Polémica por el despido de una trabajadora del servicio municipal de limpieza

Publicado por Antonio Cortés en

La mayor polémica de toda la sesión plenaria saltó en el turno de ruegos y preguntas cuando la nacionalista Margarita García preguntó a la alcaldesa por los motivos del despido de una trabajadora de la limpieza. Maribel Castro respondió que se debió a una «decisión del equipo de gobierno» puesto que se contratró a nuevo personal a través de planes de Cooperación de la Xunta, por lo que no había carga de trabajo para tantas personas. Quiso dejar claro que «aquí no se echa a nadie por cuestiones políticas» y que a la citada empleada se le pagó la indemnización correspondiente por la rescisión de su contrato.


Pero el BNG fue más allá y el concejal Arturo Ferro aseguró que «hai máis xente amenazada con despidos», algo que negó la regidora, que replicó que «quien esté amenazado, que venga aquí y me lo diga». Aseguró que «lo único que se le dijo a todo el personal es que, si no trabajan y no hacen sus tareas tienen la maleta en la puerta, porque lo que no puede hacer el Concello es estar pagando a personas que están a verlas venir». Y añadió que «todos los días desde las siete de la mañana hasta las tres de la tarde, sé perfectamente quien trabaja y quien no, porque lo veo con mis propios ojos».

En la discusión intervino también Luis Sabariz Rolán. El concejal no adscrito había denunciado en su momento la forma de contratación de la trabajadora ahora despedida. Indicó que «despois de todo o que critiquei os sistemas de selección de persoal do anterior alcalde, non permitiría que un goberno do que formo parte fixera o mesmo. Para a selección de persoal formouse un tribunal eminentemente técnico, formado por funcionarios e no que nada teñen que ver os políticos. Ademais, os resultados e as puntuacións das probas expóñense na porta da Casas Consistorial para que poida consultalas todo o que queira», relató.

:: Diario de Arousa :: M. Angueira


5 comentarios

Becquer II · 27-09-2007 a las 20:40

Angueira no fue a la sesión
hizo mutis por el foro
ya ni cumple con decoro
y no aguanta el chaparrón.

Ya le dieron la «patada»
a la hija de Etelvina
su familia está que trina,
Angueira dió la «espantada».

Tiroliro II · 29-09-2007 a las 18:09

Pero como defenden estos do bloque a esta despedida da corda de Angueira, a familia traballaba na casa de familiares do ex sheriff, parece mentira o Baliñas que tuvo que aguantar que aquela empresa textil do muelle defendida tamen por Angueira vacilara a súa muller traballando mais horas cunha mona e cobrando con meses e meses de retraso, o que chegamos…..mexan por el e agora defende a Angueira que colocou polo morro na xestoría das axudas públicas a sua parienta e a sua irma, pero Baliñas, Arturo, a da Cocha, espabilade non vedes que angueira nin aparece e vos bota por diante, da Juliana xa fai un pandeiro…..

laranxa · 30-09-2007 a las 14:16

Chamamento a todo traballador por conta allea,¡afiliate a un sindicato!.A cuota sinddical desgrava en facenda.

pachochita II · 1-10-2007 a las 19:53

Fixo Maribel escabechina
e a unha xa largou,
esta seica era moi fina
e por eso a botou.

Traballaba con prior
mentras Angueira mandaba,
dáballe todo o seu amor…
ó posto que ocupaba.

Pero chegou o novo goberno,
que a quiso poñer na rua,
Angueira foi ó inferno,
e ela perdeu a bula.

O de Angueira é de coña,
súa amiga para casa
o de Molulo ten sorna,
pois él do pleno pasa.

¿Qué sabrá Arturo da limpeza?
¿E Cecilia das fregadas?
Baliñas e a Xuliana con pereza…
¿Que che direi que non saibas?

A filla de Telvina despedida,
ela sintese agraviada,
Angueira moito prometía,
agora acabouse a fregada.

Ela o polvo limpaba,
ela o polvo barría,
e esta rima así acaba
pero algo mais se sabía…

Angueira ó pleno non foi
por si saia a verdade.
Había moito cariño
e algo mais que amistade.

sobreiras · 2-10-2007 a las 00:10

Laranxa, fas moi ben en mandar afiliarse os traballadores a un sindicato. Que se afilien a CIGA que e o sindicato preferido de Angueira.

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.