Portos de Galicia asegura que el pantalán de A Ponte no es de su dominio.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

El alcalde, Camilo Forján, se pregunta si hay que ser del PP para ser recibido por el presidente del ente.

El alcalde de Padrón, Camilo Forján, solicitará una «reunión urxente» con la conselleira do Mar de la Xunta para tratar de cerrar unas «preguntas e actuacións que están pendentes de resposta», en este caso sobre el pantalán del río Ulla en A Ponte. Camilo Forján habló ayer de la «sorpresa» que le produjo la reunión que mantuvo el día 21 de abril un concejal del PP de Padrón, Antonio Fernández, con el presidente de Portos de Galicia, José Manuel Ávarez Campana.
Sorpresa como alcalde, explica Camilo Forján, porque hacía tiempo que el Ayuntamiento de Padrón «tiña solicitada, por escrito, unha reunión para tratar a mellora do pantalán, rampas e outros sen obter resposta». Hasta el 3 de mayo, cuando el alcalde recibe la respuesta, fechada el 19 de abril, supuestamente antes del encuentro mantenido con el concejal del PP, y en la que le comunican que la reunión solicitada «manterase cando as axendas o permitan» pero que, en cualquier caso, «o devandito pantalán non está dentro do dominio portuario» del organismo de la Xunta. La «sorpresa é maiúscula» para Camilo Forján, quien explica que Portos de Galicia recibe a un concejal de la oposición «e a axenda non lle permite recibir ao alcalde». Además, añade Forján, dicho edil popular declara que el organismo de la Xunta estudiará la posibilidad de realizar obras en el puerto de Padrón cuando al alcalde se le comunicó de forma oficial que el pantalán no está dentro del dominio público de Portos de Galicia.
Forján se pregunta si las declaraciones del edil del PP fueron «interesadas» y «¿como é posible que un organismo oficial non dispoña de tempo para recibir a un alcalde e si o teña para recibir á oposición?». También si «¿hai que ser do PP para ser recibido polo presidente de Portos de Galicia? Y «¿como é posible que Padrón non fose incluido no programa de Portos Xacobeos sendo o berce de dito feito».

LA VOZ DE GALICIA, 11/05/10


10 comentarios

sobreiras · 11-05-2010 a las 15:34

Mira que vos dixen veces que Padrón non ten porto e non facedes caso. Pontecesures, ten porto, pertenece a Portos de Galicia, por eso é Porto do Xacobeo. ¡Non se pode ter todo!.

yop · 11-05-2010 a las 19:01

AH, entonces da noite para a mañán Pontecesures ten porto non? porque hasta fai moi poucos meses non era de portos xacobeos entón non existía? Na miña opinión nos temos o noso «porto» e Padrón ten o seu, que por certo, a ver se no noso poñen un pantalán en condicións porque será propiedade de portos pero non se nota, polo menos un que permita baixar os turistas en condicións, que vai o catamarán ata a rampa e hai que saltar, eso xa pasou de moda.. polo menos no da Ponte pódese baixar comodamente… tanto limpar as beiras e o importante para que o «porto», sexa «porto» non se fai… e o acabado das rampas segueme a parecer unha cutrada…

sobreiras · 11-05-2010 a las 19:17

O noso Porto, pertenece o ente Público Portos de Galicia, moito antes de ser Porto de Xacobeo. Reitero, Padrón non ten porto.

    yop · 11-05-2010 a las 19:46

    Reitero Padrón non ten «Porto Xacobeo» pero Porto si…

sobreiras · 12-05-2010 a las 16:05

Reitero, Padrón non ten Porto.

yop · 12-05-2010 a las 19:14

E volto a reiterar que queiras ou non, e sexa privado ou público si que o ten. Saúdos.

sobreiras · 12-05-2010 a las 19:27

Non tes máis que consultar a páxina de Porto de Galicia. Padrón ten costa (de Costas do Estado), pero non ten porto

    yop · 12-05-2010 a las 19:57

    Na miña opinión non só son Portos os que aparezan en dita páxina, e máis, segundo as definicións que aparecen nas enciclopedias, libros e demais e se nos deixasemos levar por elas, nin o de Pontecesures nin o de Padrón serían portos pois a súa actividade portuaria e as súas infraestructuras como portos non os caracterizan por tal. Sei perfectamente que aínda que Padrón entre en Portos de Galicia cambiarás a escusa para dicir que non ten porto, nótase ben nos teus comentarios, hai certo resentimento cara aos nosos veciños. En fin, como dicía, considero Porto a todo aquel grupo de infraestructuras acuáticas que permite a chegada e saída de barcos e a actividade portuaria. As razóns polas que Padrón non está en Portos de Galicia sabemos ben todas e todos que son simplemente políticas e de deixadez da Xunta, as cousas clariñas. Saúdos.

sobreiras · 13-05-2010 a las 15:30

A razón e ben sinxela, o río polo dado da Ponte, non é navegable, e si non o crees pregúntalle os vellos mariñeiros. Eu non lle quero mal os da Ponte, en todo caso quérolle mal os de Padrón e o Sr. Eloy porque nos sin comelo nin bebelo non fai máis que facernos mal e provocar os que lle queremos «moitísimo» o noso Pontecesures, que parece non é o teu caso. Mira, Padrón teno todo: Fundación Cela, Casa de Rosalía, Convento do Carme, Convento de Herbón, un bonito casco histórico, etc. e agora ben este concelleiro que nos quere quitar a nos o pouco que temos e dí que o Porto é de Padrón (dende o S. XI), o comercio do sal, ou sexa o noso Alfolí que mandou construir Carlos IV. Todos sabemos a grande transcendencia que tuvo o noso Porto de Pontecesures, nese tempo, con unha cantidade inxente de mercancias que saían e entraban nel e así o demostran documentos e historiadores. O Sr. Eloy estudiou Historia e ten deformación profesional, pois que se dedique a Historia. Eu, por non ser menos, tamén estudiei Historia. Boa tarde.

    yop · 13-05-2010 a las 17:26

    Moi ben sobreiras, respeto a túa opinión, e permiteme decirche que si que quero ao meu pobo pero polo que vexo ao meu entender tes un concepto equivocado, querer ao meu pobo non é envidiar e odiar ao pobo veciño. Todo o contrario. Valoro, ademais dos nosos, enormemente os recursos dos nosos pobos veciños Padrón, Valga, Dodro.. No da zona do río non navegable na Ponte tes razón, máis non toda a zona é non navegable, ao menos para calquera tipo de barco, non tería demasiado problema, no medio do río xa é navegable e os barcos chegan sen problema ao seu pantalán pois é longo suficiente para que xa sexa navegable. Por parte dos barcos máis pequenos, na zona que queda dende o pantalán a finsa con separarse un pouco da orilla do río xa non teñen problema. Por isto o considero Porto e o considerarei. Tamén hai xentes que consideran como porto as rampas do paseo fluvial de Padrón nas desembocaduras máis eu ahí xa non estou de acordo.. Respecto ao que dis de que Padrón o ten todo, Museo Rosalía, Museo Cela, bonito Casco Histórico é certo… pero non por eso odio a Padrón, é máis, fun moitas veces ao seu casco, museos etc polo que podo dicir que tamén disfruto del.. E porque este concelleiro traballe para buscar a historia do seu pobo tampouco o odio, como che dixen, todo o contrario, encantaríame ter no noso concello un concelleiro así… Respecto ao do sal xa non digo nada, pois o concelleiro non dixo ningunha mentira, por aquelas Pontecesures pertencía a Padrón polo que os documentos porán que o sal chegaba a Padrón… Saúdos.

Responder a yop Cancelar la respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.