O BNG de Pontecesures solicita o expediente completo da contratación de dúas auxiliares administrativos.
Mediante escrito asinado polos concelleiros, Margarita García Castro, Cecilia Tarela Barreiro e Manuel Luis Álvarez Ángueira solicitan á alcaldesa o expediente completo do proceso de selección de dous postos de auxiliar administrativo (ó abeiro dos Programas de Cooperación 2008) levado a cabo polo Concello de Pontecesures o 19 de agosto e o 4 de setembro; tanto a documentación das traballadoras seleccionadas como a de aqueles/as que non o foron e que inclúa:
-Os criterios de selección.
-Documentación aportada polos aspirantes.
-Baremación.
-Puntuacións.
-Valoración de entrevistas.
-Calquera outra documentación que inclúa o expediente.
Lémbrase que as persoas seleccionadas foron María Dolores Gerpe Jamardo e Silvia Romero Fabeiro.
O goberno local vaille comunicar ós solicitantes que o expediente poden examinalo xa ó luns día 29 de setembro de 11:00 a 14:30 horas na oficina do técnico de emprego, José Francisco Rodríguez Fructuoso. Será este traballador, que foi membro do tribunal, o encargado de mostrar toda a documentación que desexen os concelleiros nacionalistas.
3 comentarios
Cara de cona · 26-09-2008 a las 20:08
Jo..jo..jo.o mundo o revés…angueira pedindo papeis cando negou todo cando mandaba…tuvo que intervir o valedor do pobo…non deixaba ver as trapicheradas..as facturas das comidas de cló cló….das facturas dos SMS…de todas as probas…pero que baremo había cando subeu de categoría o responsable¨Xurxo do bloque?..e cando meteron á filla de Eltelvina…? e a Xandro o das motos da lista do bloque? e os que empadronaron con trampa de fóra, a da Vea e a cuñada de Xandro que non viven en cesures?…e a muller de Xurxo?…hai que joderse con esta cara…
Que vaian pedir o baremo a consellería de educación para ver como estuvo un ano cobrando polo morro sen ir o colexio…jo..jo..jo..
Larra · 26-09-2008 a las 20:24
En las «Entradas relacionadas» (con esta noticia) podemos leer: «Sabariz no podrá «investigar» la contratación de tres peones hasta mediados de mayo».
Este titular se podía leer en el Diario de Arousa de marzo del pasado año. ¡Busquen, comparen y si hay alguien más «bárbaro» díganlo!. La firma del documento por parte de tres concejales ¿qué significa? o mejor ¿qué pretende? dar más voz, reafirmar la petición o simular un grito ante la opinión pública?. (los gritos del silencio)
Se recomendaba estos días en algunos comentarios, que por decencia o táctica política, algunos de los miembros (los más veteranos) del Bng debieran estar o pasar un tiempo en «el desierto» y dejar que sean otros(los más jóvenes) quienes lleven la voz, sobre todo porque cualquiera de las denuncias, peticiones o cualquiera de sus actuaciones siempre estarán «sobadas» por su gestión en el anterior gobierno, por ello y estando en total acuerdo con aquellas recomendaciones, el Bng daría la sensación de estarse refrescando y aireando de «malos olores» dejando actuar a sus nuevas gentes. Con esta petición de revisión del expediente de contratación de dos auxiliares y con esta pronta respuesta del equipo de gobierno se demuestra «cómo se actuaba en el mandato anterior y cómo se actúa en el actual», en lo que al acceso a la información se refiere. El hecho de pedir el expediente y que entre las seleccionadas se encuentra «la hermana» ¿quiere decir que este grupo demócrata «audita» a propios y extraños? o es que quiere «investigar» a extraños y mete en el saco a «propios» para despistar?. Absurda demagogia. Estaremos atentos a su Blog para ver sus «democráticas conclusiones».Estas son las conclusiones y recomendaciones luego de «auditar» esta noticia.
Tiroliro II · 27-09-2008 a las 19:26
E que esto e asombroso, despois das que fixeron que vaian o concello angueira e a de julián a comprobar cousas a fruki o do capataz, im-presionante, xa cabrea, que lle enseñen as facturas do gasoi. haber si se poñen colorados. o de Cecilia a da cocha terrible de triste, onde se meteu esta muller, vaille caer a merda por todas partes e pode que dos tribunais, vai salir de estampida.