El Valedor do Pobo advierte al alcalde de Cesures de que podría declararlo «hostil e entorpecedor».
El Valedor do Pobo acaba de hacerle una advertencia al alcalde de Pontecesures, Manuel Luis Álvarez Angueira: «Que se no prazo máximo de quince días a contar desde a data deste escrito (22 de marzo) non se recibe nesta institución o informe, que unha vez máis lle requerimos, o Valedor do Pobo procederá a facerlle a declaración de hostil e entorpecedor das súas funcións en canto se refire á tramitación da presente queixa».
La queja es la formulada por el concejal de la ACP y candidato por el PSOE en las municipales de mayo, Luis Ángel Sabariz Rolán, que lleva meses denunciando ante esta institución que el alcalde no le facilita la información y documentación necesaria para realizar su labor de oposición.
Sabariz es persistente y remitió ya tres escritos – 5 de octubre, 21 de diciembre y 15 de febrero – al Valedor do Pobo dando cuenta de esta situación. Las oficinas del Valedor se pusieron, a su vez, en contacto con el alcalde para recabar información al respecto «sen embargo, ata o día da data non tivo entrada nesta institución o informe reiteradamente solicitado, nin ningunha comunicación de vostede xustificativa de tal atraso». El Valedor le recuerda a Angueira su obligación de atender sus requerimientos y que, en caso contario, además de declararlo hostil, destacará esta calificación en el informe anual que presenta en el Parlamento.
Todo ello, por no facilitarle a Sabariz las facturas del consumo de combustible del Patrol municipal, de telefonía portátil o de los arreglos realizados en el parque móvil municipal.
El candidato socialista aprovecha la advertencia del Valedor para cargar las tintas contra el alcalde nacionalista «sendo triste que o máximo representante de todos os cesureños teña estas actitudes de desprezo polas institucións», señala.
Como Sabariz no da puntada sin hilo, aprovecha también el hecho de que hoy estará Anxo Quintana en Pontecesures, en un acto de presentación de Angueira como candidato, para pedrile que valore lo que está pasando en relación al conflicto suscitado con la oficina del Valedor do Pobo. «Quero pensar que o Vicepresidente da Igualdade e o Benestar non defenderá o ocultismo, o favoritismo e as prácticas irregulares do goberno nacionalista de Pontecesures», concluye
LA VOZ DE GALICIA 29/03/07
POL?MICA ENTRE EL VALEDOR Y EL ALCALDE DE PONTECESURES
El Valedor do Pobo en funciones, José Ramón Vázquez Sandes, remitió un escrito al alcalde de Pontecesures, Manuel Luis Álvarez Angueira, en el que amenaza con declararlo «hostil e entorpecedor» si en un plazo máximo de quince días no le remite los informes que le solicitó.
Esta advertencia se deriva de la queja presentada por el concejal de ACP y candidato del PSOE a la Alcaldía, Luis Ángel Sabariz Rolán, relacionada con el retraso «intencionado» ?según dice el edil? para autorizarle la consulta de documentación municipal sobre las facturas del consumo de gasoil de los vehículos de Obras, de varios teléfonos móviles y otros gastos. Tras aceptar la denuncia de Sabariz, el Valedor do Pobo requirió en hasta en tres ocasiones al alcalde que le enviase un un informe sobre los hechos: el 5 de octubre de 2006, el 21 de diciembre y el 15 de febrero de 2007. Sin embargo, Álvarez Angueira no respondió ni justificó de forma alguna esta actitud de silencio.
En consecuencia, el pasado 22 de marzo José Ramón Vázquez Sandes volvió a enviarle un cuarto escrito en el que le informa de que es un «deber legal» facilitar a la institución que dirige la información que le solicita. Explica que la Lei do Valedor do Pobo impone a todos los organismos y administraciones la «obriga» de remitirle los informes que les pidan, y que en el artículo 22.2 de dicha normativa se recoge que «a negativa ou neglixencia ó envío poderá ser considerada como hostil e entorpecedora das súas funcións, facéndoa pública de inmediato e destacando tal cualificación no seu informe anual ou especial, se é o caso, ó Parlamento».
En base a esta ley, el Valedor do Pobo concede a Álvarez Angueira un plazo máximo de quince días para enviarle el informe que le requirió o, de lo contrario, procederá «a facerlle a declaración de hostil e entorpecedor das súas funcións en canto se refire á tramitación da presente queixa».
«Actitude vergoñenta» > Luis Sabariz se mostró contrariado e indignado con la actitud de Álvarez Angueira, del que dice que «segue a dar a calada por resposta cunha total falla de respecto ó Valedor e deixando quedar mal ó Concello». Califica de «triste» que el «máximo representante de tódolos cesureños teña estas actitudes de desprezo polas institucións». El candidato socialista critica que el alcalde «nin contesta nin corrixe as súas actuacións vergoñentas» y que en los casos del supuesto empadronamiento «fraudulento» de una familia de Taragoña y de las presuntas contrataciones «a dedo» de personal, la autorización para que Sabariz consulte los expedientes en el Consistorio «concédense casi tres meses despois da petición».
El concejal de ACP recuerda que estos hechos ya le fueron comunicados al portavoz nacional del BNG, Anxo Quintana, que mañana acudirá a la presentación de Angueira como candidado a la Alcaldía. Sabariz espera que en este acto Quintana «se refira a este tipo de actuacións do máximo representante do BNG en Pontecesures» y añade que «quero pensar que o vicepresidente da Igualdade e do Benestar non defenderá o ocultismo, o favoritismo e as prácticas irregulares do goberno nacionalista de Pontecesures».
DIARIO DE AROUSA 29/03/07
2 comentarios
BMW · 29-03-2007 a las 19:31
ULTIMA HORA:
Alvarez A. tra-la advertencia do Valedor do Pobo, PERDEU OS PAPEIS. Non sabe qué dicir no mitin. A garda pretoriana busca papeis, os sopeitosos número un son a oposición que coma sempre teñen a culpa.
Medidas extremas de seguridade na entrada do «auditorio» por se houbera BOICOT AO MITIN, por parte dos opositores ao réxime.
Paspallás · 30-03-2007 a las 13:35
Tes razon BMW, acabas de definir o goberno de Angueira (BNG) «o réxime», recórdame tempos pasados, as mismas mañas, as mesmas mentiras…¿voltarán as mesmas represalias os mesos cárceres?, ¿voltará o «arriba BNG»? !que pena¡