El BNG cesureño afirma que el nuevo vehículo de emergencias apenas se usa.
El BNG de Pontecesures denuncia el «mal uso» que se está haciendo del vehículo de emergencias del Concello y pone ejemplos. Alude al incendio ocurrido el jueves día 22 que afectó a una carnicería de la calle San Lois. Intervinieron la motobomba y una pick-up de Protección Civil de Padrón además de los voluntarios de Protección Civil de Pontecesures, pero no así el pick-up del Concello «do que tanta propaganda fixo o goberno local».
«Según a nosa información, este vehículo está gardado baixo chave no soto do Concello, non estando a disposición permanente da agrupación municipal de Protección Civil», lo cual califican desde el Bloque como «lamentable».
«Durante o incendio, cando os veciños que presenciaban as labores de extinción interpelaron ao señor alcalde accidental, Rafael Randulfe, do porqué non se encontraba alí o debandito vehículo, este, co seu cinismo habitual, respondeu que o vehículo estaba nese momento realizando outras tarefas, cousa que nos consta que é mentira».
Es por ello, que desde el BNG instan al gobierno tripartito «a que lle dea operatividade a este vehículo poñéndoo a disposición da agrupación de Protección Civil, xa que para este fin foi adquirido». Y «lamentan» que haya que recurrir a medios de otros concellos «cando o pick-up se mercou precisamente para es emerxencias e, ata o de agora, só se está a utilizar para servizos de limpeza do Concello».
LA VOZ DE GALICIA, 31/10/09
0 comentarios