La corporación pide que la variante cesureña vaya paralela a la AP-9.
La Corporación cesureña aprobaba ayer elevar un escrito al Ministerio de Fomento que la futura variante cesureña (continuación de la de Padrón) discurra paralela a la AP-9. La moción, presentada por el grupo de los no adscritos, considera que el otro trazado» sería devastadora dende o punto de vista do impacto ambiental, por afectar a vivendas, pista de Barosa e formar un efecto de barreira tremendamente negativo para Carreiras, Toxa e Condide».
Pese a apoyar la moción, el BNG recriminó lo oportunista de la misma, recordando que hace un año, la Corporación ya se había posicionado a favor de este trazado. A instancias del PP, se incluirá en el texto que se presentará en Fomento, que una vez finalizada la variante de Padrón, y para evitar congestiones en Pontecesures, los vehículos puedan circular por la AP-9 gratuitamente entre el tramo de Padrón y Carracedo.
Por mayoría prosperó la moción también presentada por el grupo de los no adscritos para rebajar en un 15% la asistencia a plenos. El BNG tildó la propuesta de «unha tomadura de pelo». También juró su cargo la nueva edil nacionalista Teresa Tocino
Rafael Randulfe
Portavoz del PP cesureño
«A gratuidade da peaxe é para evitar que a vía actual non estea sobrecargada»
EL CORREO GALLEGO, 28/07/10
1 comentario
Xitano · 28-07-2010 a las 11:17
Caramba cos fillos do PP. Teñen novas ideas sobre a autopista, se as tiveran cando a inauguraran, e non houbera ningún pago de peaxe, se se preocupar máis polo asfalto. Viaxo moito, entre o gasoil e a peaxe, sen palabras. Hai tramos pequenos, coa diferencia dos grandes, son carísimos. Cando vou a Ourense, xa me tembla a carteira. En fin, hai que jo……