«¿Que boto de menos?. Á miña nai, aos meus irmáns, aos amigos e….o polbo»

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

«Aquí hai traballo, valoran ao cienttífico e a calidade de vida é boa», dice Xesús para explicar las razones por las que ha decidido echar raíces en Suecia. Pero en este país no todo es tan ideal y tan perfecto como a veces podemos sentirnos tentados a pensar. Las relaciones personales son frías. «? moi difícil facer amigos, parece que aquí a xente prefire ter coñecidos», opina Xesús. Pone su experiencia como ejemplo: «Nós, despois de case seis anos, temos un amigo, e penso que é porque a súa muller é colombiana». Hasta las relaciones familiares son diferentes en Suecia. «Aquí non hai avós para coidar dos netos cando os pais non poden», narra nuestro cesureño en la diáspora.
En medio de este «illamento social» en el que en ocasiones se siente inmerso, Xesús Manoel afirma echar de menos «á miña nai, aos meus irmáns, aos amigos e…o polbo». Y es que puestos a hablar de comida, Suecia no es ningún destino especialmente atractivo. «Non hai comida sueca per se, relata. Le preguntamos qué hay de verdad en esa historia de que uno de los platos tradicionales es el arenque podrido. «Literalmente podrido dentro de un recipiente de metal durante meses. Cando se abre hai que facelo ao aire libre», dice, confimando la historia. «Despois cómeno, e algún algún di que lles gusta».
Vale, de buenos platos no andan sobrados los suecos. Pero algo bueno tendrá la comida…»En xeral, a comida non é moi boa, pero é bonita».¿Cómo?. «No supermercado a froita é preciosa, pero non sabe a nada». No es de extrañar que ante semejante panorama local los suecos hayan abierto sus fronteras para importar comidas y platos procedentes de todo el mundo. Seguro que Xesús y su mujer les han brindado alguna lección de cocina gallega.

LA VOZ DE GALICIA, 13/10/12

Categorías: Sin Categoria

0 comentarios

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.