El BNG de Pontecesures critica que el coche de emergencias se utilice para obras.
Insiste en que Protección Civil «ten vetado o uso» y el gobierno tripartito lo desmiente.
El uso que el concello hace del vehículo de emergencias, que durante esta semana realizó tareas de obras, vuelve a ser criticado por el BNG, que indica que «esa non é a finalidade para a que se concebiu esa pick-up». Los nacionalkistas ya habían denunciado hace unas semanas que en dos incendios que se produjeron en el municipio no intervino ese vehículo.
El grupo municipal del BNG sostiene que eso se debió a que «non estaba posto a disposición de Protección Civil», de ahí que tuviesen que actuar en aquellos operativos la motobomba y la pick-up del Concello de Padrón. El Bloque insiste ahora en ese argumento al asegurar que «temos constancia de que Protección civil ten practicamente vetado o uso» del vehíuclo de emergencias.
La formación nacionalista exige al gobierno local que la pick-up «sexa cedida en uso aos voluntarios de Protección Civil para que estea dispoñible para emerxencias» e insta a la Xunta de Galicia, que subvencionó la adquisición del camión, a que controle «a correcta utilización destes medios».
Estas manifestaciones del BNG han encontrado respuesta en uno de los integrantes del tripartito, el concejal Luis Sabariz, que argumenta que «Protección Civil ten unha preferencia absoluta para o uso» de la pick-up, «e teñen a chave do vehículo, que está no soto da Casa do Concello, no seu poder».
Explica que el vehículo fue utilizado esta semana por personal municipal para baldear las pistas que van a ser pavimentadas con maquinaria de la Diputación (una variante del Camiño do Regadío de Condide, un vial entre Condide y Carreiras que discurre por O Couto, y dos pistas en San Xuiián y Porto). Estos trabajos que ejecutará la Diputación darán «máis seguridade para vehículos e peóns e, se participa, aínda que sexa minimamente, nestas tarefas o noso vehículo de seguridade, mellor que mellor», comenta Sabariz, que además sostiene que el convenio que el concello y la Xunta firmaron para adquirir la pick-up «para nada impide estos trabajos de baldeo, por suposto dándolle preferencia, en caso de coincidencia de horario, aun sinistro que poida producirse».
En este sentido, Luis Sabariz garantizza que la agrupación de voluntarios de Protección Civil «ten unha preferencia absoluta para o uso» del vehículo de emergencias, pero defiende su utilización para otras tareas ya que «sería unha insensatez e un despilfarro ter un vehículo parado nun garaxe que é apto para baldear unhas rúas que precisan unha actuación, non habendo sinistro ou risco de producirse». Además, comenta que, si en lugar de utilizarlo, se optase por alquilar maquinaria se estaría «prexudicando á facenda municipal. Ninguén nos pode acusar de non defender os intereses públicos», dice.
Por otra parte, el concejal no adscrito detecta cierta incoherencia en las manifestaciones del BNG ya que «hai ben pouco cirticaba que o vehículo era coma unha pantasma, que non o vía ninguén. Agora que saiu para este cometido tampouco lles convence» por lo que concluye que «xa non saben que facer para deixarse notar protestando contra todo o que se move». Sabariz Rolán cree que lo verdaderamente importante es que «este goberno conqueriu, mal que lle pese ao BNG, un vehículo para emerxencias que non tiña Pontecesures»
0 comentarios