Randulfe y Sabariz llevan el peso de Urbanismo e Infraestructuras.
El gobierno tripartito de Pontecesures ha empezado su andadura por el nuevo mandato toda vez que las tres fuerzas políticas cerraron el martes por la noche el acuerdo para la distribución de competencias.
Tal y como estaba previsto, el primer teniente de alcalde será el líder del Partido Popular, Rafael Randulfe, (el partido más votado de la coalición de gobierno con tres ediles) que además asumirá las áreas de Urbanismo, Obras y Asuntos Xerais.
El popular será edil liberado, es decir, cobrará un sueldo por su dedicación al Concello pero lo hará bajo una fórmula poco usual. Randulfe será concejal-tesorero lo cual le permitirá seguir ejerciendo las labores que como tesorero municipal desempeñaba hasta este mes. Tras la investidura del 16 de junio, Randulfe presentó su renuncia como funcionario municipal dado que ambas responsabilidades son incompatibles. La plaza de tesorero quedó vacante pero no será necesario cubrirla con un sustituto dado que para concellos de menos de 5.000 habitantes existe la figura de concejal-tesorero. Su retribución será similar a la que cobraba como funcionario, pero hará doble función.
El segundo teniente de alcalde es Luis Sabariz Rolán, el concejal que fue elegido por el PSOE junto a Alfonso Diz, pero que ahora pertenece al grupo de los no adscritos tras la ruptura con el partido. Los socialistas lo apartaron de su disciplina como castigo por haber apoyado a la independiente Maribel Castro como alcaldesa en contra de las directrices del PSOE.
Sabariz vuelve así a desempeñar funciones de gobierno en un tripartito. Hace ocho años hizo este mismo viaje pero con socios distintos: el BNG de Angueira y el PSOE de Gerpe. Pero la política da muchas vueltas y lo ha situado en el flanco de la derecha. Sabariz Rolán asumirá la concejalía de Infraestructuras, Servicios e Relacións Institucionais.
Su compañero de grupo, Alfonso Diz, es el concejal de Igualdade, Sanidade, Servicios Sociais y Medio Ambiente.
El edil del PP, Javier Quintá, asume las delegaciones de Xuventude e Deporte y su compañero de filas, Jesús Rey, se encarga de Facenda, Educación y Cultura además de convertirse en el tercer teniente de alcalde.
Este reparto deja poco margen a la alcaldesa Maribel Castro que se queda con la competencias de Personal y Tráfico, además de las que le corresponden por su cargo de presidenta de la corporación. Castro tendrá dedicación exclusiva como lo hiciera su antecesor en el sillón de la alcaldía y ex compañero de gobierno, Luis Álvarez Angueira.
La cuantía de las dedicaciones exclusivas se dará a conocer en el pleno que se convocará en los próximos días para dar cuenta de la resolución adoptada ayer así como de la configuración de las comisiones informativas y el régimen de sesiones. La junta local de Gobierno estará formada por la alcaldesa y los tres tenientes de alcalde: Randulfe y Rey por el PP y Sabariz en representación del grupo de los no adscritos.
UNA NEGOCIACI?N RÁPIDA Y SIN CONTROVERSIAS PARA REPARTIR LAS ÁREAS DE PODER.
Lejos de lo que está ocurriendo en otros concellos con minorías, en Pontecesures las negociaciones para formar gobierno han sido rápidas y sin demasiada discusión.
Tras una primera reunión celebrada el fin de semana, los tres grupos se volvieron juntar el martes por la tarde para cerrar el acuerdo. Ayer por la mañana la alcaldesa tenía previsto firmar el decreto correspondiente, de modo que desde ese mismo momento los seis concejales del gobierno local están en disposición de empezar a ejercer sus funciones.
Los protagonistas eludieron ayer valorar el acuerdo. Sólo lo hizo Luis Ángel Sabariz para manifestar su deseo de empezar a trabajar cuanto antes «para sacar ao pobo adiante».
Objetivos inmediatos
Dentro de sus competencias, sus prioridades inmediatas serán concluir las obras del camino jacobeo, la ampliación del acceso a Toxa, ejecutar los planes de obras en curso y «activar» las gestiones para construir un centro de día.
Uno de los grandes proyectos en marcha para Pontecesures es el de la construcción de un parque empresarial en A Tarroeira con usos residenciales. La obra fue impulsada el año pasado por la Consellería de Vivenda (actualmente está en fase de concurso de ideas) y ahora le corresponderá al tripartito hacerla realidad.
El caso es que el proyecto no cuenta, de entrada, con el beneplácito del PP que ya cuando se hizo público manifestó su opinión desfavorable al mismo. El gobierno local deberá decidir ahora si sigue adelante o no con la iniciativa y lleva a cabo la preceptiva modificación urbanística.
LA VOZ DE GALICIA, 28/06/07
22 comentarios
Paspallas · 29-06-2007 a las 00:26
En amor y compañia, así o anuncian cando entras en Pontecesures pola estrada de Pontevedra.
Falaban no Choco que estaban hasta as napias de ver a Randulfe por todas partes.
souto · 29-06-2007 a las 08:50
Non queda outra que desexarlles sorte a todos e que impere o sentido común (que tal falto estamos del).
Paspallas · 29-06-2007 a las 23:18
¡Alarma!. Comentaban no Galicia de Sabariz e Alfonso o médico froxean e teñen intención de largarse, que os poñen a parir en todas partes e que van tirar a toalla. Carallo, xa debe andar Angueira e os apóstolos do BNG escarabellando para volver a alcaldía, todo pode ser neste pobo tan curioso, a Sacapieles pode que non chegue o nadal.
laranxa · 30-06-2007 a las 00:11
¡Que ironia! ¿Sabes aquel que di?..Vale mais cair en gracia que facerse o gracioso/a…A gracia está en que en Cesures hai tres tenentes de Alcalde,a xente partese da risa,vai parecer mais un departamento do exercito (ou como se diga)ca un Concello.O mellor de todo é que o que fagan vai a ser examinado, pola opinión publica, con lupa.
LA ABEJA MAYA 69 · 30-06-2007 a las 11:11
Laranxa.Isto non é nada novo. Sempre houbo 3 tenente-alcaldes. A comisión de goberno por lei ten que estar composta por 4 concelleiros, o Alcalde, o 1º tenente-alcalde, o 2º tenente-alcalde e o 3º tenente-alcalde. Non sei de que te sorprendes se sempre os houbo.
Na anterior lexislatura Angueira era o Alcalde, Maribel a 1ª tenente-alcaldesa, Margarita a 2ª tenente-alcaldesa e Baliñas o 3º tenente-alcalde.
Un saaudiño.
Abisinio · 30-06-2007 a las 12:03
O mellor de todo:
Sabariz concellal de Relacións Institucionais. Pagaba por ver esas xuntanzas en San Caetano cos responsables das consellerias socialistas.
charly · 30-06-2007 a las 14:37
Paspallas esto rematou por catros anos,
pareces ti o mais interesado en continuar, vai ver que desfile do carme
e disfruta. por certo ti tes can.
un saudo
Luis Angel Sabariz Rolán · 30-06-2007 a las 15:58
Sempre fun ben recibido en todas partes,»Abisinio», Non haberá problenmas.
Non te apoies na rumoroloxía «Paspallás» co das renuncias.
Maynard · 30-06-2007 a las 20:07
O acordo marco, !que risa!.
Moi ben Luis Angel, «concelleiro non adscrito», «díscolo», «concelleiro sen siglas», estes e outros epítetos ben sonantes, foron «espetados» por todo tipo de opinión en contra da súa persoa, todo elo pola actitude que vostede adoptou respecto da investidura daquel ó que lle chamaban MOLULO.
Nestes días comprobamos a «gran consistencia» do «acordo marco» entre «forzas progresistas» (que en contra do progresismo presuntamente tolerante, aplican férrea disciplina e expulsan aos seus); «acordo marco» pois sustentado por dous actores de ámbito «rexional» (en versión Fraga Iribarne); que a pesares de contemplar a dificultade que lles conleva manter viva esa hipócrita alianza, insisten, convencidos, de que todo pacto de gobernabilidade tén problemas que hai que saber sobrelevar, (unha cousa son problemas e outra distinta é a inconsistencia do pacto).
Sí, que llo digan a López Orozco, ou ó Señor Fernández Lores, ou senón que falen co «León» de Arousa, sobre problemas de goberno.
Os que estamos deste lado, do lado da opinión pública, observamos que en Pontecesures, formulouse por parte dos nosos representantes políticos un principio lóxico que di:
«os pactos non se fan «arriba» (nas altas xerarquías)os pactos fánse abaixo (entre aqueles que coñecen o que teñen que negociar), é dicir:
«Aquí, negociamos nós».
Neste sentido o cabeza visible deste principio foi, o alcumado máis arriba como «home sen siglas» que se convirtiu en «precursor» e «pioneiro maltratado» mediaticamente na maioría dos casos por «picos de ouro» e «fanáticos descoñecedores» das verdades do noso Pontecesures;
O «Magnífico» Luis Angel, a quén o
Discípulo lle ven chamando «Skilful Master» i
eu lle engadiría «SHI FU Luis Angel» convertido agora máis que nunca nun perfecto profesional do WUSHU POLÍTICO.
Verdadeira pena que o «Shi Fu Luis Angel» poidera sufrir unha introversión, involución ou subxeitivismo esaxerado, pensando que está fora do «affaire político», e que xa non ten espazo político na terra que veu medrar aos seus fillos.
¡¡¡Que a providencia o alonxe de semellante paxarada psicolóxica!!!
A súa xustificación para sí mesmo e para quén lle poidera dicir algo na cara, será o pobo, PONTECESURES, será a súa perfecta disculpa, non serán cartos, nin ansias de poder, sempre poderá xustificarse con que PONTECESURES cando peligrou democraticamente, cando non era gobernable vostede «ACTUOU», outros moitos persoeiros tiveron traxectorias semellantes, sempre estiveron avalados pola xente, polo pobo.
(Maneiro, que avisa a Louzán)
Pois voltando ao que nos ocupa podemos dicir que nesta última confrontación electoral, xogou encontra a «desinformación» (838); pero imperou, para a constitución do goberno municipal, a a «razón» (1.187), afortunadamente.
Desinformación porque doutro xeito non cabe entendelo, un informado NON VOTA a un «alcalde» que non deixa falar, que non aclara contas do gasoil, que non respecta o que acorda nos plenos.
Un veciño informado non entende a razón do Alcalde para cambiar pechaduras a un concelleiro que apoia e que traballa; un informado non entende e polo tanto NON VOTA a un Alcalde que non da explicacións, que non resposta preguntas formuladas en pleno, montons de preguntas sen resposta;
¿quén votaría a un alcalde así?….
Sí, hai resposta: un namorado, un fanático, ou alguén que non é tal informado senón que é un «enganado».
Espléndido «Luis Angel» despois do tortuoso camiño está vostede de novo, gobernando en Pontecesures, cumpriu cos seus, e co obxectivo que anunciou cando rompeu con Angueira.
(Luz e notarios)
«Dejéme hablar señor Alcalde, «llevamos treinta años de democracia, esto es increíble, déjeme hablar» -prégaballe vostede-
Daquela non lle deixou, como noutras tantas ocasións, agora tócalle de falar a vostede, procure pois: «falar ben»;
«claro» (para que lle entendan todos, uns e os outros) e
«alto» (para que lle escoiten tamén todos, uns e outros).
«¿vostede sr. sabariz non sabe cal é a diferencia entre estar no governo ou estar fora do governo? Vostede agora está fora do goberno…¿enténdeo, ou non?».
Posiblemente non recorde esta disertación, pero estaría ben que llo refrescara a algún «Lazarillo del Tormes», cuxa wife brincaba detrás da pancarta da resistencia, e lle deixara clara a diferenza:
«in» versus «out».
Claro que ¿para qué? as verbas seique as leva o vento.
En canto ó pacto de gobernabilidade e a obtención de inversións ou axudas para o pobo, non vai ser necesario pagar por ver nas consellerías socialistas ó delegado de pontecesures en relacións institucionais, non vai ser necesario como tampouco o foi, cando ex-rexedor nazonalista NON se achegaba a consellerías populares.
¡Mira africano con lo que me vienes!, iso non se lle dí a un pobo, que despois de todo aportou votos á falsa causa do progresismo tolerante, que pretende un pacto para todos, e para todos non ten sentido, iso supón ignorar a cada quén, e nós non queremos ser un número máis.
Sigamos así.
Mara · 30-06-2007 a las 23:29
Buenas tardes a todos.
Están ustedes demasiado relajados esta semana diría yo. La política municipal, no creo que deje de ser importante fuera de campaña electoral y apenas 15 días después del nombramiento de nuestra aclamada alcaldesa por abrumador respaldo popular. ¿Empieza ahora una época de incertidumbre, o estamos sufriendo una depresión posparto?
Malparto le llamaría yo.
Aquí deposito MI VOTO DE CONFIANZA para esta nueva corporación, mucha suerte les deseo por el bien de mi querido pueblo, no por el bien de ustedes.
Más que críticas, que fueron suficientes las que escucharon, me gustaría plantearles una pregunta.
¿De quien fue la idea de poner al Sr. Rolán al frente de Relaciones institucionais?
Se supone que este Sr. con este cargo, será el encargado de relacionarse con las diferentes consellerías, hoy por hoy, unas gobernadas por el BNG y otras por el PSOE.
Se supone que las del BNG lo recibirán con los brazos abiertos, se olvidarán de que fue el causante de la ruptura del pacto en Pontecesures, aquel que causó que el BNG perdiera una alcaldía.
En las del PSOE, estarán encantados de recibir a su antiguo compañero de partido, tan querido por todos, y tan fiel a las siglas del partido durante tantos años.
En fin, todas las consellerías con los brazos abiertos y pancartas de bienvenida.
Maribel? Maribel? Calquer outro diría eu.
Ahora esperemos que la lluvia no moje las mantillas el domingo, que es lo más importante y lo dicho, suerte, mucha suerte, sobre todo al Sr. Rolán.
Abisinio · 1-07-2007 a las 12:56
Este pobo sempre igual: ou conmigo ou en contra.
Maynard, ALUCINO. Deduzo da túa extensa loa ó señor Sabariz tres posibilidades para definir ós votantes do BNG:
1. «Locura de amor». Angueira we love you, enton, votámoste. Estamos cegos polo amor e a pasión impidenos ver a doctrina da verdade.
2.Fanáticos;neste pobo hai moitos. Algún traiciona ás siglas que representa en aras de consumar un odio persoal (non o digo eu, recoñeceo publicamente na prensa).
3.Desinformación: outra cousa neste concello non habera, pero información a que queiras. ¿Qué non a proporcionaba o ex-alcalde? Mal, pero xa temos o ex- ACP,ex-PSOE non adscrito Don Luis Angel que nos proporcionou canta información precisabamos para votar con sentidiño o día 27.
Maynard, non podes tachar de tolos ou ignorantes os que non pensan coma tí. E non fales de fanatismo, por Dios, que o teu discurso é unha loa sin fín ó excelso Señor Sabariz.
Pepe de San Xulian · 1-07-2007 a las 15:09
Mara, reláxate, estás moi excitada e iso non e bo para a saude «mental» sobre todo.
Abisinio, co teu apodo é suficiente, non teño nada que reprocharche
Terabyte · 1-07-2007 a las 22:45
Abisinio ¿que é? natural de Abisinia. Ahí o «Maynard» púxoche «Abisinio» os puntos nos seus sitios. Tolos, ignorantes? Non conclúas, non deduzcas, e mellor non induzcas a erros, co teu comentario.
A «información», jeje, cantos se preocupan por asimilala, os listos coma tí, suposto «africano» ou os listos coma «Maynard», porque quitando a escasos 400 informados (supostos) o resto ata 838 tiñan desviada a información, sen duda, ou peor non a tiñan; «Maynard» contao ben, tí ent?ndelo como che peta.
Oe! «Maynard» vai ser que tes razón, ao señor Sabariz acabouselle o xoguete e agora é capaz de aburrirse, aínda que non creo, vai ter que traballar duro, tén moitas cousas por facer se quere, as infraestructuras dan moito traballo e as supraestructuras moitísimo máis, porque están máis arriba da estructura. ¡jojojo!
Un miudiño «saudiño».
kakatua · 1-07-2007 a las 23:05
De todo esto vexo que a «laranxa» sabe moito de gerundios en «nd» e de participios en «nt», e tamén de subxuntivos, non dixo nada de condicionais. Agora que o que está claro é que a «laraxa» debe ser mecánica, porque de 7/85 e de 2568/86 non entende moito. Quén está versada é a «abeja».
Con tanto animal solto síntome unha nova kakatua, será polo cambio de goberno.
souto · 1-07-2007 a las 23:07
Co tema das festas, ¿Maynard non comerías setas alucinoxenas?
HOXE · 2-07-2007 a las 13:33
Tiene gracia, que este señor trate de inculcarnos, como dice él, que va a ser bien tratado en la Xunta. Sr. Sabariz en la Xunta de Galicia gobierna el PSOE ¿recuerda? Esa plataforma perfecta que usted utilizó para llegar donde está. el PSOE del que usted habla creo que no existe. el PSOE que yo conozco está conformado por personas decentes y dignas que se apartan de personajes que hacen fechorias como las que usted ha hecho ¿no nos estará vacilando?
Luis Angel Sabariz Rolán · 2-07-2007 a las 14:04
Sempre fun ben tratado en tódalas administracións públicas durante os máis de seis anos que estiven no goberno, e incluso no tempo que estiven na oposición. Agora non haberá problema algún.
Abisinio · 2-07-2007 a las 16:06
Eu non concluo nada; dou a miña opinión como o resto de comentaristas desta páxina. Penso que o que non se debe é achacar á desinformación ou o fanatismo o sentido do voto, sobre todo a esto último. Non se debería tachar con estes adxectivos a ningúen porque apoiara a unha forza política ou a outra.
Pepe, claro que non tes nada que reprocharme. O que sí podes é argumentar a túa posición, que para iso estamos aquí. Non te escudes en analizar os alias para falar por falar e estar presente na páxina. Por certo, unha dúbida, ¿onde empeza San Xulian, da carretera general pra arriba, ou antes?
HOXE · 3-07-2007 a las 13:44
Sr. Sabariz no sé si es consciente de que usted tiene es un concejal «no adscrito» y que tiene un EXPEDIENTE DE EXPULSION por transfugismo y traición en el PSdeG-PSOE. No sé si es consciente que Pontecesures, y Luis Angel Sabariz y Alfonso Diz HAN DADO LA VUELTA POR TODA GALICIA EN LOS MEDIOS DE COMUNICACI?N. No sé si es consciente que su nombre es conocido como NON GRATO en la Xunta y en demasiados foros politicos.
Si yo fuera la alcaldesa le ofrecería cualquier cargo, pero el de Instituciones ni tocarlo, y usted mismo debería recharzarlo, por el bien del pueblo. Si quiere hacer cosas, hay muchas que hacer. Cualquier concejal sería mejor representante institucional en la situación politica que vivimos que usted. TAMPOCO TENGO LA VERDAD ABSOLUTA, PERO LO QUE LE DIGO CREO QUE ES EVIDENTE.
Luis Angel Sabariz Rolán · 3-07-2007 a las 14:25
Expedientes, expulsións, transfuguismo, «non gratos». Non te pase, «HOXE» e non utilices termos inexactos. Temos bastante xente que nos defende en tódalas forzas políticas. E non vou de farol, eh¡
Antonio Cortés · 3-07-2007 a las 14:59
HOXE · 3-07-2007 a las 15:45
Perdón, Antonio Cortes, pero creo que estamos centrados en el tema. Y como el tema hace referencia al Sr. Sabariz pues me he tomado la libertad de hablar directamente con él; en lugar de dar mi opinión impersonal.El cargo de instituciones está dando mucho que hablar en la calle.
Los términos que he utilizado son exactos, y a las cosas hay que llamarlas por su nombre. No vamos ahora a disfrazar la realidad. A lo hecho pecho.