El BNG cesureño aboga por dejar las viejas casas de los maestros para centro de día
El gobierno local pretende usar estas instalaciones para construir un albergue de peregrinos
El BNG de Pontecesures ha presentado una moción para debate en el próximo pleno por la que solicita que se reserven las antiguas casas de los maestros para ubicar allí un centro de día de atención para las personas mayores e insta al gobierno local a que haga las gestiones ante la Xunta con el fin de conseguir la financiación necesaria para realizar esta obra.
La iniciativa nacionalista surge a raíz de que el gobierno local haya anunciado su intención de destinar las viviendas situadas en la calle Pousa Antelo, al lado de la Escola Infantil Municipal, para ubicar allí un albergue de peregrinos con motivo del inminente año Xacobeo
No a los «caprichos»
«? obriga dos gobernantes priorizar nas necesidades e, polo tanto, nos investimentos que o pobo necesita, e non opoñéndonos a que Pontecesures poida contar cunha instalación deste tipo, cremos que primeiro e ante todo, está atender á consecución de servizos para os nosos veciños e para as nosas familias. As escasas zonas públicas de equipamentos con que conta o Concello deben ser empregadas con racionalidade e sentido común e non con ‘caprichos’», indica el Bloque.
«Asimesmo, e logo do exposto, non consideramos que sexa un lugar axeitado para un albergue de peregrinos, pois ao estar lonxe do centro do pobo, pouco ou nada contribuiría a un sector económico fundamental para o noso concello omo é a hostelaría e mailo comercio en xeral», según explica el BNG.
Visto bueno de la Xunta
El grupo de la oposición alude a que las gestiones realizadas en su etapa de gobierno para ubicar en las casas de los maestros el centro de día estaban muy avanzadas, hasta el punto de que desde la Xunta habían informado favorablemente la viabilidad de este proyecto. «Polo tanto non cabe ningunha dúbida da idoneidade desta ubicación como o corroboran os informes técnicos do arquitecto redactor do anteproxecto, do arquitecto municipal e do informe favorable de viabilidade da propia Xunta de Galicia», señala el BNG.
«No anteproxecto presentado, para un centro tipo de 30 prazas, se facía constar que a construcción nesa ubicación se axustaba por completo á legalidade urbanística segundo o PXOM, extremo que corrobora o arquitecto municipal nun informe emitido en agosto de 2007 a instancias do goberno actual», explica el Bloque.
Por tanto, la apuesta de los nacionalistas por el centro de día en esta ubicación es clara y, al mismo tiempo, solicitan al gobierno tripartito, que dirige Maribel Castro, que busque una ubicación alternativa para el albergue de peregrinos «máis próxima ao centro do pobo, pois só así sería realmente beneficiosa para a hostelería e comercio en xeral», concluyen en su moción.
La Voz de Galicia
0 comentarios