueira era un INFORMAL.

Desta volta SABARIZ actuou dacordo co seu grupo que maioritariamente votou para darlle a Alcaldía a Maribel, e QUITARLLE A ALCALDIA A ANGUEIRA.

Sabariz limitouse a respetar o que lle dixo o seu grupo, non coma OSCAR, a quen o seu grupo lle dixo, ADIANTE COA MOCION, pero 0SCAR preguntou ós listos de Pontevedra, (ahora pasa a non alineado, e próxima despedida…

BEN SABARIZ, desta volta, nada que dicir.

Mais criticable ca tí Saba, será a situación da Señora Alcaldesa, que como feita de barro, de HUMILDADE non entende, e predica o YO, YO e sempre YO.

Dificil combinar o Evangelio de Cristo noso señor, coa actuación que vivimos, Maribel.

Penso que te entendo Alcaldesa, ao final, coa recollida dese bastón fixeches un BEN PARA O POBO, toda unha heroína:

«Maribel guiando al pueblo»

versión cesureña que poderá verse moi pronto na sala de exposicións do novo MUSEO DE PONTECESURES.

A nova Alcaldesa de Pontecesures, UMMM… bueno.

!A ver que sae daquí! .

Maynard · 17-06-2007 a las 22:53

Ido – meneo, eres un tío informado.

Para O Rei, que anda por ahí solto, outro tío informado, non UNIFORMADO.

Está ben esto, que salten máis a palestra, que así sabemos con quen tratamos.

Boa ortografía, coñecemento político actual, psicoloxía… todo un SIGLO XXI.

E a «Abeja Maya» está calada, un «saudiño».

Que se podía esperar?

Xa alguen dixo que era una noite de demos.

CAMPI?NS, CAMPI?NS ESPA?A ? BLANCA.

Mara · 18-06-2007 a las 00:28

Buenas noches a todos.

El inmenso revuelo que la situación política de los últimos meses está produciendo en este pueblo, impide ver con claridad hasta que punto nuestras decisiones pueden estar mas cerca de la locura que de la cordura, y es que, desde mi humilde punto de vista, la política municipal, a estas señoras y señores, se le está escapando de las manos.
Muy grande les queda el pueblo diría yo. Muy, muy, grande.
Unos y otros, se están convenciendo de que todo vale, y no se dan cuenta de que mientras, muchos vecinos sentimos una inmensa vergüenza ajena.
No quiero pensar que el coeficiente intelectual, el sentido común y la cordura de este pueblo se identifiquen fácilmente con las actas de concejales de las ??personas? que nos representan.
Lo que pasa en ese extraño edificio llamado concello, no se asemeja ni lo mas mínimo, al día a día de lo que acontece a su alrededor. Los Cesureños no entendemos nada, ni a nadie, Ni a Angueira ni a Sabariz, ni a Randulfe, ni a Maribel. Esto es lo que siento, y lo que percibo en mí alrededor. Que triste.
Acudimos a unos comicios a depositar un voto, y lo que depositamos es un CHEQUE EN BLANCO. Las cifras en este caso las ponen PSOE-PP-IP, siendo los votos de IP los más cotizados. Un sucio mercado amparado en unas leyes electorales que dejan huecos en los que colarse oportunistas sin ningún escrúpulo y respeto a la ciudadanía.
Unos y otros, votantes socialistas y populares, perplejos ante una situación que ninguno estaría dispuesto a apoyar en unas urnas. Maribel investida Alcaldesa en la más bochornosa sesión de investidura que los Cesureños recordamos. Todo gracias a 205 cheques, con su riguroso chantaje.
Sabariz expulsado de un partido al cual nunca llegó a pertenecer. Abucheado por multitud de Cesureños que vieron como el voto depositado a favor del PSOE se convertía también en un cheque a favor de Maribel. Despierta hoy con unas bochornosas e insultantes pintadas ganadas a pulso pero totalmente deplorable su fechoría.
Randulfe, tras llevar a su partido a los peores resultados electorales en muchos años, quizás los peores de su historia, abucheado también en sus habituales medios. Pregunten en un conocido bar frecuentado por este Sr.
Hace cuatro años, cuando debió seguir defendiendo a sus votantes, dimitió, ahora, que debe hacerlo, se queda para traicionarlos. Traicionados pero con capacidad de respuesta, ojo con la manifestación que se están convocando. Y es que esta decisión del PP, no responde a sus seguidores, responde más bien a las ambiciones del Sr. Randulfe y al padre de su número tres.

Que nadie piense que Maribel está contenta, pues no lo está. Contentos están algunos que la acompañan en su lista con empresas del sector inmobiliario, así como vecinos con intereses urbanísticos que defendieron una candidatura a cambio de que esta alejase del poder a un Angueira que no permitió sus aspiraciones relacionadas con el ladrillo. Maribel prometió, a cambio de apoyo, y ahora se debe a su promesa. Empieza su alcaldía con una gran mentira: ??unha sorpresa?. Sres. por favor? que tan idiotas no somos.

Angueira para su casa, a hacerse una cura de humildad, que buena falta le hace, el y los suyos: Fran, Xurxo? Debieran estos revisar el código ético con el que ganaron la confianza de muchos en el 99 y de muchos más en el 2003. Pese a ello, más aún en el 2007, y eso duele a muchos otros.

Ahora le toca el turno a los más perjudicados, a los Cesureños, pero vendrá Sabariz a contarnos lo que ??percibe na rúa?. El es el conocedor de la verdad absoluta según su discípulo.

Un saludo.

Tuso · 18-06-2007 a las 09:59

Pois si, xa o pon arriba de todo, artigo de «opinión». O autor da a súa opinión, ca que eu discrepo, porque se algo sae reforzado de este lance, é a credibilidade do Sr. Sabariz.
Avisou por activa e por pasiva do que non ía facer. O seu partido sabíao cando o «fichou». E a pesarés de todalas presións, finalmente cumpliu a súa palabra.

LA ABEJA MAYA 69 · 18-06-2007 a las 12:17

Qué hipocresía a deste Serxio Gonzalez. Non recordo que no 1999 lle dixese o mesmo o Sr Sabariz cando apoiou ó Sr Angueira para derrocar nese momento ó PP de Victoriano Trenco. Que mal imos nesta vida cando usamos a dobre vara de medir. No 99 Sabariz era un heroe e no 2007 unha escoria política.¿Como cambian os tempos ou mellor dito a forma de pensar dos que primeiro dicen «digo» e despois dicen «diego». Así nos vai neste pobo. E esto o di alguen que para nada está de acordo co tripartito pero que sempre pensou o mesmo, si no 99 debería gobernar Victoriano, no 2007 debería gobernar Angueira. Como diría alguén «Ante todo hai que ser personas». Vos digo tamén que o Sr Sabariz non é santo da miña devoción, pero, iso si, non se pode cambiar de heroe a villano según as «comenencias». Un saudiño.

LA ABEJA MAYA 69 · 18-06-2007 a las 12:28

Acabo de enterarme das pintadas na casa e no coche do Sr Sabariz. Sr Sabariz politicamente non me cae moi ben pero quero transmitirlle a miña total solidaridade e o meu total apoio nestres intres. ¿Que nos está pasando? Por favor non pretendamos «batasunizar» Pontecesures. Reflexionemos todos. Esto non pode ir a mais.
Sr Angueira reaccione inmediatamente e mostre a sua solidaridade co Sr Sabariz, así demostrará que estes feitos son obra duns energumenos e descerebrados axenos ó BNG de Pontecesures. Iso espero polo ben de todos.
Fago un chamamento de cordura a todos. Calmémonos. A vida segue. Un saudiño.

souto · 18-06-2007 a las 14:57

Bos días, dicir que eu actualmente non vivo en Pontecesures, vou de cando en vez polo pobo e así me entero do que pasa, ademais desta web que visito a miudo.
Fago hoxe a miña primeira entrada no blog, porque o acontecido pareceme increible.
A verdade e que os comentarios que levo oindo no pobo, e lendo no blog, do Sr. Sabariz recordanme a un libro que lin fai moitos anos (Don Camilo, de Guareschi). Moi cómico e surrealista.
Este fin de seman pareceume que viviamos noutro mundo. Un Sr. que representa a un partido con mais de 100 anos de historia, onde nin siquera ten o apoio do grupo local e baseándose en que así o decidiron os 16 da lista, da o seu apoio a unha persoa que apenas ten 200 votos e xúntase co PP para desbancar, a calquer precio, a outra formación de esquerdas!!!.
Independientemente do que aquí se diga, de que este Sr. xa avisara de que non apoiaría o BNG para a alcaldía, eso non lle da ningún dereito a usurpar a vontade da maioría do pobo.
A verdade e que o que desde fora (físicamente) parece que está a acontecer e unha traxicomedia.
Sintoo por Pontecesures. Os personalismos, caudillismos, egoismos, misoginias e demáis non son boas.
Sobre o tema dos incidentes na casa deste Sr., transmitirlle a miña solidaridade neste intre. Ningún feito xustifica tal acción.

Mismamente · 18-06-2007 a las 15:02

xan aqui o unico que queda pequeno eres ti,e non fales do que non sabes,porque me parece patético!
jajajajaja

estas a lanzar pedras cara algo que non sabes o que é!
saudiños ^^

Donicela · 18-06-2007 a las 15:27

La historia es cíclica, por lo que podemos ver, y un ejemplo son tres personas que tienen algo en común: Piñeiro, Trenco y Angueira.
Las tres gobernaron, las tres fueron las más votadas en unas elecciones y las tres perdieron la alcaldía frente a la suma de las fuerzas del resto de listas. Para mi ha ocurrido lo mismo, ni más ni menos, ¿ o es más escandaloso un caso que los otros ?, yo creo que no, en su gobierno hicieron enemigos, muchos enemigos y ningún amigo, con lo que llegado el momento de pactar no había con quien. En política local no hai tanta izquierda, derecha, centro, y mucho menos en Pontecesures, donde más que ideologías hay egos y no llega el alcalde conciliador, el que una, seguimos en lo mismo. Sólo nos queda empezar a trabajar a todos para que en cuatro años tengamos una alternativa más general, menos particular.

Tuso · 18-06-2007 a las 17:02

Repítese moito que a vontade do pobo é que goberne o BNG, pero se, para ser obxetivos, imos ós números, tan so o 30,3% dos cesureños deron o seu voto ó BNG.

Este 30,3% dista bastante da maioría (non chega nin á terceira parte) e pareceme moito tirar «para casa» supoñer que o pobo quere que goberne o BNG.

Idomeneo · 18-06-2007 a las 17:08

Pois debe ser que ese 30,3% estaba o sábado ó completo non Concello, porque menos guapos chamaronlle de todo ós tres. Alí había xente de todo tipo:do PP, do PSOE, do BNG…..
Se ata os propios simpatizantes do PSOE e do PP se encararon ós seus candidatos, da que pensar.

Tuso · 18-06-2007 a las 18:06

Si, a min dame que pensar que no pobo temos (e me incluo) serias carencias educativas.

Breogan · 18-06-2007 a las 19:06

Levo vendo a páxina nos derradeiros días, e chego a conclusión que en Pontecesures é moi: «Esta ben que cho faga eu, pero se mo fan a min nen falar». Agora, levantanse os votantes decepcionados que van a queimar o concello, outros «individuos» do reino animal, fan pintadas na casa e coche dun representante do concello, despós, que isto e unha estafa que isto non ha de ser asi, e podeiria seguer a contar a de argumentos «estupidos, incoherentes, depravantes, desprezantes… e um longo eiceitera» que levo visto.
Comento que a maioria da xente que fala de política, e que se encadra nun partido político non ten nin idea dos seus estatutos, non saben o que son as dereitas nen as esquerdas, e inda asi, moitos defenden os cores do seu partido como se lles fose a vida nel.
Lembro que o BNG que tan idolatrado está, sen motivo aparente; fai o mesmo en toda galiza en cogoberno con Pesoe, e viceversa; sacanlle a as alcaldias o PP, sácanlle o goberno da xunta o PP, e ahí si esta bem. Apretóns de mans, viños nos bares, todo ben.
En Pontecesures, sempre foi así, tripartitos pra sacar alcaldes, ou ¿como entrou Angueira? de maioria absoluta ¿non si? moitos inda o deben de creer.
O tempo pon a cadanseu no seu lugar, e o peor de todo esto e que, a xente olvidase de todo, e viran a cara o pasado, pero o pasado repitese, a diferenza e que agora repitese beneficiando a outros e perxudicando os que antes eran beneficiarios, co cal,BNG resignese estoicamente e peche a boquiña, por que os tempos dagora son causa da sua deixadez e sobervia dantes.
Do Psoe so decir, que Sabariz non é afiliado do peso, non pertence o Psoe, o Psoe foino buscar a casa pra que encabezase a sua lista, a ver cando a xente entende que o PSOE deixoulle as suas siglas; e él xa avisara do que ia facer. Non manipulou a ninguén o que pasa e que os socialistas querense escarniar nel, pra que non treman as pirámides estatutais.
O que me parece do seculo XV son as pintadas, so desde eiqui lle quero mandar un saudo e apoio, por que iso non se pode permitir nin eiqui, nin en ningún lugar.

E como xa se me fai longo o comentario xa seguerei no vindeiro capitulo.

Unha sauda

Breogan · 18-06-2007 a las 19:10

«Do Psoe so decir, que Sabariz non é afiliado do peso «….. eiqui quixen dizer do psoe. O peso xa hai que nos deixou.

adiosalcalde · 18-06-2007 a las 19:36

La ?unica escoria? es la de las pintadas en casa de Sabariz. Parece que viviamos en un ??regimen? y los perdedores no aceptan la derrota. ??Escuadrones nocturnos? ¿volvemos a esos tiempos, como cuando se arrancaban placas de la Plazuela?
Pues eso tiene un nombre: FASCISMO. Si, asi de claro. Aunque sea bajo las siglas de un partido nacionalista. FASCISMO y NACIONALISMO muchas veces van de la mano… Demuestra Angueira que saber ser perdedor. Limpia las pintadas de la casa de tu enemigo… da ejemplo de civismo y concordia.

Os valia a los del BNG Maribel de segundona. ??Que buena concejala de obras era, que gran apoyo para Lus?. Y ahora no aceptais la derrota. Tened vergüenza y dormid de noche. Solo son 4 años.

LA ABEJA MAYA 69 · 18-06-2007 a las 20:25

Xa que estamos de opinión. Gustaríame que opinárades sobre si Pontecesures é un pobo de ideoloxía progresista e de esquerdas coma parece que moitos que aquí escriben o aseguran. A miña opinión é que non, e para demostralo vou poñer uns exemplos de resultados electorais das xerais, autonómicas e europeas onde a maioria da xente sí vota a unha ideoloxía concreta. Penso que nas municipais esa porcentaxe de voto ideoloxizado é moito menor.

AUTON?MICAS 2005
PARTIDO VOTOS PORCENTAJE
PP 803 47,7%
BNG 457 27,11%
PSOE 397 23,6%
EU-IU 3 0,2%
FPG 3 0,2%
S.E.P. 3 0,2%
JONS 2 0,1%
CDS 2 0,1%
AUTONOMOS 1 0,1%
N?S 1 0,1%
IR-ERG 1 0,1%

EUROPEAS 2004
PARTIDO VOTOS PORCENTAJE
PP 521 50.39 %
PSOE 299 28.92 %
BNG 192 18.57 %
EU-IU 8 0.77 %
P.CANNABIS 6 0.58 %
OV-GV 2 0.19 %
C.D.S. 1 0.1 %
PUM+J 1 0.1 %
PASOC 1 0.1 %

GENERALES 2004
PARTIDO VOTOS PORCENTAJE
PP 908 49.37 %
PSdeG-PSOE 535 29.09 %
BNG 339 18.43 %
EU-IU 18 0.98 %
FPG 3 0.16 %
CDS 3 0.16 %
FE de las JONS 2 0.11 %
IR-ERG 2 0.11 %
AU.TO.NO.MO 2 0.11 %
MSR 2 0.11 %
PH 1 0.05 %
FE 1 0.05 %
CG 1 0.05 %

Escrutado: 100 %

Votos contabilizados: 1845 75.18 %
Abstenciones: 609 24.82 %
Votos en blanco: 22 1.19 %
Votos nulos: 6 0.33 %

Como vedes nestas eleccións o PP móvese no 50% dos votos.¿Realmente é Pontecesures un pobo de centro esquerda? Mais ben eu diría que é un pobo de centrodereita onde nas municipais non sabe ir ás eleccións unido. Sempre aparecen escisións que complican chegar a ise 50%. Un saudiño

O Rei · 18-06-2007 a las 21:03

Reitérome na túa simplicidade, «adiosalcalde». O de «FASCISMO y NACIONALISMO muchas veces van de la mano?» imos deixalo como que non che sinaptaron ben as neuronas colinérxicas nese momento … ás veces pasa.

O das pintadas por suposto que está mal, pero (e este pero non elimina o significado de todo o anterior, como suele facer) lembra, por exemplo, quen matou a Isaac Rabín. Non, non foi un Palestino, nin tan sequera un árabe, foi un xudeo…..coma el, pero ultraortodoxo. En todo lugar hai algún ultra, extremo, radical, descerebrado que fastidia con «j» ó resto.

Hej då

souto · 18-06-2007 a las 21:34

Sempre que facía entradas nesta web, atopábame comentarios do Sr. Sabariz e outros que parecían feitos pola súa man dereita. Por calquer nimiedade aparecía unha entrada.
¿Acaso o tema non é suficientemente importante como para que entre?
Ondeandará….

charly · 18-06-2007 a las 22:20

Xa pasou mas veces en Cesures sacarlle a alcaldia o mais votado,non tendes memoria
Como un dia dixo Angueira, LA POLICA ES ASI- sorte Rianxeiro,( a pesar de todo)
ten tu ahora -dignidade-

Idomeneo · 18-06-2007 a las 22:40

Perdemos o civismo por momentos.Se tan seguros estades de quen lle pintou a porta a Sabariz, ¿porque non falades con este home, que o esta a pasar mal seguramente, e llo dicides? E despois ides ó Cuartel da Guardia Civil e presentádevos como testigos presenciais do delito.
Aquí botase a lengua a pacer sen pensar no dano que se lle pode facer a xente.Un pouco de cordura non nos viña mal a todos.

Pepe de San Xulian · 19-06-2007 a las 01:03

Espero que de unha vez por todas agora lle pinten a casa e lle arranxen a plaza, mereceo, e creo que Maribel vaise poñer man a obra. E de vergonza o que acontece neste pobo, e despois que nos veñan dicindo que non hai delincuencia.

Idomeneo · 19-06-2007 a las 12:18

Pepe de San Xulian, ou non te expresaches ben ou patinaches; a casa, se a quere pintar, que a pinte él. Sólo faltaría que agora haxa que pagar cos nosos cartos as obras particulares da corporación municipal.

Pepe de San Xulian · 19-06-2007 a las 15:05

Non me expresei mal, o que comete un erro ten que pagar, neste caso o concello debe velar pola seguridade dos cidadans, de todoslos xeitos penso que ni sequera Sabariz deixaria que lle pintaran a casa gratis, non e un aprobeitado (recordoche o do gasoil por si xa o esqueciches). E o da plaza e unha vergoña pois ademais creo que co terreo da sua propiedade que cedeu paga con creces o adecentamento dela, e sobre todo porque agora co supermercado o pobo queda a altura da Mer…. despois de tanta xente que circula por alí. E cuestion de formas Indomeneo non de cartos.

Idomeneo · 19-06-2007 a las 15:40

¿E quen é o Concello? ¿o PSOE,o BNG,IP,PP?. Non, somos todos nos. O Concello, a día de hoxe, está inoperante, porque só hai unha persona no ¿equipo? de goberno;xa me diras porque seguridade pode velar.
Xa imos ter dabondo con pagar exclusivas a quen as queira pedir. Ah! e a min non me tes que lembrar nada (gasoil) porque non como a conta do Concello, se non do meu traballo; e como dixen moitas veces hai que ter cara non só para denunciar nos medios de comunicación, senon tamen para ir a un Xulgado e poñer unha denuncia formal aportando probas tanxibles. Como veciño de Cesures, non me soluciona nada que algúns dirixentes aparezan a cotío na prensa falando a diestro e siniestro. Eu o que quero é, que o que teña probas de calquera tipo o denuncie; senon non solucionamos nada.
E repito, eu non vou defender a ultranza a ninguén porque non conozo a ningún dos candidatos como para poñer a man no lume por eles.

HOXE · 19-06-2007 a las 17:17

Señores, centrense ustedes. El problema no son las pintadas de la casa de Sabariz (si tiene pintadas, que denuncie en el lugar que debe de hacerlo. Nadie está de acuerdo con ellas, pero no hagamos de unas pintadas un mundo.

El problema no es Maribel. Maribel, amparada en la ley electoral, se presenta como candidata a la alcaldía y la votan. Y ella misma se vota a si misma, con mucha coherencia. EL PROBLEMA ES QUIEN HA ORQUESTADO Y PROTAGONIZADO ESTA SITUACI?N:

Y la respuesta es EL SE?OR SABARIZ (guiado por una ceguera de odio, rencor, y deseo de venganza que lo ha arrasado todo). En el camino ha dañado a todo el mundo:

1.- ha hecho perder la dignidad (dejandole sin representación) al PSOE (después de haberle acogido al amparo de sus siglas y haberle financiado la campaña electoral)

2.- ha hecho perder la dignidad de los militantes socialistas del pueblo, que no pueden creer lo ocurrido: un ataque a los valores de las personas es imperdonable.

3.- ha dejado atrás los intereses del pueblo partiendo de la base de que era muy conveniente un gobierno BNG-PSOE, en estos momentos para avanzar.

4.- se ha reido de la voluntad popular y les hace pensar ¿para que sirve ir a votar?

EL PROBLEMA, SE?ORES, ES QUE PONTECESURES HA SIDO VICTIMA DE UN CASO DE TRANSFUGISMO IMPORTANTE Y UNICO PARA EL PSOE EN TODA GALICIA. Y EL TRANSFUGA SE LLAMA LUIS MANUEL SABARIZ ROLAN.

Algunos de nosotros, lo veiamos venir, porque no hay peor cosa que jugar a la politica para tomar revanchismo y venganzas. Y estaba ciego, ciego de venganza antes y durante toda la campaña electoral. Y su ceguera lo convirtió en un ser frio y calculador al que le ha servido todo con tal de lograr su propósito: Ver a Angueira en la oposición.

Centrense, señores, que algunos tratan de dispersarlos y despistarnos con tonterias.

Idomeneo · 19-06-2007 a las 23:10

Hoxe, a meirande parte de nos, probablemente, o viramos vir; pero sempre che queda ese pequeno marxe de pensar: non, non pode ser.
O que me parece increible é, un home que presume de integridade, claridade e demáis crítique a tres días do pleno que Angueira non foi a reunión na cal se intentou chegar a un acordo ¿para qué?. Si tan claro expresou que non pactaba con Angueira baixo ningún concepto, ¿para que o quere na reunión?.
Pero na miña humilde opinión, o me me parece máis incrible é que manteñan estas declaracións canto xa tiñan falado vinte veces o do tripartito. ¡¡Veña home!! ¿ou é que nos queredes facer parvos?
Non había máis que ver a cara de satisfación de Randulfe antes de que comezara o pleno; e a cara de acojone de Sabariz e Alfonso. ¡¡¡¡IDE TOMARLLE O PELO A OUTROS!!!!!!

cobra · 28-08-2007 a las 02:10

Saúdos…
Antes de nada, noraboa pola excelente páxina xa que fai 5 anos que vivo polos aeroportos do mundo e é de agrado saber o que pasa no pobo que me veu nacer e crecer… Anque polo que vexo hubese sido millor que non me enterase tanto, polo menos antes tiña unha millor opinión xeral de pontecesures…
Simplemente queria convocar os veciños de cesures a que non votasen nos próximas eleccións municipais.. ¿para que? ¿de que serve?
si o final goberna calquera.. Ata o menos pintado.. Paréceme unha solemne tomadura de pelo ó pobo…
Gracias por publicar a miña opinión e un saúdo as boas persoas que aínda resisten ahí…

Luis Angel Sabariz Rolán · 28-08-2007 a las 14:44

Penso que facer chamadas á abstención non conduce a nada. Hai que participar sempre e se pode ser activamente, formando parte dunha lista e aportando ideas e traballo pois moito mellor.

basta · 29-08-2007 a las 00:26

Sr. Sabariz,Cantos anos leva decidindo vostede o alcalde deste pobo pasandose polos… a vontade popular?
Aquí, ou se saca maioría absoluta ou decide Sabariz.
¿Válelle así ou llo explico con mazás?
¿Cando poderá entender aos que non estaban dacordo ca política do BNG, e, ao mesmo tempo, detestan a súa actitude do día 16?
¿Vai seguir defendendose basandose nos erros dos demais?
¿Para cando as súas virtudes?

Luis Angel Sabariz Rolán · 29-08-2007 a las 10:24

Segundo a normativa actual, os alcaldes/as son elixidos polos concelleiros/as. Eu só teño un voto e na corporación somos 11, «basta».
Os cidadáns son os que teñen que dicir se tiven, ou teño virtudes, ou non. Non sería lóxico que me xulgara a min mesmo.

error07 · 29-08-2007 a las 19:49

«cobra» apoyo tu decision!yo ya lo he dicho mas de una vez y lo voy cumplir en las proximas elecciones. Mis razones? ya las he explicado en mas de una ocasión en los comentarios.

cobra · 29-08-2007 a las 20:08

Estimado Luis..
Paréceme moi ben todo iso de participar e de traballar, sempre e cando sirva pa algo e senón que llo digan a todas as persoas que traballaron para o equipo máis votado…
Son da opinión de que quen debe ocupar unha silla, sea nun concello, nunha empresa, nunha presidencia, é o máis votado…
Señor.. O mais votado significa o elexido…
Anque entre os outros equipos xuntos dupliquen os votos do mais votado, de forma independiente non o foron…
Como cada equipo se presenta independente dos demais, unhas eleccións deben terminar igual, de forma independente…

Luis Angel Sabariz Rolán · 29-08-2007 a las 21:45

Respecto moito a túa opinión, «cobra», pero este é un tema tremendamente debatido. Dende as primeiras eleccións locais da época democrática (as de 1979)segue inalterable a fórmula de elección de alcaldes. Falouse moito de modificar a normativa (alcaldes elixidos directamente polos cidadáns e non polos concelleiros, sistema a dúas voltas para elixir o segundo día entre os cabezas das dúas listas máis votadas, etc..). Está na man dos dous grandes partidos (precisase maioría absoluta no Congreso dos Deputados por tratarse dunha lei orgánica) pero a modificación non chega e así cada formación política enfádase cando queda apartado do poder sendo a lista máis votada, ou xustifica estar gobernando coa fórmula matemática de que os grupos chamémoslle perdedores suman máis entre eles que o grupo gañador. Depende do que ocorra en cada concello.
En Pontevedra, en Lugo, en Santiago, etc… o PP considérase molesto por non acadar as alcaldías sendo, con diferencia as lista máis votadas. Aquí en Pontecesures, por exemplo, o BNG defende o mesmo que sostén o PP para outras cidades.
O debate está na rúa, e así nas comunidades de Galicia, Cantabria, Baleares e noutras, non gobernan as listas máis votadas. En fín que aquí sempre depende das circunstancias. Lembro que o Sr. Rodríguez Zapatero na campaña electoral das lexislativas de 2004 afirmou con claridade que se o PSOE non era a lista máis votada non sería presidente do goberno. Sin embargo pouco despois en Cataluña o PSC-PSOE acadou a presidencia cando as eleccións gañounas CiU con claridade.
Non é procedente seguir con isto. As regras son as que son e pouco máis hai que dicir.

grandes · 30-08-2007 a las 11:38

Deixate de cinismos. O 16 de Xunio Sabariz e Alfonso Díz convertéronse nos primeiros tránsfugas da historia da democracia en Pontecesures.

HOXE · 30-08-2007 a las 13:50

Sr. Sabariz, no desvie el tema que es usted un especialista. Al alcalde lo votan los concelleiros y asi es, y de seguro que así seguirá siendo. El problema no es la ley en este caso: EL PROBLEMA FUE SU ACTO DE TRANSFUGISMO, y pronto, de seguro que pronto, nos preguntaremos todos ¿para que? ¿le ha merecido la pena?. La respuesta la tiene usted y estoy completamente seguro que le arde en su interior desde aquel día 16 de junio que cometió la torpeza de presentar un comportamiento politico «vomitivo». ¿le habrá merecido la pena?. el tiempo es sabio y todo lo clarifica: si usted no contesta, el tiempo nos contestará: al tiempo

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.