El BNG demanda en el Senado que siga funcionando el servicio de cercanías.
Los nacionalistas exigen que se conserve el tren de cercanías.
El senador del BNG por designación autonómica, Xosé Manuel Pérez Bouza, presentará hoy una interpelación en el Senado dirigida al Ministerio de Fomento para exigir que se conserve la línea de cercanías que conecta distintos puntos de la comunidad gallega y que llevaba funcionando activamente en municipios arousanos como el de Pontecesures, Portas o Catoira entre otros.
Los nacionalistas exigen conocer ??cales son as previsións do Ministerio de Fomento respecto aos servizos ferroviarios denominados rexionais en Galiza e sobre a disposición do Goberno central a impulsar a posta en marcha dunha rede ferroviaria de cercanías nas principais áreas metropolitanas do territorio galego?.
El Bloque entiende que los servicios de cercanías ??hai que mantelos porque contribúen a estruturar socialmente o territorio galego, e teñen unah compoñente social e medioambiental moi importante?. En este sentido, aseguró que ??nos últimos anos centrouse a atención no AVE, deixando nun segundo plano os servizos ferroviarios de media distancia, tan necesarios para artellar o noso territorio?.
Al igual que en su día ratificaron miembros de plataformas sociales y vecinales como la de Salva o Tren, Xosé Manuel Pérez Bouza se mostró convencido de que ??lonxe de pechar servizos, hai que mellorar a calidade dos trens, reducir os tempos de viaxe, e adecuar os horarios e frecuencias ás necesidades dos cidadáns?. De hecho, tanto ciudadanos como políticos han querido señalar que si mejora el servicio de cercanías también mejorará considerablemente el uso que las personas hagan del tren.
En su interpelación, los nacionalistas pondrán de manifiesto el hecho de que la red de cercanías puede contribuir notablemente a descongestionar de tráfico las grandes ciudades gallegas al mismo tiempo que se debe impulsar el transporte público apoyando el medio ambiente.
DIARIO DE AROUSA, 06/07/10
0 comentarios