Aprueban un suplemento de crédito de 103.000 euros en Pontecesures para obras del taller de empleo y mejoras en la plaza de abastos.
Sólo la concejala Cecilia Tarela pudo asistir al Pleno en representación del BNG.
El equipo de gobierno de Pontecesures aprobó ayer un suplemento de crédito de más de 103.000 euros para financiar parte de las obras ejecutadas en el Taller de Empleo y para acometer mejoras en la plaza de abastos. El dinero saldrá del remanente de tesorería obtenido por el Concello tras cerrar las cuentas de 2009.
De esos más de 103.000 euros, alrededor de 97.000 euros se destinarán a sufragar actuaciones del Obradoiro de Emprego ??Pontecesures II?, cuyo proyecto fue modificado. Las obras más destacadas son la construcción de gimnasio y nuevos vestuarios en el pabellón, la instalación de un sistema de calefacción y agua caliente en la biblioteca, la mejora de la fontanería de otras instalaciones municipales, la construcción de fuentes en el Camino Portugués, la instalación de placas solares en el polideportiva y acondicionamientos ambientales en el monte de Porto y en el cementerio municipal, entre otras. El concejal Luis Sabariz apuntó que es necesario enviar a la Xunta de Galicia que subvenciona el Taller de Empleo los certificados correspondientes, ??para que nos dean canto antes o 50%? del dinero, ??unha cantidade moi importante?.
Además, otra parte del suplemento de crédito, aunque de menor cuantía, será utilizada para acometer actuaciones de mejora en la plaza de abastos. La alcaldesa cesureña, Maribel Castro, explicó en el transcurso de la sesión plenaria extraordinaria que se destinarán a este fin un total de 6.384 euros. Esta es la parte que corresponde aportar a las arcas municipales para completar unha subvención concedida por la Consellería de Industria para reformas en el mercado. La administración autonómica financiará el 75% de este proyecto con un total de 25.535 euros.
El Pleno, que tenía en este suplemento de crédito el único punto del orden del día, apenas duró unos minutos y trascurrió sin ningún tipo de debate, puesto que el asunto ya lo habían analizado previamente los distintos grupos políticos en la Comisión Informativa.
DIARIO DE AROUSA, 12/10/10
7 comentarios
arredemo · 12-10-2010 a las 17:29
Pero que broma e esta? E que non debia estar todo perfectamente estudiado e presupuestado inicialmente? De donde sae semellante desviacion de fondos? Aprobanse inicialmente un proxecto, e pouco despois modificase e cambianse os obxectivos? Con esta xestion tan cutre e pouco fiable, estase poñendo en perigo a concesion dun novo obradoiro de emprego o ano que ven. Mencion aparte merece a realizacion do pleno de xeito tan taimado e escuro, a que veñen estas prisas? e ese horario? Onde esta o adalid da transparencia cando se lle necesita? ou tamen ten excusa para esto?
Luis Angel Sabariz Rolán · 12-10-2010 a las 22:37
¿Desviación de fondos?. Non me veñas con termos de laboratorio, «arredemo», que a xestión está moi clara. Estase a lograr un aforro considerable en relación coas cantidades que tiña que achegar o concello inicialmente e podes comprobar na Casa do Concello ou na oficina do Obradoiro de Emprego (alí hai unha directora, unha titora e unha auxiliar administrativo) a relación de gastos dende a primeira ata a derradeira factura.
Xa che expliquei o do pleno e de que se está a informar deste expediente con total transparencia sobre este asunto. O ocultismo, a escuridade e a limitación dos dereitos dos concelleiros eran a práctica habitual co goberno nacionalista anterior. Afortunadamente iso está superado.
Tiroliro II · 15-10-2010 a las 19:31
falan aqui de plenos oscuros e non se acordan daquel en que o sociata gerpe puso un pañuelo de mordaza nos peteiros, que tempos aqueles, e que os socialistas agora «departan amablemente» cos que pisaron as libertades, negaron a palabra e non explicaban nada e pechaban as portas, interveu o Valedor, un respecto a Oscar Gerpe, para os da nova executiva, memoria por dios
arredemo · 16-10-2010 a las 17:28
A xestion esta clara: pasachedevos de gasto no obradoiro e agora hai que empregar os cartos que se podian destinar a outras cousas…
Luis Angel Sabariz Rolán · 16-10-2010 a las 22:08
Non, «arredemo». Ao contrario; vaise gastar para obras moito menos do que figura no proxecto inicial. E ademais as facturas de materiais están moi clariñas e tratouse sempre de abaratar custos. Pero home, os alumnos do obradoiro teñen que formarse e traballar, e para iso hai que investir cartos. Pensa que a subvención para o obradoiro foi moi elevada.
laranxa · 18-10-2010 a las 10:32
«Para formarse e traballar hai que investir cartos» estou de acordo,os profesores do obradoiro conta con experiencia os alumnos con ganas de formarse e aprender, pero dudo moito que os que fan os plantexamentos e as obras a realizar, estean a altura das circunstancias actuais,que experiencia aportaran os alumnos de forestais cando vaian a solicitar un traballo, dirán que limpan as pedras como naide(«acondicionamento do monte de Porto»)?… Os obradoiros deberían ser para aprender e para a busqueda dunha saída profesional non para a xustificación do traballo que fan algúns nas suas «comodas sillas «de despacho.
Luis Angel Sabariz Rolán · 18-10-2010 a las 17:27
Claro que os obradoiros son para aprender, e, por certo, está a ser cuestionada a súa utilidade en moitos sectores, «laranxa». Agora ben; non sei a que ben discutir os labores de módulo de xardiñería/forestal. O traballo da zona de esparcemento no Monte de Porto e axeitado para a súa formación, segundo os técnicos do obradoiro e os da Consellería de Traballo.