Maite Tocino, la apuesta del BNG para «reiniciar Pontecesures».
En su presentación criticó la falta de gestión del actual gobierno y dejó claro el no rotundo del Bloque al polígono de A Tarroeira
La asamblea del BNG en Pontecesures ha elegido a Maite Tocino Barreiro como cabeza de lista para las próximas elecciones municipales, que se celebrarán en mayo. Por unanimidad, la agrupación nacionalista ha decidido dejar en sus manos el reto de recuperar la alcaldía y proceder a «reiniciar Pontecesures», tal y como dice el lema de su campaña. Este viernes, el nombre de la nueva candidata se ha dado a conocer en un acto en el que estuvo acompañada de su predecesora en el cartel, Cecilia Tarela, y del miembro de la ejecutiva nacional del BNG, Luís Bará, quien la calificó como «unha persoa comprometida oon Pontecesures, con gañas e experiencia de goberno, que conta cun proxecto ilusionante e de futuro e cun equipo con capacidade para solucionar os problemas do concello». «Estou certo que coa súa capacidade de traballo, co seu equipo e cun proxecto de tanta envergadura, Maite será a próxima alcaldesa de Pontecesures», argumentó Bará.
La protagonista de la jornada se mostró «ilusionada e arroupada por un equipo fantástico». Inicia esta etapa con la energía necesaria para «reiniciar Pontecesures», empezando por la candidatura del BNG, «que terá unha renovación moi importante, co obxectivo de reunir persoas con unha ampla visión dos problemas de Pontecesures, e con capacidade para buscarlles solucións». Pero, sobre todo, considera urgente reiniciar la localidad en su conjunto y «sair da decadencia na que se atopa sumido o noso concello pola nefasta xestión do actual equipo de goberno». En ese sentido, Tocino considera que habrá que empezar de cero en muchas materias, «abandonadas» por el actual gobierno: cultura, medio ambiente, saneamiento, urbanismo, patrimonio, educación, comercio, mujer…
«Pero o que temos claro é que non hai nin que empezar de cero nin reiniciar é co proxecto de polígono industrial da Terroeira. Porque cando o BNG chegue ao goberno municipal imos poñer todo o noso empeño, todo o noso traballo e todos os recursos para paralizar o proxecto do polígono industrial», señaló la aspirante a alcaldesa, quien se mostró convencida de que ese espacio «está chamado a ser unha zona residencial, verde e de ocio para todos os veciños e veciñas de Pontecesures.
La Voz de Galicia
0 comentarios