Bello Maneiro anuncia una querella contra Villares y En Marea por ??difamacións?.
En 26 años de mandato el alcalde de Valga, José María Bello Maneiro, solo ofreció tres ruedas de prensa abiertas a los medios. La de ayer, arropado por las edilas Begoña Piñeiro y Carmen Gómez.
José María Bello Maneiro compareció por tercera vez ante los medios tras 26 años de mandato.
En 26 años de mandato el alcalde de Valga, José María Bello Maneiro, solo ofreció tres ruedas de prensa abiertas a los medios. La de ayer, arropado por las edilas Begoña Piñeiro y Carmen Gómez, fue para anunciar medidas legales contra el líder de En Marea, Luis Villares, que hace una semana denunciaba la existencia de una presunta trama de corrupción en el Concello valgués. Los servicios jurídicos evalúan en estos momentos la presentación de una querella contra Villares al considerar Bello Maneiro que sus declaraciones son ??moi graves? y ??auténticas difamacións?.
El regidor valgués empezó su comparecencia afirmando que todo lo denunciado por En Marea ??é falso? y destacó el ??intachable traballo? tanto del secretario, Juan Manuel Salgueiro, como del interventor, Juan José Vidal Vilanova, directamente señalados por la formación abierta como elementos necesarios en la trama. ??Son profesionais coma a copa dun pino aos que Valga lles debe moito?, incidió el primer edil. Apuntó que los sueldos que ambos perciben, por debajo del convenio existente, ??están dentro da legalidade. Por qué han de ter que pagar máis os veciños de Valga?? y que, efectivamente, no solo se le pagan dietas de desplazamiento, sino también de comida. ??Veñen ata aquí e traballan polas tardes. Terán que comer, non? Van pagar eles a comida? Estanlle facendo un favor aos veciños?. Apuntó que esos pagos superan los 100 euros al mes (37,40 euros por día) y así zanjó las acusaciones de En Marea que incide en que abonar el menú a los funcionarios es totalmente ilegal.
El contrato en el punto de mira
Bello Maneiro no solo salió en defensa del interventor y del secretario, sino también de la trabajadora contratada para refuerzo del personal administrativo y que, tal y como desveló En Marea, es socia de una empresa dirigida por Juan José Vidal Vilanova. ??Esta señora (en referencia a María Luisa Álvarez Iglesias) ten un contrato dun ano para reforzo administrativo. Contratouse a ela, non a ningunha sociedade?, señaló Maneiro. Argumentó que ??non traballa aquí no Concello físicamente porque en Valga estamos unidos á rede Gestiona e xa se fan as cousas por internet e de forma telemática e o señor Villares debería sabelo?. Maneiro reconoció que Luis Nieto, jubilado al que En Marea acusa de ocupar el puesto de María Luisa Álvarez de forma totalmente irregular, ??está aquí no Concello moitas veces. Foi secretario durante cinco anos e ten unha relación impecable cos funcionarios, cos que toma moitas veces o café, pero non cobra?.
El alcalde valgués tiene claro que ??quen está detrás de todo isto é o PSOE? al que acusó de ??formar un tripartito xunto co Colexio Territorial de Secretarios e Interventores (Cosital) e con En Marea?. Y es que, apunta, ??quen lle facilitou a Villares toda a documentación? Quen ten acceso a ela??.
Comisiones de coordinación
La denuncia de En Marea no es la única que tiene a Bello Maneiro como objetivo. De hecho el primer edil valgués está pendiente de la demanda presentada por el Partido Socialista por los cobros reiterados durantes dos décadas por la asistencia a las ??comisiones de coordinación?, figura exclusiva de este concello arousano. El regidor popular habló ayer por primera vez abiertamente sobre esta denuncia. ??Esas comisións son totalmente legais e están avaladas por varios informes de intervención e secretaría?, recalcó. Añadió además que ??nunca tiveron un informe en contra? y que incluso el PSOE ??votou a pasada lexislatura a favor delas. Aí están as actas. Un dos actuais edís apoiounas no pasado mandato e denuncian agora a sabendas de que son legais?, incidió.
El alcalde atacó especialmente a la portavoz socialista, María Ferreirós. ??Pasou de aplaudirlle ao señor Fraga, a Rajoy e a Feijóo; de ser militante do PP ata 2014 a presentarse polo PSOE. Pretendía liderar o PP de Valga e non puido. Válelle calquera cousa con tal de progresar?, reseñó. El regidor retó a PSOE y En Marea a ??presentar candidatura no 2019 a ver se os veciños os apoian?. Su intervención ante los medios terminó con el aplauso del público presente.
Diario de Arousa
1 comentario
outro · 25-01-2018 a las 18:29
Sempre estamos na mesma. Aparece para botar o seu discurso anunciando cousas e máis cousas. Se os denunciantes meteron a pata, que os demande, e que compareza despois para anunciar a interposición da demanda, pero non ao revés. Mesmo que apareza tamén ao final do contencioso para anunciar a sentenza, sexa cal sexa.
Se ao final non hai demanda, todo isto ¿para qué?