Los partidos cesureños inician los contactos para formar gobierno.
Anoche se celebró un encuentro en el que participaron el BNG y TeGa.
Las negociaciones que deberán encauzar la formación del nuevo gobierno de Pontecesures acaban de arrancar. Los protagonistas principales de esta historia son, a estas alturas, el PP de Vidal Seage como partido más votado, el BNG de Cecilia Tarela, como segunda formación en número de sufragios, y la Terra Galega de Ángel Souto, el tercero de la lista y llave para cualquier gobierno posible en la localidad.
Anoche se celebró un encuentro en el que participaron el BNG y TeGa. Iba a ser, según indicó la nacionalista Cecilia Tarela, una primera «toma de contacto na que cada un plantexará as súas demandas». Ángel Souto Cordo coincidía con ella a la hora de hablar de un «primer encontro para ver a súa proposta para reeditar o tripartito». En cualquier caso, ninguno de los dos parecía muy convencido de que el encuentro sirviese para mucho más que para fijar las posiciones de partida de un proceso que, según Souto Cordo, «non debería prolongarse máis aló do mércores ou o xoves da semana que vén». Y es que el sábado se celebrará el pleno de investidura.
Por la derecha
El PP también tiene algo que decir en este asunto. Como cabeza de lista de la fuerza más votada el pasado 24M, Juan Manuel Vidal Seage también moverá ficha e intentará recabar para sí el apoyo de Ángel Souto Cordo, con el que previsiblemente se reunirá hoy. Pero el PP necesitaría también contar con IP. Y dado que las relacciones entre Ángel Souto y la cabeza de lista de esta formación, Maribel Castro, son pésimas, el horizonte es confuso.
Mañana, los militantes de TeGa se reunirán para analizar el contenido de estas dos reuniones y para valorar por cuál de las dos vías -reeditar el tripartito con BNG y PSOE o formar una nueva alianza con las fuerzas de derechas- se decanta. De momento el escenario sigue muy abierto. En los mentideros políticos de la localidad se da por hecho que las negociaciones con el Bloque serán tensas ya que Souto Cordo, que ha conseguido mejorar sus resultados electorales de forma considerable, podría aspirar a la alcaldía. Pero ese es un extremo que el de TeGa ni confirma, ni desmiente.
La Voz de Galicia
4 comentarios
outro · 5-06-2015 a las 17:19
Todo isto paréceme unha auténtica vergoña. Un grupo de dous concelleiros que non é mais que a terceira forza política do Concello agardando «para ver a súa proposta para reeditar o tripartito». E xa avisou en días previos que a situación non é a mesma porque agora teñen un concelleiro máis que antes. Dito doutro xeito: ¿Qué ou canto ou a cantos nos das? E semella que ese é o rumbo que leva o Concello para moitos anos. A solución está no pacto PP+BNG+PSOE. Remataron as chantaxes e fin para as candidaturas claramente oportunistas e que non teñen problema en pactar con dereitas ou esquerdas con tal de obter un beneficio.
tremendo · 5-06-2015 a las 23:00
O BNG Fai moi ben en reeditar o tripartito. Non lle chegou aínda a paliza que levaron nas urnas. Dalle Cecilia!!! Que nas próximas sacades 1. Pacta con Souto e pon a cara para levalas! ? incrible que un grupo político que saleu esquilado e camiño da desaparición , reedite un pacto co demo que os aniquilou… Señor@s do BNG! Fagan un gráfico cos resultados electorais dos últimos anos e calculen o que lles falta para ir da man do BNG de Valga que nen sequera se presentou. Non vos dades conta que estades pactando ca dereita a cambio de un soldo e poder? O voso electorado está moi orgulloso. Xa se veu.
con sentido · 6-06-2015 a las 09:32
Estou moi dacordo con case todo o que sis «outro» salvo o pacto que propós. A única solución pasa por un voto responsábel, para evitar que certos grupos prostituian a democracia. Pontecesures leva anos utilizándoa en beneficio propio, de feito pouco máis de 200 votos xa chegaron para acadar a alcaldía e ben remunerada. Deste tipo trapalladas poucos safan, e mentras o pobo non castigue estas trapalladas nas urnas, non van faltar oportunistas que escudándose na legalidade e na democracia, pisoteen a ética e o sentido común. Non podemos consentir que utilicen os nosos cartos para acomodarse en un sillón cargado de poder, e agora xa é tarde. Só unha oposición dura e constructiva á vez, nos pode safar. E evitar que as promesas en campaña electoral de dudosa responsabilide por parte de algúns membros do tripartito, se convertan na súa penitencia. Señor@s do PP AGORA EMPEZA A VOSA OPORTUNIDADE!
charly · 6-06-2015 a las 16:55
totalmente de acordo, non pode ser que unha minoria decida o futuro por todos
pero a veces (con sentido) tamen e culpa de quen pacta con esta xente, e vaixa os pantalons cousa que fan os partidos cun unha traxetoria e un ideal, que non sei que sera peor, o dos independientes xa sabemos que son buitres e saben o que queren
O PODER A CALQUEIRA PRECIO e non se discuten programas, ou partes destes
si non canto pides, e de vergonza, (xa me dixeron no traballo) lexos de cesures por certo pero a xente esta informada, ( lo vuestro no tiene remedio) por cesures deciame