FUTBOL SÁ: O PONTECESURES C.F. XOGA MA?Á SABADO NA CASA

O partido xogarase mañá sabado a partir das 16.45 h. e o rival  é o Lume de Vigo. Estamos na 9ª xornada da liga, e  actualmente o Pontecesures vai de lider con 8 partidos xogador, 7 gañados e 1 perdido. Leva anotados 34 goles a favor, e encaixados 15. Bos números os do noso equipo, tendo en conta que é a sua 1ª experiencia nesta liga. Importante seguir contando co apoio do público, coma nestes últimos partidos na casa, pois o equipo quitalle 5 puntos ó 2º clasificado, Restaurante Groba, que leva 7 xogados.

O Lume, rival de mañá, vai de 7º, con 7 partidos xogados, 2 gañados, 2 empatados e 3 perdidos. Leva 20 goles a favor e 24 en contra.

BALONCESTO: O EXTRUGASA RIO ULLA XOGA MA?Á NA CASA CONTRA EL DOCE

Será a partir das 19.45 h. no polideportivo cesureño, horario tardio motivado polos árbitros, pois acoden doutro partido anterior.

O rival, os vilagarciáns de El Doce iniciaron mal a tempada, pois tan só lle gañaron esta pasada fin de semán ós colistas, o Dorna da Illa de Arousa. Por contra os cesureños lavaron a mala imaxe da 1ª xornada gañando os 3 seguintes, o ultimo en Lalín por 47 de diferencia (27 a 74).

Esperemos que o equipo dea un bo nivel e quede a victoria do bando local, o que faría que oequipo seguira pelexando por optar a quedar entre os mellores, cando queda esta e outra xornada para o fin da 1ª volta.

Acto contra a violencia de xénero en Pontecesures.

O Concello de Pontecesures anuncia que o 24 de novembro, ás 18:00 horas, e con motivo do Día Internacional contra a Violencia de
Xénero que se celebra o 25 de novembro, celebrarase o obradoiro “A VOLENCIA DE X?NERO E TRATA DE PERSOAS CON FINS DE EXPLOTACI?N SEXUAL” coa proxección da curtametraxe “MIENTE”.

O acto está dirixido a homes e mulleres maiores de 18 anos.

Pontecesures exige a la empresa que instaló el alumbrado en el centro que ponga fin a los contínuos apagones.

El alumbrado instalado en 2009 en las calles centrales de Pontecwesures, en base a un convenio con la Diputación, está generando bastantes problemas debido a los constantes apagones que se producen y afectan principalmente a San Lois, Sagasta y A Plazuela. El edil Luis Sabariz explica que las luminarias se apagan “ao saltar os térmicos nos cadros cada dous por tres, sobre todo, cando veñen as choivas”. El pasado fin de semana los apagones “fueron considerables”, por lo que el concello envió un escrito a la em`presa que instaló el alumbrado para “que proceda, coa maior urxencia, ao arranxo das instalacións, pois se está a dar una imaxe lamentable e a poñer en risco a seguridade de peóns e condutores.

DIARIO DE AROUSA, 19/11/10

Un grupo de valgueses recorre el Camino Francés.

Un grupo de vecinos de Valga logró completar el tramo del Camino Francés entre O Cebreiro y Santiago. Los peregrinos iniciaron la caminata el 2 de octubre y cada sábado recorrían una etapa, pasando por Triacastela, Sarria o Portomarín. Finalizaron la “andaina” el pasado fin de semana, concretamente el 13 de noviembre, día en que legaron a la capital gallega.

DIARIO DE AROUSA, 19/11/10

Padrón acoge la sugunda competición de la Copa de España de ciclocrós.

Padrón acogerá, este sábado, el segunda prueba de la Copa de España de ciclocrós, que se celebrará en el polígono industrial de Pazos, que está en construcción. Esta prueba está organizada por el Club Ciclista Padronés y fue presentado ayer en Padrón por Sabino Cortizo, presidente de la Federación Gallega de Ciclismo, Moisés Leboso, seleccionador gallego de ciclocrós, Estanislao Vázquez, presidente del C.C. Padronés y Camilo Forján, alcalde de la ciudad organizadora.

El circuito tiene una extensión de 3.200 metros y según lo definió el presidente de la federación “se trata de un recorrido muy al estilo de los de la Copa del Mundo, muy rápido.

Otro de los hechos destacables es la participación que habrá en la prueba. Se espera que se reunan en Padrón la flor y nata del ciclocrós español, con 350 participantes, entre los que estarán los mejores, como Larrinaga, que ganó la primera prueba de la Copa de España en Zamora.

Por lo que respecta a los ciclistas gallegos, hay tres que lideran sus categorías. Son Pablo Rodríguez, del CC Maceda, en categoría júnior, que además acudirá al campeonato del mundo próximamente, Guillermo Álvarez, del Aquagest, en máster 30 y Ángel Díaz, del Spol Caixanova, en cadete. Además, están bien situados Isabel Castro, segunda en féminas, también del Aquagest, y Mauro González, cuarto en la categoría elite. También estuvo muy bien ?scar Boente, del Aquagest, que fue tercero en la categoría sub 23.

La prueba comenzará a las 09.30 y terminará a las 14.00 horas. El domingo ya se correrá la tercera prueba en Navia y la última y cuarta, el próximo fin de semana se disputará en Alcobendas. Se espera que en Padrón, que toma el relevo de Cambre, que llevaba organizando la prueba durante cuatro años, asista gran cantidad de publico para ver el gran espectáculo del ciclocrós.

EL CORREO GALLEGO, 18/11/10