Cartel da Terceira Edición FEGACLASIC – Feira Galega do Automóbil Clásico

Publicado por Antonio Cortés en

Máis información en www.fegaclasic.org


25 comentarios

Martin T. · 17-03-2009 a las 23:53

Se o concello se limitara a apoiar iniciativas dos cidadáns… pero non, e mellor contratar a unha empresa e gastar cartos para levar o 100% do mérito. Cando os cartos sobran…

o.gcv · 18-03-2009 a las 09:16

ESTOU MOI DE ACORDO CONTIGO MARTÍN, pero ó que pasen ditas feiras, xa se verá cal tuvo máis éxito. Ademáis, creo ke oín, ke na feira de abril os coches ke veñen a expoñer, ainda por riba teñen ke pagar unha cuota dependendo do tipo de coche ke traian, mentras ke na de maio, non existe nada de eso, VAI SER TODO UN ?XITO.

pedro da cachopa · 18-03-2009 a las 14:57

chejoume a mi casa unha octavilla dos que enseñan os dentes y muerden,para os vecinos tuvieron que acudir con premura a pajar a cota para que fajan a fiesta dos coches vejos,si quieres faserla que la pajen ellos que son ricos o sinon que cobren los puestos como fasen en la pascua.yo non entendo a la gente de san lois.yo les voy dar lestes y si quieren dinero que vaian polas portas dos vesiños a dar a cara e pidir os cartos con educasión coma fan as chicas da comisión de carreiras,y alo mejor así xuntan mas dinerito.porque mandar octavillas subersivas a los fojares e non ver a cara dos intejrantes non da sejuridá,e pensan que la xente obrera van ter tiempo dir a los grandes bancos de san lois a llevar sus injresos para repartir con los que enseñan sus afilados dentes e fan juau,juau,juau,juau

o.gcv · 19-03-2009 a las 09:15

pedro da cachopa, non é así coma vostede pensa. O ano pasado xa organizaron a feira co nome de antes, pero este ano, quixeron cambiar de nome e rexistralo, pero non porque do outro xeito non puideran facer a feira, todo o contrario. PENSO QUE VAI SER TODO UN ?XITO.

charly · 19-03-2009 a las 10:27

o.gcv vexote moi a favor da feira,da de mirandolle os dentes,si dos particulares queren organizar feira a la eles,con esta crisis moita xente cobrando o paro eso e tirar os cartos todo por caprichos,maximo sabendo quen esta detras. caenlle «os»dentes

o.gcv · 19-03-2009 a las 17:00

charly, pois claro ke estou a favor desa feira, porke non ía estalo???? non todos opinamos igual.
non te entendo cando relacionas a feira ca xente ke está no paro e dís ke a feira é tirar cos cartos………..
os ke están tirando cos caros é o concello, ke lle paga máis de 10. 000 ? a unha empresa de vigo para ke lle organice dita feira, mentras ke a feir de potel e ferriño, non é así.
penso ke a xente ke está detrás da asociación de mirándolle os dentes, son personas honradas e moi trablladores, e o día da feira van a estar ó pé do cañón para ke todo saila ben, e asegúroche ke traballan arreo para ke así sea, mentras ke o concello, pon os cartos e punto.
esta é a miña opinión, e non pido ke nadie me comprenda, sólo poño o ke penso e punto. cando dís ¨máximo sabendo quen está detrás¨ creo ke con esto, penso ke os estás xuzgando mal, é o ke penso eu. non entendo porke dís ke lle caen os dentes, cas boas personas ke son e traballadores, e esto volvo a repetir, ke me consta.

charly · 19-03-2009 a las 23:05

o.gcv.tamen me consta que son traballadores e gran aficionados recoñezo,
pero faremos o ridiculo con dous eventos parecidos sobre un mismo tema
e sera un despilfarro de cartos en estes tempos duros,penso que seria millor limar posturas.
Esto parece «LAS DOS ESPA?AS» do poeta
que no me lembro ahora
Eu fai tempo que non voto, non creo en nada solo no que vexo.
Un saludo.

pedro da cachopa · 20-03-2009 a las 14:48

don gcv,yo pienso que el untamiento fixio bien en ir o señor notario e juardar el nombre da feira para que quede no pueblo,porque es unha cousa bonita que ten ser dos vesiños do pueblo e non dunha orjanisasion personal privada.
e dijo yo si esa empresa vai janar eses cartos para faser ese choio,bien los merecen,que leches.y luejo tu vas traballar jratis si tes unha empresa.a min si o untamiento chamame un día pra rosar cunetas co trator tamén vou cobrar,que yo no vivo do aire.pero o que me estraña tambien que en el untamiento con tantas personas humanas que se meterion para faser labores,acondisionamientos y arrejlar papeles no untamiento,non as utilisaran para faser de organisadores e dirigidos por noso jodierdo de untamiento,para andiveran por nuestro mundo alante buscando cochitos vejos y señores de empresas de coches pa que vineran a Sexsures a mostrar ante los chavales,nenos y matrimonios y solteras que van venir de moitos lujares de España a ver coches o muelle.
Ajora eu pensí en montar aquí na pista da Barosa,pejado a outopista de santiajo,faser outra feira con tratores antijuos e nuevos,e tamén vender cans para a xente lle veña mirar os dientes,para ver si son vejos ou novos.porqe así al estar a feira pejada ala outopista,los viajeros e os choferes dos camiones que sirculan fostiados por ela,o ber carteles pejados,luses bonitas,can ladrando,tratores echando fume e arando,vanse sorprender,van salir da outopista e van vir a compartir un rato con nos,e así jastan cartos na taberna de Carreiras e a miña cuñada poder faser dinerito vendendo rosquillas y churros á los hijos e sogras de los viajeros españoles jallegos portujeses e de andorra.es buena idea.E para mayo para feira dos outros,abrá qui ir vacunados do ambularorio contra a rabia,porque si nos muerden.Porque xa o dijo un home moi estudiado,que non me cuardo como se apellidaba,que Mas vale prevenir que lamentar y un hombre precabido vale por dúas vidas humanas españolas.marcho a fresar unhas leiras a jrovas.

o.gcv · 20-03-2009 a las 15:37

pedro da cachopa haber……… durante moito tempo, o concello non tiña a idea de volver a celebrar dita feira, e cando esta asociación se creou e fixeron a feira no pueblo, o concello acoplouse.non digo ke esa empresa non mereza os cartos ke vai cobrar por facer dita feira, pero estas cousas tiñan ke ser traballadas por ditos membros do concello, pero é máis fácil arrear os cartos sin esforzo ningún, como o esforzo ke fai dita asociación, ke traballan eles personalmente. a eso me refiero sñr. da cachopa, a ke tiñan ke ser tódolos membros do concello os ke mataran a pensar, a organizar e pasar os dolores de cabeza por organizar dita feiera.
e xa lle digo……… si ten pensado ir á feira de maio, xa lle podo asegurar ke podo ir sin vacunar, ke non van comer nin morder a nadie.
o concello si a fixera un domingo normal, non tería tanto éxito, xa ke a pensan facer o día da lamprea, aproveitando ke a lamprea atrae a moita xente e depaso din ke a feir do automóvil foi todo un éeeeeeeeeeexito.
mira como a de maio é un fin de semana sin ningunha festa gastronómica.
con esto non lles saco mérito ós do concello, pero para a miña opinión creo ke non están actuando ben.
é unha opinión persoal, nada máis.

pedro da cachopa · 20-03-2009 a las 15:47

yo respeto a sua opinion muchisimo señor o.gv. e estou dacuerdo que os dos untamiento tiñan que faser eles as cousas diretamente.ajora o que non me parese normal e chamar a feira quinta,tiria que ser a terseira,porque eu acordome bien quera un chaval cando fueron las selebrasiones que hisieron no muelle e no cantillo,aquelas si que eran jrandes de nuestro señor,e agente acordome bien que iva a feira toda arregladita e coa roupa nova da festa a feira coma si foran a un casamento de un familar conosido.y recordo que uvo mas xentiña naqellas ferias que la uvo el año pasado,ijual daquela uvo 10 veses máis,que incluso viña a xente da montaña na besta e os coches de liña carjados de persona,y si enchian a comer en la de loureiro e castaño.bueno ajora si que marcho que xa me chamou por talefono unha muller de jrobas preocupada por non lle aparesia.

zapatista · 20-03-2009 a las 16:01

«O concello acoplouse» creo que sen os medios do concello nas anteriores ocasións non se podería levar a cabo a festa. Dende logo, so hai que tirar de hemeroteca para saber o que sucedeu e recordar algún que outro comportamento que aínda que sexa unha asociación xa sabemos de que pé coxea. Aínda así,tiveron mérito pero o concello tamén e non foi recoñecido por ninguén e menos dende dita asociación que se apropiou dos méritos (merecidos ou non) pero sen nengunha educación. Penso que tería que ser dita asoaciación a que posicionase a súa situación sobre a festa xa que, dita festa é do pobo e non son dunha asociacion. ?sta ou outra.

pandorcas · 21-03-2009 a las 18:45

Que magoa ,tanto enfrontamento, so para pretender ser mais listos que ninguen co ben que estariamos todos a unha como en Fuenteovejuna
Todas son puñaladas traperas aver se así para as proximas sacades mais votos e non tendes que seguir facendo fechorias.

Cara de cona · 21-03-2009 a las 18:52

Os dos dentes non paran….andan por aí decindo que o concello non lle da nin patacón….elogo que esperaban…..o louzan da deputación vaille dar ostias…o de extrugasa co fillo no pp idem….estes dous faltaron a todo quisque, insultaron os obreiros do concello os guardias os concejales…..que cesures temos….o único que lle pode dar algo e Pepe o do Chindo que sempre foi moi esplendido…jo….jo…jo…

estrella de jalisia · 23-03-2009 a las 01:21

Pedro da cachopa: eres o milloriño de pontesexsures, somos as túas fans. A ver si escribes más a menudo esos comentarios tan jrasiosos. E os dos dentes…. que vaian ó dentista!!!! Por serto, a ver si ajora tamén lle sacan cartos ós da xunta, como o ano pasado… creo que lle van ter que ir chorar a san lásaro dentro duns días… ou a san dádivo magnánimo…

pedro da cachopa · 24-03-2009 a las 16:47

bueno pues señores diretivos jefes da empresa de quintos de cerveza da cruña,jrasias con todo mi corazon de chofer de trator con carne de aradista-fresador e con cursillo de 50 horas espesial de rosador de silvas polo generoso untamiento da Estrada,le ajradesco su palabritas tan cariñosas hasia mi personalidad de ser humano.ajora aprovecho deste este lujar tan importante a los altos intereses da nosa patria,para ustedes jefes de estrellas jalisia me fajan patrosinio da feira imos faser na pista da Barosa.rejalos un «estan» (no se esa moda extrajera de llamar «stand»,porque na lenjua nuestra popular e conosida que falamos,o sitio das feiras isvribese «estan»,porque a empresa,comersio e jefe do chirinjo de que «estar»,e ó estar eles «estan» na feira,ou polo menos eso me enseño a nuestra quirida señorita maestra da escuela do ferrado dos Condes).
Vueno en todo caso,o jefe español que leva o tema das personas enfermas encarjado de rejular as sitas para os pasientes nos ambulatorios españoles,dijió que va ablar con el jodierdo del untamiento de san lois,para venjan aquí coriendo rapidito,os lejionarios españoles e os da crus roja que estan ajora en otros paises estrajeros ayudando a los pobriños da fame nejra y enfermades malisimas que non pode curar a nosa señora da Esclavitú nin de Amil,pàra que veñan a san lois para feira dos dentes,para traian un trailer cheo de xirinjas pinchadoras de la pel humana e vai a las venas,que traijan muchitas vacunas anti da rabia dos cans bravos,por si o día de la feria de mayo de los cochitos del desjuase,hai unha aparision atros e inumana de rabia que afecte a todas as personas fisicas y juridicas,que poblan Sexsures y los vesinos achejados doutros reinos e provinsias aldeas da nuestra jalisia española catolica e trapalleira. Bueno marcho a rosar un monte a barcala,porque se non vai arder,e antes voy por la taberna a comprar una estrella jalisia para refrescarme,e aver cando vuelve a abrir a de jalbao pa ir a comprar ali cositas.

robinjooo · 15-04-2009 a las 23:44

Visto todolos comentarios a cerca da feira do automovil que creeu organizar o concello ,( sen ningunha idea..) ou mellor sen comentarios, auguro que a dos que enseñan os dentes vai ser un exito pois puxeronlla a huevo…..por moi pouca feira que seña, pois a outra parecian os cochitos da pascua ( digo isto polas gominolas e o coche de alonso).
Bueno, polos comentarios de onde quitaredelos cartos, a que caradecona lle importa , se hai que aportar aportase ,quitaselle os ricos e daselle os pobres…..estan acojonados….jo jo jo

Tuso · 16-04-2009 a las 16:29

Do dos comentarios que se ven nesta web non te podes fiar moito, porque dunha tempada cara aquí o acoso ao que someten determinados usuarios aos que non pensan como eles provocou que moitos xa nin perdamos o tempo en escribir. E non tanto polo acoso en si se non mais ben porque, como se di habitualmente, ??non hai con quen falar? e acaba aburrindo a cousa. Hoxe vou perder un pouco o tempo eu 😉 .

Espero e desexo que a feira dos que enseñan os dentes (como algúns lles chaman) sexa todo un éxito, e por si mesma, sen necesidade de comparacións ca do outro día, pero moito me temo que, ao igual que a do Concello, a dos dentes non vai resultar tampouco tan lucida como a do ano pasado, algo lóxico se se pensa que o ano pasado organizouse entre o Concello e a Asociación, e este ano non é así.

Algunha xente fai moito fincapé en infravalorar e insistir que foi un desastre o que fixo este ano o concello (supoño que os de sempre, e coma sempre, sen xustificalo obxectivamente), pero se facemos caso ao que din, que os do Concello non teñen nin puta idea, etc, é de xustos dicir que para non ter nin idea, non lles saíu tan mal a cousa.

Isto parece que o saben e tamén o teñen claro o sector do pobo que se dedicou a poñer a parir á feira antes, durante e despois, e que en vez de desexar o seu éxito, parecían desexar o fracaso. ¿tiñan medo do éxito da do concello e dedicáronse a facerlle ??a cama?? Parece que para algunha xente, o desexable éxito da de maio está baseado no suposto fracaso da do concello, en vez de en méritos propios.

Pola contra, aínda non escoiten a ninguén desexar que a de maio salga mal (ao contrario), detalle que demostra o estilo e a clase que cada un ten (ou non ten).

Para min, repito, a feira dos coches non luciu tanto como a do ano pasado, pero disto moito de considerala un fracaso, estivo ben. Teño que recoñecer que inicialmente, cando pasei o primeiro día por alí eu tamén pensei que era unha merda, cando vin menos coche antigos que o ano pasado, e moitos mais usados, pero logo, decateime que a feira tamén é de automóbiles ??de ocasión?. Este matiz non o ten a feira de maio e por iso creo que vai facer difícil as tan desexadas comparacións por parte dalgúns. Precisamente este foi a orixe da feira e considero valente volver aos orixes (conste que non teño claro se se fixo intencionadamente ou non). Coches antigos xa se puideron ver en maior cantidade o último día.

Unha cousa que melloraría é a distribución dos vehículos, moito amontoamento preto da Nestle, e o recinto polo que se entraba case baleiro, o que daba moi mala imaxe.

Resumindo, o ano pasado a feira do automóbil organizada polo concello e a asociación tivo un éxito que creo que sorprendeu a todos. Este ano, xa separados, os do concello, a pesar de (supostamente) non ter nin idea, pasaron a proba, e creo que non con mala nota. Agardo e desexo que os da asociación o fagan aínda mellor, e no caso de que non se alcance o tremendo éxito do ano pasado, que recapaciten todos e para o vindeiro ano resolvan as diferenzas (se existen) e volvan a colaborar de novo, polo ben do pobo.

estudiante · 16-04-2009 a las 21:55

Eu creo que o auténtico fracaso está en que teña que haber 2 feiras do automóbil nun pobo tan pequeno. Ese é o verdadeiro fracaso.
De quen é a culpa deste tremendo fracaso?
Claramente dos nosos jobernantes. Non pode permitirse tal despilfarro do erario público, por moito que os cartos veñan das administracións, é un sinsentido total. A deputación de Pontevedra a soltar cartos para dúas feiras (imaxino que soltará igual cantidade para as dúas),a Xunta de Jalicia a soltar cartos para as dúas feiras (imaxino que apoiará por ijual ás dúas feiras), as empreas e colaboradores particulares do pobo a soltar cartos para dúas feiras, o concello a soltar cartos para dúas feiras (imaxino que apoiará tamén á 2ª feira organizada por unha asociación do pobo). Non é un despilfarro total e máxime nos tempos que estamos a vivir?
Os caprichos duns e doutros non poden levarnos a este sinsentido. Se o ano pasado a feira do automóbil levou a iniciativa e organización da Asociación cesureña e foi un éxito, porqué ajora se lle quita e se lle dan os cartos a unha empresa de Vijo. O ano pasado estaba ben que a organizara a asociación que a rescatou e ajora se din que non pode estar nas súas mans, que ten que ser patrimonio de todos e bla, bla, bla. E lojo o ano pasao non?
Quere dicirme aljén que si Mirandolle os dentes se aviñera a realizar a feira canda a lamprea, o concello non lla ía dar igual a esta empresa de Vijo?Por suposto que sí.
Só se ve claramente por parte dos nosos jobernantes, rencor, mala ostia e mala intención para fastidiar os dos Dentes e todo porque o ano pasado lojo de rematar a feira invitaron ós do bloque a pulpo ou porque ó Sabarís lle deron unha patada no cú no Olivo que lojo nin á feira foi.
Esto é o que hai, vinganza por parte do concello.
O sobreiras que ajora di que el non ten nada que ver co concello, dixo entón unha frase significativa:
«Arrieros somos y en el camino nos encontraremos»
Pois xa llas fixeron pajar, xa se atoparon no camiño, o malo é que se tira coa feira, se escaralla o traballo feito é o máis importante, se xoja cos cartos públicos, cos cartos de todos, pero non cos deles e por eso non lles importa un pito.
Así é como nos jobernan estes jobernantes de pacotilla e co «honrado» no medio defendendo o indefendible.
¿cantas lampreas levaches para a túa casa honrado e transparente? Coa túa honradez e transparencia inda non o dixeches aquí para todos os lectores deste medio.
¿canto pajaches por elas, transparente? inda no dixeches aquí para todos os lectores dese medio.

Luis Angel Sabariz Rolán · 16-04-2009 a las 22:31

Non son vingativo, «estudiante». Demostreino moitas veces. Por moitas «patadas» que me dean, teño que tratar á xente por igual, coma concelleiro que son.
Xa che dixen que viñeras a preguntarme o das lampreas, ou que vaias a onde as dúas persoas que estiveron na taquilla para coñecer prezo e cantidade, ou que veñas ao pleno para sabelo.
Segues a seren covarde. Non esperaba outra cousa. Por suposto que teño a conciencia moi tranquila, sabes que son alleo aos tratos de favor nos anos que levo de concelleiro. Teño todo moi clariño, home e a organización da festa tamén.
Doulle toda a razón a «Tuso», pois ás veces da a sensación de que non hai con quen falar.
Adeus.

O Rei · 17-04-2009 a las 11:29

Comentario acertadísimo o de «Tuso», no que me inclúo e coincido nun 93%.

Para dar o meu punto de vista sobre organizar dúas «Festas do Automóvil» nun pobo de tres mil habitantes con dous meses de diferenza simplemente vou citar a Baroja: «Las costumbres del lugar eran típicas españolas, es decir, un disparate completo».

Tiroliro II · 17-04-2009 a las 18:23

Si tuso hai xente que ten como obxetivo machacar o goberno local, son a camarilla de angueira, os resentidos, e aproveitan a feira do automovil para joder como sexa, que pasa? sabariz non se arruga e cada dous por tres mete caña polo que pasou antes, e non me extraña porque nas calles póñenno podre e din estes que queren volver que esta jamado, que setá pirado e majareta de todo, pero angueira ten unha preocupación con Sabariz porque este non olvida y vai largar hasta 2011 os SMS de marras, o gasoil, as comidas, vaille radiar todo este rollo e así perde puntos, penso que angueira nunca volverá o poder, non sabedes o que larga Etelvina por ahí, dios mio de mi alma…..

Cara de cona · 18-04-2009 a las 18:40

Nas pulperias hai estes días moito ambiente…….dos politicos de cesures….tramanse cousas….listas…a polémica do automobil….atas a charrarra me dixeron que despotricaba unha noite por alí……que negociara…jo…jo…jo…

barsa · 5-05-2009 a las 20:40

Potel, que xa cho dixen, cambia pro barsa. Rendete. Faite culé. Cantos disgustos aforrarias. Un nacionata coma ti non pode vestir mais a camiseta blanca do clu do reximen franquista. Abrasa a Laporta, reneja dos blancos. Mira que os fojetes collen humeda. ¿ou valos botar o dia da feira? A xente está hasta os juevos dos coches, da feira e de vos. Levades 4 meses oubeando coma cans e ralladesde a cabesa a Dios. Por eso necesitas unha alejria coma a miña do sabado: 2-6. Liga do barça. Que temble o Chelsi. E o Bilbao.
E Potel co bnj. ¿quen vai inaugurar a feira, as utoridades nacionalistas: o encantador de serpes, a cocha, baliñas e margarita?. Menudo poker. ¿Quitana, Guillermo vazquez, paquiño Rodríguez e e Aymerich? Outro poker de carallo. ou Potel, ¿xa non somos todos Anxo Quintana? Jaaaa.

2 a 6. malos tempos para ser do madri, potel. Malos tempos para meterse en politica con estes do bnj. ¿quen che vai dar os cartiños? pensas que chos van levar ali.

??tot el camp era un clam??

BARSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

pedro da cachopa · 6-05-2009 a las 15:02

y dijo yo,e as cousas por san lois as vexo aljo paradas.sabe aljun estudiado que si o final los que morden con dientes van faser a feira.lo comento porque onte estiven cortando uns carballetes na carretera de santa mariña e non vin ninjun cartel anunsiando as actividades.eu non quiero ser mal informador,pero o mejor si cadra non se poder faser por medio a un contagio.estan los jefes de los médicos e os practicantes das aldeas mui avisaditos polo tema da jripe esa dos mejicanos,e alí en mejico serranron tabernas,colegios de nenos pequenos,sines pa que la gente no se enfermara,y sejuro que la orjanisación mundialista da salud das personas humanas enfermas e sanas,chamou a aljien de Sexsures para avisar que non se pode faser a feira dos coches vejos por peligro mundial de expasión dunha pesta da rabia e mala ostia moi contagiosa,e si esto pasara habería outra peste máis,a xente enfermiña pola calle e o ambulatorio de baño e sexsures non daria feito a poñer pinchanzos e ós da jripe para faserlle vapores de follas de alcolito,porque coma o monte de sexsures está todo ardido e non hai alcolitos,e haberá que pidir axuda para manden follas de alcolitro a comunidá de montes de san mijel de valja,que lle sobran moitos de cortar no campo de jolf que fixeron no monte.
Está todo mui calladito,e eso o pode ser que van faser unha feira da ostia en verso,ou que fan ó final nada,unha feira cadelos para ir o monte ós conexos,que tambien mucha falta asen para nuestros casadores.marcho,que levo unha sisterna para coller purin á un amijo de barcala.

c.l.r. · 13-06-2009 a las 10:21

Quiero denunciar que despues de mas de un mes de pasar la feria de carlos potel y toño ferriño, todavia está en el terreno de valga el pedestal de ladrillo. Sabariz ¿quien lo tiene que quitar? Pues que lo haga de una vez.
Los de la asociacion, el ayuntamiento, uno de los 2 tendrá que retirarlo.
Quien venga a Cesures y vea esto que pensará. ¿o es un monumento que puso valga en su terreno para recordar lo d novo y sierra?

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.