«Non é polo prezo do gasoil, e porque a xente non ten traballo».

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

Las gasolineras que están a pie de la N-550 tienen menos clientes que el año pasado.

En Pontecesures hay menos camiones que van a repostar.

Juan Ramón García desenchufa menos veces el surtidor para repostar combustible a los camiones. La gasolinera de la que es encargado está en Pontecesures, de paso por la N-550, donde el descenso en la afluencia de vehículos se hace palpable. «Este ano si que se nota (admite), sobre todo agora ao final. No verán aínda houbo movemento, pero xa menos que o ano pasado».
A la crisis, al cierre de empresas, al paro y a la falta de moneda en el bolsillo se suma la subida del gasoil, que está ya al mismo precio que la gasolina. Pero Juan Ramón no cree que sea esa la causa de que haya bajado la clientela. «Polo gasoil non é, é pola crise, a xente non ten traballo e non saca o coche. Antes había empresas con cinco camións que agora teñen un só, ou que pecharon. Aquí na zona pasou con varias, como Novo y Sierra, que daba moito emprego indirecto. E logo outras pequenas con furgonetas, como as de albaneis que tamén pecharon todas».

La calderilla
En los vehículos particulares también se nota, sobre todo en la cantidad de gasolina que se echan. Básicamente, la calderilla que el conductor tenga en el bolsillo. «Agora botan dez euros e mañán teñen que volver a botar outros dez, ou botan cinco; coa peseta non se botaba menos de mil, e logo co euro era sempre ou vinte ou cheo, pero agora piden dez, cinco ou doce. O que teñan».
Solo se permiten llenar el depósito los que pagan con tarjeta, y ni siquiera todos. «Os que teñen tarxeta de crédito botan pouco tamén, os que o enchen son os que teñen tarxeta propia ou a de El Corte Inglés, porque permite pagar unha cantidade ao mes».
Los únicos que parecen vivir al margen de esta realidad son los más jóvenes, porque en ese tramo de edad no nota Juan Ramón que hayan decidido dejar el coche en el garaje. «A fin de semana a xuventude sae igual, e iso ten que cambiar, non debería ser así».
Todavía no se le dio el caso de que la gente se le fuera sin pagar, aunque sabe que en otras gasolineras sí lo sufrieron. En los meses de verano, en O Grove y Sanxenxo era frecuente entre los turistas. Llenaban el depósito y en un descuido del empleado, arrancaban y se iban. «O que hai é quen di que esqueceu a carteira ou a tarxeta, e nese caso o que se pode facer é que che deixen a roda de reposto, que queda como fianza».

LA VOZ DE GALICIA, 31/12/11


1 comentario

presumida · 31-12-2011 a las 11:21

bichuquiño ten razón pero a subida do gasoil si que é moi importante y claro que é unha das causas polo que hai menos consumo ou clientela, antes cos mismos cartos enchiase máis o depósito e agora ca crise que hai peor ainda, pagas máis e non temos un peso,

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.